Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Έχασε τη μάχη με τη ζωή ο δεύτερος πιλότος του F-16

  • Σήμερα το απόγευμα η κηδεία

Κατέληξε τα ξημερώματα της Κυριακής (01.15) ο Ηρακλειώτης σμηναγός Σήφης Αναστασάκης, ο οποίος νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου μετά τη σύγκρουση δυο F- 16, κατά τη διάρκεια άσκησης νότια της Κρήτης.

Ο Αναστασάκης έφερε συντριπτικά κατάγματα στη λεκάνη, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν η εγκεφαλική λειτουργία που είχε υποστεί ανεπανόρθωτες βλάβες εξαιτίας των τριών ανακοπών που είχε υποστεί κατά τη διάρκεια της μεταφοράς του στο νοσοκομείο.

Ο 36χρόνος πιλότος, ο οποίος καταγόταν από την Γέργερη Ηρακλείου, ήταν παντρεμένος και είχε ένα τρίχρονο κοριτσάκι, ενώ η σύζυγός του είναι έγκυος.

Η νεκρώσιμος ακολουθία θα τελεστεί το απόγευμα, στις 17:30 στον Ιερό Ναό Υπαπαντής του Χριστού στη Γέργερη.

Το Σάββατο, κηδεύτηκε στην ιδιαίτερη πατρίδα του, την Άρτα ο χειριστής της Πολεμικής Αεροπορίας Αναστάσιος Μπαλατσούκας, 33 ετών, που έχασε τη ζωή του κατά τη σύγκρουση των δύο F-16, ανοιχτά της Ιεράπετρας Κρήτης.


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

2 σχόλια :

  1. Χάσαμε 34 πιλότους σε 20 χρόνια

    Του Πάρι Καρβουνόπουλου

    Η ΕΚΔΟΧΗ του «ανθρώπινου λάθους» στα αεροπορικά ατυχήματα είναι πάντα βολική όταν ο πιλότος είναι νεκρός. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση της εναέριας σύγκρουσης των F-16, νότια της Κρήτης.

    Μόνο που για να γίνει ένα «ανθρώπινο λάθος», έχουν προηγηθεί πολλά εξίσου σημαντικά ανθρώπινα σφάλματα, που συνήθως δεν απασχολούν τις επιτροπές διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων.

    Ίσως γι' αυτό από το 1990 έως σήμερα έχουμε θρηνήσει 34 νεκρούς κι έχουμε χάσει 62 μαχητικά αεροσκάφη και δύο μεταγωγικά C-130, με απώλειες 68 ανθρώπινων ζωών!

    Η άσκηση εναέριας μάχης που έκαναν τα τέσσερα F-16 είναι από τις πλέον δύσκολες αλλά και σημαντικές νια την αξιολόγηση των πιλότων της Π.Α. Για τη μείωση των κινδύνων που συνεπάγεται ο βαθμός δυσκολίας της άσκησης υπάρχουν όρια ασφαλείας που δεν πρέπει να παραβιάζονται:

    Απαγορεύεται η προσέγγιση των αεροσκαφών σε απόσταση μικρότερη των 1.000 ποδών.

    Υπάρχει όριο κατώτερου ύψους πτήσης ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος να «καρφώσει» κάποιο αεροσκάφος στη θάλασσα.

    Ζήλος

    Είναι προφανές ότι ο κανόνας που δεν τηρήθηκε με θρησκευτική ευλάβεια είναι ο πρώτος αφού τη στιγμή της σύγκρουσης τα μαχητικά πετούσαν σε ύψος 7.000 ποδών, το οποίο κάλυπτε με το παραπάνω τα καθορισμένα όρια ασφαλείας ύψους.

    Η διαπίστωση αυτή, όμως, δεν απαντά στο ερώτημα γιατί δεν τηρήθηκαν τα προβλεπόμενα. Η εξήγηση που θέλει τον υπερβάλλοντα ζήλο των πιλότων μας να αποτελεί αιτία που τους οδηγεί στο «ανθρώπινο λάθος», δεν μπορεί να αποτελεί μόνιμη, βολική και, τελικά, άδικη για τους αδικοχαμένους πιλότους μας δικαιολογία.

    Εφημερίδα: RealNews – ΣΕΛ.23 – 29.08.2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πολιτεια οφειλει να συμπαρασταθει οικονομικα στις οικογενειες των αδικοχαμενων πιλοτων μας.
    Χωρις γραφειοκρατια και καθυστερησεις!

    ΓΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]