Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Αποκλειστική συνέντευξη με τον Γρηγόρη Βαλλιανάτο

Η γλώσσα κόκαλα δεν έχει

αλλά τα πάντα τα "τσακίζει"


Το Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Κώλου (Τα Εννιάμερα) παρουσιάζει μιά νέα αποκλειστική συνέντευξη, αυτή τη φορά με τον στενό συνεργάτη του, τον μαχόμενο δημοσιογράφο, τον πολιτικό επιστήμονα, το τέρας μορφώσεως, τον ομοφυλόφιλο ακτιβιστή (με το "Π" κεφαλαίο), τον επικοινωνιολόγο, το μαχητή των μειονοτικών δικαιωμάτων, τον καλό φίλο της Δημοκρατίας της Μακεντονίγιας.
Κυρίες και κύριοι, ο ένας και μοναδικός Γρηγόρης Βαλλιανάτος μας δέχτηκε στο γραφείο του.
Απολαύστε τον.

- Του συνεργάτη μας Λύο Π. Μαλαπέρδα.

Ερωτ: Κύριε Βαλλιανάτε ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μας παραχωρήσετε αυτήν την αποκλειστική συνέντευξη γνωρίζοντας ότι δίνετε πολύ σπάνια συνεντεύξεις λόγω του βαρυφορτωμένου προγράμματος σας....

Γ.Β: Καταρχήν να σας πω ότι όταν με πήρατε γιά να κανονίσουμε τη συνέντευξη βρισκόμουν στο κρεβάτι με έναν φίλο μου....


Ερωτ: Πολύ ωραία. Σας πείραξε η κίνηση του Γιώργου Παπανδρέου να σας αποπέμψει από τη θέση του συμβούλου;

Γ.Β: Με πείραξε όντως. Όχι όμως γιατί με απέλυσε από αυτήν τη θέση αλλά επειδή μου τηλεφώνησε γιά να μου το ανακοινώσει την ώρα που βρισκόμουν στο κρεβάτι με έναν φίλο μου και με διέκοψε.

Ερωτ: Ποιά είναι τα επαγγελματικά σας σχέδια από τώρα και στο εξής;

Γ.Β: Καταρχήν να σας πω ότι εξετάζω δύο πολύ καλές προτάσεις από το εξωτερικό. Η μία είναι από το επιτελείο του πρωθυπουργού της Μακεδονίας κ.Γκρούεφσκι προκειμένου να τεθώ επικεφαλής του τομέα ανθελληνικών δραστηριοτήτων. Η άλλη είναι γιά την παρουσίαση τηλεπαιχνιδιού.

Ερωτ: Τι είδους τηλεπαιχνίδι αν επιτρέπεται;

Γ.Β: Πρόκειται γιά μία εξαίρετη ιδέα του Παναγιώτη του Δημητρά. Είναι ένα νέο παιχνίδι στο οποίο οι διαγωνιζόμενοι θα επιχειρούν να εφεύρουν όσο περισσότερες εθνοτικές μειονότητες μπορούν. Αυτός που θα ανακαλύψει περισσότερες μειονότητες εξυπακούεται πως θα κερδίζει σημαντικά έπαθλα, χορηγεία του κυρίου Σόρος.

Ερωτ: Να σας ρωτήσω κάτι άλλο. Πως ξεκίνησε η συνεργασία σας με τον κ.Δημητρά και το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι;

Γ.Β: Με είχε πάρει τηλέφωνο ο Παναγιώτης ενώ βρισκόμουν στο κρεβάτι με ένα φίλο μου και μου είπε ότι θέλει να μου μιλήσει ο κ.Σόρος. Βρεθήκαμε και οι τρείς κάπου στο εξωτερικό και ο κ.Σόρος μου είπε πως θα ήθελε να συνεργαστούμε. Του λέω "αφεντικό, εγώ δηλαδή τι θα κάνω;" και μου απαντά "Ρουφιανιές, τσατσιλίκια, προδοσίες όπως ο Παναγιώτης". Αμέσως συμφώνησα γιατί είχα πάντα απωθημένο να προδώσω την πατρίδα μου.

Ερωτ: Ξέρετε όμως, η πλειοψηφία των ελλήνων έχει πολύ κακή γνώμη γιά τις απόψεις που εκφράζετε. Δε σας ενοχλεί αυτό;

Γ.Β: Καθόλου. Αντιθέτως χαίρομαι διότι γίνεται φανερό πως ο ελληνικός λαός είναι ένας τριτοκοσμικός συμφερτός φανατισμένων εθνικιστών, ρατσιστών που έχουν μισαλλόδοξες και ακροδεξιές πεποιθήσεις. Γι' αυτό και δεν εκτιμούν τις απόψεις μου, διότι δεν έχουν το κατάλληλο πνευματικό και μορφωτικό επίπεδο.

Ερωτ: Μάλιστα... Πείτε μου, ποιές είναι οι δραστηριότητες σας αυτήν την περίοδο;

Γ.Β: Καταρχήν να σας πω ότι αυτήν την περίοδο συνηθίζω να περνώ το χρόνο μου στο κρεβάτι με το σύντροφο μου. Στα διαλείμματα συνεργάζομαι με το επιτελείο του κυρίου Γκρούεφσκι γιά τη σύνταξη της προσφυγής που θα καταθέσει η Δημ. της Μακεδονίας κατά της Ελλάδας στο Διεθνές Δικαστήριο.

Ερωτ: Κύριε Βαλλιανάτε, θέλετε να μας αποκαλύψετε πως τη σουρώνετε την ψαρόσουπα, πως κρεμώνετε το γαλακτομπούρεκο ή έστω πως τινάζετε τη βερυκοκιά;

Γ.Β: Κοιτάξτε, αυτά είναι προσωπικά ζητήματα του καθενός. Ειδικά εγώ είμαι άνθρωπος που, ίσως λόγω υπερβολικής σεμνότητας, ουδέποτε προσπάθησα να διατυμπανίσω τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις. Άλλωστε δε βρίσκω χρόνο γιά κάτι τέτοιο, διότι συνήθως βρίσκομαι στο κρεβάτι με τον αρρενωπό σύντροφο μου.

Ερωτ: Ευχαριστούμε πολύ γιά το χρόνο σας.

Γ.Β: Εγώ ευχαριστώ καλέ μου.


Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]