Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Καρατζαφέρη, σ' αγαπάμε, σ' εκτιμάμε, αλλά μη...

Γιώργο, θυμήσου τους προηγούμενους...

Γιώργο Καρατζαφέρη, πήρες ένα κομμάτι από την ουρά του... βοδιού, αλλά μη νομίσεις ότι το έπιασες και από τα... κέρατα.! Για προσγειώσου λίγο σε παρακαλώ!!!
Ήδη στην Ιπποκράτους άρχισαν και μιλάνε ειρωνικά για σένα.
Να, κάτι για Μέγα Ναπολέοντα λέγανε κάποιες κακές γλώσσες, και κάτι... τέτοια.
Γιώργο μου, είναι δυνατόν;
Εσύ που καταδίκασες πρώτος απ' όλους το '65, όταν ο Μητσοτάκης σ' έπιανε από το χέρι για να σε περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο, ήρθες να μας θυμήσεις ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται;
Στο ξαναλέω...
Γιώργο σύνελθε και προσγειώσου γιατί σε βλέπω προσεχώς αγκαζέ με τον... Τρεμόπουλο.
Τι είναι αυτά ρε Γιώργο;
Απεύθυνες ανοιχτή πρόσκληση προς τους δυσαρεστημένους βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος, και τα πήρες δήθεν... κρανίο επειδή η κυβέρνηση εξέλαβε την κίνησή σου αυτή, ως επιχείρηση αποστασίας;
Και δεν στάθηκες μόνο εκεί Γιωργάκη μου.!
Βλέπεις Γιώργο μου που καταλήγουν οι εκπέμποντες στην... Γιωργάκειο λογική;
Στο... υποκοριστικό.!
Εκτός από τους βουλευτές της ΝΔ κ. Γιωργάκη, απηύθυνες και πρόσκληση - διάγγελμα προς τη βάση του κόμματος προκειμένου να... επαναστατήσει αναγκάζοντας τον Καραμανλή να συνεργασθεί μαζί σου, κι' όλα αυτά, για να μη γίνει πρωθυπουργός ο Γ. Παπανδρέου.
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά Γιωργάκη, τον Καραμανλή δεν τον θέλεις για πρωθυπουργό, ούτε με... σφαίρες.!
Τι είδους... πρωθυπουργική "φιλοδοξία" είναι αυτή που απέκτησες ξαφνικά;
Ζητάς από τον Πρωθυπουργό να απομακρύνει τη Ντόρα από το ΥΠΕΞ - ως φθαρμένη πολιτικό - και να την τοποθετήσει ως Επίτροπο της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ενωση;
Κι' αφού Γιωργάκη μου τη θεωρείς φθαρμένη -εσύ το λές-, κάνει για Επίτροπος;
Εντάξει, κι' εμείς μπορεί να μην την έχουμε τη Ντόρα στο... πλατύ, που λένε στο χωριό μου, αλλά δεν θα τη βγάλουμε και άχρηστη επειδή κάθεται στο δικό σου... στομάχι.!
Πάρε ένα Ζαντάκ ή ένα χωνευτικό.
Και αν δεν την χωνεύεις τόσο πολύ και τάχεις ...παρμένα μαζί της, καλό είναι και ένα ποτήρι... ΤΟΠ.!
Τι να σου κάνω εγώ Γιωργάκη μου;
Γιώργο, άντε να το κλείσουμε.!
Παίρνω όρκο πως έχω λάβει πάρα πολλά μηνύματα και μου ζητάνε να μην ασχοληθώ ξανά μαζί σου. Δεν πρόκειται να τους ακούσω γιατί είμαι απόλυτα σίγουρος πως κατά βάθος είσαι σοβαρός πολιτικός.
Αν τύχει και πέσει στην αντίληψή σου αυτό το... λογίδριο, βάλε κάτω την κεφάλα σου και απάντησέ μου μόνο σε κάτι.
Πόσα κόμματα δημιουργήθηκαν μετά την μεταπολίτευση και πόσα εξ αυτών επιβίωσαν;
Ξέρεις Γιώργο μου, τι έλεγε ο συμπαθέστατος κατά τα άλλα αρχηγός της Ένωσης Κέντρου αείμνηστος Γιώργος Μαύρος για το ΠΑΣΟΚ εν έτει 1977;
Να σου θυμίσω: "... Κάθε ψήφος στο ΠΑΣΟΚ είναι και μια σφαίρα στην καρδιά της Δημοκρατίας..."
Φανταζόσουνα Γιώργο μου, ότι μετά από αυτή τη δήλωση, θα έπεφτε στην αγκαλιά και στην καρδιά του... ΠΑΣΟΚ ο ίδιος;
Εντάξει, ας μην πάω τόσο πίσω.
Θυμάσαι τη στάση του Βενιζέλου που με αφορμή την ήττα του ΠΑΣΟΚ στις προηγούμενες εθνικές εκλογές, βγήκε σαν υποψήφιος ηγέτης του... "κινήματος" και σήμερα κάθεται... σούζα στον έτερο Γιωργάκη;
Καλά μη φοβάσαι, δεν πρόκειται να σε συγκρίνω. Τους ξεχωρίζω εγώ τους... Γιώργηδες!
Και επειδή Γιώργο μου, είμαι άσχετος στο ...αγγλιστί, -το έχω δηλώσει άλλωστε... χιλιάκις-, σου λέω κάτι με τον τρόπο που εγώ το αντιλαμβάνομαι:
Αμ σόρυ, που σε στεναχώρησα.
Πηγή

Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]