Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Συναίνεση με αυτούς… που έστησαν τη χώρα;


Τζορτζ: «Αγαπούλα μου, μην ψαρώνεις που τους λέω ότι λεφτά υπάρχουν. Τους δουλεύω» Ντομινίκ: «Οκ, αγορίνα μου, θα κανονίσω να έρθουν τα πακέτα με το… φάρμακο»
Δεν ξέρω ειλικρινά τι αποτελέσματα θα βγάλει αυτή η ιστορία με τα στημένα ματς του ποδοσφαίρου. Και να σας πω την αλήθεια έχει καταρρεύσει προ πολλού μέσα μου η ρομαντική εικόνα τού «παίζω για τη φανέλα». Από τότε που το Καραϊσκάκη αντί για τερέν είχε καρβουνόσκονη και εμείς ως πιτσιρικάδες ονειρευόμασταν, παίζοντας στις αλάνες του Πειραιά, ότι θα γίνουμε κάτι μεταξύ Δεληκάρη, Παπαϊωάννου και Χατζηπαναγή, έχουν αλλάξει πολλά. Οταν, μάλιστα, διάβασα το βιβλίο του Μένη Κουμανταρέα «Η φανέλα με το 9», όλα αυτά έγιναν ακόμη πιο διάφανα για το τι συνέβαινε στον μέχρι τότε μαγικό κόσμο του ποδοσφαίρου.

Αρα, λοιπόν, δεν έπεσα από τα σύννεφα, όπως πολλές μωρές παρθένες, που, αφού έχουν υπηρετήσει τη διαπλοκή πολλαπλώς, ανακάλυψαν το τι συμβαίνει πίσω από τις πόρτες των αποδυτηρίων.

Το τι θα βγάλει η δικαστική έρευνα θα είμαστε όλοι εδώ και θα το μάθουμε.

Φοβούμαι, όμως, ότι ακουσίως ή εκουσίως παρακολουθούμε ένα ακόμη ημίχρονο ενός στημένου ματς που παίζεται σε μια κρίσιμη στιγμή. Και αντί να βλέπουμε στην οθόνη μας το… ντέρμπι που έχει στηθεί, έχουμε πέσει κατηγορία και ασχολούμαστε με το ερασιτεχνικό.

Αντί να παρακολουθούμε αυτούς που έστησαν την Ελλάδα, ασχολούμαστε με αυτούς που έστησαν το ματς Ανω Παναγιά – Κάτω Παναγιά και καταλήγουμε στο… βοήθα Παναγιά στο τέλος.

Φαντάζομαι τους τηλεφωνικούς διαλόγους του mister Ντομινίκ Στρος Καν με τον Ελληνα πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου.

Τον πρόεδρο Τζορτζ να του λέει: «Ντομινίκ, αγαπούλα μου, μην ψαρώνεις που τους λέω ότι λεφτά υπάρχουν. Τους δουλεύω τους Ελληνες, για να τους τα πάρουμε όλα. Νομίζουν ότι εγώ είμαι Αμερικανάκι, αλλά αυτοί θα πέσουν στην παγίδα. Ετσι την πάτησε και ο χοντρός που ήθελε ανεξάρτητη ενεργειακή πολιτική και αγωγούς».

Και να του απαντά ο Ντομινίκ, ενώ συνομιλεί με την… καμαριέρα του: «Οκ, αγορίνα μου, Τζορτζ, μην ανησυχείς. Εγώ είμαι εδώ. Θα τους κανονίσω. Μόνο πες μου πώς θες να κανονίσω να στείλω τα πακέτα».

Ή άλλον διάλογο του προέδρου Τζορτζ με τη Frau Μέρκελ:

Τζορτζ: «Ανγκελα, κάνε μου μια χάρη. Πρέπει να τον φοβίσεις λίγο τον Ψηλό, τον δικό σου. Με έχει σκίσει και στις δημοσκοπήσεις και δεν υποχωρεί. Μη γίνει καμιά κέντα και χάσουμε το ντέρμπι με το Μεσοπρόθεσμο. Και, κυρία Ανγκελα, μου ‘χει τελειώσει και το “φάρμακο”»…

Και εκείνη να του απαντά: «Εντάξει, Τζορτζ, αγορίνα μου, μην ανησυχείς, θα σου φτιάξω εγώ το “φάρμακο” και θα στο φέρω. Ξέρω εγώ τι θα κάνω με τον Ψηλό, ξέρω εγώ, γιατί έχουν θυμώσει και οι άλλοι».

Βέβαια, αυτοί οι διάλογοι είναι φανταστικοί, αλλά θα ήθελα να ξέρω τους πραγματικούς.
Θα ήθελα το μαγικό βαλιτσάκι ή βανάκι της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών να μπορούσε να… μιλήσει.

Να μάθουμε, επιτέλους, την αλήθεια। Για το ποιοι και πώς έστησαν την Ελλάδα στα δυο μέτρα, για το ποιοι παίζουν στοίχημα τη χρεοκοπία ενός ολόκληρου λαού, ποιοι και με ποιους έχουν κάνει συμφωνίες. Αντε να δούμε, κύριοι εισαγγελείς, θα το μάθουμε;
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]