Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Θανάσης Παπαχριστόπουλος: Κάθε «χρόνος» και άλλο κόμμα, κάθε «λεπτό» και άλλη δήλωση


Αν υπήρχε εξέταση πολιτικού DNA οι επιστήμονες θα ήταν αρκετά… προβληματισμένοι με τα αποτελέσματα που θα έπαιρναν από το δείγμα του Θανάση Παπαχριστόπουλου. Θα έβρισκαν «συμμετοχές» από τον Ρήγα Φεραίο, το ΠΑΣΟΚ, το ΔΗΚΚΙ, τη ΝΔ, το ΚΕΠ του Δ. Αβραμόπουλου, τους ΑΝΕΛ και όπως όλα τα στοιχεία δείχνουν και του ΣΥΡΙΖΑ. Και έχει ο Θεός, νέος είναι ο άνθρωπος και δηλώνει πια «ελεύθερος πολίτης».

Δεδομένου ότι έργα στην πολιτική δεν υπάρχουν, καθώς δεν έχει διατελέσει υπουργός (αντίθετα είναι πολύ δραστήριος ως ιατρός), τις ημέρες του Θανάση Παπαχριστόπουλου γεμίζουν τα λόγια. Μέσα από τη συχνότητα του «ΘΕΜΑ 104,6» ο βουλευτής των ΑΝΕΛ και μέλος των 151 που θα στηρίξουν την κυβέρνηση αποκάλυψε την αγάπη του για τον Τσίπρα: «Λειτουργεί πολύ θετικά για την χώρα. Δεν το έχω κρύψει, τρέφω πολύ μεγάλη εκτίμηση στον πρωθυπουργό».

Ίσως για αυτό να έχει ήδη αναθεωρήσει τη δήλωσή του σύμφωνα με την οποία θα παραιτούταν από βουλευτής μετά την υπερψήφιση της Συμφωνίας των Πρεσπών. «Θα παραδώσω την έδρα την ημέρα που θα εκλείψει πιθανότητα πτώσης της κυβέρνησης» είναι η νέα θέση, η οποία αφήνει ευρύτατα περιθώρια ελιγμών.


Λίγες ημέρες νωρίτερα είχε δηλώσει: «Εδώ και καιρό έχω πει. Μετά τη Συμφωνία των Πρεσπών θα παραδώσω την έδρα». Για τον Θανάση Παπαχριστόπουλο δε χρειάζεται να αλλάζουν οι εποχές. Φαίνεται πως αρκεί η κίνηση των δεικτών του ρολογιού.

Δηλώσεις που έγραψαν «ιστορία»:

Για την αντίδραση των κληρικών στη συμφωνία Τσίπρα- Ιερώνυμου: «Μερικοί ιεράρχες βουτάνε και τάματα! Δεν το κάνουν όλοι, αλλά μερικοί το κάνουν, πηγαίνουν στα τάματα, στα μοναστήρια, σε φτωχές καλόγριες και βουτάνε».

Για τα απειλητικά μηνύματα που δέχεται: «Κάθε δέκα λεπτά χτυπάει τηλέφωνο. Μου λένε "είσαι προδότης, θα δικαστείς για εσχάτη προδοσία, το κεφάλι σου σε χαντάκι θα βρεθεί" και διάφορα άλλα. Δεν μπορώ να δουλέψω, έχω διαγράψει 200 μηνύματα».

Για την πετρελαιοκηλίδα στον Σαρωνικό: «Έχω σήμερα, επειδή έχω ένα πρόβλημα με το πόδι μου, έκοψα τον τετρακέφαλο, και πρέπει να κάνω φυσικοθεραπεία και μπάνιο. Πήγα στη Βούλα, σας πληροφορώ ότι δεν βρήκα καμιά κηλίδα. Σας το λέω ευθέως, εγώ προσωπικά. Πήγα στη Βούλα και το κάνω για το πόδι μου, δεν έχω καμιά τρέλα».

Για τη σχέση του με το διάβασμα των νομοσχεδίων και συγκεκριμένα διάταξη για τις offshore: «Έχουν δίκιο οι βουλευτές σε αυτό που λένε ότι στο μέλλον θα πρέπει να μελετάμε τα νομοσχέδια. Εγώ δεν το πήρα χαμπάρι γιατί είμαι από τους βουλευτές που έκανα αγώνα για το άρθρο 106, που ξέρετε τι σήμαινε, και για το ΕΚΑΣ. Αυτό δεν το πήρα χαμπάρι».

Η δήλωση είχε και συνέχεια: «Δεν το πήρα χαμπάρι και ζητάω συγγνώμη για αυτό. Δεν έχω παρατρεχάμενους, δεν έχω μετακλητούς, δεν έχω επιτελείο. Έχω δύο κοριτσάκια που τα λυπάται η ψυχή μου, δουλεύουν 30 ώρες την ημέρα, δηλαδή τι να τους πω;».

Για την υποκλοπή διαλόγων στελεχών του ΔΝΤ: «Τι άλλο μπορεί να κάνει η κυβέρνηση όταν έβγαλε στη φόρα το διάλογο Τόμσεν - Βαλκουλέσκου. Το παλεύει με νύχια κα με δόντια το ΔΝΤ. Πώς θα το έκαιγε διαφορετικά;»!

Και η… διευκρίνηση που ακολούθησε: «Όταν είπα ότι καλά έκανε και έβγαλε στην φόρα η κυβέρνηση τον διάλογο Τόμσεν-Βελκουλέσκου. εννοούσα ότι καλά έκανε η κυβέρνηση και σήκωσε το θέμα».

Για την ερώτηση δημοσιογράφου στον πρωθυπουργό (στο πλαίσιο της ΔΕΘ) για εργαζόμενους που αγωνιούν για τη δουλειά τους: «Θέλετε να βγάλω χρήματα να της δώσω; Να της δώσω, αν λύνεται έτσι το θέμα. Δεν λύνεται».

Για την κατάσταση στην οικονομία: «Ξημερώνει μία καινούργια ημέρα για τη χώρα. Η χώρα θα μπει σε ήρεμα νερά. Πραγματικά έχουμε δυσκολίες και δεν θριαμβολογούμε, τώρα στη χώρα βρέχει δισεκατομμύρια».

Και μια… προφητική δήλωση για τις σχέσεις του με τους ΑΝΕΛ: «Βουλευτής δεν έγινε κανείς μόνος του. Βγαίνει από τον κόσμο και τις κομματικές οργανώσεις. Κι αυτό να μην το ξεχνάμε ποτέ για να μη δούμε τα παλιά του παρελθόντος. Κι αυτά τα παιδιά που είναι σήμερα το έχουν κάνει πράξη. Δεν υπάρχει περίπτωση να αυτονομηθεί βουλευτής. Τέτοια προβλήματα δεν έχουμε, σας το λέω ευθέως. Είμαστε μία κοινοβουλευτική ομάδα - μπουνιά».

Πρώτο Θέμα


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]