Top Social Icons

Menu Right

Left Sidebar
Left Sidebar
Featured News
Right Sidebar
Right Sidebar

Η κατηγορια που επιλεξατε...

16 Ιουν 2016

Ο Φίλης και οι όμοιοί του αρνούνται τη συνέχεια του Έθνους, αγνοώντας πως χρησιμοποιούν άπειρες ομηρικές λέξεις στις καθημερινές συζητήσεις τους

Οι προσπάθειες αποκοπής των Ελλήνων από τον αρχαίο τύπο της γλώσσας μας, δεν είναι τωρινή ενέργεια, αλλά τώρα υλοποιείται και θεσμικά, και αναμφιβόλως δεν έχει κανέναν βελτιωτικό εκπαιδευτικό χαρακτήρα, παρά μόνον την αποκοπή των νεοελλήνων από τους αρχαίους. Ο Ν. Φίλης, υποστήριξε άλλωστε (όπως και η Ρεπούση, και ο Λιάκος και άλλοι ομοιο-ιδεοληπτικοί) ότι το ελληνικό έθνος είναι αστικό μύθευμα που έχει την απαρχή του στην Εθνεγερσία του 1821, χωρίς να υπάρχει συγγένεια με τους Έλληνες της παλαιάς εποχής.

Από την στιγμή επομένως, που έχει την δυνατότητα η παρέα του υπουργείου Παιδείας να νομοθετεί χωρίς αιδώ, τους δίνεται η ευκαιρία να ικανοποιήσουν τα απωθημένα που έχουν της μη αναγνώρισης της συνέχειας των Ελλήνων. Δεν έχει σημασία αν τα περί αντιθέτου επιχειρήματα μπορεί να τα κατανοήσει ακόμη και ο Φίλης. Σημαία έχει να υπηρετήσει την διεθνιστική ιδεολογία του, που εχθρεύεται το έθνος. Και είναι βέβαιο πως ο Φίλης και όλοι οι όμοιοί του, αγνοούν πως χρησιμοποιούν άπειρες ομηρικές λέξεις στις καθημερινές συζητήσεις τους, χωρίς να αναλογιστούν πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό όταν δεν υπάρχει συνέχεια;

Τον χώρο που σπάζονται οι πέτρες ο Φίλης δεν τον αποκαλεί ούτε «πετροτομείο» στην δημοτική, ούτε «λιθοτομείο» στην καθαρεύουσα, αλλά «λατομείο». Και τούτο διότι «λας, ή λάας» σημαίνει παρ’ Ομήρω την πέτρα. Ούτε αναρωτήθηκε γιατί το πλοίο κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας το ονομάζουμε «υποβρύχιο» (βρυξ, > βρύχιος είναι ο βυθός της θάλασσας, στην αρχαία μορφή της γλώσσας). Και βεβαίως χρησιμοποιεί για το ένδυμα την αρχαία λέξη «λώπη» όταν τον κλέφτη του πορτοφολιού τον αποκαλεί λωποδύτη (που «βουτάει» στο ένδυμα για να κλέψει το πορτοφόλι). Χιλιάδες τέτοιες λέξεις μπορώ να τού αναφέρω, που διασώθηκαν έως σήμερα σε σύνθετη μορφή τους.

Δεν καταργεί λοιπόν μια νεκρή γλώσσα (όπως είχε πει η Ρεπούση), ούτε καν άλλη γλώσσα, επειδή μία είναι η ελληνική, με διαφορετικούς τύπους. Ομηρική, κλασική, αλεξανδρινή, βυζαντινή, καθαρεύουσα, δημοτική, είναι τύποι - μορφές μιας γλώσσας. Πρόκειται επομένως για εμμονές (όπως και επί ΠΑΣΟΚ το 1984) προς υπηρέτηση μιας ανεθνικής ιδεολογίας, και μάλιστα και εναντίον του Καρλ Μαρξ, ο οποίος ήταν θαυμαστής της κλασικής παιδείας και μελετούσε απευθείας στα ελληνικά και λατινικά.

Για την επιχειρούμενη νέα κακοποίηση της γλώσσας ο τομέας Κλασικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών αντέδρασε, εκδίδοντας ανακοίνωση. Σ’ αυτήν εκφράζεται η έκπληξή του, γιατί 56 πανεπιστημιακοί προσυπέγραψαν την ιδεοληπτική απόφαση των Φίλη - Λιάκου - Ρεπούση, και οι οποίοι -όπως γράφει η ανακοίνωση- «στη συντριπτική πλειονότητα τους δεν έχουν σχέση με την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Φιλολογία, ή με την αρχαιογνωσία εν γένει...».

Επισημαίνεται επίσης ότι ζητούμενο για τη σωστή εκμάθηση της Νέας Ελληνικής πρέπει να είναι «η κατανόηση των πλευρών της που άπτονται της ιστορικής της διαχρονίας, πράγμα που επιτυγχάνεται μόνο με τη στέρεα γνώση των προγενεστέρων μορφών της ομιλούμενης σήμερα γλώσσας». Τονίζεται ακόμη ότι θα ήταν θλιβερό η Ελλάδα να καταργούσε τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών, όταν παρατηρείται έξαρση στην κίνηση επαναφοράς ή συνέχισης της διδασκαλίας τους στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση σημαντικών κρατών της ΕΕ.

Και επ’ αυτού είναι γνωστό τι συνέβη στην Γαλλία προ ολίγου χρόνου, όταν η εκεί υπουργός Παιδείας, θέλησε να καταστήσει προαιρετικά τα μαθήματα ελληνικών και λατινικών. Χιλιάδες Γάλλοι καθηγητές, γονείς και μαθητές συμμετείχαν στην 24ωρη απεργία, για να διαμαρτυρηθούν ενάντια στις προτεινόμενες αλλαγές στην Παιδεία.

Θεωρούν ότι οι αλλαγές αυτές θα παρακινήσουν τις μεσοαστικές οικογένειες να στείλουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά καθολικά σχολεία όπου διδάσκονται οι δύο γλώσσες, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο τον διαχωρισμό των τάξεων αντί να τον μειώνουν, όπως υποτίθεται είναι ο στόχος του υπουργείου.
Ο Φίλης και οι λοιποί, υλοποιούν πλήρως το σχέδιο των ισχυρών της γης, οι οποίοι αμέσως με την πτώση των κομμουνιστικών καθεστώτων -που ονειρεύεται ακόμη ο Φίλης-, μας εξήγησαν ότι τα εθνικά κράτη τελειώνουν. Αυτό πράττει η αριστερίστικη κυβέρνηση. Αποκοπή από την παράδοση, ρήξη της συνέχειας, και πολυεθνικό κράτος. Θα πληρώσει ακριβά ο ελληνισμός τις πράξεις και παραλείψεις των σημερινών κυβερνώντων, αγαπημένων και προστατευομένων από το σύστημα που υποτίθεται ότι παλεύουν εναντίον του.

Μακεδών
Πηγή Voria



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 


Ο πρωθυπουργός της Βουλγαρίας δήλωσε σήμερα ότι δεν θα συμμετάσχει στον στόλο που προτείνεται να αναπτύξει το ΝΑΤΟ για να αντισταθμίσει τις ρωσικές δυνάμεις στη Μαύρη Θάλασσα, καθώς δεν θέλει έναν πόλεμο εκεί.

Μια ημέρα αφότου η Μόσχα προειδοποίησε εναντίον οποιασδήποτε στρατιωτικής ανάπτυξης, ο Μπόικο Μπορίσοφ δήλωσε πως δεν θέλει να δει φρεγάτες να περνούν μπροστά από τα τουριστικά θέρετρα, σε κοινή συνέντευξη Τύπου που έδωσε με τον πρόεδρο της χώρας Ρόσεν Πλέβνελιεφ, ο οποίος περιέγραψε τη Βουλγαρία ως μια ειρηνική χώρα.

Οι εντάσεις ανάμεσα στη Ρωσία και τη βορειοατλαντική συμμαχία έχουν αυξηθεί, ιδιαίτερα μετά την κρίση στην Ουκρανία και την κατάρριψη από την Τουρκία τον Νοέμβριο ενός ρωσικού πολεμικού αεροσκάφους. Η Ρωσία, η οποία προσάρτησε την Κριμαία το 2014, έχει τον δικό της Στόλο της Μαύρης Θάλασσας ο οποίος έχει τη βάση του στη Σεβαστούπολη.

Η Τουρκία και η Ρουμανία, οι δύο άλλες χώρες μέλη του ΝΑΤΟ που βρέχονται από τη Μαύρη Θάλασσα, έχουν ζητήσει να αναπτυχθεί ένας στόλος του ΝΑΤΟ και περισσότερα συμμαχικά στρατεύματα στην περιοχή, η οποία είναι σημαντική τόσο για την Ανατολή όσο και για τη Δύση, λόγω των ενεργειακών κοιτασμάτων της και της εγγύτητάς της στη Μέση Ανατολή.

"Λέω πάντα ότι θέλω στη Μαύρη Θάλασσα να βλέπω ιστιοφόρα, γιωτ, μεγάλα καράβια με τουρίστες και να μην γίνει μια αρένα στρατιωτικής δράσης ... Δεν χρειάζομαι έναν πόλεμο στη Μαύρη Θάλασσα", δήλωσε ο Μπορίσοφ.

"Ας αφήσουμε τις εικασίες ότι στόλοι θα αναπτυχθούν εναντίον οποιουδήποτε", πρόσθεσε ο πρόεδρος Πλέβνελιεφ. "Η Βουλγαρία είναι μια ειρηνική χώρα και η εξωτερική πολιτική της δεν στρέφεται εναντίον κανενός".

Ανώτερος ρώσος διπλωμάτης προειδοποίησε χθες Τετάρτη το ΝΑΤΟ να μην αναπτύξει ναυτικές δυνάμεις στη Μαύρη Θάλασσα λέγοντας ότι μια τέτοια κίνηση θα υπονόμευε την περιφερειακή ασφάλεια και τις ήδη τεταμένες σχέσεις της Μόσχας με τη συμμαχία.

Το θέμα του στόλου αναμένεται να τεθεί ξανά στη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ τον Ιούλιο στη Βαρσοβία, καθώς η συμμαχία εξετάζει τι περισσότερο μπορεί να κάνει για να αποτρέψει αυτό που βλέπει ως αυξανόμενη ρωσική επιθετικότητα.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 


Τσίπρας - Καμμένος παρακολουθούν τους σχεδόν τους πάντες
Ρεκόρ άρσης απορρήτου τηλεφωνικών συνομιλιών το 2015

Της Μαριάννας Τζάννε

Κατακόρυφη αύξηση παρουσίασαν πέρσι τα αιτήματα εισαγγελικών παραγγελιών για άρση απορρήτου τηλεφωνικών επικοινωνιών, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ) Χρήστο Ζαμπίρα. Όπως αναφέρθηκε πέρυσι υπήρξαν 4.871 διατάξεις για περιπτώσεις άρσης του απορρήτου για λόγους εθνικής ασφάλειας και περίπου 2.304 βουλεύματα για άρση απορρήτου που συνδέεται με διακρίβωση εγκλημάτων.

Μολονότι η ΑΔΑΕ δεν εξετάζει την ουσία των εισαγγελικών βουλευμάτων, το πλήθος των αιτημάτων συνδέονται με περιπτώσεις τρομοκρατίας, εγκλημάτων, παράνομης λαθρεμπορίας, ναρκωτικών κ.α.

Η διοίκηση της Ανεξάρτητης Αρχής υποστήριξε πως υπάρχει σοβαρό ζήτημα με συστήματα παρακολούθησης που κυκλοφορούν στην αγορά και χρησιμοποιούνται από ιδιώτες. Γι' αυτό το λόγο έχει προχωρήσει και σε κατάθεση νομοθετικών προτάσεων επί του θέματος, χωρίς όμως να έχουν βρει ανταπόκριση.

Σε ερωτήματα για τη χρήση των γνωστών συστημάτων της ΕΥΠ και της Αντιτρομοκρατικής ο κ. Ζαμπίρας υποστήριξε πως η ΑΔΑΕ ελέγχει και τα συγκεκριμένα συστήματά, αλλά μεγαλύτερο πρόβλημα θεωρεί την κατάχρηση αντίστοιχων συστημάτων που αξιοποιούνται από ιδιώτες άνευ αδείας. Μιλώντας σε δημοσιογράφους η νέα διοίκηση επισήμανε ότι η ΑΔΑΕ λειτουργεί σήμερα με 38 άτομα προσωπικό, ωστόσο τόνισε την ανάγκη να αυξηθούν κατά 50% ώστε να γίνει αποτελεσματικότερη η λειτουργία της και να γίνονται πιο συχνά οι έλεγχοι στους τηλεπικοινωνιακούς, ταχυδρομικούς και διαδικτυακούς παρόχους που σήμερα γίνονται κάθε δύο χρόνια.

Πέρυσι, επιβλήθηκαν κυρώσεις σε δύο παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών για παραβάσεις της νομοθεσίας περί απορρήτου των επικοινωνιών. Στη μία περίπτωση ήταν απλή σύσταση στην άλλη πρόστιμο ύψους 40.000 ευρώ. Οι εταιρείες έχουν ασκήσει αιτήσεις ακυρώσεων και αναμένεται η εκδίκασή τους.

Η νέα διοίκηση που ανέλαβε καθήκοντα πριν δύο μήνες τόνισε ότι πέρα από την ενίσχυση προσωπικού, η ΑΔΑΕ αναζητά πόρους μέσω ΕΣΠΑ ώστε να αναβαθμίσει την υλικοτεχνική υποδομή της. Προωθείται αντίστοιχα εκσυγχρονισμός νομοθετικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία της αρχής και διασφάλιση της ανεξαρτησίας στο πλαίσιο της συνταγματικής αρχής για κοινοβουλευτικό έλεγχο.

Πέρυσι η ΑΔΑΕ πραγματοποίησε 15 τακτικούς ελέγχους και 24 επισκέψεις σε παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών για διερεύνηση καταγγελιών καθώς και 9 έκτακτους ελέγχους σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες μετά από καταγγελίες. Το 2015 οριστικοποιήθηκε το πρόστιμο των 50,16 εκατ. Ευρώ που είχε επιβληθεί από την ΑΔΑΕ το 2013 στη Vodafone.

Πηγή NewMoney


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 


Αποτελεί δεσπόζουσα άποψη ότι οι όποιες εξελίξεις προκριθούν για την Ελλάδα, είτε από το εσωτερικό είτε από το εξωτερικό, θα προέλθουν από την οικονομία. Ομως ο «οικονομισμός» ως αυτοκαθορισμός της πραγματικότητας, που επηρεάζει τόσο τις δυνάμεις του πολιτικού Κέντρου όσο και την Αριστερά ως προς τον τρόπο που προσεγγίζουν το μέλλον, δεν μπορεί να είναι μονόδρομος. Γιατί, αν η δύναμη της χρεοκοπίας, όπως αυτή προέκυψε εντός της ζώνης του ευρώ, από το 2010, ήταν η προσήκουσα για την ανοικοδόμηση της χώρας, δεν θα είχαμε την εμπέδωση της απόλυτης πανωλεθρίας όπως έχει συμβεί.

Το κρίσιμο ζήτημα που μπορεί να θέσει σε τροχιά ιστορικότητας την Ελλάδα, αντί της ανυπαρξίας όπου στην παρούσα φάση έχει καταλήξει, μπορεί να προκύψει από τον πυρήνα θεμιτών της εξωτερικής πολιτικής. Είτα αυτά αναφέρονται στα επονομαζόμενα εθνικά θέματα, που άπτονται της διατήρησης της ακεραιότητας της χώρας, είτε στη διεθνή πολιτική και ισορροπία. Τουτέστιν στον διεθνή συσχετισμό, που επηρεάζεται είτε από το Brexit είτε από τις σχέσεις ΗΠΑ - Ρωσίας και το ΝΑΤΟ ή από τη διατήρηση της οντότητας της Τουρκίας ή από την πορεία της Ευρώπης με γερμανική ηγεμονία ή από μια νέα τάξη πραγμάτων στη Μεσόγειο, η οποία μπορεί να επηρεαστεί στον μέγιστο βαθμό από την «πενταμερή συμμαχία» Ελλάδας - Κύπρου - Ισραήλ - Αιγύπτου - Ιορδανίας, που εξελίσσεται ως περιφερειακή δύναμη.

Δεν είναι τυχαίο ότι η Ελλάδα πιέζεται σε όλη την έκταση των συνόρων της προς Βορρά και Ανατολή. Είτε αυτά βρίσκονται στη στεριά είτε στη θάλασσα, οι εμπλεκόμενοι στην πολιτική αλλά και στη στρατιωτική διπλωματία της χώρας πολύ εύκολα διαπιστώνουν, με συναισθήματα απόγνωσης, ότι η Ελλάδα, «μικρή» και απολύτως ετεροκαθοριζόμενη εντός της Ευρωπαϊκής Ενωσης, κυριολεκτικά διασύρεται και δεν χαίρει κανενός σεβασμού, ακόμη και από «άοπλες» στην κυριολεξία χώρες της Βαλκανικής όπως η Αλβανία και τα Σκόπια. Παρά το γεγονός ότι πολιτικός προϊστάμενος της ελληνικής διπλωματίας είναι ο Ν. Κοτζιάς, ενδιαφέρων πανεπιστημιακός από τον τομέα της διεθνούς πολιτικής και στρατηγικής και πολύπειρος από τον κλάδο των εμπειρογνωμόνων του ΥΠΕΞ, και ο εθνικής ευαισθησίας δεξιός επικεφαλής των ΑΝ.ΕΛ. Π. Καμμένος στη στρατιωτική διπλωματία υπουργός Αμυνας, η Ελλάδα είναι υποχείρια των «Ερζερούμ» στη σχέση με την Τουρκία και δείχνει κυριολεκτικά «φτωχός συγγενής» στη διαλυμένη και ανύπαρκτη διεθνοπολιτικά Βαλκανική.

Παράλληλα με άρθρο τους σημαίνοντα πρόσωπα του δικομματισμού ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ., όπως ο Ευ. Βενιζέλος και η Ντόρα Μπακογιάννη, που ηγήθηκαν για μεγάλα χρονικά διαστήματα στα υπ. Εξωτερικών και Αμυνας, γράφουν στο διεθνούς κύρους έντυπο «Foreign Affaires» ότι παρά τη χρεοκοπία της χώρας στην εξωτερική πολιτική δεν δέχτηκαν πιέσεις για υποχωρήσεις και συμβιβασμούς ούτε από τις ευρωπαϊκές «μεγάλες δυνάμεις» ούτε από τις ΗΠΑ. Ολα αυτά συντείνουν να μοιάζει αδικαιολόγητο ότι είναι δυνατό σήμερα η Ελλάδα να κινδυνεύει με ειδικό καθεστώς, τύπου Κριμαίας, στη Θράκη, απώλεια ελέγχου στην ανατολική Μακεδονία και τη Θεσπρωτία στην Ηπειρο, δεσμευτική αποστρατιωτικοποίηση στο ανατολικό και νότιο Αιγαίο και «γκριζοποίηση» εθνικής κυριαρχίας από τη Σαμοθράκη και τα νησιά ανατολικού Αιγαίου ως τα Δωδεκάνησα και τη θάλασσα νοτίως της Κρήτης, στο όριο της Γαύδου, με ειδικό καθεστώς στο Καστελόριζο και περιορισμό των οικονομικών ζωνών δικαιοδοσίας στο Ιόνιο.

Ο ετεροκαθορισμός της Ελλάδας εντός του ΝΑΤΟ, της Ευρώπης και της «ειδικής σχέσης» με την Τουρκία από πολιτικούς και κόμματα της «Μικρής Ιδέας» για τα όρια και την οντότητα του έθνους οδηγεί σε προηγούμενη Ελλάδα από την Πελοπόννησο ως τη Λάρισα. Αυτό, όπως είναι λογικό και ιστορικά συνεπές, δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί χωρίς «πολιτικό και ηθικό κόστος» για τους δρώντες, όπως συνέβη στην περίπτωση της αποεθνικοποίησης της Ελλάδας μέσω χρεοκοπίας εντός του ευρώ.

Μενέλαος Τασιόπουλος
Πηγή "Δημοκρατία"



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 


Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός
Δάσκαλος - Κιλκίς

«Εντολή γαρ Κυρίου μη σιωπάν, εν καιρώ κινδυνευούσης πίστεως. Ώστε ότε περί Πίστεως ο λόγος, ουκ έστιν ειπείν, εγώ τις ειμί; Ιερεύς, άρχων, στρατιώτης, γεωργός, πένης; Ουδείς μοι λόγος και φροντίς περί του προκειμένου. Ουά, οι λίθοι κράξουσι και συ σιωπηλός και άφροντις;»
Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης

1 Φεβρουαρίου 1440. Επιστρέφει στην Κωνσταντινούπολη η αποστολή των Ελλήνων ιεραρχών που συμμετείχαν στην ψευτοσύνοδο Φερράρας-Φλωρεντίας. Στο λιμάνι τους αναμένει ο λαός. Γράφει ο ιστορικός Δούκας: «Οι δε αρχιερείς ευθέως από τριήρων αποβάντες και οι της Κωνσταντινουπόλεως κατά το σύνηθες ησπάζοντο αυτούς ερωτώντες πώς τα υμέτερα; Πώς τα της συνόδου; Ει άρα ετύχομεν την νικώσαν; Οι δε απεκρίνοντο: Πεπράκαμεν (=πουλήσαμε) την πίστιν ημών, αντηλλάξαμεν τη ασεβεία την ευσέβειαν, προδόντες την καθαράν θυσίαν, αζυμίται γεγόναμεν. Ταύτα και άλλα αισχρότερα και ρερυπασμένα λόγια... Ει (=εάν) γαρ τις αυτούς ήρετο (=ρωτούσε), και διατί υπεγράφετε έλεγον: φοβούμενοι τους Φράγκους. Και πάλιν ερωτώντες αυτούς ει εβασάνισαν οι Φράγκοι τινά, ει εμαστίγωσαν, εις εις φυλακήν έβαλον. Ουχί. Αλλά πώς; Η δεξιά αυτή υπέγραψεν, έλεγον, κοπήτω η γλώσσα ωμολόγησεν, εκριζούσθω... και γαρ ήσαν τινες των αρχιερέων, εν τω υπογράφειν λέγοντες: ουχ υπογράφομεν, εάν μη το ικανόν ημίν της προς οδόν παράσχητε. Οι δε έδιδον και εβάπτετο κάλαμος...».

Υπέγραψαν την ατιμωτική και προδοτική «ένωση», οι «άγιοι» αρχιερείς για τρεις λόγους.

Πρώτον: Κάποιοι, όπως οι εξωμότες μετέπειτα καρδινάλιοι, Βησσαρίων και Ισίδωρος, γιατί τους «γυάλισαν» τα χρυσοφόρα αξιώματα του πάπα και για να αποφύγουν τα δεινά. Δειλοί και ριψάσπιδες εγκαταλείπουν το εμπερίστατο ποίμνιό τους λίγο προ της αλώσεως.

Δεύτερον: Άλλοι από φόβο-«φοβούμενοι τους Φράγκους».

Τρίτον: Μερικοί «λύγισαν» από τα φλωρία του πάπα. Έπαιρναν τα αργύρια και.. εβάπτετο κάλαμος.

Ο λαός τους έφτυσε κατάμουτρα, η ιστορία τους διέσωσε ως προδότες της Πίστεως και της Πατρίδος. (Ας τα έχουν αυτά υπ’ όψιν όσοι αρχιερείς θα λάβουν μέρος στην Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης τον Ιούνιο).

Ένας μόνον επέστρεψε με το κεφάλι ψηλά, τον οποίο ο λαός επευφημούσε. Ο στύλος της Ορθοδοξίας άγιος Μάρκος ο Ευγενικός. Ούτε τα αργύρια ούτε τα αξιώματα ούτε οι απειλές του θηρίου της Ρώμης, τον πτόησαν. Δεν υπέγραψε τον τόμο της ψευτοενώσεως, έσωσε το Γένος από τον εκλατινισμό, κατήσχυνε τους παπικούς, τα αιρετικά κατακάθια. (Οι παραπομπές στον Δούκα, αντλήθηκαν από τον 6ο τόμο, σελ. 299 της Ιστορίας του Παπαρρηγόπουλου).

12 Δεκεμβρίου 1452. Η περιώνυμος Πόλις ετοιμάζεται για τον τελικό αγώνα με τους Τούρκους, όπως θα τον υπαγόρευε η αξιοπρέπεια ενός κράτους, μιας αυτοκρατορίας με υπερχιλιετή ένδοξη ιστορία. Την ημέρα αυτή ορίστηκε να γίνει κοινή (ενωτική) λειτουργία Ορθοδόξων και Παπικών, στην Αγία Σοφία, την Μεγάλη Εκκλησία.

Η λειτουργία αυτή έγινε πράγματι, την 12 Δεκεμβρίου 1452, παρουσία του αυτοκράτορα και των αρχόντων, διαβάσθηκε σ’ αυτήν το Πρακτικό της ενώσεως των εκκλησιών, που είχε συνταχθεί στη σύνοδο της Φλωρεντίας (1439) και μνημονεύθηκαν στα «Άγια» τόσον ο πάπας (Νικόλαος) όσον και ο πατριάρχης (Γρηγόριος). Να τι παραδίδει σχετικώς ο Δούκας (φιλοενωτικός, λατινόφρων):

«Όλοι εκείνοι, που εξεδηλούντο υπέρ της ενώσεως, ο βασιλιάς με τη σύγκλητο και από τον κλήρο ιερείς και διάκονοι, ήλθαν στη Μεγάλη Εκκλησία, όπου θα γινόταν λειτουργία κοινή ομονοία (με μονοιασμένους δηλαδή ορθοδόξους και παπικούς) και προσευχή αδόλω γνώμη (με καθαρή και άδολη καρδιά).

Κατά την ώρα όμως αυτής της θείας λειτουργίας, οι αντιφρονούντες (ανθενωτικοί ή σχηματικοί, όπως τους αποκαλούσαν) συγκεντρώθηκαν σε άλλους ναούς (ήταν εκείνην την ημέραν και εορτή του αγίου Σπυρίδωνος), όπου λειτουργούσαν ανθενωτικοί ιερείς, ενώ πολλοί επήγαν στη μονή του Παντοκράτορος. Εκεί ασκήτευε ο μοναχός Γεννάδιος, κατά κόσμον Γεώργιος Σχολάριος. (Που μετά την άλωση, έγινε ο πρώτος πατριάρχης του υπόδουλου Ελληνισμού υπό το όνομα Γεννάδιος Β’. Στα πέντε χρόνια που έμεινε πατριάρχης, δύο φορές αναγκάσθηκε να παραιτηθεί. Πέθανε το 1468), τον οποίον οι ανθενωτικοί-οι Ορθόδοξοι αναγνώριζαν ως αρχηγό τους.

Ο Γεννάδιος κλείστηκε στο κελί του και τοιχοκόλλησε απ’ έξω ένα σημείωμά του, όπου εξέθετε συνοπτικά τις απόψεις του για το εκκλησιαστικό θέμα. Από εκεί έφυγαν οι διαδηλωτές (όπως θα μπορούσε να τους ονομάσει κανείς) και, καθώς σημειώνει ο γνωστός για τις φιλοενωτικές απόψεις του χρονογράφος Δούκας: «ο χυδαίος και αγοραίος λαός εξελθόντες εκ της αυτής του μοναστηρίου εν καπηλείοις, κρατούντες εν χερσί τας φιάλας πλήρεις ακράτου, ανεθεμάτιζον τους ενωτικούς...». 
Ο λατινόφρων χρονογράφος εμφορείται εμφανώς από πάθος κατά των αντιδρώντων στην ένωση, ενώ η συγκέντρωση στα καπηλειά, που αναφέρει, είναι μάλλον απίθανο να έγινε πρωινές ώρες μιας εργασίμου ημέρας (υπολογίζεται ότι πρέπει να ήταν ημέρα της εβδομάδος Τρίτη η 12 Δεκεμβρίου του έτους εκείνου, του 1452).

Για το πνεύμα εξ άλλου, τις σκέψεις και τις προϋποθέσεις με τις οποίες η πλειονότητα των αρχόντων δέχθηκαν, την κρίσιμη εκείνη ώρα, την εκκλησιαστική ψευτοένωση, ο ίδιος χρονογράφος σημειώνει στη συνέχεια της αφηγήσεώς του τα ακόλουθα: «οι δε εν τη μεγάλη εκκλησία αθροισθέντες Χριστιανοί δέησιν προς τον Θεόν εκτενή ποιήσαντες και τους λόγους του καρδιναλίου ενωτισθέντες, έστερξαν (το ρήμα, που χρησιμοποιεί ο χρονογράφος, είναι εκφραστικό της δυσκολίας και της δυσφορίας με την οποίαν οι άρχοντες της πόλεως – και πιθανώτατα πολύ μεγάλο μέρος των καλουμένων ενωτικών – εδέχοντο την ένωση, εν όψει των τραγικών στιγμών, που περνούσε η πατρίδα τους) τον της ενώσεως όρκον, και αυτόν μετά συμφωνίας, ως ότι παρελθούσης της περιστάσεως των Τούρκων και γαλήνης γενομένης καθίσαντες τινες των ελλογίμων ίδωσι (θα καθίσουν δηλαδή κάτω μερικοί από τους πιο ειδικούς και θα δουν) τους όρους και ει τι έστι τι το μη τελείως ορθοτομούν (εάν δηλαδή υπάρχει κάτι που σε κάποιο σημείο του δεν είναι απολύτως σωστό), διορθώσωσιν. Εν τη συμφωνία ουν αυτή έστερξαν του γενέσθαι λειτουργίαν κοινήν εν τη μεγάλη εκκλησία, τελεσθείσα παρ’ Ιταλών και Γραικών, και μνημονεύσαντες τον πάπαν Νικόλαον εν τοις διπτύχοις και τον εξόριστον πατριάρχην Γρηγόριον...».

Και συνεχίζει ο χρονογράφος εκθέτων τη στάση και των λιγότερο ανεκτικών προς την "ένωση" (που, εξ ανάγκης – λόγω αξιώματος προφανώς – είχαν λάβει μέρος στην κοινή λειτουργία):
«Ήσαν δε και πολλοί, οι ουκ έλαβον προσφοράν αντιδώρου (που δεν δέχθηκαν δηλαδή να πάρουν αντίδωρο) ως βδελυκτήν θυσίαν τελεσθείσαν εν τη ενωτική λειτουργία».

Από την ημέρα εκείνη, καταλήγει ο χρονογράφος, προσέρχονταν ο λαός στην Αγία Σοφία σαν να ήταν εβραϊκή συναγωγή (δηλαδή μη χριστιανικός ναός) και δεν υπήρχε μέσα εκεί ούτε θυσιαστήριο ούτε θυμίαμα. Εάν δεν επρόκειτο για κάποια επίσημη ημέρα, κατά την οποίαν γινόταν λειτουργία στην εκκλησία της Αγίας Σοφίας, όσοι την παρακολουθούσαν παρέμεναν μόνο έως την ώρα της προσφοράς (των τιμίων δώρων) – δηλαδή έως τα καλούμενα άγια – και τότε με μιας «πάντες εξήρχοντο», επειδή θα εμνημονεύετο το όνομα του πάπα. «Και τον ναόν ως βωμόν και την θυσίαν ως Απόλλωνι τελουμένην ενόμιζον» επιλέγει ο Δούκας, δηλαδή θεωρούσαν το χριστιανικό εκείνο ναό ως ειδωλολατρικό βωμό και ότι η θεία λειτουργία δεν ήταν παρά τελετουργία θυσίας στον Απόλλωνα. Αυτά τότε.

Η Πόλις έπεσε και αλώθηκε διότι μαγαρίστηκε η Αγιά-Σοφιά, την ημέρα που μνημονεύτηκε ο αρχηγέτης των Γαδαρηνών-Φράγκων, ο πάπας. Ο λαός μίσησε τους πολιτικούς και εκκλησιαστικούς ηγέτες του, γιατί πρόδιδαν την αγία Ορθοδοξία.Δεν υπήρχε ομόνοια, εξασθένισε η Ορθοδοξία και όταν εξασθενεί η Ορθοδοξία, πλήττονται και τα θεμέλια του Ελληνισμού.Και «ήτανε θέλημα Θεού η Πόλη να τουρκέψει» για να σωθεί η ορθόδοξη μαγιά του Γένους.

Σήμερα ο διάβολος και τα όργανά του, αφού πολέμησε σχεδόν κατ’ άρθρον την αλήθεια του Χριστού την εκτεθείσα στο Σύμβολο της Πίστεως, τώρα έχει φθάσει στην τελευταία και πιο σπουδαία παράγραφο:
«Πιστεύω εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν».

Όλες οι αλήθειες της Πίστεως ζωοποιούνται στο τελευταίο άρθρο, πραγματοποιούνται στην Εκκλησία του Χριστού.

Μέγας εχθρός της Ορθοδοξίας είναι σήμερα η παναίρεσις του Οικουμενισμού, η εμπροσθοφυλακή του πάπα. Όσοι ονειροφαντάζονται «Φλωρεντίες» ας έχουν υπ’ όψιν ότι φρουρός και φύλακας της υγιούς Πίστεως είναι ο λαός.Τα παθήματα, ας γίνονται μαθήματα.

Τούτη την πονηρή εποχή στις σημαίες της +Ορθοδοξίας πρέπει να αναγραφεί ο απροσκύνητος λόγος του αγίου Μάρκου του Ευγενικού.
«Φεύγετε και ημείς, αδελφοί, την προς τους ακοινωνήτους κοινωνίαν και το μνημόσυνον των αμνημονεύτων».

Σύνθημά του ισόβιο ήταν και είναι: «Ου χωρεί συγκατάβασις εις τα της πίστεως».


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 


Πρόγραμμα HAPPYFOOT

Αυτό το πρόγραμμα διέρευσε μέσω της εφημερίδας Washington Post το 2014 και αφορά ένα σύστημα παρακολούθησης «έξυπνων» συσκευών κινητής τηλεφωνίας μέσω των συνδέσεων τους στο διαδίκτυο για καταγραφή γεωγραφικών δεδομένων. Εδώ θα δούμε τι ακριβώς είναι αυτό το πρόγραμμα και πως λειτουργεί για τη μαζική παρακολούθηση κινητών τηλεφώνων σε όλο το κόσμο. Το έγγραφο ήταν από μία άκρως απόρρητη παρουσίαση της NSA (National Security Agency, Εθνική Υπηρεσία Ασφαλείας) η οποία όμως διέρρευσε αλλά δυστυχώς δεν πήρε μεγάλη δημοσιότητα.

Όπως έχουμε αναφέρει επανειλημμένα σε πολλά άρθρα μας, ενδεικτικά στα «BOUNDLESSINFORMANT», «Οδηγός Αλ-Κάιντα κατά του Εντοπισμού μέσω Κινητών», και «NSA Εναντίον Διαχειριστών Συστημάτων», η NSA δε καταγράφει το περιεχόμενο των επικοινωνιών αλλά τα μέτα-δεδομένα, δηλαδή τα στοιχεία που περιγράφουν την επικοινωνία (τι ώρα έγινε η κλήση, από που προς που, πόση διάρκεια είχε, από ποιο σημείο έγινε, κτλ.). Στη συνέχεια, κάνοντας συνδυαστικές αναλύσεις των δεδομένων εντοπίζει ύποπτους στόχους για περαιτέρω παρακολούθηση, σύλληψη ή εξουδετέρωση και προωθεί τα στοιχεία στη CIA (Central Intelligence Agency, Κεντρική Υπηρεσία Πληροφοριών) για το επιχειρησιακό κομμάτι της αποστολής. Οι λεγόμενες συσκευές τέταρτης γενιάς (4G), ή αλλιώς smartphone (έξυπνα τηλέφωνα) ξεχωρίζουν από τις προηγούμενες γενιές καθώς έχουν δυνατότητα διασύνδεσης με πολλά διαφορετικά δίκτυα τηλεπικοινωνιών, συμπεριλαμβανομένου και του διαδικτύου είτε μέσω του παρόχου κινητής τηλεφωνίας είτε μέσω ασύρματων δικτύων ηλ. υπολογιστών (WiFi).

Επιπρόσθετα, όλες οι συσκευές smartphone έχουν πλέον εξελιγμένους δέκτες GPS (Global Positioning System, Παγκόσμιο Σύστημα Στιγματοθέτησης) που χρησιμοποιούν για δεκάδες διαφορετικές χρήσεις. Όταν ένας χρήστης εγκαθιστά μία εφαρμογή (ή για συντομία, app) στη συσκευή του ερωτάται σε ποιες λειτουργίες της συσκευής επιτρέπει στην εφαρμογή να έχει πρόσβαση και η αλήθεια είναι ότι οι περισσότερες εφαρμογές ζητάνε πρόσβαση σε όλους τους πόρους του συστήματος (κινητού τηλεφώνου) όπως μικρόφωνο, κάμερα, επαφές, GPS, κτλ. ακόμα και όταν δε το χρειάζονται άμεσα. Από τη πλευρά των εταιριών των εφαρμογών, είναι λογική αυτή η επιλογή διότι θέλουν να γνωρίζουν όσο το δυνατό περισσότερα στοιχεία για τους πελάτες τους ώστε να βελτιώνουν το προϊόν τους και να παρέχουν καλύτερες και πιο ανταγωνιστικές εφαρμογές. Αλλά το σημαντικό είναι το πως το κάνουν αυτό.

Όπως και όταν επισκεπτόμαστε μία ιστοσελίδα στο διαδίκτυο από τον υπολογιστή μας, έτσι και η κάθε εφαρμογή που στέλνει δεδομένα στην ιδιοκτήτρια εταιρία, επικοινωνεί μέσω του διαδικτύου. Η επικοινωνία μπορεί να είναι κρυπτογραφημένη ή μη κρυπτογραφημένη. Καθώς οι συσκευές κινητής τηλεφωνίας συνδέονται μέσω ασύρματου δικτύου, οποιοσδήποτε χρήστης βρίσκεται στην ίδια περιοχή, ακόμα και αν δεν είναι συνδεδεμένος στο ίδιο ασύρματο δίκτυο, μπορεί με ένα πρόγραμμα τύπου sniffer να παρακολουθεί τι εκπέμπεται μέσα σε αυτό το δίκτυο.

Ξεκινάμε με το δεδομένο ότι η NSA κάνει παθητική παρακολούθηση σε όλα τα μη κρυπτογραφημένα δίκτυα παγκοσμίως το όποιο είναι γνωστό με τα μέχρι σήμερα δεδομένα που έχουν διαρρεύσει. Αν το ασύρματο δίκτυο προσφέρει κρυπτογράφηση τότε δε θα είναι δυνατό για την NSA να υποκλέψει κατανοητά δεδομένα παθητικά. Από την άλλη, αν ο χρήστης είναι συνδεδεμένος στο κρυπτογραφημένο ασύρματο δίκτυο τότε όλες οι εφαρμογές του πρέπει να κάνουν χρήση κρυπτογραφημένων συνδέσεων. Δηλαδή, αν η εφαρμογή που εγκατέστησε ο χρήστης στη συσκευή του στέλνει τα στοιχεία που συλλέγει χωρίς κρυπτογράφηση στη κατασκευάστρια εταιρία, τότε οποιοσδήποτε είναι εντός του ίδιου δικτύου μπορεί να τα υποκλέψει με το ίδιο εύκολα ένα πρόγραμμα τύπου sniffer. Σε πολλούς μπορεί να φανεί παράλογο γιατί μία εταιρία να στέλνει δεδομένα από τις εφαρμογές μη κρυπτογραφημένα αλλά πρακτικά, η πρόσθεση της κρυπτογράφησης στην εφαρμογή απαιτεί ώρες εργασίες, σύστημα που να τις υποστηρίζει στη πλευρά της εταιρίας, περισσότερες δοκιμές και έξοδα ανάπτυξης και συντήρησης. Έτσι, πολλές εταιρίες για, φαινομενικά, ασήμαντα δεδομένα όπως είναι πχ. οι συντεταγμένες, επιλέγουν να τα στέλνουν μη κρυπτογραφημένα. Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύεται το πρόγραμμα HAPPYFOOT (Χαρούμενο Πόδι).

Η επίσημη περιγραφή του προγράμματος HAPPYFOOT όπως αυτή διέρρευσε το 2014 μέσω της εφημερίδας Washington Post είναι αυτή που βλέπετε στην επόμενη εικόνα και, αντίστοιχα, μεταφρασμένη στα Ελληνικά στη συνέχεια.



Παράδειγμα Αποστολής και Αποτελέσματος: Το πρόγραμμα ανάλυσης HAPPYFOOT συγκεντρώνει δεδομένα εφαρμογών από διαροές υπηρεσίων σχετικές με τοποθεσίες / που γνωρίζουν τοποθεσίες σχετικές με διεύθυνσεις IP και γεωγραφικές τοποθεσίες. Το SDS (SIGINT Data Server, Εξυπηρετητής Δεδομένων Υποκλοπών) αναγνωρίζει τη ‘Δημόσια’ και ‘ιδιωτική’ χρήση της ίδιας διεύθυνσης IP που επιτρέπει στο HAPPYFOOT να αναθέτει █████████ δίκτυα τηλεπικοινωνιών σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές (δηλαδή η διεύθυνση IP είχε χρησιμοποιηθεί και στις δύο χώρες). Αυτό το ιδιωτικό δίκτυο πλέον έχει κατακτηθεί και αναγνωριστεί κατάλληλα γεωγραφικά. Τρέχουσες εργασίες θα λύσουν το πρόβλημα αναγνώρισης δικτύων που επηρεάζουν άλλες υπηρεσίες ανάλυσης του cloud.


 Με απλά λόγια, η κάθε συσκευή έχει μία διεύθυνση IP η οποία είναι ιδιωτική και μέσω αυτής επικοινωνεί με το κάθε δίκτυο. Έπειτα, οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας και υπηρεσιών διαδικτύου, μέσω ενός ενδιάμεσου εξυπηρετητή (proxy server) επιτρέπουν στη συσκευή να επικοινωνήσει με το διαδίκτυο. Ωστόσο, χιλιάδες εφαρμογές κινητών τηλεφώνων στέλνουν συντεταγμένες που συλλέγουν μέσω του δέκτη GPS για τους λόγους που προαναφέραμε στις εταιρίες ανάπτυξης των εφαρμογών. Μέσα σε αυτά τα μέτα-δεδομένα υπάρχει και η ιδιωτική διεύθυνση IP της συσκευής αλλά και οι συντεταγμένες GPS. Το HAPPYFOOT είναι ένα πρόγραμμα που αναλύει τα δεδομένα που συλλέγει η NSA από ψεύτικες κεραίες, υποκλοπές και άμεση πρόσβαση σε εταιρίες κινητής τηλεφωνίας ώστε με τα παραπάνω μέτα-δεδομένα να δημιουργεί ένα γεωγραφικό χάρτη που δείχνει το που ακριβώς βρίσκεται το κάθε ιδιωτικό δίκτυο αλλά και η κάθε συσκευή κινητής τηλεφωνίας στο κόσμο.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Washington Post, τον Ιανουάριο του 2014 που έγινε η διαρροή οι παρουσιάσεις της NSA ανέφεραν ότι το HAPPYFOOT επεξεργάζεται πάνω από 5 δισεκατομμύρια τέτοιες εγγραφές κάθε ημέρα για όλο το κόσμο. Με αυτά τα δεδομένα, όταν ένας αναλυτής της NSA θέλει να μάθει που βρίσκεται (γεωγραφικά) μία συσκευή κινητής τηλεφωνίας ή που είναι γεωγραφικά ένα ιδιωτικό δίκτυο μπορεί να αναλύσει τα δεδομένα που έχει κατασκευάσει το HAPPYFOOT και να δει, για παράδειγμα, ότι η συσκευή είναι πάντα σε κάποιες συγκεκριμένες περιοχές ή ακολουθεί την ίδια διαδρομή κάθε ημέρα. Μπορείτε να πάρετε ιδέες από συνδυαστικές αναλύσεις από το άρθρο μας «NSA Εναντίον Διαχειριστών Συστημάτων» που περιέχει πραγματικά παραδείγματα.

Είναι ζωτικής σημασίας όλοι να αντιλαμβάνονται ότι οι συσκευές κινητής τηλεφωνίας δεν έχουν πολλά να ζηλέψουν από έναν πολύ εξελιγμένο κοριό παρακολούθησης. Πρέπει να τις χρησιμοποιούμε προσεκτικά και με πλήρη επίγνωση των πράξεων μας. Δηλαδή ότι κάτι που συμβαίνει με μία «έξυπνη» συσκευή ή κοντά σε μία «έξυπνη» μπορεί να καταγράφεται. Όπως αναφέρουμε συνέχεια στα άρθρα μας, αν δεν είναι απαραίτητο (πχ. για επαγγελματικούς λόγους) προτιμήστε τη χρήση μίας συσκευής δεύτερης γενιάς που έχει λιγότερες δυνατότητες παρακολούθησης. Ωστόσο, αν πρέπει να χρησιμοποιείτε συσκευές 3G ή 4G, τότε, να ελέγχετε προσεκτικά τις ρυθμίσεις ασφαλείας, να μην κάνετε εγκατάσταση εφαρμογών παρά μόνο αν είναι απόλυτα απαραίτητο και τότε να κάνετε τις απαραίτητες ρυθμίσεις, μην έχετε τη συσκευή μαζί σας αν δεν χρειάζεται, να έχετε πάντα τις τελευταίες ενημερώσεις στο λογισμικό της συσκευής και των εφαρμογών, να απενεργοποιείτε οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο όπως πχ. GPS, αυτόματη σύνδεση σε ασύρματα δίκτυα, κτλ., να έχετε όλες τις επικοινωνίες και μέσα αποθήκευσης κρυπτογραφημένα και τέλος, το πιο σημαντικό, να μην αποθηκεύετε πληροφορίες που θα σας δημιουργούσαν πρόβλημα αν διέρρεαν οπουδήποτε. Μία καλή πρακτική για το τελευταίο, είναι να έχετε απενεργοποιημένα τα αντίγραφα ασφαλείας στο cloud που προσφέρουν οι περισσότερες εταιρίες και να διαγράφετε όλα τα στοιχεία (μηνύματα, φωτογραφίες, βίντεο, κλήσεις, κτλ.) συχνά από τη συσκευή. Με αυτό το τρόπο περιορίζετε την έκθεση πληροφοριών προς υποκλοπή ή/και διαρροή.

Ο κύριος Έντουαρντ Σνόουντεν σε συνέντευξη του προ λίγων ημερών δήλωσε ότι ακόμα και με απενεργοποιημένο το δέκτη GPS, το HAPPYFOOT είχε δυνατότητα εντοπισμού της θέσης των κινητών τηλεφώνων μέσω τριγωνισμού από τις κοντινότερες κεραίες κινητής τηλεφωνίας όπου συνδέονταν η συσκευή. Για την αποφυγή παρακολουθήσεων επίσης, πρότεινε μία απλή και πρακτική λύση. Να ανοίξουμε τη συσκευή και να αφαιρέσουμε από μέσα της όλα τα μικρόφωνα και τις κάμερες που έχει. Έτσι ακόμα και να έχει κάποιος πρόσβαση στη συσκευή δε θα μπορεί να ενεργοποιεί τις κάμερες ή τα μικρόφωνα για υποκλοπές. Καθώς η συσκευή δε θα έχει πλέον μικρόφωνο, όταν επιθυμούμε να επικοινωνήσουμε μπορούμε να συνδέουμε ένα hands-free το οποίο έχει ενσωματωμένο μικρόφωνο και να το αφαιρούμε όταν ολοκληρώσουμε την επικοινωνία μας. Στη παρακάτω φωτογραφία βλέπετε τον κύριο Έντουρντ Σνόουντεν, πρώην υπάλληλο της CIA και μετέπειτα συμβασιούχο υπάλληλο της NSA που αφαιρεί τα μικρόφωνα και τις κάμερες από μία έξυπνη συσκευή κινητής τηλεφωνίας.
 


Πηγή Defencegr


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 


Γράφει ο Κώστας Μαντατοφόρος

Τα κινήματα της πλατείας πήγαν περίπατο και σε λίγο για μπάνια.
Οι  Αγανακτισμένοι, οι Αποφασισμένοι κι οι λοιποί συγγενείς περιορίστηκαν σε μιά γωνιά στο διαδίκτυο και περιμένουν και τον υπουργό-Πάπα να τους βγάλει οσονούπω στην παρανομία.

Το τσίρκο  "Παραιτηθείτε"  έτσι κι αλλιώς τσίρκουλο ήταν.
Κίνημα της κατσαρόλας δεν είχαμε εμείς εδώ... Τί μένει; 
Ένα Brexit!

Εν αναμονή των ομαδικών αυτοκτονιών που θ' αρχίσουν σε λίγους μήνες εξ αιτίας των ομαδικών πλειστηριασμών κι εξώσεων που θα ξεκινήσουν κι αυτές όπως ακριβώς ήταν και η προεκλογική δέσμευση της "πρώτης φοράς μας την φοράς" κυβέρνησης (τώρα, γιατί ο "υπερήφανος" κι "ανυπότακτος" έλλην αυτοκτονεί αντί να μπαγλαρώσει και να κουτουπώσει αυτόν που του φταίει για την κατάντια του, είναι θέμα ψυχιατρικό), στο μόνο που μπορεί να ελπίζει  ο αξιοπαθής τούτος λαός, είναι ένας άλλος λαός να βγάλει τα κάστανα απ' την φωτιά.

Όχι δηλαδή πως αν την κάνουν οι εγγλέζοι με ελαφρά πηδηματάκια απ' την  "Ένωση", εμείς εδώ θα ξαναφάμε με χρυσά κουτάλια.
Ή θα αυξηθούν οι συντάξεις...
Ή θα σταματήσουν οι δωσίλογοι να είναι δωσίλογοι. Όχι.
Αλλά να: το πλεχτό θα έχει αρχίσει να ξηλώνεται. 
Κι άμα ξεκινάει η κλωστή να τραβιέται χέστα! Από XL πουλόβερ θα μείνει ζιπουνάκι.

Άσε που μπορεί να δεί ο φραπέλληνας πως "γίνεται κι αλλιώς" και να σηκωθεί απ' την καφετέρια.
Άσε που μπορεί να ξυπνήσει εκείνο το θρυλούμενο "φιλότιμο", που ο τελευταίος που το είδε ήταν στην προηγούμενη Κατοχή, και τώρα αναζητείται μέσω του Ερυθρού Σταυρού και να πάρει ο ραγιάς στο κυνήγι γιουσουφάκια και φον-σακάτηδες!

Θα πείτε: και γιατί δεν ξεσηκώνεται ο φραπέλλην που βλέπει τους γάλλους να επαναστατούν;
Άλλο αυτό.
Βλέπει μεν τους γάλλους να τα κάνουν λίμπα, αλλά βλέπει και τους γάλλους μπαλούρδους να χτυπάνε στο ψαχνό, και τρέμει ο κ@λος του.

Ενώ το δημοψήφισμα για το Brexit είναι άλλο πράμα! Πιό κυριλέ.
Δεν κινδυνεύεις να σκίσεις και κανα καλσόν.
Πας, ψηφίζεις, και γυρνάς στον καφενέ να δεις τ' αποτελέσματα.

Απ' την άλλη βέβαια πάλι στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάς για σχοινί, ούτε στην Ελλάδα για δημοψήφισμα.
Αλλά κάθε μέρα του αγίου Κωλοτούμπα θά 'ναι;
Είπαμε: οι εγγλέζοι είναι "κάπως".
Αλλά θά 'ναι και ραγιάδες όπως εδώ;
Κι ο Κάμερον;
Λέτε να βγει κι αυτός... Τσιπράμερον;...

Πηγή "Ουδέν Σχόλιον"



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 


Του Γιάννη Παντελάκη

«Βρισκόμαστε σε πόλεμο», έλεγε ο Τσίπρας λίγα μόλις χρόνια πριν. Και όχι μόνο ο Τσίπρας. Με τον τρόπο αυτό, μ' έναν τρόπο που αγγίζει το θυμικό δηλαδή και όχι τη λογική, ένα μεγάλο μέρος του ΣΥΡΙΖΑ τα χρόνια της αντιπολίτευσης ερμήνευε προς την κοινωνία την κρίση και τα παρεπόμενά της. Που κατά βάση ήταν η δραματική και βίαιη μείωση του βιοτικού επιπέδου ενός θεαματικά μεγάλου αριθμού ανθρώπων. Και οι οποίοι δεν ήταν εκπαιδευμένοι να σκέφτονται και να μιλάνε με πολιτικούς όρους. Το αποτέλεσμα ήταν να ερμηνεύσουν την κατάρρευση της ψεύτικης ευδαιμονίας με όρους πολεμικούς. Αυτούς που τις πρόσφερε ως εργαλείο ένα μεγάλο κομμάτι της τότε αντιπολίτευσης.

Με τέτοιους όρους εξακολουθούν και τώρα πολλοί να ερμηνεύουν όσα ακολούθησαν με τον ΣΥΡΙΖΑ ενάμισι χρόνο στην εξουσία. Απλά άλλαξαν οι αποδέκτες. Το αποτέλεσμα το βλέπουμε καθημερινά. Οι υπουργοί αποδοκιμάζονται σε άλλοτε ιδιαίτερα φιλικές γι' αυτούς περιοχές που επισκέφτονται, βουλευτές δυσκολεύονται να πάνε στις περιφέρειές τους γιατί φοβούνται τις αντιδράσεις, τα μέτρα ασφαλείας για Μαξίμου, υπουργεία και χώρους συνάθροισης προσώπων της σημερινής εξουσίας έχουν πολλαπλασιαστεί. Κλείνουν τον εθνικό κήπο, κλείνουν κεντρικούς δρόμους, ζουν σαν φυλακισμένοι.

Μερικές ματιές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αρκούν για να κατανοήσει κανείς πως το μίσος κυριαρχεί σ ένα μεγάλο μέρος των χρηστών. Απλά, στο μεγαλύτερο μέρος του έχει αλλάξει εκφραστές και αποδέκτες. Έχει μεταφερθεί. Αλλά δεν παύει ν' αποτελεί και σήμερα για πολλούς το βασικό μέσο ανάλυσης και ερμηνείας της νέας πραγματικότητας. Αυτή, στην οποία πια δεν υπάρχει μια εναλλακτική πρόταση, αφού και ο ΣΥΡΙΖΑ που εμφανιζόταν ως τέτοια, προσχώρησε στη μνημονιακή πολιτική με βάσει τον διαχωρισμό που ο ίδιος έκανε τότε.

Η αλήθεια είναι πως η τότε αντιπολίτευση δεν χρειάστηκε ιδιαίτερες προσπάθειες για να τροφοδοτήσει με αυτές τις ρητορικές μίσους ένα κομμάτι της κοινωνίας. Υπήρχε το υπόβαθρο. Και σ' αυτό το σαθρό υπόβαθρο, ήρθαν όχι οι πολιτικές ερμηνείες των γεγονότων, αλλά οι πολεμικές. Δεν υπήρχε η κυριαρχία της ελεύθερης αγοράς αυτή που περιόριζε τις εθνικές πολιτικές, υπήρχαν δαιμονομοποιημένα πρόσωπα (η Μέρκελ, ο Σόιμπλε, ο Ολαντρέου κ.α.), που συμβόλιζαν το κακό. Δεν υπήρχε μια χώρα χωρίς παραγωγική βάση (ένα συγκριτικό πλεονέκτημα που δεν εκμεταλλεύτηκε ο ΣΥΡΙΖΑ, αφού δεν είχε συμμετοχή στη δημιουργία του προβλήματος), αλλά υπήρχε μια χώρα από την οποία επιδίωκαν να πάρουν τον εθνικό πλούτο.

Θεωρίες βάσει των οποίων «οι ξένοι μας ζηλεύουν» ή «το χρέος είναι επονείδιστο και παράνομο» κυριάρχησαν τα πρώτα χρόνια της κρίσης. Και υπάρχουν σε μεγάλα κομμάτια της κοινωνίας ακόμα ως τρόποι ερμηνείας της κρίσης και του κακού που μας βρήκε.

Το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο όταν τη ρητορική μίσους εξακολουθεί, εκτός από ένα κομμάτι της κοινωνίας, να την χρησιμοποιεί και ο ΣΥΡΙΖΑ σήμερα, παρότι πια είναι φορέας εξουσίας. Με αυτήν αντιμετωπίζει οτιδήποτε μη φιλικό σ' αυτόν και οτιδήποτε ενδέχεται να του προκαλέσει πρόβλημα στην παραμονή του στην εξουσία. Αναζητά εχθρούς παντού, τους έχει σχεδόν ανάγκη. Για ένα διαφορετικό λόγο απ ό,τι τότε.

Σήμερα που έχει ταυτιστεί απόλυτα με τις μνημονιακές πολιτικές, άρα (με βάσει τη δική του ρητορική) με τους Μερκελιστές και τους Γερμανοτσολιάδες, πρέπει να ορίσει διακριτές γραμμές. Έστω και αν αυτές είναι εικονικές. Έτσι εξηγούνται και οι αντιδράσεις σε μια συγκέντρωση στο Σύνταγμα (ανεξάρτητα από το ποιος την οργανώνει), έτσι εξηγούνται οι απαντήσεις στις αποδοκιμασίες υπουργών (υπονομευτές της κυβέρνησης), έτσι εξηγούνται πολλά. Ο ΣΥΡΙΖΑ, εξακολουθεί να λέει ότι βρισκόμαστε σε πόλεμο, αλλά έχει μπερδευτεί με τους εχθρούς...

Πηγή Liberal


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου