Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ποιός θα πληρώνει τις υποχρεώσεις μου μετά την απόφασή σας κύριε Στυλιανίδη;

Ποιος έχασε την ντροπή

για να την βρει ο Στυλιανίδης;


Πλήθος επιστολών από αναγνώστες δέχθηκε το ιστολόγιο, μετά την χθεσινή πρώτη αναφορά στην εγκληματική απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με την οποία (εξισώνοντας παράνομα τα Κολέγια με τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών) κλείνει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις εκπαίδευσης και ορίζει ως μοναδικές υπάρχουσες και αποκλειστικές στην εκπαίδευση αλλά και την διαχείριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης ΜΟΝΟ τις επιχειρήσεις των «μεγαλοκαρχαριών» του χώρου!!!
Διάλεξα μία από όλες τις επιστολές για να καταδείξω το μέγεθος της αγωνίας και το αδιέξοδο στο οποίο (συνειδητά ή ασυνείδητα) ο υπουργός οδηγεί δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους (που εργάζονται στον συγκεκριμένο χώρο) στην ανεργία και τους δημιουργεί πλήθος άλυτων προβλημάτων.

Η επιστολή του αναγνώστη
«Αγαπητέ Κωνσταντίνε,
Με μεγάλη μου λύπη διάβασα την είδηση που αφορούσε τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών, που έβγαλες στο blog σου και για να είμαι ειλικρινής δεν την πίστεψα. Εργάζομαι σε ένα Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών και το θεώρησα «αρβύλα» το συγκεκριμένο κείμενο. Όμως, μετά από μικρή σκέψη αποφάσισα να το συζητήσω με τον εργοδότη μου. Κι εκεί ήρθε η μεγάλη έκπληξη, αλλά και ο τρόμος!!!
Ο εργοδότης μου επιβεβαίωσε ΟΛΑ όσα έγραψες και μου είπε πως δεν ενημέρωσε κανέναν στην επιχείρηση για να μην πανικοβληθούμε, ελπίζοντας πως κάτι θα αλλάξει και δεν θα εφαρμοστεί η συγκεκριμένη απόφαση, επειδή θα κλείσουν χιλιάδες επιχειρήσεις και θα δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα.
Το πρόβλημα όμως ήδη υπάρχει και άρχισα να το ζω κι εγώ. Οι συνάδελφοί μου κι εγώ περιμένουμε να μας ανακοινωθεί η παύση της εργασίας μας με την έναρξη των εορτών των Χριστουγέννων και όπως αντιλαμβάνεσαι τα δικά μας Χριστούγεννα θα είναι διαφορετικά από αυτά του υπουργού Παιδείας Ευριπίδη Στυλιανίδη, ο οποίος ΔΕΝ θα έχει χάσει τη δουλειά του και θα μπορεί να γιορτάσει χαμογελώντας.
Προσωπικά, μέχρι τώρα εργαζόμουν στον ιδιωτικό τομέα και κουτσά-στραβά τα έβγαζα πέρα οικονομικά, δανειζόμενος από τράπεζες και πληρώνοντας (έστω και δύσκολα) τις υποχρεώσεις μου.
Θέλω να ρωτήσω λοιπόν, μετά από αυτή την τραγική εξέλιξη, για εμένα αλλά και για δεκάδες χιλιάδες συναδέλφους μου, τον υπουργό και όλους τους «σοφούς» του υπουργείου Παιδείας:
Τους λογαριασμούς που δεν θα μπορώ να πληρώνω πλέον, επειδή ο υπουργός αποφάσισε να κλείσει την επιχείρηση στην οποία εργάζομαι, θα τους πληρώνει το υπουργείο παιδείας ή ο ίδιος ο υπουργός;
Δεν περιμένω απάντηση, γιατί δεν θα μου δοθεί ποτέ. Άλλωστε, πότε υπήρξε πολιτικός που να νιώθει ντροπή για τις αποφάσεις του, που οδήγησαν στην φτώχεια και σε άλλα μεγάλα προβλήματα, τους απλούς πολίτες;
Δεν περιμένω απάντηση, επειδή είναι πολύ μικροί αυτοί που με παρακαλάνε για της ψήφο μου και με περιγελούν πλουτίζοντας αργότερα «στην υγεία του κορόϊδου».
Δεν περιμένω απάντηση, επειδή απαντήσεις δίνουν οι άντρες…
Μία απορία έχω μόνο: με ποιο δικαίωμα και με ποια λογική εξίσωσαν οι «εγκέφαλοι» του υπουργείου Παιδείας, τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών με τα Κολλέγια; Η ανακοίνωση της υπουργικής απόφασης έχει βγει από το Γραφείο Κολεγίων του Υπουργείου Παιδείας, αλλά ενώ τα Κολέγια θα εκδίδουν βεβαιώσεις σπουδών αναγνωρισμένες από το κράτος, ΚΑΝΕΝΑ Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών δεν έχει αυτό το δικαίωμα… Από πότε και με ποια «λογική» εξισώθηκαν αυτές οι δύο τελείως διαφορετικού τύπου εκπαιδευτικού τύπου επιχειρήσεις;
Και πάλι απάντηση δεν περιμένω από κανέναν αρμόδιο και αρνούμαι να πάρω τηλέφωνο για να μου απαντήσει η γραμματέας του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας η οποία βάσει νόμου είναι υπεύθυνη για να κλείνει τα ραντεβού του Γενικού…
Απλά, θέλω να καταγγείλω την Ναζιστικού τύπου νοοτροπία που φαίνεται πως κυριαρχεί στο υπουργείο Παιδείας. Και όπως γνωρίζω, υπεύθυνος για το υπουργείο είναι ο Ευριπίδης Στυλιανίδης, για τον οποίο εύχομαι αυτό που κάνει στη δική μου οικογένεια, να το ζήσει στη δική του».
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]