Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Άρχισε το ξεπούλημα: Ο ΟΣΕ το πρώτο θύμα

  • Πρώτο θύμα της νέας σοσιαλιστικής του Παπανδρέου, είναι ο ΟΣΕ
  • Να αρχίσουν να ετοιμάζονται όλοι πλέον, να πεταχτούν από το "τρένο"...
Μείωση προσωπικού με συνταξιοδοτήσεις και μετατάξεις, αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή, περικοπές ζημιογόνων δρομολογίων και αυξήσεις στα εισιτήρια και στα κόμιστρα μεταφοράς εμπορευμάτων, περιλαμβάνει το σχέδιο εξυγίνασης για τον ΟΣΕ.
Η κυβερνητική πολιτική του Γιώργου Παπανδρέου, έχει περάσει πλέον σε άλλη διάσταση και με πολύ γρήγορους ρυθμούς θα προχωρήσει στο ξεπούλημα όσων περισσότερων κρατικών οργανισμών μπορεί. Και αυτό θα συμβαίνει, επειδή η Τρόικα του ΔΝΤ αποφασίζει πλέον για σε αυτή τη χώρα, προσπαθώντας να διαφυλάξει τους ξένους επενδυτές-τοκογλύφους και τις διεθνείς αγορές, παρά την Ελλάδα, χώρα που υποτίθεται πως θα προστατεύεται από αυτή την Τρόικα.
Ο κύριος Παπανδρέου, αφού επί σειρά δεκαετιών φρόντισε μαζί με όλες τις άλλες κυβερνήσεις (σε πολλές από τις οποίες διετέλεσε υπουργός) να εξουθενώσει τον ΟΣΕ, σήμερα αναζητά "στρατηγικό επενδυτή" για να εξασφαλίσει χρήματα για την αποπληρωμή χρεών.
Στο σημείο αυτό γεννάται ένα ερώτημα: Είναι εξουσιοδοτημένη η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου να ξεπουλάει εθνικό πλούτο; Γιατί, αν θυμόμαστε καλά, η σημερινή κυβέρνηση εκλέχθηκε διακηρύσσοντας πως θα αυξήσει τους μισθούς, θα χαρίσει χρέη των πολιτών στις τράπεζες, πως θα αυξήσει τις συντάξεις και άλλα πολλά, μεγάλα ψέμματα. Μπορεί, λοιπόν, μία κυβέρνηση που απάτησε τους ψηφοφόρους, να ξεπουλάει τον εθνικό πλούτο της χώρας;



Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Ο ΟΣΕ είναι ο ορισμός της διαφθοράς.
    Δεκαετίες έκανε προσλήψεις χωρίς προκηρύξεις.
    Όλες οι εργολαβίες που ανέλαβε είναι απατεωνιές, π.χ.
    1. ηλεκτροκίνητος σιδηρόδρομος: βάλανε τις κολόνες για την ηλεκτροδότηση των γραμμών και μετά τις παράτησαν, χρηματοδότηση από ΕΕ.
    2. σιδηροδρομικές γραμμές Έβρου: πόσα χρόνια χρειάζεται για να επισκευαστούν οι γραμμές που πλημμύρισαν; 2-3 χρόνια;
    Οι Ιάπωνες στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο το 40 έφτιαξαν 800χλμ γραμμές σε ένα χρόνο. Εμείς σήμερα θέλουμε 3 χρόνια για 10χλμ;
    3. τα intercity πιάνουν φωτιά.
    4. υπάρχει έργο που να μην έχει καθυστερήσει και να μην είναι υπερκοστολογημένο;

    Και όταν λέει εθνικό πλούτο της χώρας, να μην ξεχνάμε ότι οι γάλλοι και οι γερμανοί έφτιαξαν τον ΟΣΕ. Δεν ξανασχεδίασαν οι «διαχειριστές του πλούτου» τον «πλούτο της χώρας» ώστε να υπάρχει τρένο εκεί που πρέπει, π.χ. η Καβάλα δεν έχει τρένο, ούτε η κρήτη.

    Την περίοδο της Χούντας:
    Το 1972-1975 κατασκευαστηκε η γραμμη Ν. Βυσσα-Μαρασια, η οποια παρεκαμπτε τμημα μηκους 13 χιλ. της παλιας γραμμης προς Ανδριανουπολη, που περνουσε μεσα απο το ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ.
    Πηγή: http://www.gregoriou.itgo.com/photo4.html
    Και όπως λέγαν οι παπππούδες και οι γιαγίαδες, το τρένο περνούσε το 1970(πριν 40 χρόνια) μέσα από την ΤΟΥΡΚΙΑ και οι τούρκοι πετούσαν πέτρες. Όλα τα τζάμια του τρένου ήταν σπασμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]