Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Επιστολή των γονέων του 3ου ΓΕΛ Πολίχνης στον Κάρολο Παπούλια

Βοηθήστε στην καλύτερη Παιδεία

Επιτέλους, κάποιοι γονείς αποφάσισαν να δραστηριοποιηθούν και να καταγγείλουν, διαμαρτυρόμενοι, την κρατική αναλγησία απέναντι στις ευθύνες της Πολιτείας προς τη νεολαία!!! Χρόνιο το πρόβλημα, όπως επισημαίνουν οι γονείς και πρέπει επιτέλους να γίνει κάτι και να δοθεί λύση.
Να μην ξεχνάμε πως η Παιδεία απαιτεί προσπάθειες πολλές και φυσικά οικονομική υποστήριξη, προκειμένου να μπορέσει να αποδώσει πολίτες μορφωμένους (και όχι παραμορφωμένους), πολίτες με γνώσεις και άποψη, με συμμετοχή και αντίληψη τόσο των δικαιωμάτων όσο και των υποχρεώσεων που υπάρχουν σε μία δημοκρατία.
Οι γονείς του 3ου ΓΕΛ Πολίχνης καταθέτουν την διαμαρτυρία τους στον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας και ζητούν την παρέμβασή του ώστε να υπάρξουν καλύτερες συνθήκες εκπαίδευσης για τα παιδιά τους που αύριο θα αποτελούν τον κορμό της κοινωνίας των πολιτών.

Η επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων:
Αξιότιμε Κύριε Πρόεδρε της Ελληνικής Δημοκρατίας
Κύριε Πρόεδρε,
Απευθυνόμαστε σε εσάς εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου ΓΕΛ Πολίχνης για να σας εκθέσουμε το πρόβλημα που αφορά το σχολείο μας .
Το σχολείο μας έχει το θλιβερό προνόμιο να λειτουργεί σε διπλοβάρδια από την ίδρυσή του, εδώ και 25 χρόνια και να συστεγάζεται με το 4ο Γυμνάσιο Πολίχνης. Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε ακούσει πολλές υποσχέσεις και έχουμε εισπράξει επίσημες διαβεβαιώσεις από αρμόδια χείλη για την επίλυση του προβλήματος. Οι αρμόδιοι παράγοντες έρχονται και φεύγουν, το πρόβλημα όμως εξακολουθεί να παραμένει. Έτσι το πρόβλημα διαιωνίζεται και όπως το ζήσαμε εμείς οι γονείς όταν ήμασταν μαθητές στο σχολείο αυτό, το ζουν τώρα τα παιδιά μας και αγωνιζόμαστε για να μην το ζήσουν και τα εγγόνια μας.
Η περιοχή των Μετεώρων του δήμου Πολίχνης, στην οποία βρίσκεται το σχολείο μας, είναι μια από τις περιοχές που παρατηρείται πολύ μεγάλη ανοικοδόμηση και φυσικό επακόλουθο είναι να υπάρχει ραγδαία αύξηση του πληθυσμού. Το γεγονός αυτό έχει αυξήσει το μαθητικό δυναμικό της περιοχής και ασφαλώς τις ανάγκες για σχολική στέγη. Δυστυχώς όμως παρά τις κινητοποιήσεις, τις εκκλήσεις και τις παραστάσεις μας σε όλους τους αρμόδιους φορείς σχολείο δεν κτίζεται. Λαμβάνουμε απλώς υποσχέσεις χωρίς κανένα ουσιαστικό και πρακτικό αντίκρισμα, υποσχέσεις οι οποίες πλέον ηχούν στ’ αυτιά μας ως εμπαιγμός προς εμάς και προς τα παιδιά μας. Κάθε χρόνο έχουμε υψηλά ποσοστά διαρροής μαθητικού δυναμικού προς τα σχολεία όμορων δήμων, τα οποία λειτουργούν σε πρωινή βάρδια. Έτσι παρατηρείται το παράδοξο όσο και απαράδεκτο γεγονός από τη μια να αυξάνεται ο πληθυσμός της περιοχής και από την άλλη να μειώνονται οι μαθητές του σχολείου. Για την επόμενη μάλιστα διδακτική χρονιά αναμένεται περαιτέρω μείωση του αριθμού των μαθητών, αφού όλο και περισσότεροι γονείς, για να διασφαλίσουν καλύτερες συνθήκες μόρφωσης, προτίθενται να στείλουν τα παιδιά τους σε άλλα σχολεία. Τίθεται κατά συνέπεια και θέμα λειτουργίας του σχολείου, καθώς το μαθητικό δυναμικό μειώνεται και τα τμήματα συνεχώς συρρικνώνονται.
Οι μαθητές μας, βέβαια, με προσωπικές θυσίες και καθημερινό αγώνα προσπαθούν να ξεπεράσουν τις δυσκολίες που δημιουργούνται εξαιτίας του συγκεκριμένου προβλήματος και να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το υψηλό ποσοστό επιτυχίας των μαθητών μας στις πανελλαδικές εξετάσεις. Αξίζει επίσης να τονισθεί ότι το σχολείο μας παρά τα συγκεκριμένα προβλήματα έχει να επιδείξει σημαντική δραστηριότητα όσον αφορά τη συμμετοχή του σε δραστηριότητες πολιτιστικές και σε προγράμματα Ευρωπαϊκά. Το πρόβλημα όμως αποτελεί τροχοπέδη για την καλύτερη και πιο ουσιαστική προετοιμασία των μαθητών, λειτουργεί ανασταλτικά στις προσπάθειές τους για επίτευξη των στόχων και των φιλοδοξιών τους.
Με την διαιώνιση της υπάρχουσας κατάστασης διαιωνίζεται ταυτόχρονα και μια αδικία: ειδικά για τους μαθητές που προετοιμάζονται για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το φαινόμενο της διπλοβάρδιας συνιστά άνιση μεταχείριση σε σύγκριση με τους μαθητές άλλων σχολείων. Πρόκειται για καθαρά αντιπαιδαγωγική αντιμετώπιση και παραβίαση των κανόνων ισότιμης μεταχείρισης όλων των μαθητών.
Γνωρίζουμε ασφαλώς ότι το πρόβλημα αυτό δεν αποτελεί θλιβερό προνόμιο αποκλειστικά δικό μας, αλλά υπάρχει και σε άλλες περιοχές. Όμως στη δική μας περίπτωση η μη επίλυσή του οφείλεται περισσότερο στην αδιαφορία όσων κατά καιρούς είχαν την σχετική αρμοδιότητα και όχι σε άλλους εξωγενείς παράγοντες (όπως π.χ. η ύπαρξη κατάλληλων οικοπέδων).
Αναβάθμιση της εκπαίδευσης ασφαλώς δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς τις αναγκαίες υποδομές. Ποιοτικό σχολείο δεν γίνεται με θεωρητικές διακηρύξεις. Ως πολίτες δεν ζητούμε τίποτε περισσότερο από την πολιτεία παρά αυτό που έχει την υποχρέωση να προσφέρει στα παιδιά μας: Ένα σχολείο. Ζητούμε το αυτονόητο: Σχολείο για τα παιδιά μας. Ζητούμε το ελάχιστο: κτιριακή υποδομή. Τον αναγκαίο χώρο για να μπορέσουν τα παιδιά μας να μορφωθούν ανεμπόδιστα, να στεγάσουν τα όνειρα και τις φιλοδοξίες τους. Δεν μπορούμε να δεχθούμε άλλο την υποσχεσιολογία και την παραπομπή του θέματος για μια ακόμη φορά στις καλένδες. Η θεωρητική κατανόηση του προβλήματος, την οποία εισπράττουμε εδώ και πολλά χρόνια από τα χείλη των αρμόδιων φορέων, ας γίνει επιτέλους πράξη.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Με τιμή
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 3ου Γενικού Λυκείου Πολίχνης
Λουκίδης Δημήτρης, Πρόεδρος, τηλ. 6946361808
e-mail: sylgo3lykeiopolichnis@gmail.com
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 4ου Γυμνασίου Πολίχνης
Μπαγγέας Ευριπίδης, Πρόεδρος, τηλ. 6998411405


Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]