Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ξαφνικά, διαπίστωσα ότι ο ιστότοπός μου χάθηκε!

Το έζησα κι αυτό… Ετοίμαζα μία σειρά από κείμενα δικά μου για να τα μοιραστώ μαζί σας. Όταν προσπάθησα στη συνέχεια να τα «ανεβάσω» διαπίστωσα πως, απλά δεν υπήρχε το blog μου… Κι επειδή διατηρώ τον ιστότοπό μου σε δύο χώρους ταυτόχρονα, απόρησα που «χτυπήθηκαν» και οι δύο χώροι, σχεδόν ταυτόχρονα.

Τότε κατάλαβα, πως έδρασαν οι «γνωστοί – άγνωστοι» τρομοκράτες παντός χώρου…

Είχα διαβάσει για παρόμοια περιστατικά που συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες στο διαδίκτυο, αλλά έλεγα από μέσα μου πως δεν μπορεί να συμβεί σε εμένα. Ποιος είμαι εγώ και ποιόν μπορώ να ενοχλήσω; Άλλωστε, στις περισσότερες των περιπτώσεων αναδημοσιεύω κείμενα που μου αρέσουν (είτε συμφωνώ είτε διαφωνώ με το περιεχόμενό τους, αλλά αυτό είναι και η ελευθερία σκέψης) από άλλους ιστότοπους.

Δυστυχώς όμως, λογάριασα χωρίς τον… ξενοδόχο. Βρέθηκα εκτός και άντε πάλι από την αρχή. Ευτυχώς που κρατάω αντίγραφα (αποθηκεύσεις) του blog μου. Με αρκετή υπομονή, αλλά και πολύ θυμό «ανέβασα» πάλι όλα όσα έχασα, δηλαδή τα πάντα!!!

Να ‘μια πάλι μαζί σας, να μοιράζομαι τις σκέψεις, τις ανησυχίες και τις αγωνίες μου, ελπίζοντας πως δεν θα μου ξανασυμβεί το… μοιραίο.

Να είστε καλά βρε καλόπαιδα, εσείς που ενοχληθήκατε και που δείξατε πως αντιλαμβάνεστε την δημοκρατία και τις διαδικασίες της. Πως νιώθετε και πως ζείτε μέσα στο απύθμενο τίποτε, το ήξερα, αλλά ότι θα προσπαθήσετε να «συσκοτίσετε» και το μυαλό άλλων (και δη το δικό μου) ούτε που το φανταζόμουνα.

Το ότι με "κόψατε" σημαίνει ότι σας ενόχλησα, άρα είμαι σε καλό δρόμο.

Καλή τύχη να έχετε και ελπίζω να μην σας διακόψει καμία ΔΕΗ και χάσετε τα «φώτα» σας.

Άντε και καλή συνέχεια. Αλλά τώρα θα με έχετε πιο δυνατό απέναντί σας. Δεν ξέρετε πως ο Έλληνας γίνεται θηρίο; Και δεν ξέρετε πως αν δεν σκοτώσεις ένα θηρίο τότε η μόνη η επιλογή που έχεις είναι να το βάλεις στα πόδια;

Ήρθε η ώρα να το γνωρίσετε. Λίγο από εμένα, λίγο από τον διπλανό μου, λίγο από όλους μας… Τρέξτε τώρα λοιπόν για να σωθείτε….!!!

Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]