Πράσινη ανάπτυξη ή πράσινο δούλεμα;
Να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους επιτέλους; Ε ναι…
Στο Ελλαδιστάν του 2010 και της πράσινης ανάπτυξης του μαλάκα, οι ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων αποτελούν το 2% του συνολικού αριθμού ταξινομήσεων αυτοκινήτων!!!
Στην Ευρώπη της πραγματικής πράσινης ανάπτυξης και των πραγματικών ευρωπαίων οι ταξινομήσεις αυτές φτάνουν το 70%!!!!! Προφανώς δεν είναι μαλάκες οι Ευρωπαίοι και εμείς οι έξυπνοι, έτσι;
Σήμερα οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες αυτοκινήτων μολύνουν συντριπτικά λιγότερο από τους βενζινοκινητήρες, έχουν πολύ καλύτερη απόδοση και φυσικά καταναλώνουν και πολύ λιγότερο καύσιμο έχοντας και πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και σωστής λειτουργίας από τους βενζινοκινητήρες!
Εντωμεταξύ η Ελλάδα συνεχίζει να πληρώνει κάθε χρόνο πολλά εκατομμύρια ευρώ πρόστιμο στη Ε.Ε. αφού έχει καταδικαστεί επανειλημμένως για τη δίωξη αυτή των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων που δε συναπαντάται πουθενά αλλού στην Ευρώπη…
Η δικαιολογία του μαλάκα είναι ότι ακόμα δεν υπάρχει στην Ελλάδα το κατάλληλο υπόβαθρο και η τεχνολογία στα διυλιστήρια ώστε να παράγουν αυτά άριστης ποιότητας καύσιμο ντίζελ…
Φυσικά αν ήταν έτσι, τα χιλιάδες ταξί που είναι πετρελαιοκίνητα θα είχαν καταστραφεί από μόνα τους και δε θα έβγαζαν ούτε 100.000 χιλιόμετρα, όχι δα ενάμισι εκατομμύριο χιλιόμετρα που κατά μέσο όρο βγάζουν….
Απλά το ζουμί είναι στο πακέτο… Το ντίζελ είναι φθηνότερο και ο πετρελαιοκινητήρας καίει πολύ λιγότερο. Δηλαδή λιγότερα έσοδα για το κράτος… Αυτή είναι η αλήθεια και όλα τα άλλα είναι μαλακίες και δικαιολογίες του μαλάκα…
Εντωμεταξύ και πάλι ζούμε σαν Έλληνες το ρατσισμό εναντίον μας, μέσα σε αυτό το άθλιο ανθελληνικό και ξενολαγνικό κράτος…
Απαγορεύεται για τον Έλληνα το ντίζελ αλλά επιτρέπεται να κυκλοφορούν με μπαρουτοκαπνισμένα ντίζελ αυτοκίνητα της δεκαετίας του 70 οι γερμανοί τουρίστες και οι αλβανοί λαθρομετανάστες…
Αυτή η πράσινη ανάπτυξη, προφανώς αφορά τον μπάφο μόνο...
Στο Ελλαδιστάν του 2010 και της πράσινης ανάπτυξης του μαλάκα, οι ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων αποτελούν το 2% του συνολικού αριθμού ταξινομήσεων αυτοκινήτων!!!
Στην Ευρώπη της πραγματικής πράσινης ανάπτυξης και των πραγματικών ευρωπαίων οι ταξινομήσεις αυτές φτάνουν το 70%!!!!! Προφανώς δεν είναι μαλάκες οι Ευρωπαίοι και εμείς οι έξυπνοι, έτσι;
Σήμερα οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες αυτοκινήτων μολύνουν συντριπτικά λιγότερο από τους βενζινοκινητήρες, έχουν πολύ καλύτερη απόδοση και φυσικά καταναλώνουν και πολύ λιγότερο καύσιμο έχοντας και πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και σωστής λειτουργίας από τους βενζινοκινητήρες!
Εντωμεταξύ η Ελλάδα συνεχίζει να πληρώνει κάθε χρόνο πολλά εκατομμύρια ευρώ πρόστιμο στη Ε.Ε. αφού έχει καταδικαστεί επανειλημμένως για τη δίωξη αυτή των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων που δε συναπαντάται πουθενά αλλού στην Ευρώπη…
Η δικαιολογία του μαλάκα είναι ότι ακόμα δεν υπάρχει στην Ελλάδα το κατάλληλο υπόβαθρο και η τεχνολογία στα διυλιστήρια ώστε να παράγουν αυτά άριστης ποιότητας καύσιμο ντίζελ…
Φυσικά αν ήταν έτσι, τα χιλιάδες ταξί που είναι πετρελαιοκίνητα θα είχαν καταστραφεί από μόνα τους και δε θα έβγαζαν ούτε 100.000 χιλιόμετρα, όχι δα ενάμισι εκατομμύριο χιλιόμετρα που κατά μέσο όρο βγάζουν….
Απλά το ζουμί είναι στο πακέτο… Το ντίζελ είναι φθηνότερο και ο πετρελαιοκινητήρας καίει πολύ λιγότερο. Δηλαδή λιγότερα έσοδα για το κράτος… Αυτή είναι η αλήθεια και όλα τα άλλα είναι μαλακίες και δικαιολογίες του μαλάκα…
Εντωμεταξύ και πάλι ζούμε σαν Έλληνες το ρατσισμό εναντίον μας, μέσα σε αυτό το άθλιο ανθελληνικό και ξενολαγνικό κράτος…
Απαγορεύεται για τον Έλληνα το ντίζελ αλλά επιτρέπεται να κυκλοφορούν με μπαρουτοκαπνισμένα ντίζελ αυτοκίνητα της δεκαετίας του 70 οι γερμανοί τουρίστες και οι αλβανοί λαθρομετανάστες…
Αυτή η πράσινη ανάπτυξη, προφανώς αφορά τον μπάφο μόνο...
Οντως η πρασινη αναπτυξη συμβαδιζει με τα πρασινα αλογα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να ειμαστε δικαιοι ομως, ειναι πολυ σπανιο ανθρωπος που αθλειται να καπνιζει!!
Οχι τιποτ'αλλο,αλλα για να μην του δοθει ερισμα να θεσει θεμα περι συκοφαντικης δυσφημισης!!
ΓΜ