Τι δείχνει η αλλαγή πορείας του Oruc Reis;
Βορειοανατολική πορεία ακολουθεί τις τελευταίες ώρες το Oruc Reis, χωρίς να είναι σαφές προς τα που κατευθύνεται και αν αυτό αποτελεί προάγγελο κλιμάκωσης εκ μέρους της Άγκυρας ή όχι. Σημειωτέον ότι η τουρκική NAVTEX εκπνέει σήμερα τα μεσάνυχτα.
Σε ανάρτηση του πάντως ο εκτελεστικός διευθυντής του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων Κωσταντίνος Φίλης επικαλείται πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες το τουρκικό σκάφος πλέει με μεγάλη ταχύτητα (10κόμβους) βορειοανατολικά προς τον κόλπο της Αττάλειας.
Οταν ένα ερευνητικό σκάφος πλέει με χαμηλές ταχύτητες, για παράδειγμα 3 -5 κόμβους, σημαίνει ότι επιχειρεί να διεξάγει έρευνες. Ταχύτητες μεγαλύτερες από αυτές και μάλιστα της τάξης των 10 κόμβων σημαίνει ότι έχει μαζέψει τα καλώδια.
Η πλήρης ανάρτηση στο Facebook του κ. Φίλη:
«Πληροφορίες για τεχνικό πρόβλημα του Ορούτς Ρέις, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ελέγχεται βέβαια η αξιοπιστία της πληροφορίας. Μη λησμονούμε ότι στον πόλεμο προπαγάνδας η Άγκυρα παίρνει υψηλή βαθμολογία, όπως άλλωστε και στη δοκιμασία αντοχών. Αλλά ίσως να οφείλεται και σε άλλον λόγο ή λόγους η τεχνική αστοχία. Ας περιμένουμε πρώτα την επιβεβαίωση και μετά αξιολογούμε την εξέλιξη.
Νεοτέρες πληροφορίες κάνουν λόγο για αποχώρηση του Ορούτς Ρέις, καθώς πλέει με μεγάλη ταχύτητα (10 κόμβους) βορειοανατολικά προς τον κόλπο της Αττάλειας. Ίδωμεν».
Το σκάφος είναι στην Αττάλεια από χθες. Προφανώς, αυτό είναι η προϋπόθεση που έθεσαν στην Τουρκία οι Αμερικανοί και Γερμανοί μεσολαβητές, ώστε να προσέλθει η Ελλάδα στο τραπέζι των συνομιλιών, από το οποίο ασφαλώς δεν θα βγει ωφελημένη. Ποιο σοβαρό κράτος θα καθόταν να συνομιλήσει με "ανθρώπους", που μέχρι χθες το προειδοποιούσαν ότι μπορεί να γίνει ... μεζές; Διατεταγμένες υπηρεσίες είναι όλα αυτά, για να γίνει επιτέλους η "δίκαιη" μοιρασιά, να τελειώνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή