Απαντήσεις στον προπαγανδιστικό παραλογισμό της Άγκυρας στη Θράκη
- Συνεχίζοντας την ανάλυση του Τούρκου «καθηγητή» Baskin Oran στο άρθρο "Η τουρκική προπαγάνδα στην Θράκη και απαντήσεις στον παραλογισμό της Άγκυρας" αναφέρουμε και τους άλλους 3 ισχυρισμούς από τους συνολικά 8
«Οι Μουσουλμάνοι Έλληνες(;;;) πολίτες της Δ.Θράκης τηρούν πιστά τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο ελληνικό κράτος, αλλά είναι αποφασισμένοι να προστατεύσουν τα δικαιωματά τους ως πολίτες και ως μέλη μίας αναγνωρισμένης από τις συνθήκες μειονότητας. Σ’αυτή τους την προσπάθεια πρέπει να μας έχουν αρωγούς.Ήρθα σε επαφή με πολλά επιφανή μέλη της μειονότητας, όλοι δηλώνουν τα εξής: «Η μητέρα πατρίδα Τουρκία ας μην μας ξεχνάει. Να γίνεται μνεία στον τουρκικό Τύπο και τα ΜΜΕ για τα προβλήματα μας».
Αυτό είναι το ελάχιστο που μπορεί να κάνει η Τουρκία για τους απόγονους των Μουσουλμάνων που υποχρεώθηκαν το 1923 να μείνουν στην Ελλάδα χωρίς καν να ερωτηθούν. Αν δεν είναι διατεθειμένη (η Τουρκία) να προασπίσει τα δικαιώματα της μειονότητας ,θα πρέπει να σκέφτεται μία «δεύτερη ανταλλαγή των πληθυσμών(;;;)».
Απάντηση
Ο «καθηγητής» Baskin Oran εδώ μας μπερδεύει!
Αφού αναφέρεται στην μειονότητα της Δ.Θράκης ως Μουσουλμάνους Έλληνες πολίτες, δεν αναγνωρίζει τον ορισμό της Ελληνικής Μουσουλμανικής μειονότητας από την Συνθήκη της Λωζάννης.
Δηλαδή για τον «καθηγητή», ενώ είναι Έλληνες Μουσουλμάνοι πολίτες που ζουν στην Ελλάδα,εν τούτοις έχουν τουρκική συνείδηση χωρις να υπάρχει γλωσσική και φυλετική συγγένεια με τους Τούρκους!! (βλ. απάντηση στον 1ο ισχυρισμό στο προηγούμενο σχετικό άρθρο).
Ποιά είναι αυτά τα «επιφανή» μέλη; Και πόσα είναι;
Έχουν σχέση με το Τουρκικό Προξενείο;
Έχουν σχέση με «συλλόγους» που αυτοπροσδιορίζονται ως «τουρκικοί» και παραβιάζουν κατάφορα τους νόμους του κράτους και εξυπηρετούν τους σκοπούς της Άγκυρας;
Με ποιό δικαίωμα τα «επιφανή» μέλη αντιπροσωπεύουν την Ελληνική μουσουλμανική μειονότητα;
Είναι τόσο σίγουρος ο καθηγητής ότι ακούγεται ολόκληρη η μουσουλμανική μειονότητα;
Γιατί δεν αναφέρει μερικά «προβλήματα» της μειονότητας;
Όσον αφορά τον ισχυρισμό για την ανταλλαγή πληθυσμών το 1923, έχουμε απαντήσει αναλυτικά στο προηγούμενο άρθρο στην απάντηση σχετικά με τον 2ο ισχυρισμό του «καθηγητή».
Εδώ όμως υπάρχει η αναφορά σχετικά με «δεύτερη ανταλλαγή πληθυσμών»! Δηλαδή θα υπάρξει ανταλλαγή μεταξύ 110.000 Ελλήνων Μουσουλμάνων κατοίκων της Θράκης με 3.500 Έλληνες της Κωνσταντινούπολης;
Έχει την εντύπωση ο καθηγητής ότι οι Μουσουλμάνοι της Θράκης έμειναν στην Ελλάδα για το «κακό» τους;
Από την στιγμή που δεν είναι Τούρκοι (τεκμηριωμένη απάντηση στον 1ο ισχυρισμό στο προηγούμενο άρθρο) και τους συνέφερε οικονομικά να μείνουν στην Ελλάδα, τότε για ποιό λόγο να επιλέξουν την Τουρκία;
Τι έγινε όμως με τους Ελληνες ομογενείς που υποχρεώθηκαν να φύγουν από την Τουρκία χωρίς να ερωτηθούν, αλλά αντιθέτως ήρθαν στην Ελλάδα για να γλιτώσουν από τις σφαγές και τη γενοκτονία;
Εξομοιώνονται τόσο απλά οι συνθήκες διαβίωσης της Ελληνικής μειονότητας στην Πόλη και σε άλλα μέρη της Μ. Ασίας με τους Μουσουλμάνους της Θράκης;
7ος ισχυρισμός
«Δεν μπορεί κανείς να αφισβητήσει τον ανθρωπιστικό χαρακτήρα του μειονοτικού ζητήματος, και είναι σύνηθες τα ανθρωπιστικά ζητήματα, όταν δεν αντιμετωπίζονται όπως πρέπει, να οδηγήσουν σε σοβαρές και απρόβλεπτες κρίσεις. Ας μην ξεχνούμε τι κόστισαν στη Τουρκία τα επεισόδια της 6ης-8ης Σεπτεμβρίου 1955 τα οποια είχαν ως αφορμή το Κυπριακό(;;;). Πρέπει να υπάρξει ισορροπημένη, θετική πολιτική, ώστε να μη γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης το θέμα της Δ. Θράκης.»
Απάντηση
Εδώ πλέον το ανιστόρητο ντελίριο του «καθηγητή» ξεπερνά κάθε όριο προπαγάνδας!
Το Κυπριακό -που χρησιμοποιήθηκε ως αφορμή- δεν έχει άμεση σχέση με τα απάνθρωπα εκτροπα των Τούρκων κατά των Ελλήνων εκείνη την χρονική περίοδο!!! Οι Τούρκοι επεδίωξαν σκοπίμως τον ξεριζωμό των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης και της Σμύρνης!
Ο Τούρκος πρόεδρος Ισμέτ Ινονού είχε δηλώσει το 1951 ότι το ζήτημα της Κύπρου δεν αφορά την Τουρκία. Η ανάμιξη της Τουρκίας στο Κυπριακό προκλήθηκε από την Βρετανία ως εφαρμογή της αρχής διαίρει και βασίλευε ως αντίπαλο δέος στην Ελλάδα και ταυτόχρονα ως αντίδραση των Άγγλων στην ανάμιξη των Αμερικανών στην περιοχή που σκόπευαν στον παραμερισμό της Μ. Βρεταννίας.
Δεν ήταν αφορμή δηλαδή οι διαμάχες Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων ή οπως έχει δηλώσει ήδη ο «καθηγητής» οι «σφαγές εις βάρος των Τουρκοκυπρίων» (Προηγούμενο άρθρο- 3ος ισχυρισμός).
Το Κυπριακό έχει έμμεση σχέση -από τουρκικής πλευράς- που θα αναλυθεί παρακάτω.
Όλα ξεκίνησαν από την είδηση για έκρηξη στις 6 Σεπτεμβρίου 1955 στο τουρκικό προξενείο Θεσσαλονίκης (το άλλοτε σπίτι του Ατατούρκ) που προκάλεσε βίαιες ανθελληνικές διαδηλώσεις στην Σμύρνη και στην Κωνσταντινούπολη με την δικαιολογία ότι οι Έλληνες είναι οι υπεύθυνοι για την έκρηξη.
Μέγα ψεύδος που ταυτόχρονα αυτό ήταν και η αιτία των επεισοδίων!!Ο Χασάν Ουκάρ (πρωήν υπάλληλος του Προξενείου) και ο Οκτάϊ Εγγίν(φοιτητής) καταδικάστηκαν από το ελληνικό δικαστήριο σαν υπεύθυνοι για την έκρηξη.Στη διάρκεια της νύχτας της 6 Σεπτεμβρίου υπολογίζεται ότι 76 βυζαντινές εκκλησίες κάηκαν ή καταστράφηκαν,862 καταστήματα καταστράφηκαν και πολλά λεηλατήθηκαν και πάνω απο 7.000 σπίτια έπαθαν ζημιές. Η Ελληνική συνοικία του Πέραν περιγράφτηκε από τον ανταποκριτή της Daily Mail στις 14 Σεπτεμβρίου σαν παρόμοια με τις βομβαρδισμένες συνοικίες του Λονδίνου κατά τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο. Ένας άλλος δημοσιογράφος παρατήρησε ότι η Κωνσταντινούπολη εκείνη τη νύχτα μετεβλήθη στον τόπο της Αποκάλυψης!
Καταστράφηκαν περιουσίες 150 εκατομμυρίων δολλαρίων.
Η αστυνομία απλώς καθόταν και παρακολουθούσε. Λίγο πριν τις διαδηλώσεις, ο Πρόεδρος Μπαγιάρ και ο Πρωθυπουργός Μεντερές βρίσκονταν σ’ ένα τρένο καθ’οδόν προς την Άγκυρα,αφήνοντας πίσω τους τους ταραξίες συμπατριώτες τους. Αφού ταξίδεψαν κάπου 100 χιλιόμετρα, ο Μεντερές γύρισε πίσω και διέταξε το στρατό να επέμβει, αλλά ήταν ήδη αργά. Τα επεισόδια ήταν αρκετή δικαιολογία για να φτιάξει ο ηγέτης του Εθνικιστικού Κόμματος Δράσης Αλπαρσλάν Τουρκές μία πισίνα με το σχήμα της Κύπρου στο αρχηγείο του στην Άγκυρα. Το κόμμα του Τουρκές πίστευε στον «Παντουρκισμό»,που διδάσκει ότι όλες οι φυλές που έχουν οποιαδήποτε σχέση με τους Τούρκους, συμπεριλαμβανομένων των Φινλανδών και των Ούγγρων πρέπει να ενωθούν και να δημιουργήσουν μία καινούργια αυτοκρατορία.
Η επίσημη τουρκική άποψη ήταν ότι οι ταραχές ήταν απλώς μία κομμουνιστική συνωμοσία που είχε στόχο τα συμφέροντα της Δύσης και την ελληνοτουρκική φιλία! Αλλά το κομμουνιστικό κόμμα στην Τουρκία ήταν εκτός νόμου!
Τα επεισόδια έγιναν στην πραγματικότητα με την ανοχή, και ενδεχομένως την έμπνευση, της τουρκικής κυβέρνησης και είχαν στόχο να πιέσουν τις ΗΠΑ να αντιταχθούν στην ένταξη του Κυπριακού ζητήματος στην ημερήσια διάταξη της 10ης Γενικής Συνέλευσης. Δεν είχε καμία σχέση με διαμάχες Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων όπως έχει ήδη σε προηγούμενο ισχυρισμό του υπονοήσει ο «καθηγητής».
Τα επεισόδια έδωσαν επίσης χρήσιμα όπλα στον Ζορλού για τις διαπραγματεύσεις του με τους Βρεταννούς και Έλληνες ομολόγους του στο Λονδίνο.
Στις δίκες της Γιασάδας (ένα νησί στη θάλασσα του Μαρμαρά) στις 14/10/1960 για τα επεισόδια της περιόδου 6-7 Σεπτέμβη, 10 πρώην αξιωματούχοι δικάστηκαν για πρόκληση ταραχών κατά του ελληνικού πληθυσμού της Κωνσταντινούπολης με σκοπό να επιβάλλουν την τουρκική άποψη στο ζήτημα της Κύπρου.Οι μάρτυρες υπεράσπισης έδωσαν στοιχεία, ότι η κυβέρνηση είχε προτραπεί απότον Χάρολντ Μακμίλαν(Υπουργού Εξωτερικών της Μ. Βρεταννίας) να οργανώσει μία διαδήλωση για την Κύπρο ,αλλά η διαδήλωση που την χειρίστηκε πολύ άσχημα οΜεντερές,εξελίχτηκε σε ταραχές που ξέφυγαν από κάθε έλεγχο.
Μετά από 11 μήνες εξεδώθησαν οι ακόλουθες αποφάσεις:
- 15 άτομα καταδικάστηκαν σε θάνατο,αλλά οι θανατικές ποινές όλων εκτός από του Μεντερές, του Ζορλού και Χασάν Πολατκάν(Υπουργού Οικονομικών) μετατράπηκαν σε ισόβια από την Επιτροπή Εθνικής Ενότητας
- 31 άτομα καταδικάστηκαν σε ισόβια
- 418 καταδικάστηκαν σε ποινές φυλάκισεις από 2 εως 15 ετών
- 123, οι περισσότεροι κομπάρσοι,εναντίον των οποίων δεν μπορούσε να αποδειχθεί κανένα αδίκημα,αθωώθηκαν
- 5 υποθέσεις δεν δικάστηκαν από έλλειψη επαρκών στοιχείων
Ο Ζορλού και ο Πολατκάν κρεμάστηκαν στις 16 Σεπεμβρίου στο νησί-φυλακή Ιμραλί και ο Μεντερές στο ίδιο μέρος την επόμενη μέρα.
Τώρα τι σχέση έχει με όλα αυτά η Ελληνική μουσουλμανική μειονότητα στη Δ. Θράκη μόνο ο καθηγητής καταλαβαίνει!
8ος ισχυρισμός
«Στις ελληνοτουρκικές συνομιλίες το μειονοτικό θα πρέπει να εξετάζεται τουλάχιστον ως ίσης βαρύτητας θέμα με τα υπόλοιπα θέματα της ελληνοτουρκικής ατζέντας,όπως φεριπείν το ζήτημα των χωρικών υδάτων και να μην γίνονται υποχωρήσεις σε ό,τι αφορά τα διεθνώς κατοχυρωμένα δικαιώματα της μειονότητας.
Τα τελευταία χρόνια διεθνείς οργανώσεις οπως η Helsinki Watch(Παρατηρητήριο του Ελσίνκι) έχουν αρχίσει να δείχνουν ενδιαφέρον για τα προβλήματα της μεινότητας της Δ.Θράκης.Η Τουρκία ας προσπαθεί να κρατά ζωντανό αυτό το ενδιαφέρον κια να δημοσιεύει στον ξένο Τύπο τις σχετικές επιστημονικές μελέτες.Πρέπει να υπάρξει επίσης ενημέρωσης του ΟΑΣΕ και άλλων ευρωπαϊκων φορέων για το θέμα που είναι ελάχιστα γνωστό σε διεθνές επίπεδο.»
Απάντηση
Εδώ τίθεται πλέον ανύπαρκτο θέμα «χωρικών υδάτων». Το γεγονός ότι η Τουρκία δεν έχει υπογράψει τις συνθήκες περί Δικαίου της Θαλάσσης δεν της δίνει το δικαίωμα να ισχυρίζεται ό,τι θέλει και να έρχεται σε αντίθεση με όλο τον κόσμο!Λεπτομέρειες σχετικά με τουρκικούς ισχυρισμούς περί Αιγαίου θα δώσουμε σε άλλα άρθρα!
Εδώ πλεόν οι διεθνείς οργανώσεις που τόσο πολύ φλέγονται για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ελλάδα διεπίστωσαν αντί για την Ελληνική Μουσουλμανική μειονότητα,την «τουρκική» μειονότητα.
Επιπλέον διεπίστωσαν τόσο «μακεδονική» όσο και «αλβανική» μειονότητα! Το πιο εκπληκτικό είναι ότι ανακάλυψαν και τη «μακεδονική» γλώσσα!! Και όλα αυτά μέσω επιστημονικών μελετών!!
Επισκεπτόμενος κανείς την ιστοσελίδα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου Συμφωνιών του Ελσίνκι και αυτήν του Balkan Human Rights (Βαλκανικά Ανθρώπινα Δικαιώματα) μπορεί κανείς να πάρει μία ιδέα σχετικά με τις σχέσεις του συγκεκριμένου φορέως τόσο με εγχώριους όσο και με διεθνείς φορείς και Μ.Κ.Ο. Μπορεί, επίσης να διαπιστώσει ότι το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι του Παναγιώτη Δημητρά, καθώς και η Ομάδα για τα Δικαιώματα των Μειονοτήτων στην Ελλάδα, της συζύγου του, Ναυσικάς Παπανικολάτου, έχουν ανακοινώσει επισήμως ως χορηγούς τους το Κεντρικό όργανο του Τζωρτζ Σόρος στην Ευρώπη, δηλ. το Ινστιτούτο Ανοικτής Κοινωνίας που εδρεύει στην Βουδαπέστη. Επίσης χορηγίες έχουν λάβει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, από την Αυστριακή κυβέρνηση, από τον Νίκο Δήμου, από το Ίδρυμα «Άρτος Ζωής», το Ευρωπαϊκό Κέντρο Δικαιωμάτων των Ρομά, το Ίδρυμα Μπέρκχοφ για την Διερεύνηση Συγκρούσεων, το Δίκτυο Εναλλακτικής Πληροφόρησης, το Ινστιτούτο Άσπεν του Βερολίνου, την Διεθνή Ομοσπονδία του Ελσίνκι, την Κοινωνία για την Επικοινωνία και την Πολιτική Έρευνα και ... την Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς.
Ένα κλασσικό παράδειγμα για το πώς διαμορφώνονται οι ειδήσεις είναι και το ακόλουθο, το οποίο διαβάσαμε σε άρθρο του Ζιλ ντ’ Αϋμερί στο αμερικανικό διαδικτυακό περιοδικό Swans (Ο κύκλος της απάτης - Χαρτογραφώντας τα πλήθη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στα Βαλκάνια, 23.7.2001), όπου από μία ανώνυμη καταχώρηση μέσω της λίστας ηλεκτρονικών μηνυμάτων του Balkan Human Rights του κ. Δημητρά, τον Μάιο του 2001, ξεκίνησε με μία φήμη σχετικά με «την καταστροφή στοιχείων που αφορούσαν εγκλήματα εις βάρος Αλβανών του Κοσσυφοπεδίου. Η πληροφορία αυτή αφορούσε την ανέλκυση από τον Δούναβη, στις Σιδηρές Πύλες κοντά στο Κλάδοβο της Σερβίας ενός παγωμένου φορτηγού γεμάτου από πτώματα, την 6η Απριλίου του 1999. Η πηγή του, έγραφε το μήνυμα, ήταν το Ανθρωπιστικό Νομικό Κέντρο (Humanitarian Law Center) του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του Ελσίνκι. Η επόμενη λογική κίνηση ήταν να επισκεφθεί κανείς την ιστοσελίδα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του Ελσίνκι, η οποία αποτελεί τμήμα των ιστοσελίδων των Βαλκανικών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Εκεί, η αναφορά παρέπεμπε πίσω στην Λίστα Βαλκανικών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο του 2000 από... τις ιστοσελίδες των Βαλκανικών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων)!» Για να μην μακρηγορούμε η πληροφορία ανακυκλωνόταν από διάφορες Μ.Κ.Ο. και χορηγούμενα από την «Ανοικτή Κοινωνία» ΜΜΕ και φορείς, χωρίς εν τέλει να μπορεί να διασταυρωθεί κάποια αυθεντική και αξιόπιστη πηγή.
Τα υποκαταστήματα του Σόρος όχι μόνον, διαμορφώνουν γνώμη και κατασκευάζουν ειδήσεις αλλά μπορούν και πληρώνουν - ουσιαστικά αγοράζουν - τα νέα που που κατασκευάζονται. Μπορούμε να θυμηθούμε τις βαλίτσες με τα μετρητά που προωθήθηκαν στην αντιπολίτευση λίγο πριν τις εκλογές της Γιουγκοσλαβίας το 2000 ή και τα εκατομμύρια που μοιράστηκαν τόσο στον νυν Γεωργιανό πρόεδρο και τους υποστηρικτές του όσο και στον Γιούσενκο της Ουκρανίας κατά την πορτοκαλί επανάσταση. Κατασκευάζουν ειδήσεις και διαμορφώνουν την κοινή γνώμη, όχι μόνον την τοπική αλλά και την διεθνή. Μία κοινή γνώμη που δεν έχει ιδέα από πού προέρχονται όλα αυτά που της σερβίρονται στο πιάτο ως εγκλήματα, παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ρατσισμοί κ.ο.κ.
ΥΓ: Το πρώτο μέρος της ανάλυσης του Τούρκου «καθηγητή» Baskin Oran τελειώνει εδώ.Το δεύτερο μέρος που θα αναλύσουμε σε επόμενα άρθρα είναι και το πιο επικίνδυνο,διότι μέσω διεθνών συνθηκών η Τουρκία προσπαθεί να αποδείξει ότι η Ελλάδα δεν σέβεται τις συνθήκες!
1)Πηγή: «Μύθος και πραγματικότητα»
Ανάλυση της τουρκικής εξωτερική πολιτικής από 22 τούρκους ακαδημαϊκούς
2)Πηγή: «Θράκη - Η Έπαλξη του Ελληνικού Βορρά»
Συγγραφέας: Γ. Μαγκριώτης
3)Πηγή: «Ιστορία της Κύπρου»
Συγγραφέας: Στ.Παντελής
4)Πηγή: www.e-grammes.gr
Άρθρο Παναγιώτη Δούμα «Λεγεωνάριος του Σόρος ο Δημητράς»
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...