Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

F1: Θρίαμβος Χάμιλτον στο Σπα και επιστροφή στην κορυφή


Ο Λιούις Χάμιλτον ανέκτησε την πρωτοπορία του φετινού πρωταθλήματος της F1, πανηγυρίζοντας την 3η του φετινή νίκη στον συναρπαστικό, λόγω καιρού, αγώνα του Σπα.
Ο Βρετανός της McLaren άφησε στην 2η θέση τον Μαρκ Ουέμπερ της Red Bull, τον οποίο ξεπέρασε στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης για 3 βαθμούς.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο εντυπωσιακός Ρόμπερτ Κούμπιτσα με Renault, με τους Φελίπε Μάσα (Ferrari), Αντριαν Σούτιλ (Force India) και τις δύο Mercedes των Νίκο Ρόσμπεργκ και Μίκαελ Σουμάχερ της Mercedes GP να ακολουθούν.
Γεμάτος λάθη και ατυχίες ήταν ο αγώνας για τους Σεμπάστιαν Φέτελ, Τζένσον Μπάτον και Φερνάντο Αλόνσο, οι οποίοι δεν κατόρθωσαν να βαθμολογηθούν, με τους δύο τελευταίους μάλιστα να μην τερματίζουν καν.
Στον σημερινό αγώνα τα είδαμε όλα. Το τρακάρισμα του Μπαρικέλο στην εκκίνηση πάνω τον Αλόνσο, το τρακάρισμα του Ουέμπερ πάνω στον Μπάτον, το τελείωμα του αγώνα με την βροχή...

Η εξέλιξη του αγώνα F1 στο GP Βελγίου
Ο 13ος αγώνας της σεζόν έκρυβε μεγάλες συγκινήσεις από την εκκίνηση κιόλας. Ο poleman Ουέμπερ κόλλησε για μερικά δέκατα και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να πέσει στην 6η θέση, με τον Χάμιλτον να στρίβει πρώτος στην πρώτη στροφή και τους Κούμπιτσα, Μπάτον να τον ακολουθούν.
Πριν ακόμα συμπληρωθεί ο 1ος γύρος οι πρώτες ψιχάλες άρχισαν να πέφτουν στην πίστα, προκαλώντας αρκετές εξόδους και ανακατατάξεις. Ο μεγάλος άτυχος ήταν ο Αλόνσο, ο οποίος είχε ανέβει στην 8η θέση, όταν ήρθε ο Ρούμπενς Μπαρικέλο να πέσει πάνω του και να τον αναγκάσει να μπει στα pits.
Ο ισπανός πήρε το ρίσκο να βάλει ενδιάμεσα λάστιχα στην Ferrari του, το οποίο δεν του βγήκε καθώς η βροχή αποδείχτηκε σύντομη. Το αποτέλεσμα ήταν να ξαναμπεί για να αλλάξει σε σκληρά σλικ, μένοντας στις πίσω θέσεις.
Αντίθετα οι πρωτοπόροι παρέμειναν με τα λάστιχα που είχαν αρχίσει τον αγώνα, ύστερα και από μια σύντομη περίοδο με το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, μέχρι να απομακρυνθεί η Williams του Μπαρικέλο. Καθώς η πίστα άρχισε να στεγνώνει ο Χάμιλτον πετούσε μπροστά, ανοίγοντας διαφορά μέχρι και 10" από τον Μπάτον, ο οποίος στο μεταξύ είχε περάσει μπροστά από Φέτελ και Κούμπιτσα.
Ο Μπάτον δεν ήταν σε θέση να ακολουθήσει τον ρυθμό του team mate του και δεν άργησε να βρεθεί υπό την πίεση του Φέτελ. Ο γερμανός επιχείρησε προσπέρασμα στον 13ο γύρο, αλλά γλίστρησε, με αποτέλεσμα να διεμβολίσει την McLaren του αντιπάλου του. Ο Μπάτον εγκατέλειψε επί τόπου, ενώ ο Φέτελ συνέχισε με νέα αεροτομή.
Αλλά ο αγώνας του είχε ήδη καταστραφεί, καθώς στη συνέχεια δέχτηκε ποινή διέλευσης από τα pits από τους αγωνοδίκες, οι οποίοι τον θεώρησαν υπεύθυνο για το ατύχημα, ενώ αργότερα αναγκάστηκε να μπει κι άλλη φορά στα pits λόγω κλαταρισμένου πίσω αριστερά ελαστικού.
Κερδισμένοι από την σύγκρουση Μπάτον-Φέτελ, βγήκαν οι Κούμπιτσα, Ουέμπερ και Μάσα, οι οποίοι ανέβηκαν στην 2η, 3η και 4η θέση αντίστοιχα. Ωστόσο ο Χάμιλτον δεν έδωσε το δικαίωμα σε κανέναν να αμφισβητήσει την πρωτοπορία του, ούτε και μετά την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών για όλους στο μέσον του αγώνα.
Προς το τέλος, όμως, ο καιρός αποφάσισε να κάνει ξανά τα δικά του. Δέκα γύρους πριν από το πέσιμο της καρό σημαίας η βροχή άρχισε να δυναμώνει, αναγκάζοντας άπαντες να μπουν για ενδιάμεσα λάστιχα. Σε εκείνο το σημείο ο Ουέμπερ κατάφερε να πάρει την 2η θέση από τον Κούμπιτσα, ο οποίος άργησε να πραγματοποιήσει το pit-stop του από δικό του λάθος.
Το μοναδικό θύμα της καταιγίδας ήταν ο Αλόνσο, ο οποίος είχε στο μεταξύ ανέβει στην 8η θέση. Ο ισπανός έχασε τον έλεγχο της F10 στο γλιστερό οδόστρωμα και χτύπησε στα προστατευτικά λάστιχα, εγκαταλείποντας επί τόπου. Ωστόσο το μονοθέσιό του είχε μείνει στη μέση της πίστας, προκαλώντας για δεύτερη φορά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα.
Μέχρι να επαναρχίσει η κανονική ροή του αγώνα απέμεναν μόλις τέσσερις γύροι, κατά τους οποίους ο Χάμιλτον κατάφερε να αποφύγει το οποιοδήποτε λάθος, χωρίς να πιεστεί ιδιαίτερα από τον Ουέμπερ, και να πάρει μια πανάξια νίκη.
Αυτός που έλαμψε στο τέλος ήταν ο Ρόσμπεργκ, που κατόρθωσε να περάσει τους Σουμάχερ και Καμούι Κομπαγιάσι μετά την επανεκκίνηση της κούρσας και να πάρει την 6η θέση, πίσω από Κούμπιτσα, Μάσα και Σούτιλ.
Στην βαθμολογία ο Χάμιλτον πέρασε πρώτος με 182 βαθμούς, με τον Ουέμπερ να ακολουθεί στους 179. Ο Φέτελ έχασε έδαφος στην 3η θέση, παραμένοντας στους 151, όπως συνέβη και με τους Μπάτον και Αλόνσο, οι οποίοι έχουν 147 και 141 βαθμούς αντίστοιχα.
Ο 14ος αγώνας της σεζόν θα γίνει στην Μόντσα της Ιταλίας σε δύο εβδομάδες (10-12/9).
  • Η σειρά τερματισμού



Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]