Τί γίνεται στην πλατεία; Ποιοί λειτουργούν προς την κατεύθυνση διάσπασης και τερματισμού των συγκεντρώσεων;
Του Κωνσταντίνου Π. Ρωμανού
Καθηγητή Πανεπιστημίου Αιγαίου
Η κάτω πλατεία στο Σύνταγμα, που τόσο εκθειάζεται στα ξεπουλημένα ΜΜΕ ως ομοαίματη των πλατειών της Ισπανίας και του Καΐρου, κρύβει μέσα της το αυγό της έχιδνας για να καταστρέψει το ελληνικό έθνος. Θέλει να επιβάλει την τρομοκρατία της στην πάνω πλατεία, για να μην πει «ζήτω η Ελλάς» και να θέσει καθοριστικά το μεταναστευτικό μαζί με τα άλλα μεγάλα εθνικά προβλήματα. Εμποδίζεται ο λαός να συνειδητοποιήσει ότι το θράσος της κλεπτοκρατίας που τον κυβερνάείναι ευθέως ανάλογο με την αποδυνάμωση του έθνους απέναντι στο οποίον αυτή κατ’ ανάγκην θα λογοδοτούσε.
Με αφορμή την κατάσταση στην πλατεία Συντάγματος να διατυπώσω μερικές παρατηρήσεις γενικότερης σημασίας. Υπάρχει η «πάνω πλατεία», δηλαδή ο χώρος απέναντι από το κτίριο του Κοινοβουλίου και η «κάτω πλατεία», δηλαδή η κατ’ εξοχήν πλατεία, η οποία από τρεις πλευρές είναι χαμηλότερη απ’ το επίπεδο του δρόμου.
Η πάνω πλατεία είναι γεμάτη κόσμο που καθυβρίζει κυβέρνηση και βουλευτές με μικρές ομοβροντίες ομαδικών κραυγών. Ακούγονται επίσης τουμπελέκια και ανεμίζουν πολλές ελληνικές σημαίες. Ο κόσμος περνάει, κοντοστέκεται, κάνει πηγαδάκια, συνομιλεί, δεν υπάρχει κεντρική φωνή πουθενά ούτε οργάνωση, μόνο μια διάχυτη ελληνικότητα, ένας πατριωτισμός των απλών ανθρώπων.
Η κάτω πλατεία πάλι δίνει μια εντύπωση τελείως διαφορετική. Το κέντρο της τελεί τεχνικώς «υπό κατάληψιν» από έναν αριθμό ατόμων νέας ηλικίας καθισμένων κάτω ώστε να μην μπορούν άλλοι να διεισδύσουν. Υπάρχει λίστα ομιλητών και συνεχείς ομιλίες από εξέδρας. Υπάρχει οργανωτική επιτροπή η οποία αποφασίζει για όλα, αποκλείοντας «αλλότριες» παρεμβάσεις ομιλητών ή ακόμα και καλλιτεχνών (π.χ. «έκοψαν» τον μουσικό Παπακωνσταντίνου και την συναυλία του από την κάτω πλατεία). Υπάρχουν μεγάλα αντίσκηνα για να ξενυχτάει μεγάλος αριθμός ατόμων στην πλατεία και κέτερινγκ που μοιράζει πίτσες. Υπάρχει μουσική και όμορφες, πολλά υποσχόμενες χορεύτριες (υπάρχουν δηλαδή χρηματοδότηση και οργάνωση). Υπάρχουν και τάγματα εφόδου ικανά να εκστρατεύουν στην πάνω πλατεία (όταν τα ανοργάνωτα πλήθη της έχουν πάει για ύπνο εν όψει της πρωινής εργασίας) για να εκφοβίσουν (προς το παρόν μόνο ως εκεί) κάποιους εθνικόφρονες θύλακες που, παρά το προκεχωρημένον της ώρας, «επιμένουν ελληνικά» στην πάνω πλατεία (ένα τέτοιο επεισόδιο σημειώθηκε τη Δευτέρα, ευθύς μόλις ακούστηκε αντιμεταναστευτική κριτική στην πάνω πλατεία!).
Όπως θα ανέμενε κανείς, ελληνικές σημαίες δεν έχει το κέντρο της κάτω πλατείας, απαγορεύονται διά ροπάλου. Με ποια δικαιολογία; Μα με το ότι στο τέλος-τέλος η μόνιμη συνέλευση είναι «άτομα», που το καθένα για «δικούς του λόγους» διαμαρτύρεται, χωρίς να «καπελώνεται» από «σχήματα» (από τη διακήρυξη της συνέλευσης του Σαββάτου 29 Μαΐου). Έτσι η ελληνική σημαία και η ελληνικότητα γίνονται μερικότητες που τοποθετούνται ως «σχήματα» στο ίδιο επίπεδο με τα πολιτικά κόμματα, τις ενώσεις καταναλωτών ή τους συλλόγους ποδηλατών για να εξοβελιστούν (συλλήβδην) από την πλατεία στο όνομα της “άμεσης δημοκρατίας” που απαγορεύει τα «καπελώματα».
Η ιδέα είναι έξυπνη: υποκρινόμενη αρχικά ευαισθησία προς την δικαιολογημένη απέχθεια του Έλληνα για καπελώματα πολιτικής φύσεως, καταλήγει να τον καπελώσει ανεπαισθήτως με το ψεύδος ότι είναι «άτομο» που δεν ανήκει σ’ έναν λαό και σε μια πατρίδα. Η αυταρέσκεια της δήθεν αυτόνομης ατομικότητας και της ελευθερίας της λειτουργεί ως λωτός, προοριζόμενος να κάνει τον Έλληνα που τον καταναλώνει επιλήσμονα της καταγωγής του και της εθνικής του ταυτότητας. Αυτό επιτυγχάνεται εδώ χωρίς κατευθείαν επίθεση στην ελληνικότητα του γνωστού τύπου: «φασίστες-εθνικιστές». Η Πλατεία Συντάγματος είναι ένα ανοιχτό πεδίο, γεμάτο Έλληνες οικογενειάρχες που θα αποδοκίμαζαν τέτοιες ακρότητες. Ακόμη και κάτω, όπου κυριαρχούν οι πράκτορες -για την περίσταση κουρεμένοι και ευπρεπισμένοι- αντιεξουσιαστές και καταληψίες της Αθήνας, υπάρχουν άβγαλτοι, ανυποψίαστοι φοιτητές που διψούν για κάτι ωραίο και υψηλό. Σ’ αυτούς απευθύνεται η «άμεση…» δημοκρατία, που δεν είναι βεβαίως ελληνική, εθνική δημοκρατία, αλλά «οικουμενική», παγκόσμια δημοκρατία. Στην Ελλάδα η παγκόσμια δημοκρατία θα πραγματωθεί όταν οι μετανάστες θα έχουν την εξουσία. Εξ ου και ένα πανό που διακοσμεί την «αμεσοδημοκρατική» κάτω Πλατεία Συντάγματος: «Είμαστε όλοι μετανάστες!»
Η υπεράσπιση των δικαιωμάτων των μεταναστών στην Ελλάδα, μαζί με το δικαίωμα να διατηρούν και να επιβάλουν την εθνική, πολιτιστική, θρησκευτική τους ταυτότητα είναι η μεγαλύτερη προτεραιότητα τόσο του κράτους όσο του παρακράτους της Ελλάδας. Γι’ αυτό το πρώτο νομοθέτημα της παρούσης κυβέρνησης τον Μάρτιο του 2010 ήταν η αλλαγή του Κώδικα Ιθαγένειας έτσι ώστε να αποδίδεται η ελληνική ιθαγένεια σε ευρύ φάσμα λαθρομεταναστών, να εγκαθιδρυθεί «πολυπολιτισμικό» κρατικό μόρφωμα στο ελληνικό έδαφος και να επιτευχθεί γενοκτονία εις βάρος των Ελλήνων.
Η κάτω πλατεία στο Σύνταγμα, που τόσο εκθειάζεται στα ξεπουλημένα ΜΜΕ ως ομοαίματη των πλατειών της Ισπανίας και του Καΐρου, κρύβει μέσα της το αυγό της έχιδνας που θα καταστρέψει το ελληνικό έθνος. Θέλει να επιβάλλει την τρομοκρατία της στην πάνω πλατεία, για να μην ακουστεί το «ζήτω η Ελλάς» και να θέσει καθοριστικά το μεταναστευτικό μαζί με τα άλλα μεγάλα εθνικά προβλήματα.
Για να μην πορευτεί άλλη μια φορά ο λαός στα τυφλά, χωρίς συνείδηση της δύναμης, της αυτονομίας και αξιοπρέπειάς του που απορρέει αποκλειστικά από το συνανήκειν στο ελληνικό έθνος. Εμποδίζεται ο λαός να συνειδητοποιήσει ότι το θράσος της κλεπτοκρατίας που τον κυβερνά είναι ευθέως ανάλογο με την αποδυνάμωση του έθνους απέναντι στο οποίον αυτή κατ’ ανάγκην θα λογοδοτούσε.
Το αυτό ισχύει για όλους τους εσωτερικούς εχθρούς των Ελλήνων χωρίς εξαίρεση, ενώ για τους εξωτερικούς εχθρούς ισχύει ότι αποθρασύνονται στον βαθμό που διαισθάνονται την ενδοτικότητα μιας ασθενούς εθνικής συνειδήσεως. Για τους φίλους και συμμάχους ισχύει ότι χάνουν τον σεβασμό τους για εμάς στον βαθμό που εμείς χάνουμε την αυτοεκτίμησή μας όταν λησμονούμε ποιοι είμαστε.
Ιδιαίτερα βαραίνει ο θυμός των εθνών, ο πολιτισμός των οποίων έχει ελληνικές βάσεις, κατά των συγχρόνων Ελλήνων εφόσον αυτοί προδίδοντας τον εαυτό τους προδίδουν ολάκερη την ελληνογενή ανθρωπότητα. Είτε το θέλουν είτε όχι, οι Έλληνες είναι μάρτυρες του Ελληνισμού και φυσικά φύλακες μιας παρακαταθήκης, η εγκατάλειψη της οποίας θα επιφέρει όνειδος, ατίμωση, υποδούλωση και θάνατο στο γένος των Ελλήνων. Ενδείξεις για τα ανωτέρω υπάρχουν ήδη αρκετές. Ας μην περιμένουμε τις αποδείξεις, γιατί θα είναι τόσο βασανιστικές όσο δεν βάζει ο νους του ανθρώπου.
Διαβάστε επίσης: Στα άδυτα της "Άμεσης Δημοκρατίας" της Κάτω Πλατείας Συντάγματος
ΡΕ ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΕΣ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΩ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΑ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ @ΑΜΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ
ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ.Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΡΓΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ
ΛΗΣΜΟΝΕΙ.ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΚΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ.
Στην "κάτω πλατεία" έχει μαζευτεί όλο το σούργελο που ποτέ δεν διαδήλωσε ποτέ στη ζωή του για τίποτα. Κυμαίνεται από "φίλους των μεταναστών" μέχρι κάτι παρτσακλά που πάνε εκεί μετά από τα ψώνια τους στο Κολωνάκι και πετάνε σχόλια όπως "Καλά όλα εδώ, αλλά αυτή η μουσική είναι κάπως! Θέλουν να μας κάνουν με το ζόρι να νοιώθουμε και καλά ότι πήγαμε σε συγκέντρωση της ΚΝΕ! Μας ρώτησαν αν θέλουμε τέτοια τραγούδια, Θεοδωράκη κι έτσι";
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπατε τίποτα; Άντε ρίξτε τώρα ιδέες πώς θα καθαρίσουμε αυτά τα σκουπίδια από εκεί κάτω.
Όταν η Ελλάδα είχε Έλληνες κυβερνήτες, η αριστερά ήταν εκτός νόμου. Την νομιμοποιήσε ο Κ.Καραμανλής το 1974.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφ' όσον όταν "μπαίνουν" κάτω από την Ελληνική σημαία θεωρούν ότι "καπελλώνονται" σημαίνει ότι δεν αισθάνονται Έλληνες, άρα :
1. Γιατί πολιτεύονται στην Ελλάδα ;
2. Γιατί δεν τους αφαιρείται η Ελληνική ιθαγένεια ;
3. Αριστεροί & Εβραίοι δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται
σαν αλλοδαποί ;
αυτη τησ κατω πλατειασ θελουν κυνηγιμα πορωτα απο ολα! αυτοι και οι πουλημενοι πολιτηκοι κανουν τα παντα να εξαφανισουν τον ερλληνισμο αλλα δεν θα τουσ περαση! να παρουμε ενα πανο πατριωτηκου περιεχωμενου οχι τιποτα γραφικο και αν τολμαν ασ μασ κανουν ντου οι τραμπουκι τουσ! γιαυτο και οσοι εχουν αδολη αγαπη για την πατριδα τουσ παρακαλω μην εγκαταλιπετε τον αγωνα και την πλατεια στα χερια τουσ! συνεχωσ να αυξανουμε τον αριθμο μασ! ελευθερια η θανατοσ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λύση είναι να μην παγιδευτούμε σε συγκεκριμένα αιτήματα, για τα οποία θα αρχίσει μια αέναη διαπραγματευση και τελικά το αποτέλεσμα θα είναι μηδέν - όπως όλες οι "διαβουλεύσεις" του ΠΑΣΟΚ. Τα θέλουμε ΟΛΑ και τα θέλουμε ΧΤΕΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν πολύ ξύλινο και κινδυνολόγο μου φαίνεται το άρθρο. Τι θέλει να πει ο ποιητής; Γιατί είναι τόσο δύσκολο να πει κανείς με απλά λόγια σε 5 γραμμές αυτό που θέλει; Τι συμπεράσματα θα πρέπει να βγάλω εγώ ο απλός αναγνώστης, διαβάζοντάς το; Ένα συνοθύλευμα λέξεων και εννοιών που πάνε κι έρχονται (κι επαναλαμβάνονται). Επίκληση στον πατριωτισμό, κινδυνολογία, ισοπεδωτικό τσουβάλιασμα ομάδων ανθρώπων και ιδεών, αυθαίρετες (κι αστήρικτες) υποκειμενικές παρατηρήσεις, που δήθεν τεκμηριώνουν κάποια συμπεράσματα του τύπου "Η κάτω πλατεία στο Σύνταγμα, που τόσο εκθειάζεται στα ξεπουλημένα ΜΜΕ ως ομοαίματη των πλατειών της Ισπανίας και του Καΐρου, κρύβει μέσα της το αυγό της έχιδνας για να καταστρέψει το ελληνικό έθνος. "
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πει κανείς για το παραπάνω κι από πού να το πιάσει...
Δε θα κάτσω να κάνω ανάλυση ενός καθαρά αντιεπιστημονικού (κι ας υπογράφεται από πανεπιστημιακό) κειμένου. Θα ρωτήσω μόνο, γιατί εγώ είμαι χαζός και μπερδεύομαι: Όταν έχουμε ένα πρωθυπουργό που δηλώνει δημόσια ότι χρειαζόμαστε παγκόσμια διακυβέρνηση, όταν έχουμε ένα πολιτικό σύστημα που από καταβολής του εκτρέφει ό,τι βρώμικο και σάπιο υπάρχει, για να επιβληθεί και να εξυπηρετήσει ιδιοτελή συμφέροντα εις βάρος του λαού, τι ακριβώς πρέπει να καταναλώσουμε για να οδηγηθούμε στο... συμπέρασμα ότι το αυγό της έχιδνας που θα καταστρέψει το ελληνικό έθνος κρύβεται σε μια πλατεία ή σε συγκεντρώσεις ανθρώπων;
Ό,τι να 'ναι...
ο τύπος που δημοσίευσε το άρθρο, είναι επιεικώς φασίστας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποιο λόγο να έχουμε σημαίες?? είπαμε, μια φορά, όχι χρώματα και κόμματα. Η ελληνική σημαία, σε μία διαδήλωση αποκτά αυτό το νόημα. Δηλαδή της δεξιάς. Δεν είπαμε να μην βάζουμε σημαία στο σπίτι στην 28η, στα δημόσια κτίρια και τα σχολεία.
Αλλά όχι και να κατεβαίνουμε με σημαίες, αυτό είναι άλλο.
Η διεκδίκηση είναι κοινωνική. Δεν διαδηλώνουμε ούτε για τη μακεδονία, ούτε για την κύπρο, ούτε για τα ίμια. Διαδηλώνουμε για πολύ συγκεκριμένους λόγους. Για παιδεία, κράτος πρόνοιας υγεία, αξιοκρατία.
Σταματήστε, εθνοκάπηλοι, να καπελώνετε και να καπηλεύεστε ένα εθνικό σύμβολο επειδή και μόνο σας "βολεύει".
ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΣΑΣ
Φίλε alxt, δεν έχεις βαρεθεί να βλέπεις φασίστες
ΑπάντησηΔιαγραφήγύρω σου;
Γράφεις η διεκδίκιση είναι κοινωνική.
Δηλαδή είναι διεκδίκιση της κοινωνίας.
Και εγώ σε ρωτάω.
Ποιάς κοινωνίας;
Η εθνική σημαία γίνεται σύμβολο της δεξιάς όπως
λες, γιατί αυτή την σημασία την δίνετε οι αριστεροί και οι δεξιοί.
Αλλά αφού θέλεις να πιστεύεις ότι είσαι σωστός
και αλάθητος, θα σε ρωτήσω το εξής:
Πριν την αριστερά, και πριν την δεξιά, δεν υπήρχε ο κόσμος;
Πριν την αριστερά, και πριν την δεξιά, δεν υπήρχε το κράτος του δήμου;
Πριν την αριστερά και πριν την δεξιά, δεν
υπήρχε η Φυλή και το Γένος;
Κάποιος πρόσφατα σε συζήτηση υποστήριξε ότι δεν
θα έπρεπε να υπάρχουν σύνορα, με επιχείρημα ότι
είναι κάτι που έχουν επινοήσει οι άνθρωποι, και ότι στην φύση δεν υπάρχουν σύνορα.
Βρέθηκα στην δυσάρεστη θέση να του αποδείξω ότι
στην φύση υπάρχουν μόνο σύνορα.
Μάθε λοιπόν ότι κάποιοι μπορούν να διδαχθούν
από την ιστορία, και ποτέ δεν θα ξαναφωνάξουν
"επαναστατικά" "ψωμί παιδεία ελευθερία".
Ξέρεις γιατί; Διότι όταν επιθυμείς κάτι, δεν το ζητάς από "κάποιον" άλλο.
Δεν γίνεσαι επαίτης για να στο δώσει ένα αόρατο
για σένα χέρι.
Το "Ελευθερία ή Θάνατος", το "Μολών Λαβέ" δεν ζητούσαν, διακύρρηταν και απειλούσαν.
Φιλικά.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφω ότι η διεκδίκηση είναι κοινωνική, με την έννοια ότι έχει κοινωνικό χαρακτήρα, αποσκοπεί σε αιτήματα που δεν περιορίζονται σε φυλετικούς εθνικούς χρωματισμούς. Δεν αφορούν μόνο έλληνες, αλλά καθε ενεργό πολίτη που ζει κι εργάζετε σ αυτή τη χώρα απ όπου κι αν προέρχεται (αλβανία, ρωσσία, πακιστάν)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη σημαία σα σύμβολο της δεξιάς, μας τη δίνει η ιστορία, ούτε οι αριστεροί ούτε οι δεξιοί. Δηλαδή, τα διαφορα γεγονότα που διαδραματίστηκαν τον 19-20 αιώνα.
Ο κόσμος υπήρχε και πριν την αριστερά και τη δεξιά, απλώς αυτές η δύοι μεριές δηλώνουν ότι ο κόσμος συνειδοτοποίησε την ύπαρξη των τάξεων (που πάντα υπήρχαν).
Πριν την αριστερά, υπήρχε και η φυλή και το γένος, κι ακόμα υπάρχει.
Δηλαδή τα σύνορα ελλάδος, τουρκίας, ιταλίας, πιστεύεις ότι είναι δημιούργημα της φύσης..? ενδιαφέρον... το στηρίζεις κι επιστημονικά..?
Στο τελευταίο συμφωνώ. «Ελα και πάρ τη μόνο σου τη λευτεριά, με τραγούδια, όπλα και σπαθιά»
Αλλά για να πάρεις τη λευτεριά, πρέπει να μάθεις τι πραγματικά σε σκλαβώνει...αντικειμενικά και πέρα από ιδεολογισμούς..
3:55 εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για την απάντηση φίλε.
Αλλά σε παρακαλώ αν έχεις την ικανότητα,
μην παραφράζεις τα λόγια μου.
Γράφεις "Δηλαδή τα σύνορα ελλάδος, τουρκίας, ιταλίας, πιστεύεις ότι είναι δημιούργημα της φύσης..? ενδιαφέρον... το στηρίζεις κι επιστημονικά..?"
Πού ακριβώς έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;
Είναι τόσο δύσκολη η γραφή μου που πρέπει να
κάτσω να εξηγήσω ότι αυτό που έγραψα προφανέστατα λέει ότι ενώ κάποιος υποστήριξε την άποψη-μόδα ότι τα σύνορα σαν έννοια είναι
ανθρώπινη δημιουργία εγώ του απέδειξα ότι είναι
υπάρχοντα παντού στη φύση;Από το άψυχο μέχρι το
έμψυχο περιβάλλον;
Επίσης πιστεύεις ότι σε όλη την ιστορική πορεία
της ανθρωπότητας οι άνθρωποι ήταν εν αγνοία για τις κοινωνικές τάξεις και έπρεπε να έρθει ο πεφωτισμένος μαρξ για να διακυρήξει την οργάνωση της κοινωνίας που δημιούργησαν τα αφεντικά του;
Μεγάλωσα λίγο κι εγώ, κι έμαθα ότι ουδέν κρυπτόν
υπό τον ήλιο, κάτι που αυτοί που μας επιβουλεύονται το γνωρίζουν πολύ καλά.
Το θέμα είναι για αυτούς το πώς μας προμηθεύουν
την αλήθεια που θα γίνει έτσι κι αλλιώς γνωστή.
Εμείς όμως, με μοναδική προϋπόθεση να μην αφήσουμε
τον υπέρμετρο εγωισμό που το σύστημα εντέχνως καλλιεργεί να μας καταλάβει, μπορούμε να δούμε
την αλήθεια γυμνή και με την νοημοσύνη και την λογική που έχουμε προικισθεί να πράξουμε δεόντως.
Η πικρή αλήθεια είναι μία.
Όλες οι πολιτικές θεωρίες των δύο τελευταίων αιώνων, σοσιαλισμός, κομμουνισμός, καπιταλισμός,
αναρχία, κλπ. παρόλο που είναι όλες γοητευτικές, δυστυχώς έχουν συλληφθεί από ανθρώπους που γνωρίζουν πολλά περισσότερα από εμάς για μας, ξέροντας πολύ καλά ότι στην πράξη
είναι ανεφάρμοστες.
Κι αυτό γιατί καμία δεν βασίστηκε στον άνθρωπο
ως οντότητα που κοιτάει προς τον ουρανό(άνω-θρώσκω).
Τα λόγια είναι ωραία, οι θεωρίες ακόμα πιο ωραίες, αλλά το γεγονός είναι ότι κάνουν τον
άνθρωπο οπαδό, ανίκανο του αρχαιοελληνικού,
γνώθι σ'εαυτόν.
Πρέπει να ξυπνήσουμε και να αμφισβητήσουμε τα
πάντα.
Λένε ρατσισμός και ως άνθρωποι με συμπόνια θα
έπρεπε να νιώθουμε κατά της βίας και της κακομεταχείρησης του οποιοδήποτε δεν μας βλάπτει.
Όμως πλέον ο ρατσισμός είναι συνώνυμο της ξενοφοβίας.
Γνωρίζεις ότι η ξενοφοβία είναι φυσικό χαρακτηριστικό του ανθρώπου από τη στιγμή που γεννιέται;
Σε ένα λευκό παιδάκι αν του δείξεις την εικόνα ενός μαύρου θα αντιδράσει αρνητικά, και το αντίστοιχο από την άλλη.
Αλλά όχι. Ο ρατσισμός(με την έννοια της ξενοφοβίας) είναι κάτι κακό.
Για πέστο αυτό σε ένα παιδάκι τριών χρονών.
Και το τραγελαφικό είναι, ότι η εξουσία αυτή του κράτους που τίποτα δεν κάνει καλό σύμφωνα με τους
ακροαριστερούς(και συμφωνώ και επαυξάνω) ψηφίζει νόμο κατά της ξενοφοβίας. Κάνει την ξενοφοβία παράνομη. Απαγορεύει μια φοβία, μάλιστα φυσική.
Και φτάνουμε να υπάρχουν άνθρωποι που αγαπούν περισσότερο τα ζώα από τους ανθρώπους(στην πραγματικότητα μισούν τους ανθρώπους) και άνθρωποι που αγαπούν περισσότερο τους ξένους από αυτούς που μεγάλωσαν κοντά τους και μιλούν την ίδια γλώσσα(στην πραγματικότητα μισούν τους Έλληνες γιατί το φαινόμενο αυτό είναι μόνο ελληνικό).
Και για να ξέρεις πληροφοριακά, ο πρώτος φίλος που είχα ποτέ τον έλεγαν Αμίρ και ήταν μαύρος(3 χρονών νηπιαγωγείο όταν δεν έβλεπες μαύρους στην Ελλάδα), και έχω και δύο σκυλιά.
Αυτοί είμαστε, τα τρελά πιόνια του παραλόγου στην σκακιέρα τους. Τίποτα παραπάνω.
Πρέπει να σπάσουμε τις αλυσίδες.
Πρέπει να ελευθερωθούμε πρώτα πνευματικά.
Για να ξεκαθαρίσουμε κατι.
ΑπάντησηΔιαγραφή- Κάποιος σου λέει ότι τα σύνορα (φαντάζομαι κρατικά) είναι οριοθετημένα από ανθρώπους, γι αυτό πρέπει να καταργηθούν.
- Εσύ, του αποδεικνύεις ότι στη φύση υπάρχουν μόνο σύνορα (αν, ο προηγούμενος έκανε νύξη για τα σύνορα κρατών, κι εσύ του αποδυκνείεις ότι στη «στη φύση υπάρχουν μόνο σύνορα», τότε αναφέρεσαι σε σύνορα κρατών. ..ή απλώς, μιλάτε γι α αλλο πράγμα.
- Η ερώτηση μου τότε. Θεωρείς ότι χωροταξικά, τα σύνορα κρατών είναι ανθρώπινη επινόηση, που απορέει ιστορικά...ή όχι. Ελπίζω να έχω καταλάβει καλά την ερώτηση σου, και να είμαι ξεκάθαρος σ αυτό που ρωτάω.
Ποιος σου είπε ότι ο κόσμος περιμενε τον πεφωτισμένο μαρξ για να καταλάβει την ύπαρξη κοινωνικών τάξεων..? Ανέφερα πουθενά το μάρξ για κάτι τέτοιο..μου φαίνεται εσύ με παραφράζεις..
Επαναλαμβάνω «Ο κόσμος υπήρχε και πριν την αριστερά και τη δεξιά, απλώς αυτές η δύοι μεριές δηλώνουν ότι ο κόσμος συνειδοτοποίησε την ύπαρξη των τάξεων (που πάντα υπήρχαν).»
Δηλαδή, τάξεις, υπήρχαν και στην αρχαία ελλάδα. Και στην κίνα, και παντού. Με την εισαγωγή αριστεράς-δεξιάς στο προσκήνιο, η κάθε «τάξη» διεκδικεί, ενγνωσμένα, τα αντικειμενικά της συμφέροντα. Αυτό λέω.
Λες ότι οι πολιτικές θεωρείες είναι ανεφάρμοστες. Για να σε διορθώσω, με τον τρόπο που επιχειρήσαμε να τις εφαρμόσουμε, ναι, παραμένουν ανεφάρμοστες. Αυτό, δεν τις κάνει ανεφάρμοστες εν γένει.
Δηλαδή, αν εγώ βάλω να μαγειρέψω στο φούρνο ένα κοτόπουλο και τελικά το κάψω, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΔΕΝ ΤΡΩΓΩΝΤΑΙ.
«Τα λόγια είναι ωραία, οι θεωρίες ακόμα πιο ωραίες, αλλά το γεγονός είναι ότι κάνουν τον
άνθρωπο οπαδό, ανίκανο του αρχαιοελληνικού,
γνώθι σ'εαυτόν.» λες κάπου. Για ποιο λόγο κάνουν οι θεωρίες τον άνθρωπο ανίκανο για γνώθι σ’εαυτόν..? (δεν είναι προταρχικό μέλημα της συζήτησης...απλά με παραξενευει..)
«Γνωρίζεις ότι η ξενοφοβία είναι φυσικό χαρακτηριστικό του ανθρώπου από τη στιγμή που γεννιέται;» θες να μιλήσουμε σοβαρά? ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΧΡΉΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ, ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ, ΟΧΙ ΕΤΣΙ ΑΥΘΕΡΑΙΤΑ. ΔΕΔΟΜΈΝΟΥ ΟΤΙ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ, ΧΩΡΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΙΣΧΥΕΙ. Σ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ.
Λες «...και άνθρωποι που αγαπούν περισσότερο τους ξένους από αυτούς που μεγάλωσαν κοντά τους και μιλούν την ίδια γλώσσα(στην πραγματικότητα μισούν τους Έλληνες γιατί το φαινόμενο αυτό είναι μόνο ελληνικό).» . Με τη δική σου λογική, θα πρέπει να υπάρχει ιεράρχηση των συναισθημάτων με βάση τη γλώσσα. Δηλαδή, θα πρέπει πρώτα να «αγαπάω», ή να «αγαπαω» περισσότερο κάποιον ο οποίος μιλάει ελληνικά, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΙΛΑΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Για ξαναδιάβασε το λίγο...