Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

MotoGP: Καθαρή νίκη του Πεντρόζα στο Μιζάνο


Μία εβδομάδα μετά τον θρίαμβό του στην Ιντιανάπολις, ο Ντάνι Πεντρόσα πανηγύρισε την 2η διαδοχική νίκη του στον αγώνα των MotoGP στο Μιζάνο, ο οποίος διεξήχθη στη σκιά του τραγικού χαμού του 19χρονου ιάπωνα Σόγια Τομισάβα στην κούρσα των Moto2 που είχε προηγηθεί.
Αυτή ήταν η 4η φετινή νίκη για τον αναβάτη της Honda, χάρη στην οποία έκοψε άλλους 5 βαθμούς από την πρωτοπορία του Χόρχε Λορένθο στο πρωτάθλημα (βρίσκεται τώρα 63 πίσω από τον συμπατριώτη του ισπανό).
Ο Λορένθο περιορίστηκε στην 2η θέση της κούρσας, με τον ομόσταβλό του στην Yamaha, Βαλεντίνο Ρόσι, να συμπληρώνει το βάθρο των νικητών. Τέταρτος ήταν ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο με την άλλη εργοστασιακή Honda, αφήνοντας στην 5η θέση την Ducati του Κέισι Στόνερ.

Η εξέλιξη του GP Σαν Μαρίνο
Ηταν μια κούρσα την οποία ο Πεντρόσα μετέτρεψε σε τυπική διαδικασία με το καλημέρα. Κρατήθηκε μπροστά στις πρώτες στροφές έχοντας εκκινήσει από την pole position και με σταθερά καλύτερο γυρολόγιο από τους υπόλοιπους, έφτασε να προηγείται με διαφορά έως και 5" στο μέσον του αγώνα, πριν κόψει κάπως ρυθμό προς το τέλος για να διασφαλίσει τη νίκη του.
Πίσω του βρισκόταν ο Λορένθο, ο οποίος έχασε προσωρινά την 2η θέση από τον Στόνερ στην εκκίνηση, για να την ανακτήσει αμέσως μετά.
Ο ισπανός δεν είχε την ταχύτητα για να κυνηγήσει τον Πεντρόσα, αλλά και δεν πίεσε ιδιαίτερα τον εαυτό του για κάτι τέτοιο, θέλοντας να αποφύγει το οποιοδήποτε ρίσκο και να κλειδώσει την κατάκτηση των 20 βαθμών - κάνοντας έτσι ένα ακόμα βήμα προς τον τίτλο, καθώς απομένουν 6 αγώνες για το τέλος της σεζόν.
Ο Στόνερ βρισκόταν σε τροχιά βάθρου στους πρώτους γύρους, αλλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη για εκείνον. Στον 11ο γύρο παρέδωσε την 3η θέση στον Ρόσι, ενώ έναν γύρο μετά βρέθηκε 5ος, πίσω και από τον Ντοβιτσιόζο.
Κάπου εκεί ολοκληρώθηκε η μάχη για τις πρώτες θέσεις, με το υπόλοιπο του αγώνα να μετατρέπεται σε ρουτίνα, σε βάρος βέβαια του θεάματος, το οποίο τόσο λείπει από τα MotoGP τελευταία.
Στον τερματισμό η ατμόσφαιρα ήταν βαριά, καθώς οι αναβάτες ενημερώθηκαν για τον θάνατο του Τομισάβα. Οι Πεντρόσα, Λορένθο και Ρόσι άφησαν κατά μέρος τους πανηγυρισμούς και δεν έγινε η συνηθισμένη απονομή στο βάθρο, σε μια ένδειξη πένθους για τον χαμό του ιάπωνα, την ώρα που οι σημαίες στο Μιζάνο κυμάτιζαν μεσίστιες.

Η χθεσινή ημέρα των κατατακτήριων δοκιμών
Ο Ντάνι Πεντρόσα εξασφάλισε την 4η φετινή του pole position στο Μιζάνο, επικρατώντας του Χόρχε Λορένθο στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου.
Ο αναβάτης της Honda ανέβηκε στην κορυφή της κατάταξης 25 λεπτά πριν από το τέλος και δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα από εκεί και πέρα, σιγουρεύοντας την pole με το 1:33.948 που έγραψε στον τελευταίο του γύρο.
Ο Λορένθο με την Yamaha ήταν τρία δέκατα πιο αργός από τον Πεντρόσα στην δική του τελευταία προσπάθεια, επίδοση που τον έφερε στην 2η θέση.
Τον τρίτο ταχύτερο χρόνο είχε ο Κέισι Στόνερ, ο οποίος έπεσε από την Ducati του 40 λεπτά πριν από το τέλος, αλλά επανήλθε με την εφεδρική του μοτοσικλέτα για να εξασφαλίσει μια θέση στην πρώτη σειρά του grid για τον αγώνα της Κυριακής (15:00).
Αντίθετα ο Βαλεντίνο Ρόσι με την άλλη εργοστασιακή Yamaha δεν κατάφερε για μία ακόμα φορά να μπει στην πρώτη σειρά και θα ξεκινήσει 4ος, έχοντας δίπλα του τους Μπεν Σπιζ (Tech 3 Yamaha) και Ράντι ντε Πουνιέ (LCR Honda).
Ο Κόλιν Εντουαρντς με την δεύτερη Yamaha της Tech 3 πήρε την 7η θέση, με τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο (Honda) και το δίδυμο της Gresini Honda, Μάρκο Σιμοντσέλι και Μάρκο Μελάντρι, να συμπληρώνουν την πρώτη 10άδα.
Πολύ άσχημα εξελίχθηκαν οι κατατακτήριες για τον Νίκι Χέιντεν. Ο Αμερικανός αναβάτης της Ducati δυσκολεύτηκε πολύ να βρει ρυθμό σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, με αποτέλεσμα να καταλήξει μόλις 14ος στην τελική κατάταξη.

Τα αποτελέσματα των χθεσινών κατατακτήριων δοκιμών του GP Σαν Μαρίνο:
Θέση Αναβάτης Ομάδα Χρόνος
1. Πεντρόσα Honda 1m33.948s
2. Λορένθο Yamaha 1m34.256s + 0.308s
3. Στόνερ Ducati 1m34.397s + 0.449s
4. Ρόσι Yamaha 1m34.470s + 0.522s
5. Σπιζ Tech 3 Yamaha 1m34.472s + 0.524s
6. Ντε Πουνιέ LCR Honda 1m34.751s + 0.803s
7. Εντουαρντς Tech 3 Yamaha 1m34.782s + 0.834s
8. Ντοβιτσιόζο Honda 1m34.826s + 0.878s
9. Σιμοντσέλι Gresini Honda 1m34.934s + 0.986s
10. Μελάντρι Gresini Honda 1m35.018s + 1.070s
11. Καπιρόσι Suzuki 1m35.096s + 1.148s
12. Μπαρμπερά Aspar Ducati 1m35.259s + 1.311s
13. Αογιάμα Interwetten Honda 1m35.286s + 1.338s
14. Χέιντεν Ducati 1m35.303s + 1.355s
15. Εσπαργκαρό Pramac Ducati 1m35.438s + 1.490s
16. Μπαουτίστα Suzuki 1m35.629s + 1.681s
17. Κάλιο Pramac Ducati 1m35.724s + 1.776s

Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]