Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Όλοι στις επάλξεις του Ελληνισμού


Γράφει η Κατερίνα Χατζηθεοδώρου

Διάβασα μόλις  σε μεγάλο ειδησεογραφικό site  άρθρο με τον εξής τίτλο: “Η Ελλάδα αναγνωρίζει τα Σκόπια ως «Βόρεια Μακεδονία» στη Σύνοδο του ΝΑΤΟ – Νομικά μη αναστρέψιμη η εξέλιξη…” Αυτό είναι το αποτέλεσμα της μεγαλύτερης παγίδας που έστησε το δίδυμο Τσίπρα-Κοτζιά στον ελληνικό λαό. Καθαρός, ατόφιος, ολόγυμνος δόλος εναντίον του Ελληνισμού.

Η συμφωνία Κοτζιά-Δημητρόφ (ας μην της προσδίδουμε το ιερό όνομα των Πρεσπών), μια συμφωνία ανεπικύρωτη τόσον από τον ένα συμβαλλόμενο όσον και από τον άλλο, μια συμφωνία, που ακόμα και αν κυρωθεί εκατέρωθεν, επειδή παραβιάζει θεμελιώδη άρθρα του Ελληνικού Συντάγματος ώστε να το καθιστά ένα κουρέλι, αλλά και άρθρα του ελληνικού  και  διεθνούς Δικαίου, κυρίως αυτά που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα του Έλληνα πολίτη, είναι βέβαιο ότι θα ακυρωθεί σε ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο, είτε το ΣτΕ είτε Διεθνές, μια συμφωνία που από τη μεριά της Ελλάδος υπεγράφη από έναν μη εκλεγμένο Υπουργό μιας Κυβέρνησης που αυτή τη στιγμή αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 10% των γηγενών Ελλήνων ψηφοφόρων, αυτή η συμφωνία περιέχει έναν όρο από εκείνους για τους οποίος ο σεβαστός κ. Γ. Κασιμάτης λέει: “αυτόν τον όρο ούτε με το πιστόλι στον κρόταφο δεν τον υπογράφεις” – εκτός αν είσαι προδότης!

Δεσμεύει ο όρος αυτός την Ελλάδα, την παρούσα κοινοβουλευτική “αντιπροσωπεία”, την μελλοντική κοινοβουλευτική “αντιπροσωπεία” αν τυχόν μεσολαβήσουν εκλογές, να κυρώσει την εν λόγω συμφωνία και ολόκληρο τον ελληνικό λαό να την αποδεχτεί ως τετελεσμένο, μπρος στο οποίο κάθε αντίσταση  είναι περιττή.

Είναι ο όρος του άρθρου 2 παρ.1 που προβλέπει την άρση της αρνησικυρίας (του VETO) άμα τη υπογραφή της συμφωνίας από τους ΥΠ.ΕΞ. των δύο χωρών, την κύρωση από τη Βουλή και την υπογραφή της από τον Πρόεδρο των Σκοπίων.

Συγκεκριμένα το άρθρο 2 παρ.1 της συμφωνίας Κοτζιά-Δημητρόφ γράφει τα εξής: Το Πρώτο Μέρος συμφωνεί να μην αντιταχθεί στην υποψηφιότητα ή την ένταξη του Δεύτερου Μέρους υπό το όνομα και τις ορολογίες του άρθρου 1 (3) της παρούσας Συμφωνίας σε διεθνείς, πολυμερείς και περιφερειακούς Οργανισμούς και θεσμούς, όπου το Πρώτο Μέρος είναι μέλος.

Ένας καθαρός δόλος, μια πισώπλατη μαχαιριά στη Ιστορία και τα συμφέροντα του Ελληνισμού. Οδηγεί σιδηροδέσμιο το λαό να αποδεχτεί μια επαίσχυντη συμφωνία, δημιουργώντας τετελεσμένα πριν καν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες κύρωσης της.

Και τώρα πρέπει να τρέξουμε όλοι όσοι αισθανόμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ, πριν η πΓΔΜ αρχίσει ενταξιακές διαπραγματεύσεις για τη συμμετοχή της στο ΝΑΤΟ, με το όνομα “Βόρεια Μακεδονία”. Επειδή αν αρχίσουν και δεν κυρωθεί ή ακυρωθεί η συμφωνία, πώς είναι δυνατόν να απαιτηθεί από το ΝΑΤΟ να διακόψει τις ενταξιακές ή να αλλάξει το Όνομα; (!)

Κάνω έκκληση στις Παμμακεδονικές Ενώσεις να στείλουν εξώδικη πρόσκληση-ειδοποίηση στον ΓΓ του ΝΑΤΟ, καλώντας τον να συμμορφωθεί προς το έγγραφο αλλά και άγραφο ( ηθικό) Δίκαιο που επιτάσσει ότι μία συμφωνία δεν μπορεί να παράγει έννομα και εξαιρετικά δυσμενή τετελεσμένα για τον ένα εκ των συμβαλλομένων, πριν αυτή καταστεί οριστικά έγκυρη. Και μια ανάλογη στα Σκόπια. Ακόμα και αν το ΝΑΤΟ δεν υπακούσει, η εξώδικη αυτή πρόσκληση θα είναι εξαιρετικά χρήσιμη σε μελλοντικό Διεθνές Δικαστήριο είτε προσφύγουμε εμείς είτε οι Σκοπιανοί, αν (γένοιτο!) τους “χαλάσουμε” τη συμφωνία Κοτζιά-Δημητρόφ, με την οποία “τα πήραν όλα και έφυγαν…” Αλλά εμείς θα τους κυνηγάμε μέχρι να πάρουμε πίσω όλα τα κλοπιμαία! 

Το εξώδικο αυτό θα πρέπει να κοινοποιηθεί στον Πρόεδρο των ΗΠΑ, κ. Ντόναλντ Τραμπ, συνοδευόμενο από κατάλληλη επιστολή. Όχι μόνον επαίνους από τον κ. Τραμπ ότι είμαστε από τις συνεπέστερες χώρες στις οικονομικές μας υποχρεώσεις προς το ΝΑΤΟ. Απαιτούμε και βοήθεια! (Δεν εκκλιπαρούμε, απαιτούμε! Ας το μάθουμε επί τέλους, ιδιαίτερα όταν όλο το δίκιο είναι με το μέρος μας).

Ως Ελληνίδα πολίτης κάνω έκκληση στον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας να σταματήσει αυτό το έγκλημα εναντίον του Ελληνισμού. Στο χέρι του είναι! Τόσον τα άρθρα 30 (ο ίδιος εγγυητής και ρυθμιστής του Πολιτεύματος και Προστάτης της χώρας!), 35 και 36 του Συντάγματος τα οποίο παραβιάστηκαν. Όσον και η παραίτηση του, προκειμένου του εξευτελισμού και Θεσμού και προσώπου.

Η παράγραφος 2 του άρθρου 36 παρ.2 σε συνδυασμό με το άρθρο 35 παρ.1 απαιτεί τρία πράγματα για την έγκυρη σύναψη μιας διεθνούς συνθήκης:
1. Πράξη από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.  
2. Προσυπογραφή από τον υπουργό των Εξωτερικών και  
3. Συγκατάθεση της Βουλής στην ούτω υπογραφείσα συνθήκη.

Τα στοιχεία αυτά δόθηκαν από (πιο κάτω αναφερόμενους) εξέχοντες Νομικούς σε εκδήλωση στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ που διοργάνωνε ο φορέας “Ανένδοτος Αγώνας για την Μακεδονία” με θέμα: “Ακυρότητα της Συνθήκης των Πρεσπών”.   Επιμένω να μην την ονομάζουμε Συνθήκη των Πρεσπών, αλλά συνθήκη Κοτζιά-Δημητρόφ, (και με μικρό σ) χαμηλώνοντας κατά πολύ το κύρος της. Όλα έχουν τους συμβολισμούς τους και όλα λειτουργούν θετικά ή αρνητικά μέσα στο υποσυνείδητο των Ελλήνων...

Κάνω έκκληση στους ανώτερους Δικαστές να μελετήσουν το Σύνταγμα και τον Ποινικό Κώδικα και να απευθύνουν την “έσχατη” κατηγορία, κατά τα υπ’ αυτών προβλεπόμενα.

Κάνω έκκληση σε έγκριτους Συνταγματολόγους και Νομικούς της χώρας, εν συνδυασμώ, να συναποφασίσουν τον καταλληλότερο τρόπο έννομης αντίδρασης. Ήδη ο κ. Γ. Κασιμάτης και οι κ.κ. Π. Χασάπης, Αρ. Νούκα και Αν. Καραιϊνδρος μελετούν εξαντλητικά το θέμα και τα πρώτα αποτελέσματα προαναφέρθηκαν. Ως Ελληνίδα τους ευχαριστώ εκ βαθέων.

Κάνω έκκληση στους οργανωτές των συλλαλητηρίων να οργανώσουν άμεσα το τρίτο και μέγιστο στο Σύνταγμα. Το πιο καίριο και το πιο αποφασιστικό από όλα.
Η υπογραφή ενός και μόνον Υπουργού, και μάλιστα μη εκλεγμένου που δεν έχει δώσει δείγματα ούτε ιδιαίτερης ευφυίας, ούτε γνώσης της Ιστορίας και της ψυχοσύνθεσης του ελληνικού λαού, ούτε διάθεσης να υπερασπιστεί τα συμφέροντα του, δεν μπορεί να δεσμεύει το παρόν και το μέλλον του. Και να διαγράφει, με τη μονοκοντυλιά της “ασήμαντης τζίφρας” του, το Ιστορικό παρελθόν ολόκληρου του Ελληνισμού.

Δες το Όλον


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

11 σχόλια :

  1. Επί του πιεστηρίου: Ο Μ. Πενς καλεί απόψε στο τηλέφωνο Τσίπρα και Ζάεφ να βεβαιωθεί ότι όλα “βαίνουν καλώς” και ότι θα αρχίσουν οι ενταξιακές διαπραγματεύσεις με ΝΑΤΟ.
    Τι να πει κανείς; Πότε οι Υπερδυνάμεις στην Ιστορία σεβάστηκαν τα δίκια των λαών και μάλιστα όταν οι ίδιοι οι ηγέτες τους τα έχουν παραδώσει; Τον ελληνικό λαό, όσο κι αν “χτυπιέται”, κυριολεκτικά και μεταφορικά, κανείς δεν τον λαμβάνει υπ' όψη του. Ωστόσο, παρά τις τόσες αντιξοότητες, ο αγώνας πρέπει να δοθεί μέχρι τέλους εφ' όσον μάχη που δε δόθηκε είναι μια σίγουρα χαμένη μάχη!
    Κ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς, το "παιχνίδι" είναι στημένο και από πριν ξεπουλημένο. Οι πολιτικοί ξεπερνούν ο ένας τον άλλο στην πλειοδοσία της εκτέλεσης της διαταγής των Αμερικανών-Γερμανών. Οι προηγούμενοι μπορεί να μην υπέγραψαν, όμως η ντορο-σύνθετη ονομασία έθεσε τις βάσεις και ο Τσίπρας-Κοτζιάς πλειοδότησαν με γλώσσα και ιθαγένεια. Ας απαντήσουν οι Αμερικανοί γιατί επέμεναν ειδικά στην παράδοση-κλέψιμο της ιστορίας μας στους Σλάβους; Τόσα ονόματα είχε στο παρελθόν η συγκεκριμένη περιοχή, γιατί επέμεναν στο όνομα "Μακεδονία"; τα σχέδια τους για την αποκοπή όλης της περιοχής από την Ελλάδα φάνηκαν καθαρά.Τα ίδια έκαναν και στην Κύπρο. Τελικά οι κρυφοί εχθροί της Ελλάδας (ΗΠΑ) είναι χειρότεροι από τους φανερούς πχ Τουρκία-Γερμανία.
    Οι αντιδράσεις θα συνεχιστούν, ας το ξέρει και ο επόμενος πρωθυπουργός που θα μας πεί ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Ελπίζω και εύχομαι να δημιουργηθεί ένα πατριωτικό κόμμα ανάλογο της Λέγκας του Βορρά της Ιταλίας. Τότε να δούμε τι θα κάνουν οι διακομματικοί ξεπουληματίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α) Ελληνισμός = ανθρωποκεντρισμός = δημοκρατία.

    Συνεχής συνέχεια του ελληνισμού από τέλος της κρητομυκηναικής εποχής, Αθήνα, Σπάρτη, Μακεδονία, ελληνιστική εποχή, απορρόφηση ρωμαϊκής δεσποτείας και χριστιανικής θρησκείας (ελληνική εκδοχή του χριστιανισμού, ορθοδοξία), Βυζάντιο, κοινά – κοινότητες οθωμανοκρατίας, ηγεμονία ελληνισμού σε τρεις τουλάχιστον δεσποτικές αυτοκρατορίες οθωμανική, ρωσική, αυστροουγγρική, έως 1922 μ.Χ.

    Β) Δυτικός «δήθεν» πολιτισμός = αντιελληνισμός = εγωκεντρισμός = α-δημοκρατία.

    Μετανάστευση ασιατικών φύλλων - βαρβαρότητα, κατάληψη δυτικής Ρώμης από γερμανοσκανδιναβικά φύλλα - βαρβαρότητα, σχίσμα εκκλησιών (του δήμου των πιστών), αιρέσεις, καθολικός μεσαίωνας - βαρβαρότητα, δεσποτείες, φεουδαρχίες, πόλεμοι - βαρβαρότητα, σκοταδιστικός διαφωτισμός - βαρβαρότητα, 19ος ιερά συμμαχική βαρβαρότητα, 20ος αιώνας αμερικανό – γερμανό – σοβιετό και ολική λοιπή και πετρελαιοβιομηχανική βαρβαρότητα και τέλος η σημερινή εποχή της πλήρους επιστροφής στην δουλοκτητική δεσποτική βαρβαρότητα, μέσω της βιομηχανικής βαφοχαρτικής της ά-υλης χαρτονομισματικής οικονομικής βαρβαρότητας. Αποκορύφωση του «δήθεν» σημερινού πολιτισμού, το «δήθεν» τελικό και τέλειο παγκοσμίως πολιτικό σύστημα, η «δήθεν» δημοκρατία, δηλαδή η βαρβαρική α-δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθένας έχει και ένα αφήγημα για το τι είναι ο Ελληνισμός, από που ξεκινάει και πια είναι τα όρια όπου και επέρχεται αφελληνισμός.


      Διαγραφή
    2. Το ερώτημά σας δεν επιδέχεται ξεκάθαρης απάντησης, επειδή είναι το ίδιο δεν είναι εντελώς ξεκάθαρο. Δεν υπάρχουν όρια του ελληνισμού όπου ξεκινάει αφελληνισμός!
      Αφελληνισμός ξεκινάει όταν ξηλώνονται, θολώνουν τα όρια του Ελληνισμού και αλληλοπεριχωρούνται με εντελώς ξένους προς αυτόν -ισμούς και "πολιτισμούς", όπως θέλετε πείτε το.
      Και αυτό έχει επιβληθεί με πολιτική βία, τουτέστιν με πολιτικές αποφάσεις που δεν τις έχει εγκρίνει ο ελληνικός λαός. Με άλλα λόγια, ο ελληνικός λαός και γενικά ο Ελληνισμός "βιάζεται" (υφίσταται βιασμό) από το πολιτικό καθεστώς, μέχρι να αφελληνιστεί και να εκπνεύσει.

      Κατερίνα Χατζηθεοδώρου.

      Διαγραφή
    3. Η εξισωτική παράθεση Α) και η άλλη στο Β) και έπειτα η αντιδιαστολή μεταξύ Α και Β που κάνετε δεν ευσταθεί αντικειμενικά. Είναι ο υποκειμενισμός σας βασισμένος και μόνο σε ένα πολιτικό σύστημα, το δημοκρατικό ως μέσο σύγκρισης.

      Διαγραφή
    4. Μπλα μπλα μπλα ...αντε τωρα παρε το κουβαδακι σου και σε αλλη παραλια .
      Επι της ουσιας του σχολιου , εχεις να πεις τιποτα ; Και αν διαφωνεις , τοτε απλως εισαι ακομη ενα ανθελληνικο σκουπιδι .

      Διαγραφή
    5. Το ερώτημα είναι ποια άλλη παραλία θα δεχτεί σκουπίδια και τι θα είναι αυτή;

      ανθελληνική, μισελληνική, αφελληνισμένη, μακεδονική, αιγαιακή, τουρκική, ιωνική, μικρασιατική, ευξείνια, ηπειρωτική, αλβανική, μεσόγεια, γοτθική, υπερπόντια, κ.ο.κ. ή ίσως καλύτερα σε κάποιον άλλον βράχο του σύμπαντος που το ταξίδι θα είναι “one way ticket”, οπότε θα ησυχάσει επιτέλους η υφήλιος από τον τρισκατάρατο ελληνισμό.

      Διαγραφή
  4. Το απόλυτα εύστοχο σχόλιο της Κας Κ. Χατζηθεοδώρου που αναφέρει ότι “…. ο ελληνικός λαός και γενικά ο Ελληνισμός "βιάζεται" από το πολιτικό καθεστώς, μέχρι να αφελληνιστεί και να εκπνεύσει.”, επεξηγεί την ουσία της διαχρονικής προσπάθειας του α-ελληνικού κόσμου, να τον οδηγήσει στην εκπνοή και τον θάνατο. Κατά την άποψη μου η προσπάθεια του, φαινομενικά ισχυρότατου (οικονομικά κυρίως) δυτικού κόσμου αλλά πνευματικά αδύναμου και ανίσχυρου, να νικήσει τον φαινομενικά αδύναμο (οικονομικά κυρίως, που είναι όμως μια κατάσταση εύκολα αναστρέψιμη) ελληνικό κόσμο, αλλά ακόμη πνευματικά αρκετά ισχυρό – που αποδεικνύεται νομίζω χαρακτηριστικά, από τον διάλογο που διεξάγεται μεταξύ μας με αφορμή το άρθρο της Κας Κ. Χατζηθεοδώρου – είναι μια διαχρονική μεν, αλλά σύμφωνα με την λογική και την ιστορία, μια απόλυτα μάταιη προσπάθεια. Οι αρχές και αξίες του ελληνισμού που είναι οι βασικές, απαραίτητα αναγκαίες και ιστορικά αναγνωρίσιμες προϋποθέσεις επιβίωσης των ανθρωπίνων κοινωνιών στην Γη, αποτελούν νομοτελειακά ή όπως αλλιώς θέλει χαρακτηρισθεί, το μοναδικό δεδομένο ιστορικό παράδειγμα που μπορούν να καθορίσουν την παραπέρα πορεία της ανθρωπότητας. Η σημερινή βαρβαρική οδός συνέχειας είναι η απολύτως αδιέξοδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταπεινή μου άποψη ότι το σχολιο αυτό αποτελει πρότυπο "σκέψης και στασης" για τον κάθε Έλληνα. Τόσον οι αξιολογήσεις που κάνει, όσον και το τελικό του μήνυμα.
      Κλίμαξ ανόδου για ολους οι τόσο ώριμες θέσεις!
      Κ.Χ.

      Διαγραφή
    2. Είναι η δεύτερη ή τρίτη φορά που σχολιάζω κάποιο άρθρο του διαδικτύου, την λειτουργία του οποίου γνωρίζω μέτρια. Η αφορμή ήταν η αναφορά της Κας Κ. Χατζηθεοδώρου στον τίτλο του άρθρου της – και όχι μόνον - στον ελληνισμό, κάτι που συναντάται σπανιώτατα στην απειράριθμη αρθογραφία του διαδικτύου. Ο γόνιμος διάλογος που αναπτύχθηκε εδώ, με εξέπληξε πολύ ευχάριστα.
      Η άποψη μου για τον ελληνισμό, η οποία έχει διαμορφωθεί τόσον από βιώματα της παιδικής και εφηβικής μου ηλικίας, όσον και από την παρακολούθηση και ανάγνωση των διαλέξεων και κειμένων του καθ. Γ. Κοντογιώργη με τον αριστοτέλειο διαλογισμό του, είναι ότι ο ελληνισμός είναι έννοια που βασίζεται σε αρχές και αξίες που καθορίζουν και οδηγούν στην ανάπτυξη και λειτουργία ανθρωποκεντρικού συστήματος, με το οποίο είναι δυνατή η αξιοπρεπής επιβίωση των κοινωνιών και που βασικά είναι η πλήρης ελευθερία, ατομική, κοινωνική και πολιτική. Αν παρακολουθήσει κάποιος την βιντεοταινία που είναι αναρτημένη ακόμα στο you tube, με τίτλο «AΙΓΥΠΤΟΣ, ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ, ΣΕ 66 ΛΕΠΤΑ» και κυρίως τα λεγόμενα του άριστου καθηγητή μου Μάρκου Ραμμού και των τότε μαθητών του Αβερωφείου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας, στο 39ο λεπτό περίπου και του πατέρα του συμμαθητή μου Νικόλα Κόπελου, Στυλιανό στο 52ο λεπτό περίπου, οι οποίοι αμφότεροι αναφέρουν με έναν εξαιρετικά ενδιαφέροντα τρόπο την λέξη «ελληνισμός», θα διαπιστώσει τις αιτιάσεις μου περί ανθρωποκεντρικής – και όχι εγωκεντρικής - έννοιας.
      Φυσικά, τόσο το άρθρο αυτό της Κας Κ. Χατζηθεοδώρου, όσο και άλλα δικά της που άρχισα τώρα να συναντώ στο διαδίκτυο, είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα (εξαιρετικό το άρθρο περί της α-φύσικης «δήθεν» υπερηφάνειας») και αντιλαμβάνομαι νομίζω, ότι η μείζων σκέψη της βασίζεται στις αρχές του ελληνισμού, σε συνάρτηση με την ελληνική εκδοχή του χριστιανισμού, την ορθοδοξία δηλαδή.

      Αλέξανδρος Βασιλόπουλος
      Αλεξάνδρεια Αιγύπτου 1962

      Διαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]