Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Πλοία φαντάσματα μετακινούν οπλισμό και τζιχαντιστές προς την Ευρώπη;


Σε μια σοβαρή καταγγελία στη Βουλή προχώρησε ο βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος επικαλούμενος μελέτη διεθνούς Ινστιτούτου.

Σύμφωνα με αυτή πλοία «φαντάσματα» διακινούν μεγάλες ποσότητες οπλισμού και πυρομαχικών αλλά και φανατικούς μουσουλμάνους αλωνίζοντας τις ακτές του Αιγαίου και της Κρήτης. Στόχος τους είναι η μετακίνηση μεγάλου αριθμού εξτρεμιστών προς την Ευρώπη τόσο μέσω άλλων Μεσογειακών χωρών όσο και μέσω της Ελλάδας.

Ο κ. Νικολόπουλος κατέθεσε την καταγγελία του στην Βουλή και απευθύοντας ερωτήματα προς τους αρμόδιους υπουργούς για το εάν έχουν λάβει γνώση των στοιχείων.

Παράλληλα ρωτά εάν έχουν ληφθεί πρόσθετα μέτρα ασφαλείας περιμετρικά της Κρήτης, στο νότιο Αιγαίο και το Ιόνιο πέλαγος.

Διαβάστε την ερώτηση – καταγγελία στη Βουλή

"Ένας νέος «πονοκέφαλος» και ασύμμετρη απειλή προστίθεται στις αρχές ασφαλείας των ευρωπαϊκών κρατών -και κυρίως των μεσογειακών, συμπεριλαμ­βανομένης και της Ελλάδας-, παράλληλα με τις τεράστιες γεωπολιτικές αλλαγές που συντελούνται, με μετακινήσεις πληθυσμών και βίαιη αλλαγή των ευρωσυνόρων.

Η νέα απειλή ακούει στο όνομα «πλοία-φαντάσματα», που πλέουν σε διεθνή ύδατα, πολύ κοντά στις ακτές, και τα οποία προσπαθούν να κρύψουν την ταυτότητά τους, κλείνοντας τα δορυφορικά συστήματα AIS, την ώρα που προσεγγίζουν σε ακτές νησιών του Αιγαίου, της Κρήτης, της ηπειρωτικής Ελλάδας και της Ιταλίας.

Σημειωτέον ότι οι πλοίαρχοι είναι υποχρεωμένοι, βάσει της διεθνούς νομοθεσίας, να διατηρούν τα δορυφορικά συστήματα των πλοίων τους συνεχώς ανοικτά.

Ο ρόλος των συγκεκριμένων πλοιάρχων είναι ύπο­πτος και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ταχύπλοα σκάφη, με ισχυρότατες, σε ιπποδύναμη, μηχανές, τα προσεγγίζουν και μεταφέρουν ελαφρά όπλα και τζιχαντιστές, με προορισμό την Ευρώπη.

Πρόκειται κυρίως για πρόσωπα που είχαν φύγει από ευρωπαϊκά κράτη και επιστρέφουν πίσω.

Όλα αυτά συνδέονται με τη διεθνή τρομοκρατία, τον ISIS, την Τουρκία και τις επιδιώξεις αποσταθεροποίησης των Βαλκανίων.

Προκύπτουν, λοιπόν, «καυτά» ερωτήματα, που προβληματίζουν τις μυστικές υπηρεσίες και κυρίως τα κράτη που επηρε­άζονται από αυτήν την κινητικότητα.

Η υπόθεση εμπλέκει και την Κρήτη, καθώς κάποια από τα πλοία αυτά έχουν προσεγγίσει τις ακτές της νότιας Κρήτης, στη Μεσαρά. προερχόμενα από το λιμάνι Μιζουράτα της Λιβύης.

Το NATO εξετάζει τη δημιουργία δύναμης ταχείας επέμβασης με τα­χύπλοα σκάφη, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα υψηλής ιπποδύναμης σκάφη των παρανόμων.

Σύμφωνα με πληροφορίες των μυστικών υπηρεσιών, οι τζιχαντιστές σκοπεύουν να μεταφέρουν μαχητές από περιοχές της Λιβύης στη νότια Ευρώπη, με πλοία!

Η πληροφορία προέρχεται από το βρε­τανικό αντιτρομοκρατικό think tank «Quilliam». το οποίο απέκτησε πρόσβαση στην αλληλογραφία τον Αμπού Ιμπραήμ αλ-Λίμπιμ. στε­λέχους του ISIS, με υψηλό κύρος στην οργάνωση.

Το χαλιφάτο σκο­πεύει να οργανώσει την ταυτόχρονη μεταφορά εκατοντάδων χιλιάδων μελών του προς την Ευρώπη, προκειμένου να τους χρησι­μοποιήσει ως «ψυχολογικό όπλο».

«Η Λιβύη έχει μία μεγάλη ακτογραμμή, με μέτωπο τα νότια κράτη των σταυροφόρων, που μπορούν να προσεγγιστούν πολύ εύκολα, ακόμα και με μικρά πλοιάρια», αναφέρεται στο κείμενο που υπέκλεψε η υπηρεσία από τον τζιχαντιστή, ο οποίος ασχολείται με την «προσέλκυση» νέων επίδοξων μαχητών μέσω διαδικτύου.

Το σχέδιο των τζιχαντιστών είναι να περάσουν χιλιάδες μαχητές από τη Συρία και το Ιράκ ως παράνομοι μετανάστες στη νότια Ευ­ρώπη και στη συνέχεια να ξεκινήσουν μία ολοκληρωτική επίθεση, με στόχο το χάος και την αιματοχυσία.

«Αυτά τα πλοία με ανθρώπους που έρχονται για μεταναστευτικούς λόγους θα μπορούσαν πς επό­μενες λίγες εβδομάδες να είναι γεμάτα από τρομοκράτες αν δεν κά­νουμε κάτι», αναφέρει ο πρεσβευτής της Αιγύπτου στο Λονδίνο, Νάσερ Καμέλ.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πρωθυπουργός της Ιτα­λίας Πάολο Τζεντιλόνι, κάνοντας λόγο για «τεράστιο κίνδυνο» και ζητώντας την άμεση αντίδραση της διεθνούς κοινότητας.

«Η είσοδος παράνομων μεταναστών και στην Ιταλία γίνεται με τεράστιους ρυθμούς κι αν μπορούσαμε να το εκμεταλλευτούμε αυτό και να το αναπτύξουμε στρατηγικά, τότε θα επιφέραμε παν­δαιμόνιο στη νότια Ευρώπη, θα μπορούσαμε ακόμα να κλείσουμε τις ναυτιλιακές οδούς και να πραγματοποιούμε επιθέσεις στα πλοία και τα τάνκερ των σταυροφόρων», φέρεται να έχει πει ο Αμπού Ιμπραήμ αλ-Λίμπιμ.

Η έρευνα των βρετανικών μυστικών υπηρε­σιών, αλλά και του Ισραήλ, στοιχεία των οποίων έχουν διαβιβαστεί και σε ελληνικές αρχές, αποκα­λύπτει ότι συνολικά περίπου 2.000 πλοία «έσβη­σαν» για λίγα λεπτά το στίγμα τους από τον χάρτη πριν μπουν σε ευρωπαϊκά ύδατα, τους πρώτους δύο μήνες του 2017.

Σύμφωνα μάλιστα με την ισραηλινή εταιρία ανά­λυσης θαλάσσιων δεδομένων Windward, τους δύο πρώτους μήνες του έτους 20 πλοία ξεκίνησαν από τη Λιβύη, από περιοχές όπου διαθέτει βάσεις το Ισλαμικό Κράτος.

Άλλα 20 σκάφη σταμάτησαν τις εκπομπές τους. κάνοντας επίσης ύποπτες στάσεις (και μάλιστα για περισσότερες από έξι ώρες) στα χωρικά ύδατα του Λιβάνου ή της Συρίας, προτού φτάσουν στην Ευρώπη.

Οι μυστικές υπηρεσίες έχουν και ονόματα πλοίων, τα οποία παραμένουν στο μικροσκόπιο τους.

Σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, όλα τα πλοία διαθέτουν το Σύστημα Αυτόματης Ταυτοποίησης (Automatic Identification System-AIS),το οποίο οφείλουν να ενεργοποιήσουν μόλις σηκώσουν άγ­κυρα και βγουν από κάποιο λιμάνι.

Η μόνη περίπτωση που δικαιολογούνται να το απενεργοποιήσουν είναι αν ο καπετάνιος εκτιμήσει ότι υπάρχει ένας επικείμενος κίνδυνος, όπως, για παράδειγμα, πειρατές.

Αν ο πλοίαρχος κατεβάσει τον διακόπτη του GPS, οφείλει να το καταγράψει στο ημερολόγιο του πλοίου.

Όταν απενεργοποιηθεί το AIS, το πλοίο «εξαφανίζεται» από τον χάρτη και η προσπάθεια εντοπισμού του χαρακτηρίζεται ως αναζήτηση… βελόνας στα άχυρα.

Το Ισλαμικό Χαλιφάτο αναπτύσσεται ραγδαία στη Λιβύη, όπου αρκετές πόλεις έχουν κυριευθεί από τζιχαντιστές, οι οποίοι δρουν υπό τις εντολές του αρχηγού της οργάνωσης στη Συρία, Αμπό Μπακρ αλ-Μπαγκντάντι.

Τον τελευταίο χρόνο, περισσότεροι από 200.000 άνθρωποι έχουν προσπαθήσει να εισέλθουν στην Ευρώπη από τη Μεσόγειο, αριθμός σχεδόν τριπλάσιος από τον αντίστοιχο του 2011, κυρίως λόγω του χάους και των μαχών που επικρατούν.

Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι κ. Υπουργοί:

1ον Συμμερίζεστε τις αναλύσεις και τις εκθέσεις συμμαχικών κρατών;

2ον Είναι ο κίνδυνος, όντως, μεγάλος και όπως περιγράφεται στις εκθέσεις;

3ον Έχουν ληφθεί πρόσθετα μέτρα ασφαλείας περιμετρικά της Κρήτης, στο νότιο Αιγαίο και το Ιόνιο πέλαγος;

Ο ερωτών βουλευτής
Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]