Πανεπιστημιακά και άλλα...
Mέσα σε κυκεώνα κινητοποιήσεων, αναβρασμού, ανακατατάξεων, σαλαμοποίησης και διάλυσης των πάντων, να ‘σου και οι κινητοποιήσεις στο χώρο της παιδείας με πολεμική ατμόσφαιρα σε όλα τα επίπεδα. Η τελευταία σύνοδος των πρυτάνεων και οι σχετικές ανακοινώσεις, ελάχιστα απέχουν από την ποδοσφαιρική αναμέτρηση ΠΑΟ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ,ή ΠΑΟΚ-ΑΡΗ.
Πάντως είναι μέρες που όπως λένε ρχηγοί, υπαρχηγοί, κομματάρχες, συντονιστές, διδάκτορες Βαβυλωνίας, βαβυλωνιακού δικαίου, βαβυλωνιακής διαβίωσης, χρειαζόμαστε πανεθνική προσπάθεια για να ξεπεράσουμε την κρίση, τα χρέη, τον διασυρμό κλπ.κλπ.
Όλα αυτά στην τηλεόραση, στο καφενείο, στις εξέδρες των γηπέδων.
Έγινε τί έγινε, είμαστε εκεί που είμαστε.
Πώς θα βγούμε από τα αδιέξοδα αγαπητοί μου;
Με χειρονομίες;
Με άναρθρες κραυγές;
Με αναθέματα;
Με ευχολόγια;
Με διαξιφισμούς;
Με στρουθοκαμηλισμούς;
Κι αν οι πέριξ του πανεπιστημίου (φοιτητές-καθηγητές) κρατάνε στάση πολτοποίησης-ισοπέδωσης τι να κάνουμε όλοι εμείς οι άλλοι;
Με λίγο ασβέστη και μιά βούρτσα, άσπριζαν σπίτια και αυλές μέχρι πριν καμιά εικοσαριά χρόνια οι μανάδες μας, γιατί έρχονταν το Πάσχα και λίγο μετά θα έρχονταν και οι συγγενείς από την Γερμανία.
Με λίγο ασβέστη και λίγη καλή διάθεση από τους ανθρώπους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης γίνονται πολλά. Και για την εκπαίδευση και για τη χώρα.
Σε αρχαιολογικούς χώρους, έζησαν, εκφράστηκαν οι ιδρυτές των σημερινών επιστημών.
Στους ίδιους χώρους θα αναγεννηθεί η χώρα.
Το πανεπιστήμιό μας λέγεται Δημοκρίτειο, μόνο που ποτέ μέχρι τώρα δεν έκανε ένα μνημόσυνο για το Δημόκριτο στη γενέτειρά του.
Αλήθεια γιατί φίλτατοι δεν καλείτε τελειόφοιτους φυσικούς, πυρηνικούς επιστήμονες να ορκιστούν και να πάρουν τα πτυχία στον αρχαιολογικό χώρο των Αβδήρων;
Κάτι αντίστοιχο ας γίνει στην Επίδαυρο για τους θεατρόφιλους, στην Κω για τους γιατρούς, στην Αρχαία Ολυμπία για τους γυμναστές, στο Πυθαγόρειο της Σάμου για τους μαθηματικούς και ούτω καθεξής.
Ορίστε προσκυνηματικός-εκπαιδευτικός τουρισμός.
Δεν είναι εύκολο, θα αντιτείνουν οι καρεκλοκένταυροι των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.
Είναι και παραείναι τους λέω εγώ.
Σε συνεννόηση με τους Δήμους που έχουν έδρα κοντά στους ιερούς αυτούς χώρους.
Δίκτυο Δήμων-Πρυτανικών Αρχών, η αρχή.
Προβολή στη συνέχεια.
Πειθώ παράλληλα στους συνδικαλιστές, ότι για κάποιους επίδοξους επιστήμονες που θέλουν να συνδέσουν την επιστήμη που θα ακολουθήσουν με τον χώρο στον οποίο γεννήθηκε, έχουμε υποχρέωση να έχουμε ανοιχτό το χώρο αυτό, γιατί οι ενδιαφερόμενοι ταξιδεύουν χιλιάδες χιλιόμετρα.
Γιατί έρχονται και για την προβολή της χώρας μας και για να μας αφήσουν χρήματα.
Για να γκρεμίζουμε και να κλείνουμε είναι εύκολο.
Για να κτίζουμε και να ανοίγουμε ορίζοντες, δρόμους, είναι δύσκολο.
Αγαπητέ συνέλληνα κι εσύ κι εγώ και όλοι μας ας καταλάβουμε ότι είμαστε συγκοινωνούντα δοχεία.
Με βάση το τι λέει η φυσική και εύκολα γίνεται αντιληπτό, η αρχή που διέπει τα συγκοινωνούντα δοχεία, είναι το ίδιο ύψος κάποιου υγρού σε όλα.
Έτσι είναι και η κοινωνία, οι κοινωνίες.
Ισο-υψή τα ενδιαφέροντα, οι ανησυχίες.
Εκεί πονάμε, εκεί πάσχουμε συνέλληνα. Κι αυτό γιατί από φιλοτομαριστές είχαν θεσπιστεί διατάγματα και νόμοι φιλοτομαριστικοί.
Έγινε ένας πλατειασμός, απαραίτητος για να γίνουν αντιληπτά κάποια πράγματα.
Πάμε στο Πανεπιστήμιο ξανά.
Να γκρεμίσουν οι κ.κ. βολεμένοι τα όποια στεγανά, να αφήσουν στην άκρη τους καυγάδες και να δούμε όλοι μαζί πώς ξανά θα ακτινοβολήσουν οι αξίες που προαναφέρθηκαν.
Στο κάτω-κάτω κανένα ελληνικό πανεπιστήμιο δεν είναι ανάμεσα στα 200 καλύτερα του κόσμου.
Προς τί οι φωνασκίες;
Πάντως είναι μέρες που όπως λένε ρχηγοί, υπαρχηγοί, κομματάρχες, συντονιστές, διδάκτορες Βαβυλωνίας, βαβυλωνιακού δικαίου, βαβυλωνιακής διαβίωσης, χρειαζόμαστε πανεθνική προσπάθεια για να ξεπεράσουμε την κρίση, τα χρέη, τον διασυρμό κλπ.κλπ.
Όλα αυτά στην τηλεόραση, στο καφενείο, στις εξέδρες των γηπέδων.
Έγινε τί έγινε, είμαστε εκεί που είμαστε.
Πώς θα βγούμε από τα αδιέξοδα αγαπητοί μου;
Με χειρονομίες;
Με άναρθρες κραυγές;
Με αναθέματα;
Με ευχολόγια;
Με διαξιφισμούς;
Με στρουθοκαμηλισμούς;
Κι αν οι πέριξ του πανεπιστημίου (φοιτητές-καθηγητές) κρατάνε στάση πολτοποίησης-ισοπέδωσης τι να κάνουμε όλοι εμείς οι άλλοι;
Με λίγο ασβέστη και μιά βούρτσα, άσπριζαν σπίτια και αυλές μέχρι πριν καμιά εικοσαριά χρόνια οι μανάδες μας, γιατί έρχονταν το Πάσχα και λίγο μετά θα έρχονταν και οι συγγενείς από την Γερμανία.
Με λίγο ασβέστη και λίγη καλή διάθεση από τους ανθρώπους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης γίνονται πολλά. Και για την εκπαίδευση και για τη χώρα.
Σε αρχαιολογικούς χώρους, έζησαν, εκφράστηκαν οι ιδρυτές των σημερινών επιστημών.
Στους ίδιους χώρους θα αναγεννηθεί η χώρα.
Το πανεπιστήμιό μας λέγεται Δημοκρίτειο, μόνο που ποτέ μέχρι τώρα δεν έκανε ένα μνημόσυνο για το Δημόκριτο στη γενέτειρά του.
Αλήθεια γιατί φίλτατοι δεν καλείτε τελειόφοιτους φυσικούς, πυρηνικούς επιστήμονες να ορκιστούν και να πάρουν τα πτυχία στον αρχαιολογικό χώρο των Αβδήρων;
Κάτι αντίστοιχο ας γίνει στην Επίδαυρο για τους θεατρόφιλους, στην Κω για τους γιατρούς, στην Αρχαία Ολυμπία για τους γυμναστές, στο Πυθαγόρειο της Σάμου για τους μαθηματικούς και ούτω καθεξής.
Ορίστε προσκυνηματικός-εκπαιδευτικός τουρισμός.
Δεν είναι εύκολο, θα αντιτείνουν οι καρεκλοκένταυροι των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.
Είναι και παραείναι τους λέω εγώ.
Σε συνεννόηση με τους Δήμους που έχουν έδρα κοντά στους ιερούς αυτούς χώρους.
Δίκτυο Δήμων-Πρυτανικών Αρχών, η αρχή.
Προβολή στη συνέχεια.
Πειθώ παράλληλα στους συνδικαλιστές, ότι για κάποιους επίδοξους επιστήμονες που θέλουν να συνδέσουν την επιστήμη που θα ακολουθήσουν με τον χώρο στον οποίο γεννήθηκε, έχουμε υποχρέωση να έχουμε ανοιχτό το χώρο αυτό, γιατί οι ενδιαφερόμενοι ταξιδεύουν χιλιάδες χιλιόμετρα.
Γιατί έρχονται και για την προβολή της χώρας μας και για να μας αφήσουν χρήματα.
Για να γκρεμίζουμε και να κλείνουμε είναι εύκολο.
Για να κτίζουμε και να ανοίγουμε ορίζοντες, δρόμους, είναι δύσκολο.
Αγαπητέ συνέλληνα κι εσύ κι εγώ και όλοι μας ας καταλάβουμε ότι είμαστε συγκοινωνούντα δοχεία.
Με βάση το τι λέει η φυσική και εύκολα γίνεται αντιληπτό, η αρχή που διέπει τα συγκοινωνούντα δοχεία, είναι το ίδιο ύψος κάποιου υγρού σε όλα.
Έτσι είναι και η κοινωνία, οι κοινωνίες.
Ισο-υψή τα ενδιαφέροντα, οι ανησυχίες.
Εκεί πονάμε, εκεί πάσχουμε συνέλληνα. Κι αυτό γιατί από φιλοτομαριστές είχαν θεσπιστεί διατάγματα και νόμοι φιλοτομαριστικοί.
Έγινε ένας πλατειασμός, απαραίτητος για να γίνουν αντιληπτά κάποια πράγματα.
Πάμε στο Πανεπιστήμιο ξανά.
Να γκρεμίσουν οι κ.κ. βολεμένοι τα όποια στεγανά, να αφήσουν στην άκρη τους καυγάδες και να δούμε όλοι μαζί πώς ξανά θα ακτινοβολήσουν οι αξίες που προαναφέρθηκαν.
Στο κάτω-κάτω κανένα ελληνικό πανεπιστήμιο δεν είναι ανάμεσα στα 200 καλύτερα του κόσμου.
Προς τί οι φωνασκίες;
Στέλιος Αρσενίου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...