Top Social Icons

Menu Right

Left Sidebar
Left Sidebar
Featured News
Right Sidebar
Right Sidebar

Η κατηγορια που επιλεξατε...

26 Δεκ 2014

Ο μοιραίος Δήμας για τους δήμιους
του Αυγερινού Χατζηχρυσού
twitter @avgerinosx
Η Φαυλότητα, η ανομία και η κακιστοκρατία είναι παντοδύναμες αλλά όχι ανίκητες και αυτό το αποκάλυψε ένας...παράνομος, ο Νίκος Ρωμανός από την Φυλακή! Η κοινωνία τον έβαλε στην φυλακή για το έγκλημα που έκανε κι αυτός αποκάλυψε την πραγματική φυλακή της κοινωνίας των ολίγων κι εκλεκτών.
Σε άλλες εποχές η ισχύς της βίας ήταν το μόνο μέσω επιβολής των καθεστώτων και όχι μόνο.
Ο νόμος του ισχυρότερου ήταν αρκετός για να επιβληθούν τα πάντα στους αδυνάμους. Βία, βασανισμοί, δολοφονίες κρατούσαν το πόπολο στην θέση του και την ελιτ στην εξουσία. Δεν είναι πολλά τα χρόνια που το άκουσμα των ΕΑΤ/ΕΣΑ τρόμαζε τους πολίτες. Αυτή η μέθοδος όμως είχε την αδυναμία ότι σε κάποιες περιπτώσεις ο υποτελής, όταν έφτανε στα όρια του, επαναστατούσε με δυσάρεστες συνέπειες για την άρχουσα τάξη.
Αυτό έγινε μάθημα και στις σύγχρονες δυτικές κοινωνίες η σωματική βία αντικαταστάθηκε από έναν μανδύα νομιμοφροσύνης και δημοκρατίας, που αποχαυνώνει τους υποτελείς που ζουν σε μια κοινωνική νιρβάνα, νομιμότητας και ισότητας.
Ετσι το να πληρώνει το ποπολο, για παράδειγμα τον ΕΝΦΙΑ, είναι νόμιμο γιατί είναι νόμος του κράτους και είναι δίκαιος φόρος, γιατί όλοι πληρώνουν. Όποιος δεν πληρώσει, ο νόμος ορίζει είναι παρα-νομη πράξη και πρέπει να τιμωρηθεί με δήμευση της περιουσίας του, όπως θα ερμηνεύσει και η δικαιοσύνη. Αυτά για το πόπολο όμως.
Γιατί για την ελιτ υπάρχουν οι τροπολογίες που, επίσης νόμιμα μειώνουν σε κυβερνητική βουλευτή το ΕΝΦΙΑ και εξαιρούν την Τράπεζα της Ελλάδος από την καταβολή του φόρου.
Αυτή διπλή νομοθεσία είναι καθαρά ταξική, είναι βία και τρομοκρατία, αλλά χειρότερη από την σωματική βία γιατί στερεί από το θύμα την ηθική αποκατάσταση, η καταπίεση του είναι νόμιμη και η αυτοάμυνα του παρά-νομη.
Σήμερα βρισκόμαστε σε μια καμπή. Το μεταπολιτευτικό σύνθημα στην κοινωνία και στα παιδιά μας είναι "κλέψε όσο μπορείς αρκεί να μην σε πιάσουν" ή αρκεί να το κάνεις μαζί με πολιτικό ή εργολάβο, μόνο τα κορόιδα και οι αδύναμοι θα πάνε φυλακή, ενώ για τα πιο φτωχά στρώματα η φοροδιαφυγή είναι και θέμα καθημερινής επιβίωσης ώστε να έχουν μια φρατζόλα ψωμί στο τραπέζι το μεσημέρι!
Οσοι έχουν ακόμη την ελαχίστη καλλιέργεια κι άκουσαν τις κυβερνητικές ομιλίες στο προϋπολογισμό κατάλαβαν ότι έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους (;) αδίστακτους φασίστες. Ξέρουν ότι χάνουν και δεν θα διστάσουν να περιλούσουν την χώρα με βενζίνη και να την κάνουν παρανάλωμα, παρά να παραδώσουν την εξουσία και πιστέψτε με το έχουν κάνει ήδη με υπογραφές.
Βλέπουν ότι το έργο να μοιράζουν βουλευτικές ασυλίες και να αθωώνουν εαυτούς και διαπλοκή με τροπολογίες φτάνει στο τέλος. Εδωσαν ασυλία σε όσους κατέστρεψαν τα Ταμεία με το PSI, ασυλία στα μέλη του ΤΑΙΠΕΔ, ασυλία σε όσους εφάρμοσαν το Μνημόνιο, προστασία σε όσους παραποίησαν τα στατιστικά, μετάφεραν στο μακρινό μέλλον τις δίκες διαπλεκόμενων, κάλυψαν την λίστα Λαγκαρντ.
Ο τόπος έχει μια ευκαιρία ή θα ανοίξουν τα ειδικά δικαστήρια ή θα γεμίσουμε παραγκουπόλεις και άστεγους, ο ενδιάμεσος δρόμος είναι αυτός που ζούμε από τότε που μπήκαμε σε μνημόνιο.
Ο ολίγιστος και πειθήνιος πολιτικάντης Σταύρος Δήμας θα είναι μοιραίος για τους δήμιους. Μετά τις εκλογές θα είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε πραγματικά.
Η πρώτη ψηφοφορία για την εκλογή του Σταύρου Δήμα ήταν η πρώτη νίκη.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης 
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας - Τουρκολόγος 

Παραμονές Χριστουγέννων και στην πόλη της Αττάλειας κάποιοι Τούρκοι θέλησαν να στήσουν ένα πάγκο στο ιστορικό μέρος της πόλης για να διανέμουν δωρεάν το ευαγγέλιο στην τουρκική γλώσσα, ενώ παράλληλα είχε έρθει και μια χορωδία για να ψάλει χριστουγεννιάτικους ύμνους στους περαστικούς.
Δεν πέρασαν όμως πολλές ώρες από την στιγμή που στήθηκε ο πάγκος και τοποθέτησαν πάνω του τα ευαγγέλια για να τα δωρίσουν στους ενδιαφερομένους και έφτασε η αστυνομία που προφανώς είχε ειδοποιηθεί. Χωρίς πολλά λόγια οι Τούρκοι αστυνομικοί συνέλαβαν αμέσως τους δωρητές του ευαγγελίου και τους οδήγησαν στα κρατητήρια για ανάκριση ενώ διέλυσαν την χριστουγεννιάτικη εκδήλωση.

Όπως αναφέρουν οι δημοσιογραφικές πληροφορίες, στις 24 Δεκεμβρίου, παραμονή της μεγάλης χριστιανικής εορτής των Χριστουγέννων στην πόλη της Αττάλειας, στην νότιο Τουρκία και έξω από την ιστορική πύλη του Αδριανού στο ιστορικό βυζαντινό κάστρο της πόλης, οι Τούρκοι υπήκοοι, Ραμαζάν Αρκάν και Ισά Μεσίχ, μέλη μιας χριστιανικής ομάδας της πόλης, θέλησαν να κάνουν μια χριστιανική εκδήλωση με την διανομή του ευαγγελίου στην τουρκική γλώσσα.
Όπως ανέφερε ο Ραμαζάν Αρκάν, στην πόλη της Αττάλειας ζουν πολλοί χριστιανοί(!) και με την εκδήλωση αυτή θα έβρισκαν την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα ευαγγέλιο στα τουρκικά για να γνωρίσουν στην μητρική τους γλώσσα την χριστιανική διδασκαλία.
Για τον λόγο αυτό έστησαν ένα πάγκο και τοποθέτησαν εκεί τα ευαγγέλια τα οποία μοίραζαν δωρεάν στους ενδιαφερόμενους. Ο πάγκος στήθηκε όπως αναφέρεται στις 12,30 μμ και το εντυπωσιακό είναι μέσα σε δυο ώρες, δηλαδή μέχρι τις 2,30 μμ, περίπου 400-500 άτομα πέρασαν από εκεί και πήραν το ευαγγέλιο.
Τότε έφτασε η αστυνομία και αφού συνέλαβε τους διανομείς του Eυαγγελίου, σήκωσαν τους πάγκους και έτσι η εκδήλωση αυτή παραμονής των Χριστουγέννων έληξε με την επέμβαση των τουρκικών αρχών.
Μιλώντας οι δυο Τούρκοι που είχαν την πρωτοβουλία αυτής της εκδήλωσης σε μια τοπική τουρκική εφημερίδα, ανέφεραν ότι ήθελαν να δώσουν την ευκαιρία στους Τούρκους να διαβάσουν το ευαγγέλιο στην τουρκική γλώσσα και να μάθουν τα βασικά σημεία της χριστιανικής θρησκείας.
Μάλιστα, όπως υποστήριξαν, είχαν πάρει και την άδεια από την νομαρχία για την εκδήλωση αυτή γι αυτό και δεν μπορούν να δικαιολογήσουν την επέμβαση των αστυνομικών αρχών που τους συνέλαβαν χωρίς να δικαιολογήσουν την σύλληψη τους.
«Εμείς είμαστε Τούρκοι υπήκοοι», όπως ανέφεραν «και ζούμε μόνιμα στην Αττάλεια όπου υπάρχει ένα μεγάλο χριστιανικό ποίμνιο που ενδιαφέρεται να αποκτήσει ένα ευαγγέλιο στην τουρκική γλώσσα».
Στη συνέχεια κατήγγειλαν την τουρκική αστυνομία ότι έδρασε με παράνομο τρόπο συλλαμβάνοντας τους και όπως δήλωσαν, σε μια κανονική και σωστή δημοκρατία αυτά τα πράγματα είναι αδιανόητα, ενώ έθιξαν και το ζήτημα της θρησκευτικής ελευθερίας που στην σημερινή Τουρκίας των ισλαμιστών, Ερντογάν Νταβούτογλου, είναι μάλλον, όνειρο απατηλό.

Το επεισόδιο αυτό μόλις έγινε γνωστό από τον τοπικό τύπο πήρε κάποια έκταση και σε περιφεριακά τουρκικά ΜΜΕ και δημιουργήθηκε ζήτημα, καθώς για άλλη μια φορά φάνηκε πως το τουρκικό καθεστώς αντιλαμβάνεται την θρησκευτική ελευθερία.
Ενώ δείχνει να είναι υπερευαίσθητο στις θρησκευτικές ελευθερίες των μουσουλμάνων που ζουν στις χριστιανικές χώρες στην Ευρώπη, την ίδια ώρα φέρεται με αδίστακτο και αυταρχικό τρόπο στους χριστιανούς που ζουν στην Τουρκία. 
Δηλαδή δυο μέτρα και δυο σταθμά. 
Όσον αφορά την διανομή των ευαγγελίων, για άλλη μια φορά φάνηκε το πόσο μεγάλος είναι ο πόθος πολλών Τούρκων να αποκτήσουν ένα ευαγγέλιο στην μητρική τους γλώσσα. 
Όπως μας υπενθυμίζουν παλαιοτέρα δημοσιεύματα- ομολογίες του τουρκικού τύπου, εκατοντάδες χιλιάδες Τούρκοι στην σημερινή Τουρκία με καταπιεσμένη θρησκευτική συνείδηση, ελληνορθόδοξης προέλευσης, προσπαθούν να βρουν μια διέξοδο στην καταπίεση τους στις διάφορες δυτικές χριστιανικές αποστολές που αναπτύσσουν τα τελευταία χρόνια κάποια δραστηριότητα στην Τουρκία.

Δυστυχώς σε όλους αυτούς εμείς που θα έπρεπε να είμαστε οι πρώτοι ενδιαφερόμενοι, απαντάμε με μια χαρακτηριστική αδιαφορία.
Ως πότε;

Πηγή NikosXeiladakis


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
  

Γράφει ο Κώστας Μαντατοφόρος 

Το κρατικό-πρωθυπουργικό-κατοχικό κανάλι μεταδίδει συνεχώς την δήλωση - φοβέρα τού θλιβερού, πως την Δευτέρα οι βουλευτές θα πρέπει να εξηγήσουν - αιτιολογήσουν την ψήφο τους στους πολίτες!

Πράγματι!
Να και μιά φορά που συμφωνούμε απόλυτα με τον απερχόμενο!
Οι 168 βουλευτές πρέπει να δικαιολογήσουν για ποιόν λόγο επιθυμούν να παραταθεί η δικτατορία της τρόϊκας με τον αχυράνθρωπο στην θέση του ''πρωθυπουργού''.

Γιατί πρέπει να περικοπούν κι άλλο οι μισθοί και οι συντάξεις;
Γιατί να πρέπει να μην πληρώνουν αυτοί που πρέπει;
Γιατί να διαγράφονται τα δάνεια των εθνικών νταβατζήδων και των κομμάτων;
Γιατί πρέπει να αποπληρώσει ο λαός τα δάνεια της κακοδιαχείρησης-ληστείας του Μεγάρου της Μουσικής;
Γιατί ανακεφαλαιοποίησαν-χάρισαν στις τράπεζες πάνω από 90 δις ευρώ, και τα χρέωσαν στον λογαριασμό των πολιτών;
Γιατί πρέπει να εκπληστειριαστούν-κλαπούν οι περιουσίες των ελλήνων υπέρ των βησιγότθων, με πλασματικές αντισυνταγματικές χρεώσεις;
Γιατί πρέπει να κυβερνούν ακόμα και συνεχώς οι υπαίτιοι της κατάντιας μας;
Γιατί πρέπει να μην πάνε φυλακή, ή τουλάχιστον στο Ειδικό Δικαστήριο;    

Γιατί οι δωσίλογοι πρέπει να μένουν πάντα ατιμώρητοι;

Και δύο φορές περισσότερο θα πρέπει να δικαιολογήσουν την ψήφο τους, όσοι τυχόν επιπλέον των 168 γνωστών εθνοπροδοτών ψηφίσουν υπέρ όλων των παραπάνω!

Θα πρέπει δηλαδή να εξηγήσουν αναλυτικά και πειστικά γιατί τώρα που η χώρα και ο λαός βρίσκονται μιάν ανάσα από την αρχή της λύσης, γιατί αυτοί πρέπει να δώσουν το φιλί της ζωής στην κόλαση των μνημονίων και της εξάρτησης; 

Για ''το καλό της χώρας'';
Όλα τα παραπάνω είναι ''το καλό της χώρας και του λαού'';
Ας το κάνουν!
Κι εμείς για ''το καλό τους'' θα τους ''ευγνωμονούμε'' για πάντα!
   
Ειδικά αυτοί οι παραπανίσιοι των 168, θα χορτάσουν ευγνωμοσύνη!...

Πηγή "Ουδέν Σχόλιον"

Υπενθύμιση (καθημερινή και μέχρι την 29η του Δεκέμβρη):
ΟΠΟΙΟΙ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ,
ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,
ΑΛΛΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ, ΕΙΤΕ ΕΚΛΕΓΕΙ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΚΛΕΓΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

...και θα ανταμειφθούν ανάλογα!...



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 

Γράφει ο Ι. Δέμος

2012…Ζάππειο, Αντώνης Σαμαράς. Εφαρμοσμένη τρομοκρατία…φρούδες ελπίδες… παραπληροφορημένοι ψηφοφόροι… και η διακυβέρνηση πέρασε στα χέρια του.  

Δυόμισι χρόνια μετά, το μόνο που έσκισε ήταν το χαρτί με τα περίφημα 18 σημεία. 
Έκτοτε και για δυόμισι χρόνια κυβερνά ένα λαό μονίμως δακρυσμένο, από απελπισία, από θυμό…από αξιοπρέπεια. Δάκρυα που γίνονται πυκνότερα τούτες τις ημέρες. Υπόλογη και η κοινοβουλευτική πλειοψηφία που αγωνιά μόνον για την βουλευτική αποζημίωση και τα λοιπά προνόμια. Σήμερα μιλούν για παράταση του χρόνου συνταξιοδότησης αυτοί που έχουν φροντίσει να συνταξιοδοτούνται μόνον με τέσσερα χρόνια βουλευτικής θητείας!!!

Το ψέμα και η εξαπάτηση των πολιτών έχουν αναδειχθεί σε επιστήμη
Το…σθένος που επιδεικνύει στην δήθεν διαπραγμάτευση προβάλλει λαμπρότατο στην φράση που του αποδίδει ο παραιτηθείς Υφυπουργός Εργασίας  Νίκος Νικολόπουλος αμέσως μετά την εκστόμισή της: «Όταν σας μιλάει η Τρόϊκα , θα πέφτετε στα τέσσερα…». Υπουργοί γίνονται μόνον όσοι διαθέτουν εύκαμπτη μέση.

Τώρα με την ίδια τρομολαγνία η  «Ελληνική Κυβέρνηση» έχει ήδη ξεκινήσει την προεκλογική της εκστρατεία. Για να κυβερνήσει για ακόμη 4 χρόνια.

Αυτός ήταν εξ’ αρχής ο στόχος.  Γνώριζαν ότι δεν θα εκλεγεί Πρόεδρος «Δημοκρατίας».
Ο πραγματικός τρόμος θα ξεκινήσει αμέσως μετά την απευκταία εκ νέου εκλογή Σαμαρά και των συν αυτώ.
 
Νέο μαύρο μέλλον μας περιμένει και μια Ελλάδα πεσμένη στα τέσσερα.

Το 1821 και το 1944 συνεργάτες των κατακτητών ακολουθούσαν την ίδια λογική. Τρομοκρατούσαν τον κόσμο για να μην ξεσηκωθεί. Αυτή ήταν η μοναδική «πρεμούρα» τους, γιατί οι ίδιοι ζούσαν πλουσιοπάροχα!!!

Τότε ο κίνδυνος σοβαρότατων αντιποίνων ήταν υπαρκτός. Και όμως οι Έλληνες ξεσηκώθηκαν! Η ιστορία δείχνει ότι όταν οι πολίτες αντιστέκονταν ΝΙΚΟΥΣΑΝ ΠΑΝΤΑ!
Μπορούμε και τώρα!

Θα υπήρχε σήμερα Ελλάδα, αν άνθρωποι με καθαρή σκέψη δεν αποφάσιζαν να εξεγερθούν… ν’ αντιταθούν απορρίπτοντας τα τρομοκρατικά διλήμματα των τότε συνεργατών των κατακτητών;

Σήμερα βρισκόμαστε ένα βήμα πριν το λάθος του Ιουνίου του 2012, βρισκόμαστε στον προθάλαμο μιας νέας καταστροφικής τετραετίας. 
Το ίδιο κλίμα τρομοκρατίας. 
Τα ίδια ψέματα! 
Ο τρόμος διακατέχει τους δανειστές και τους Ευρωπαίους «συμμάχους». 
Το δήθεν Plan B της Ευρώπης, αφορά την ίδια όχι την Ελλάδα.

Σε τελική ανάλυση, αν είναι να πέσουμε, να πέσουμε όρθιοι και τώρα. 
Για να ξανασηκωθούμε γρηγορότερα. 
Διαφορετικά μας περιμένει αργός θάνατος, διάλυση του κοινωνικού ιστού, εξαφάνιση της κρατικής υπόστασης και νέος ραγιαδισμός.

Όποια αντιμνημονιακή κυβέρνηση εκλεγεί, όσα λάθη και να κάνει, είναι προτιμότερη από μια κυβέρνηση που βρίσκεται στα τέσσερα… με εντολή Πρωθυπουργού!

Όντως οι Βουλευτές που θα καταψηφίσουν τον υποψήφιο «πρόεδρο της δημοκρατίας» έχουν ονοματεπώνυμο και διεύθυνση. 
Για να μπορέσουν οι πολίτες να περάσουν και να τους σφίξουν το χέρι, γιατί αντιστάθηκαν στην νέα κατοχή!!!


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 

Αυτό ισχυρίζεται ελληνίδα καθηγήτρια...!

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης 
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας - Τουρκολόγος 

Η τουρκική και όχι ελληνική, είναι η γλώσσα της φιλοσοφίας και με τον λεκτικό θησαυρό της τουρκικής γλώσσας, μπορούμε να φιλοσοφήσουμε σε… πολύ υψηλά πνευματικά επίπεδα. Αυτά τα πρωτοφανή δεν την υποστηρίζει κάποιος Τούρκος διανοούμενος, ή ακαδημαϊκός, ή επιστήμονας, αλλά… μια Ελληνίδα καθηγήτρια πανεπιστημίου.
Αυτή είναι η κύρια Ελένη Κουτσουραδή, διευθυντήρια του Κέντρου Ανθρωπινών Δικαιωμάτων του πανεπιστήμιου του Maltepe, μέλος κάποιου Ιδρύματος Τούρκων Φιλοσόφων και επίτιμος πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Φιλοσόφων.
Η Ελληνίδα αυτή καθηγήτρια σε δηλώσεις της που δημοσιεύονται στον τουρκικό τύπο, ενστερνίστηκε την προσφάτως διατυπωθείσα άποψη του νέου πρόεδρου της Τουρκίας, Ταΐπ Ερντογάν, ότι τα τουρκικά είναι η γλώσσα της φιλοσοφίας και ότι ο λεκτικός πλούτος της τουρκικής γλώσσας προσφέρει την δυνατότητα να διατυπωθούν οι πιο περίπλοκες φιλοσοφικές έννοιες.
Το εντυπωσιακό είναι, ότι η άποψη αυτή του Τούρκου προέδρου και νέου επίδοξου χαλίφη της Τουρκίας, Ταΐπ Ερντογάν, προκάλεσε έντονες συζητήσεις στο εσωτερικό της Τουρκίας, ενώ υπήρξαν και επικρίσεις στο πολιτικό πεδίο.

Και ενώ ακόμα και πολλοί Τούρκοι θεώρησαν σαν υπερβολικές αυτές τις απόψεις του Ερντογάν, ο οποίος πριν από λίγο καιρό είχε διατυπώσει την άποψη ότι την Αμερική δεν… την ανακάλυψε ο Κολόμβος αλλά μουσουλμάνοι ερευνητές, ήρθε η κύρια Ιωάννα Κουτσουραδή να τις στηρίξει, ισχυριζόμενη ότι πραγματικά τα τουρκικά είναι η γλώσσα της φιλοσοφίας και των επιστημών.
Αυτά από μια Ελληνίδα, της οποίας η μητρική γλώσσα είναι τα ελληνικά, η γλώσσα με την οποία διδάχτηκε η φιλοσοφία και οι επιστήμες, η γλώσσα με την οποία γράφτηκε η Βίβλος και διδάχτηκε ο χριστιανισμός σε παγκόσμιο επίπεδο, η γλώσσα μέσω της οποίας διαδόθηκε ο πολιτισμός και έννοιες όπως δημοκρατία, ελευθερία, ανθρώπινα δικαιώματα κ.α.
Μάλιστα η κυρία Ελένη Κουτσουραδή δεν αρκέστηκε σε αυτές τις απόψεις, τις οποίες διακήρυξε και δημόσια. Συνεχίζοντας το πρωτότυπο αυτό φιλοτουρκικό κήρυγμα, κατέκρινε έντονα όσους μέσα στην Τουρκία αντιτίθενται στην τελευταία απόφαση του Ερντογάν να διδάσκονται τα οθωμανικά, δηλαδή στην ουσία μια γλώσσα μείγμα από τουρκομανικά, περσικά, αραβικά και με πολλές ελληνικές λέξεις, στην τουρκική εκπαίδευση.
Σύμφωνα με την κυρία Κουτσουραδή, τα οθωμανικά είναι τα γνωστά τουρκικά, μια άποψη που καν δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ακόμα και στην οθωμανική αυλή γίνονταν σαφής διαχωρισμός μεταξύ των οθωμανικών από την λαϊκή τουρκική, δηλαδή την τουρκομανική γλώσσα που μιλιόνταν από νομάδες στην Ανατολία και στην κεντρική Ασία. Σύμφωνα λοιπόν με την κυρία Κουτσουραδή η γνώση και των οθωμανικών είναι… φιλοσοφική γνώση.

Οι απόψεις αυτές, όπως ήταν επόμενο ενθουσίασαν πολλούς Τούρκους καθηγητές οπαδούς της νεοοθωμανικής «αυτοκρατορίας» του Ερντογάν, όπως ο Ahmet Inam, πρόεδρος του Ιδρύματος Τουρκικής Φιλοσοφίας, ο οποίος έσπευσε να επαινέσει την κυρία Κουτσουραδή για τις απόψεις της.
Ο Ahmet Inam ανέφερε πως σύμφωνα με την κυρία Κουτσουραδή, είναι τελείως λάθος η άποψη ότι με τα τουρκικά δεν μπορείς να κάνεις φιλοσοφία και ανέφερε ότι η κυρία Ελένη Κουτσουραδή υποστηρίζει ότι με τη γνώση των τουρκικών ανεβαίνει το… φιλοσοφικό σου επίπεδο.

Μετά από όλα αυτά τα εκπληκτικά σε λίγο καιρό δεν μένει παρά να ακούσουμε πως και ο αρχαιοελληνικός πολιτισμός, όπως άλλωστε το υποστηρίζουν επίσημα οι τουρκικές ιστορικές θεωρίες, είναι… τουρκικής προέλευσης.
Ότι ο Σωκράτης, ο Πλάτων, ο Αριστοτέλης, ο Αρχιμήδης, o Ιπποκράτης, όλοι οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι, μιλούσαν… τουρκικά ή οθωμανικά.
Ότι όλη η αρχαιοελληνική φιλοσοφία είχε… τουρκική ταυτότητα.
Άλλωστε να μην ξεχνάμε ότι πριν από λίγα χρόνια, εκείνη η ανεκδιήγητη υπουργός της, «Δια βίου μάθησης», είχε υποστηρίξει πως η μητρική γλώσσα των Ελλήνων θα πρέπει να είναι η… αγγλική.

Το άλλο έχουμε να πάθουμε και μάλιστα από υποτίθεται Έλληνες-ίδες το γένος!!!

Πηγή NikosXeiladakis


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 

Με την ολοκλήρωση των εκλογών, η Τυνησία εξακολουθεί να είναι μια αχτίδα ελπίδας για τη Μέση Ανατολή

Του Berny Sèbe
Λέκτορα αποικιακών σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Birmingham
Μετάφραση Πάνος Ντούλας

Ας το παραδεχτούμε: ένας όρος που κάποτε ήταν γεμάτος ελπίδες για τη Μέση Ανατολή, η ιδέα της «Αραβικής Άνοιξης» έχει γίνει απλώς καταθλιπτικός.

Μια ποικιλία από ανθρωπιστικές καταστροφές ακολούθησαν το πέρασμά της - σκεφτείτε την ανείπωτη βία από το λεγόμενο Ισλαμικό Κράτος ή τη διάλυση του κοινωνικού και πολιτικού ιστού της Λιβύης. Στην Αίγυπτο, η φανατική συνήθεια να αφήνουν το στρατό να εκλέγει τους κυβερνήτες της χώρας έχει επιστρέψει. Αλλού, όπως στο Μπαχρέιν, οι εξεγέρσεις καταπνίγονται εν τη γενέσει τους ή καταστέλλονται με τη βοήθεια ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων και έχουν σιγήσει για τα καλά.

Και όμως, το λίκνο της Αραβικής Άνοιξης είναι και πάλι στην πρωτοπορία. Με την ειρηνική εκλογή του Beji Caid Essebsi, η Τυνησία, η πρώτη αραβική χώρα όπου οι λαϊκές διαμαρτυρίες αποδείχθηκαν αρκετές για την απαλλαγή από τη δικτατορία, μόλις έδειξε στον κόσμο ότι η ομαλή διαχείριση μιας επανάστασης είναι πάντα μια βιώσιμη επιλογή.

Κρατώντας το όνειρο ζωντανό

Σε τέσσερα μόλις χρόνια, η Τυνησία έχει διανύσει το σύνολο του [πολιτικού] κύκλου: από την εκδίωξη ενός φαινομενικά ισόβιου Προέδρου στην εκλογή Συντακτικής Βουλής, στη θέσπιση ενός νέου Συντάγματος και στην οργάνωση πλήρως δημοκρατικών βουλευτικών και προεδρικών εκλογών.

Έχει πλοηγηθεί με επιτυχία στα θολά νερά της μετεπαναστατικής αστάθειας, όταν το μέλλον μιας χώρας γίνεται τόσο ανοιχτό που ο πειρασμός να χρησιμοποιήσει κανείς πολιτική βία μπορεί να είναι πολύ ισχυρότερος από την πειθαρχία που απαιτείται για να υποκύψει στην ετυμηγορία της κάλπης.

Υπήρξαν, λυπηρά, μερικές περιπτώσεις πολιτικών δολοφονιών, αλλά οι ισχυρές αντιδράσεις τόσο από την κοινωνία των πολιτών όσο και από τους πολιτικούς διασφαλίσανε ότι η πολιτική διαδικασία δεν θα καταντούσε ανοιχτή ένοπλη σύγκρουση. Ομοίως, έχουν καταδικαστεί από το σύνολο των πολιτικών διάφορες περιπτώσεις επίδειξης δύναμης από εξτρεμιστικές ομάδες, περιθωριοποιώντας έτσι τις βίαιες ομάδες των τζιχαντιστών.

Στο τέλος, οι δεκαετίες της κρατικής δέσμευσης στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη έδωσαν αποτελέσματα, εξασφαλίζοντας ότι ο πολιτικός διάλογος παρέμεινε ο προτιμώμενος τρόπος διαπραγμάτευσης για την πλειοψηφία του πληθυσμού.

Ο σωστός δρόμος

Μόλις οι σκληρές διαπραγματεύσεις γεννήσαν ένα νέο Σύνταγμα (το τρίτο στην ιστορία της χώρας, μετά από αυτά του 1861 και του 1959), οι πολίτες της Τυνησίας είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν ελεύθερα την πορεία της χώρας τους. Τον περασμένο Οκτώβριο, έδειξαν την απογοήτευσή τους για τους κύριους νικητές της Συντακτικής Βουλής, και σχεδόν το 40% ψήφισε το κόμμα Tounès του Nidda Essebsi - το οποίο υποστηρίζει τον κοσμικό χαρακτήρα του κράτους, τη σοσιαλδημοκρατία και το φιλελευθερισμό.

Το κόμμα αυτό συνελήφθη ως αντίδραση στην απειλή ενός υπερ-εξισλαμισμού της κοινωνίας της Τυνησίας, καθώς και για τη διατήρηση των ιδρυτικών αρχών της Τυνησίας από την ανεξαρτησία της από τη Γαλλία το 1956. Έχει επικριθεί συχνά για το γεγονός ότι επέτρεψε σε ορισμένες πολιτικούς του κόμματος του Συνταγματικού Δημοκρατικού Συναγερμού του Μπεν Αλί (RCD) να ανακτήσουν την ισχύ τους στη μετεπαναστατική Τυνησία.

Και στο 88ο έτος του, ο εκλεγμένος Πρόεδρος δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί ως ένας νεοφερμένος. Διετέλεσε μέλος του εθνικιστικού κόμματος του Neo-Destour, που αγωνίστηκε από το 1930 και μετά για να αποκτήσει την ανεξαρτησία της η Τυνησία, και στη συνέχεια υπηρέτησε σε διάφορους επιτελικούς ρόλους στην κυβέρνηση του πρώτου προέδρου της χώρας, Χαμπίμπ Μπουργκίμπα.

Ο Essebsi ήταν επίσης ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής της Τυνησίας στη διακύβέρνηση του Ben Ali στις αρχές της δεκαετίας του 1990, και ήταν ο πρώτος πρωθυπουργός της μετα-Μπεν Αλί μεταβατικής περιόδου για εννέα μήνες το 2011.

Αλλά οι περγαμηνές του δεν σημαίνουν ότι η κληρονομιά της Επανάστασης είναι υπό απειλή. Αντιθέτως, αυτό αποδεικνύει ότι υπήρξε εξαιρετικά καλή διαχείριση της μεταβατικής περιόδου, και ότι η πολιτική κουλτούρα της χώρας είναι αρκετά ώριμη για να επιλέξει το πολιτικό μέλλον της ειρηνικά και δίκαια.

Οι βουλευτικές και προεδρικές εκστρατείες του 2014 ήταν έντονες, με μια πραγματική πολιτική συζήτηση να λαμβάνει χώρα.

Αλλά η πλειοψηφία των Τυνήσιων αποφάσισαν ότι ήθελαν η χώρα να παραμείνει κοσμική, και έχουν αναθέσει τώρα σε ένα κόμμα με έμπειρα στελέχη να αντιμετωπίσει τα βασικά προβλήματα που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια: την ανασφάλεια, την απειλή του εξτρεμισμού, του πληθωρισμού και, πάνω απ 'όλα, την ανεργία.

Φυγή προς τα μπρός

Βεβαίως, το έργο είναι τιτάνιο, και οι υψηλές προσδοκίες θα το καταστήσουν ακόμη πιο πολιτικά επικίνδυνο. Αλλά είναι καλός οιωνός ότι ο απερχόμενος Πρόεδρος, Moncef Marzouki, αναγνώρισε τελικά την ήττα του, ενώ ο Rached Ghannouchi, Πρόεδρος του ισλαμιστικού κόμματος Ennahda, εμμέσως στήριξε τον Essebsi μεταξύ των δύο γύρων, εξασφαλίζοντας σε όλους ότι δεν υπήρχε κανένας κίνδυνος επιστροφής στη δικτατορία.

Επίσης, ο Essebsi ίδιος αναφέρεται συχνά στο Κοράνι στις δημόσιες εμφανίσεις του - μια σαφή τακτική για την άμβλυνση των φόβων των μετριοπαθών ισλαμιστών.

Ενώ άλλα κράτη γύρω της παραπατάνε και καταρρέουν σε τρομακτική, και ίσως δυσεπίλυτη βία, η Τυνησία έχει δείξει ότι διαθέτει την πολιτική ωριμότητα που είναι αναγκαία όχι μόνο για να παίξει με τους κανόνες της δημοκρατίας, αλλά και για να αποδεχθεί το αποτέλεσμα πλουραλιστικών εκλογών, αγωνιζόμενη ταυτόχρονα εναντίον του εξτρεμισμού.

Πράγματι, η χώρα φαίνεται να είναι αντάξια της φήμης της διάσημης προκατόχου της, Καρχηδόνας, την οποία εξήρε ο Αριστοτέλης για την πολιτική της οργάνωση που θεωρούσε από πολλές απόψεις ανώτερη από όλους τους άλλους. Ένας φάρος στην αρχαία Μεσόγειο, δυόμισι χιλιετίες πριν, η Τυνησία μόλις έδειξε στον κόσμο ότι μπορεί ακόμα να είναι ένας φάρος ειρηνικής αλλαγής και πεφωτισμένης δημοκρατίας στον αραβικό κόσμο στον 21ο αιώνα.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 

Σήμα κινδύνου για Κύπρο - Θράκη

Γράφει ο Κωσταντίνος Τσάκαλος

Σε μια πρωτοφανή προσπάθεια εξευμενισμού της Τουρκίας, η ελληνική κυβέρνηση και προσωπικά ο κ. Β. Βενιζέλος παραμένουν «άφωνοι» μπροστά στην κατάφωρη προσβολή της εδαφικής ακεραιότητας της Κύπρου αλλά και στις δραματικές παραβιάσεις των αρχών της δημοκρατίας στη γειτονική χώρα. Και προσπαθώντας η κυβέρνηση να κρύψει τον επιθετικό νεοοθωμανισμό των Ερντογάν - Νταβούτογλου κάτω από το «χαλί», ουσιαστικά αποδέχεται την παγίωση της τουρκικής εισβολής στην κυπριακή ΑΟΖ αλλά και την απροκάλυπτη παρέμβαση της Άγκυρας στις εσωτερικές υποθέσεις της Ελλάδας με τις προκλητικές επισκέψεις τούρκων αξιωματούχων στη Θράκη.

Έτσι, στην ΕΕ η Κύπρος βρέθηκε να δίνει μόνη της τη μάχη για να αποκρούσει τη συντονισμένη προσπάθεια τουλάχιστον 15 κρατών-μελών, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Γαλλία και η Βρετανία, προκειμένου να ανοίξουν κεφάλαια των ενταξιακών διαπραγματεύσεων, ενώ η ελληνική πλευρά παρακολουθούσε εκ του μακρόθεν με χλιαρές δηλώσεις. Απέφυγε, μάλιστα, το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών να υψώσει τη φωνή του μαζί με άλλες ευρωπαϊκές χώρες καταδικάζοντας το νέο ξέσπασμα αυταρχισμού και παραβίασης βασικών ευρωπαϊκών αξιών από το καθεστώς Ερντογάν και να υπενθυμίσει έτσι στη διεθνή κοινότητα ότι η Τουρκία διολισθαίνει σε επικίνδυνο δρόμο τόσο για τον λαό της όσο και για ολόκληρη την περιοχή. Έτσι ο ίδιος ο κ. Βενιζέλος απέτυχε να θέσει τους ομολόγους του προ των ευθυνών τους, που επιμένουν να στρέφουν αλλού το βλέμμα τους για να μη δυσαρεστήσουν τον κ. Ερντογάν.

Ο κ. Βενιζέλος εμφανίστηκε να διαπραγματεύεται εδώ και έναν μήνα σχεδόν την υποτιθέμενη αποκλιμάκωση της έντασης στην κυπριακή ΑΟΖ. Με άλλοθι την υποτιθέμενη διαπραγμάτευσή του και το γεγονός ότι βρίσκεται πλέον σε σύγκλιση, όπως ο ίδιος υποστήριξε, με τον κ. Τσαβούσογλου, προσκλήθηκαν στην Αθήνα ο Νταβούτογλου και δέκα υπουργοί του. Με το ίδιο άλλοθι έγινε μια ακόμη συνάντηση με τον τούρκο ομόλογό του στη Θεσσαλονίκη, για να καταλήξουμε τελικά στο ότι το «Barbaros» όλο αυτό το διάστημα συνεχίζει κανονικά την παραβίαση της εθνικής κυριαρχίας της Κύπρου ενώ οι ελληνοτουρκικές σχέσεις συνεχίζουν business as usual… Με έναν τρόπο που δείχνει να αποδέχεται και ουσιαστικά να νομιμοποιεί την παραβίαση αυτή, καθώς η Ελλάδα δεν είναι μια τυχαία χώρα που απλώς ομιλεί την ίδια γλώσσα με τους Ελληνοκύπριους, αλλά παραμένει και εγγυήτρια δύναμη της Κυπριακής Δημοκρατίας. (Μια και το αναχρονιστικό υπόλειμμα της αποικιοκρατίας παραμένει τυπικά εν ισχύ...).

Και εκτέθηκε ανεπανόρθωτα όταν μπροστά του ο κ. Κασουλίδης, στη συνάντηση που είχαν την περασμένη εβδομάδα, απάντησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια ότι δεν έχει υπάρξει καμιά σύγκλιση με την Τουρκία.

Και χωρίς να υπάρξει ούτε μια αντίδραση ούτε μια διάψευση από το ελληνικό ΥΠΕΞ, αφέθηκε η τουρκική πλευρά να δηλώνει προς κάθε κατεύθυνση ότι στις συζητήσεις υπάρχει συμφωνία για την ανάγκη «συνεκμετάλλευσης» του φυσικού αερίου στην Κύπρο. Ακόμη πιο προκλητική ήταν η δήλωση του κ. Τσαβούσογλου στην Τουρκική Εθνοσυνέλευση, σύμφωνα με την οποία οι συνομιλίες του με τον Β. Βενιζέλο αποσκοπούν στο «να τεθούν υπό εγγύηση τα δικαιώματα των Τουρκοκυπρίων στα αποθέματα του φυσικού αερίου»…

Έστω και καθυστερημένα πρέπει να υπάρξει ανασύνταξη δυνάμεων, υπό δυσμενείς όρους, λόγω και της πολιτικής κατάστασης στην Ελλάδα αλλά και της αδυναμίας στην οποία έχει περιέλθει η Κύπρος, ώστε να αποτραπούν επικίνδυνες εξελίξεις.

Στόχος θα πρέπει να είναι η αποφυγή εγκλωβισμού της Κύπρου, νωρίς τον Ιανουάριο, σε συνομιλίες για το Κυπριακό υπό δυσμενείς όρους, καθώς λόγω και των «προεδρικών εκλογών» στα Κατεχόμενα θα επιχειρηθεί να επισπευσθούν κάποιου είδους συνομιλίες, ενώ μάλιστα δεν θα έχει αρθεί η παραβίαση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Κύπρου… Και οι ελληνικές κινήσεις και χειρισμοί κάθε άλλο παρά συμβάλλουν σε αυτήν την κατεύθυνση…

Στη Θράκη το ελληνικό πολιτικό σύστημα, με ευθύνη του ίδιου του πρωθυπουργού που δεν το απέτρεψε, αλλά κυρίως του υπουργού Εξωτερικών που το αποδέχτηκε, αποδείχθηκε κατώτερο των περιστάσεων για μια ακόμη φορά, αφού επέτρεψε στον κ. Τσαβούσογλου να πραγματοποιήσει την περιοδεία του στην Κομοτηνή και να στείλει έτσι μήνυμα στη μειονότητα ότι ήταν εντελώς μεμονωμένο περιστατικό η ματαίωση της επίσκεψης του Νταβούτογλου και του μισού Υπουργικού Συμβουλίου του στη Θράκη και ότι η Τουρκία θα είναι παρούσα στο πλευρό της «τουρκομουσουλμανικής μειονότητας».

Και έτσι άρχισε πάλι ο θλιβερός συναγωνισμός μεταξύ των κομμάτων για το ποιο θα βρεθεί πιο κοντά στον τούρκο πρόξενο, ποιο θα είναι πιο θερμό στην υποδοχή του Τσαβούσογλου στη Θράκη.

Πιθανόν ο Αχμ. Χατζηοσμάν -που και στην Αθήνα συναντήθηκε με τον Νταβούτογλου, ενώ ακολουθούσε διαρκώς και τον Τσαβούσογλου στη Θράκη- ελπίζει ότι με την προβολή και της θετικής στάσης του αρχηγού του κόμματός του και υπουργού Εξωτερικών Β. Βενιζέλου, θα μπορέσει το ΠΑΣΟΚ να επανακτήσει μειονοτικές ψήφους.

Από κοντά στην Κομοτηνή και οι δύο μειονοτικοί βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι στην Αθήνα είχαν αποφύγει τη συνάντηση με τον Νταβούτογλου (κατόπιν εντολής της Κουμουνδούρου), καθώς με δεδομένο το πλαφόν του 3%, που δεν αφήνει περιθώρια στο μειονοτικό κόμμα ΚΙΕΦ να κατέλθει στις εθνικές εκλογές, δεν θέλουν να αποκλεισθούν από τον κεντρικό σχεδιασμό που κάνει το προξενείο για τη χειραγώγηση της μειονοτικής ψήφου ώστε να εκλεγεί ένας ακόμη μειονοτικός βουλευτής, είτε στη Ροδόπη είτε στην Ξάνθη.

Στο υπουργείο Εξωτερικών αισθάνονται ευτυχείς με όσα είπε ο κ. Τσαβούσογλου στην Κομοτηνή, επισκεπτόμενος και ποζάροντας στα γραφεία της παράνομης οργάνωσης «Τουρκικής Νεολαίας Κομοτηνής»;

Είναι δυνατόν τη στιγμή που επιχειρείται -με μεγάλες προσπάθειες και θυσίες, είναι αλήθεια- η ομαλοποίηση της κατάστασης και των προβλημάτων που δημιουργούν οι ακραίοι κύκλοι στο θέμα της εκπαίδευσης των παιδιών της μειονότητας αλλά και των ιεροδιδασκάλων, η ίδια η Ελληνική Πολιτεία να επιτρέπει σε έναν ξένο αξιωματούχο να παρεμβαίνει απροκάλυπτα στις εσωτερικές υποθέσεις της χώρας, προσβάλλοντάς την και να παρακινεί ουσιαστικά έλληνες πολίτες να αμφισβητήσουν τους νόμους του ελληνικού κράτους;

Για ποιον λόγο γίνονται όλα αυτά; Με την ελπίδα ότι οι εκπρόσωποι του τουρκισμού στη Θράκη θα προσφέρουν μια έδρα στο ΠΑΣΟΚ ή τη ΝΔ; Ή μήπως πιστεύουν στο ελληνικό ΥΠΕΞ ότι έτσι θα εξευμενίσουν το καθεστώς Ερντογάν όσον αφορά την Κύπρο ή το Αιγαίο; Αυτό που συντελείται στη Θράκη, την οποία αφήνουν να γίνεται ξέφραγο αμπέλι σε κάθε τούρκο πολιτικό και πολιτευτή, είναι εθνικό έγκλημα. Και για να είμαστε δίκαιοι, αυτή η πρακτική ξεκίνησε από το 2004 με την επίσκεψη που πραγματοποίησε στη Θράκη, με τις ευλογιές του Κ. Καραμανλή, ο Τ. Ερντογάν…

Πηγή εφημ. "Το Παρόν"


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 

Εκτενή αναφορά στις οφειλές της Γερμανίας προς την Ελλάδα, κυρίως από το αναγκαστικό δάνειο αλλά και από τις πολεμικές αποζημιώσεις, για την επί 3,5 χρόνια γερμανοναζιστική κατοχή, κάνει η αυστριακή εφημερίδα Der Standard στη χριστουγεννιάτικη έκδοσή της, με αφορμή την επικείμενη κατάθεση της σχετικής εμπιστευτικής έκθεσης, από την ειδική ομάδα εργασίας στον υπουργό Οικονομικών.

«Οι Γερμανοί στρατιώτες ήταν στην Ελλάδα από τον Απρίλιο του 1941 έως το Σεπτέμβριο του 1944 και πίσω τους δεν άφησαν τίποτε άλλο παρά καμένη γη και την μνήμη σε πείνα, σαδιστικές σφαγές και εκτοπίσεις, η προγιαγιά του σημερινού πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, η συγγραφέας Πηνελόπη Δέλτα, αυτοκτόνησε την ημέρα κατά την οποία εισέβαλε στην Αθήνα η «Βέρμαχτ», σημειώνεται στο δημοσίευμα, με τίτλο «Η οργή της Αθήνας για το αναγκαστικό δάνειο με τα δεκαπέντε μηδενικά», στο οποίο φιλοξενείται συνομιλία με τον επικεφαλής της ομάδας εργασίας, Παναγιώτη Καρακούση.

Ο ίδιος, που, όπως σημειώνει η εφημερίδα « με την ομάδα εργασίας επί δύο χρόνια ερεύνησαν και υπολόγισαν τι οφείλει η Γερμανία στους Ελληνες μέχρι σήμερα», εκφράζει θλίψη βλέποντας, όπως λέει, μερικούς στη Γερμανία και αλλού να αμφισβητούν το προφανές, δηλαδή τις ζημίες που υπέστη η Ελλάδα, καθώς αρκεί και μόνον να αναλογιστεί κανείς ότι η Ελλάδα είχε τις μεγαλύτερες απώλειες, με το 19 ο/ο του πληθυσμού της εκείνη την εποχή, δηλαδή 1,4 εκατομμύρια Ελληνες, να έχουν πεθάνει ή τραυματιστεί.

Όπως εξηγεί, πρόκειται για ομάδα τεχνοκρατών και ο ίδιος έχει παραμερίσει την οργή του και προσπάθησε να υπολογίσει τα πάντα αντικειμενικά, χωρίς οι έρευνες της ομάδας να έχουν κανένα πολιτικό στόχο και να σχετίζονται με τη δανειακή βοήθεια προς την Ελλάδα.

Στο δημοσίευμα σημειώνεται ότι το ποσό των 10 δισεκατομμυρίων ευρώ που φέρεται να αναφέρθηκε σε ενημέρωση της ειδικής επιτροπής της Βουλής είναι κατά πολύ μικρότερο από τα 162 δισεκατομμύρια ευρώ τα οποία ζητάει ο Μανώλης Γλέζος «ο λαικός ήρωας που ως νεαρός μαζί με έναν φίλο του το Μάιο του 1941 κατέβασαν από την Ακρόπολη τη σημαία με τον αγκυλωτό σταυρό και ο οποίος σήμερα, 92 χρονος, βρίσκεται στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο για το ριζοσπαστικό αριστερό κόμμα ΣΥΡΙΖΑ».

Η εφημερίδα παρατηρεί ότι τα δέκα δισεκατομμύρια ευρώ είναι το πολλαπλάσιο εκείνου που κατέβαλε το 1960 η Δυτική Γερμανία στους Ελληνες ως «αποζημίωση» για τα θύματα του ναζισμού στα τριάμισι χρόνια κατοχής, όταν η Βέρμαχτ είχε μεταφέρει στα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης 70.000 Εβραίους από την Ελλάδα από τους οποίους δεν επέστρεψε σχεδόν κανείς και όταν είχε εκτελέσει 130.000 άμαχους στη χώρα.

Συμπληρώνει δε, ότι η επιχειρηματολογία των γερμανικών κυβερνήσεων είναι κατά κάποιον τρόπο ανέντιμη, όπως επισημαίνουν επανειλημμένα Γερμανοί ιστορικοί όπως οι Χάγκεν Φλάισερ και Αλμπρεχτ Ριτσλ, διότι μετά το 1945 η Βόννη «παρηγορούσε» τους Ελληνες πως όταν η Γερμανία θα έχει επανενωθεί θα μπορούσε να λυθεί οριστικά το ζήτημα των αποζημιώσεων. Ωστόσο όταν έγινε πραγματικά η επανένωση ήταν ήδη αργά, καθώς οι Γερμανοί στην «Συνθήκη των δύο συν τέσσερις» του 1990 περιέλαβαν προληπτικές διατάξεις για να αποτρέψουν περαιτέρω αξιώσεις για αποζημιώσεις.

Στη συνέχεια σημειώνεται πως κατά την επίσκεψη του Γερμανού προέδρου Γιόαχιμ Γκάουκ την περασμένη άνοιξη στην Ελλάδα, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας είχε ζητήσει να αρχίσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα η αποπληρωμή των αποζημιώσεων από τη Γερμανία, κάτι στο οποίο ο Γιόαχιμ Γάουκ είχε αντιτάξει χαρακτηριστικά «Ξέρετε τι πρέπει να απαντήσω: η νομική οδός για αυτό έχει κλείσει».

Η Der Standard αναφέρει πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει για τους υπαλλήλους στο υπουργείο Οικονομικών στην Αθήνα και για τον Παναγιώτη Καρακούση που για πρώτη φορά συγκέντρωσε τα διασκορπισμένα αρχεία και ο οποίος στο σημειωματάριο του σημειώνει έναν δεκαπενταψήφιο αριθμό, δηλαδή 1,5 τρισεκατομμύρια δραχμές που αφαιρέθηκαν και είναι καταγεγραμμένα στην Τράπεζα της Ελλάδας, ως καταναγκαστικό δάνειο, το οποίο απέσπασαν το Μάρτιο του 1942 από τους Ελληνες, το γερμανικό Ράιχ και η Ιταλία.

Σημειώνει επιπλέον πως οι υπάλληλοι σε αυτούς τους υπολογισμούς τους δεν συμπεριέλαβαν καν τα δισεκατομμύρια δραχμών που ήταν τα μηνιαία έξοδα των κατοχικών δυνάμεων, ενώ, όπως παρατηρεί ο Παναγιώτης Καρακούσης, το δάνειο παραμένει ανοικτό και υπάρχουν οι υπογραφές των κατακτητών που μάλιστα λίγο πριν από το τέλος του Πολέμου είχαν πληρώσει δύο δόσεις του, κάτι που αποδεικνύει πως επρόκειτο για ένα δάνειο.

Πηγή


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου