Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Μεϊμαράκης στο Ρόιτερς: Θα στραφώ σε ΣΥΡΙΖΑ για κυβέρνηση συνεργασίας

«Είμαι έτοιμος, έχω σχέδιο, έχω μαζί μου τα στελέχη του κόμματος»

Την πρόθεση του, στην περίπτωση που η ΝΔ έλθει πρώτο κόμμα στις εκλογές, να επιδιώξει τον σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ, επαναλαμβάνει σε συνέντευξη του στο Ρόιτερς, ο ΒαγγέληςΜεϊμαράκης.

«Το πρώτο κόμμα στο οποίο θα στραφώ θα είναι το δεύτερο κόμμα. Εάν το δεύτερο κόμμα δεν θέλει να συνεργασθεί, θα στραφώ προς τα κόμματα που πιστεύουν στην ευρωπαϊκή πορεία της χώρας και με τα οποία μπορεί κανείς τουλάχιστον να συμφωνήσει ως προς ένα σχέδιο για μία βιώσιμη κυβέρνηση, ελπίζω τετραετούς θητείας», αναφέρει ο πρόεδρος της ΝΔ.

«Αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία της χώρας. Είμαι ώριμος. Είμαι έτοιμος, έχω σχέδιο, έχω μαζί μου τα στελέχη του κόμματος και μία ενωμένη κοινοβουλευτική ομάδα για να βγάλω τη χώρα από την κρίση»αναφέρει ενώ εξαπολύει επίθεση εναντίον του κ. Τσίπρα και τον κατηγορεί ότι έδιωξε τους επενδυτές με το κλείσιμο των τραπεζών, την επιβολή των κεφαλαιακών ελέγχων και το πάγωμα πολλών ιδιωτικοποιήσεων.

Ο κ. Μεϊμαράκης δήλωσε ότι ακόμη κι αν η Νέα Δημοκρατία εξασφαλίσει καθαρή νίκη, θα συνεργαστεί με άλλες πολιτικές δυνάμεις για τον σχηματισμό μίας ομάδας διαπραγμάτευσης που θα αναλάβει τη διαχείριση της σχέσης με τους δανειστές της ΕΕ και του ΔΝΤ.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
 


Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]