Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ο μεγάλος (μου) θυμός

  • "...Γραμμένους… τους έχω τους παράδες έτσι έμαθα –φευ- ποτέ δεν ποντάρισα σε μίζες και αυθαιρεσίες, σε πολυκαμψίες και γονυκλισίες σε ξεσκόνισμα υποδημάτων αρχοντοχωριατών και σαλίγκαρων της εξουσίας!..."
Της Ελένη Σκάβδη
Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα και να μη λένε μερικοί-μερικοί ότι λαϊκίζω, καταθέτω ενταύθα την άποψή μου για τα… αντισταθμιστικά κατά της «πτώχευσης» της χώρας, που η κυβέρνηση μετατρέπει -δια…διαγγελμάτων, στα οποία κρατούν το ίσο κρωξίματα παπαγαλακίων- σε μείζον εθνικό θέμα (!) Πρόκειται για επιχείρηση που αποπειράται να εμφανίσει την «διάσωσή» μας (τάχα μου)… ως την τρίτη «Μεγάλη Ιδέα» του Γένους, (μετά την Ολυμπιάδα), επιστρατεύοντας λάβαρα και ομοειδή συμπαρομαρτούντα, και φάλτσους τηλεοπτικούς κήρυκες… και… ψυχαναλυτές και εξομολόγους…
Αγαπητοί κυβερνήτες και συγκυβερνήτες θεσμικοί και ά-νομοι, χαρτουλάριοι, νοτάριοι, δούκες και στρατηγοί, αντιπολιτευόμενοι και ψιθυριστές, δεν έχω καμία διάθεσιν να διαδηλώσω «νομιμοφρόνως» κατά τας εντολάς και υπό τους ρυθμούς της μπαγκέτας σας. Σας καταθέτω -όποτε το αποφασίσετε- άπαντα τα περιουσιακά που δεν εκτιμώ όσο υμείς οι πισινάτοι της Εκάλης και της Μυκόνου ή οι πλαστικοχειρουργημένοι του Ψυχικού και των βορείων προαστίων, κι άμα σας αρέσουν ακόμα καλύτερα… Σας παραδίδω και τα βιβλιάρια καταθέσεών μου, εγώ η μικρομεσαία της μεταπολίτευσης, που δεν πήρα πτυχίο από πεποίθηση ότι …το βόλεμα δεν μετρά μπροστά στους αγώνες για μια καλυτέρα Ελλάδα, -τρομάρα μου(!)- έναντι ενός και μόνον αντιδώρου! Εξασφαλίστε μου 1.000 ευρώ συντάξεως ομού μετά του καλού μου, που συμπλήρωσε 35ετίαν στα δημόσια Νοσοκομεία! Ζητώ επίσης απολύτως δωρεάν και αξιοπρεπή ιατρική και φαρμακευτική περίθαλψη σε περίπτωση που καθώς γηράσκω αρρωστήσω, και δωρεάν (επαρκή όμως) παιδεία γαμώτο, μήπως και η νέα γενιά πολιτών που θα βγει από τα σχολεία έχει τις προϋποθέσεις να κυβερνήσει τον τόπο! Όλα τα άλλα σας τα χαρίζω ρεμπεσκέδες που πέσατε επάνω στη συσσώρευση του δικού μου ιδρώτα, που από το 1972 μέχρι σήμερα την δούλεψα με ωράριο πάνω από 10 ώρες καθημερινά, και εσείς παίξατε στο ΧΑΑ τις εισφορές μου ή στα ομόλογα, για την πώληση των οποίων κάποιοι αλήτες της Εσπερίας πλήρωσαν τρεις φορές σε μια μέρα προμήθεια, την οποίαν έβαλαν στη τσέπη κάποια έτερα ντόπια λαμόγια γνωστά και μη εξαιρετέα, που απολαμβάνουν ακόμα πραγματική ασυλία.
Απαιτώ φίλτατοι, επίσης, (αφού αποφασίσατε πως οφείλω για τη σύνταξη των 350 ευρώ, να εργαστώ μέχρι τα 65 μου χρόνια), να μου βρείτε δουλειά! Ξέρετε εσείς, δημοσιογράφος είμαι, έπιασαν κάλο τα χέρια μου από τα μολύβια, βρείτε μου δουλειά ρεεε! Εκεί που ξέρετε πως ήμουν απόλυτα αποδοτική, αλλά όχι αρεστή στις νομενκλατούρες σας και οι μεν και οι …δεν, στην ΕΡΑ για παράδειγμα! Και μη μου πείτε πως δεν υπάρχουν θέσεις, διότι όλοι ξέρουμε πολύ καλά ότι στο κρατικό ραδιόφωνο ανανεώνονται συμβάσεις…, εν μέσω λοιμού, σεισμού, καταποντισμού και κλαψ και λυγμ… κροκοδείλιων για την …φτώχεια! Κι αν μου βρείτε δουλειά με 700 ευρώ ρεεε, εγώ θα δουλέψω μέχρι και τα 85 μου, αρκεί να έχω διασωθεί από το εγκεφαλικό με την οργή που μου προκαλείτε και την αηδία ταυτοχρόνως!
Αγαπητοί, είμαι θυμωμένη για την ανοησία δια της οποίας επιχειρείται να κυβερνηθεί ο τόπος, παραδομένος σοβαροφανώς και εντελώς χυδαία στις ορέξεις αυτών που τώρα ονομάζουμε κερδοσκόπους! Επειδή λοιπόν την ιστορία που ζούμε στο ημέτερο παρόν τη μάθαμε τα προηγούμενα χρόνια καλά, διαβάζοντας και μελετώντας τα διεθνή και ιδιαιτέρως την πολιτική ιστορία του τρίτου κόσμου και της Λατινικής Αμερικής, όσοι θητεύσαμε στην Αριστερά, ξέρουμε καλά τι συμβαίνει και τι μας κάνουν τα ΔΝΤ και οι ομότιμοί του!
Γι’ αυτό λοιπόν από εμένα δεν θα πάρει κανείς …υποταγή, παρά μόνο αυτό που μπορούν… Γραμμένους… τους έχω τους παράδες έτσι έμαθα –φευ- ποτέ δεν ποντάρισα σε μίζες και αυθαιρεσίες, σε πολυκαμψίες και γονυκλισίες σε ξεσκόνισμα υποδημάτων αρχοντοχωριατών και σαλίγκαρων της εξουσίας! Μαζί έχω… εσμένους και όλους εκείνους που ζαλίστηκαν από τα λεφτά και που ξεπούλησαν τα πάντα, …των άλλων, μεγιστοποιώντας τα «Υμέτερα»… τους «εστεμμένους» βασιλείς και αυλικούς. Εγώ και άλλοι πολλοί που δεν μπορούν να μετρηθούν υπήρξαμε οι δια βίου στρατιώτες, σαν κι εκείνους του «Κιβωτίου» νομίζω του Α. Αλεξάνδρου…


Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]