Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Τσαρούχι, Καδένα και 1821


Γράφει ο Ραφαήλ Α. Καλυβιώτης
Πολιτικός Επιστήμων


Ο Γεραπετρίτης της ΝΔ απολογήθηκε στον νεομαρξιστή και εθνοαποδομητή Βούτση για τους εορτασμούς των 200 χρόνων της Εθνεγερσίας που προγραμματίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχοντας αναθέσει το έργο στην Γιάννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη.

Από «σαμπάνια – χαβιάρι – και Βελουχιώτη Άρη» η Γιάννα το έριξε σε τσαρούχι – καδένα – και 1821.

Βλέποντάς την μεταστροφή της Γιάννας επιβεβαιώθηκε μία χρόνια κνίτικη πεποίθηση πως το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα στο Νίκο Βούτση που είναι πατέρας του πιο άτυχου παιδιού στην Ελλάδα το οποίο μονίμως συλλαμβάνεται από τι αρχές. Είπε στον Γεραπετρίτη ο κ Βούτσης:
«Τί πράγματα είναι αυτά;…μέσα σε μια παγκοσμιοποίηση …μιλάμε για εθνικό αφήγημα και για ταυτότητα της χώρας; Τραβήξτε το πίσω». 
Ο Γεραπετρίτης απήντησε
«δεν είναι ότι προσπαθούμε να διαμορφώσουμε ενοποιημένη εθνική βάση…όχι μια δημόσια πολιτική που αναφέρεται σε ενιαίο έθνος».
Κύριε Γεραπετρίτη αν δεν αντέχετε το βάρος του να σε αποκαλεί η αριστερά «εθνικιστή» τότε κακώς πολιτευτήκατε. Εκτός αν ασπάζεστε τις ίδιες θέσεις επομένως κακώς που πολιτευτήκατε με την ΝΔ. Αλλά ξεχάστηκα. Η νέα Νέα Δημκρατία έχει στις τάξεις της και «εκσυγχρονιστές» ΠΟΤΑΜΙαιους και Σημτικούς ΠΑΣΟΚοαναθρεμμένους.
Οι πρόγονοί μας βέβαια δεν χρειάζονταν «αφήγημα» εθνικό για να απελευθερωθούν. 
Και σίγουρα δεν επαναστάτησαν για λόγους ταξικούς μαζί με όλους τους άλλους βαλκάνιους εργάτες οι οποίοι δεν εξεγέρθηκαν by the way που λένε στο χωριό μου.

Πυρήνας της «εκσυγχρονιστικής» ιδεολογίας αλλά και της «ανανεωτικής αριστεράς» που κυριαρχεί ιδεολογικά από την μεταπολίτευση είναι η αντίληψη ότι το Έθνος είναι ένα τεχνητό κατασκεύασμα των δυτικών κρατών, επέκεινα της περιόδου της Γαλλικής Επανάστασης και όχι κάτι προϋπάρχον. Άρα, για αυτούς το Νεοελληνικό Έθνος δεν προϋπήρχε της Γαλλικής Επανάστασης.


Κατά αυτόν τον τρόπο, το «εκσυγχρονιστικό» ρεύμα προσπάθησε με επίμονο τρόπο να ταυτίσει τον πατριωτισμό με τον εθνικισμό, τον σωβινισμό και τον ρατσισμό. Πιστεύει δε και στον «φεντεραλισμό», την δημιουργία δηλαδή «ευρωκράτους» χωρίς σύνορα και στην μετατροπή των εθνών-κρατών σε νομαρχίες.
Στα εθνικά ζητήματα, θεωρεί το ρεύμα αυτό εν τη πλειοψηφία του, ότι η διαχείριση των υποθέσεων Οτσαλάν και Ίμια ήταν ορθολογική, ενώ η αντισυσπείρωση απέναντι στην παράδοση του ονόματος «Μακεδονία» στους Σκοπιανούς θεωρεί ότι είναι «εθνικιστική».

Ειδικά στο ζήτημα του ονόματος της Μακεδονίας φάνηκε εμπράκτως πόσο συμφωνεί η ανανεωτική αριστερά με τους εκσυγχρονιστές ένας εκ των οποίων διορίστηκε από τον Μητσοτάκη, ο Γιώργος Μαυρωτάς που ψήφισε υπέρ της κύρωσης της Συμφωνίας των Πρεσπών.

Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης έλεγε 
«Πλησίον εις τον Ιερέα ήτον ο λαϊκός, καθήμενοι εις ένα σκαμνί, Πατριάρχης και τζομπάνης, ναύτης και γραμματισμένος, ιατροί, κλεφτοκαπεταναίοι, προεστοί και έμποροι». 
Ο δε Ρήγας Φεραίος τον οποίο οικειοποιείται η αριστερά ως δήθεν υπέρμαχο μίας δήθεν βαλκανικής και αταξικής ουτοπίας έλεγε
«Οι ΄Ελληνες…δεν κάνουν ποτέ ειρήνην με ένα εχθρόν, οπού κατακρατεί τον ελληνικόν τόπον». «Σταυρός, η πίστις και καρδιά, δουφέκια και καλά σπαθιά, γκρεμίζουν Τυραννίαν τιμούν Ελευθερίαν». Και τέλος, «Παρασταίνει όλον το ΄Εθνος το πλήθος του λαού, το οποίον είναι ως θεμέλιον της εθνικής παραστήσεως και όχι μόνον οι πλούσιοι και οι προεστοί».
Η αλήθεια είναι αρκετά απλή και ιστορικά τεκμηριωμένη. Οι Έλληνες ανεξαρτήτως «ταξικής» διαίρεσης (στην Ελλάδα δεν υπήρξαν ποτέ τάξεις διότι η χώρα μας δεν πέρασε από Βιομηχανική Επανάσταση) επαναστάτησαν ομοθύμως. Οι Σπέτσες και η Ύδρα δε, νησιά που αποτελούνταν από κατοίκους πολύ εύπορους επαναστάτησαν με θέρμη. Όπως επαναστάτησαν και νησιά τα οποία έχαιραν ειδικών και ευνοϊκών προνομίων στο Οθωμανικό καθεστώς όπως η Σάμος, η Χίος και η Σύμη. Δεν είναι δε καθόλου ευκαταφρόνητος ο αριθμός των πλοιοκτητών εκείνων που παρέδωσαν τα πλοία τους στον Αγώνα ηγούμενοι των ως Ναύαρχοι για να βρεθούν μετά την απελευθέρωση από την δουλεία του Ισλάμ οικονομικά καθημαγμένοι.

Το στοίχημα της Ελλάδας λοιπόν το 2021 δεν είναι απλώς να γιορτάσει τα 200 χρόνια από την απελευθέρωση, ούτε να κάτσει κάποιος Δάσκαλος να μάθει γράμματα και ιστορία από την αρχή στον συμπαθή κατά τα άλλα Γεραπετρίτη που υπέπεσε στην κατάντια να απολογείται στον Βούτση.
Το στοίχημα είναι να ανακαλύψουμε εκ νέου την ταυτότητά μας. 
Ποιοι είμαστε οι νέοι Έλληνες;
Αμφιβάλλω εάν οι σύμβουλοι της κ. Αγγελοπούλου διαθέτουν το όραμα εκείνο μέσα από το οποίο η Ελλάδα θα ακτινοβολίσει μία πρόταση πολιτισμού η σύγκρουση του οποίου με το Ισλάμ αφορά όλη την Δύση.
Η Ελλάς δεν είναι ούτε μιμητικό σοσιαλδημοκρατικό υποπροϊόν του Χάρβαρντ ούτε φολκλόρ τσαρούχι – καδένα και 1821.

ΔΙΕΣΥ


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. "Ο δε Ρήγας Φεραίος τον οποίο οικειοποιείται η αριστερά ως δήθεν υπέρμαχο μίας δήθεν βαλκανικής και αταξικής ουτοπίας έλεγε:

    «Οι ΄Ελληνες…δεν κάνουν ποτέ ειρήνην με ένα εχθρόν, οπού κατακρατεί τον ελληνικόν τόπον». «Σταυρός, η πίστις και καρδιά, δουφέκια και καλά σπαθιά, γκρεμίζουν Τυραννίαν τιμούν Ελευθερίαν». Και τέλος, «Παρασταίνει όλον το ΄Εθνος το πλήθος του λαού, το οποίον είναι ως θεμέλιον της εθνικής παραστήσεως και όχι μόνον οι πλούσιοι και οι προεστοί»."



    Ο Ρηγας Φεραιος ,στον Πατριωτικο του Υμνο, αναφερει και κατι αλλο εξισου σημαντικο που

    καταξεφτυλιζει τους θολοκουλτουριαρηδες ΟΛΩΝ των πολιτικων αποχρωσεων:

    «’Αλέξανδρε τώρα να βγης
    από τόν τάφο και να ιδης
    των Μακεδόνων Πάλην
    ανδρεία τήν Μεγάλην
    πως τού εχθρού αυτοί νικάνε
    και πως ορμουνε στήν φωτιά
    `Ο Λεωνίδας πού νά ζη
    με τους τριακόσιους του μαζί
    νά δη τόν Σπαρτιάτην
    πως ρίχνεται σάν άτι
    καί τρέχει διά την δόξα
    μέ χαρά στήν φωτιά. »

    ΥΓ: Κουιζ για τους θολοκουλτουριαρηδες: Σε ποιους "Μακεδονες" αναφεροταν ο Ρηγας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]