Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ένα κοριτσάκι ρωτάει... υπάρχει κάποιος πολιτικός να απαντήσει;

Η Θάλεια είναι μια 14χρονη μαθήτρια της 3ης γυμνασίου και έγραψε την έκθεση που ακολουθεί, η οποία είχε ως θέμα το “κοινοβούλιο και την δημοκρατία”:

Γράφει, λοιπόν, η μικρή:

Η πολιτική έπαψε να με ενδιαφέρει από τότε που ανοίγω την τηλεόραση και βλέπω τα χάλια μας.
Ο καθένας ψηφίζει ελεύθερα και μπλα… μπλα…μπλα…
Με κοροϊδεύετε;
Κανένας δεν ψηφίζει ελεύθερα αλλά ότι τα κόμματα του επιβάλουν και οι περισσότεροι δεν ψηφίζουν καθόλου διότι έχουν χάσει την πίστη τους στους πολιτικούς.
Θα μου πείτε τώρα: αυτό είναι σωστό;
Εγώ σας λέω πως μπορεί να μην είναι όμως η κατάσταση είναι τέτοια που τους αναγκάζει να το κάνουν αυτό.
Επίσης, είναι και το θέμα των δημοσκοπήσεων που λέει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό διάλεξε για κυβέρνηση τον “κανένα”, δηλαδή δεν υποστηρίζουν κανένα κόμμα.
Και δεν είναι μόνο το ότι δεν ψηφίζουν συνετά οι μεγάλοι για την κυβέρνηση αλλά κι εμείς οι μαθητές έχουμε επιρρεαστεί απ’ αυτό το κλίμα γύρω μας και έχουμε πάρει τις ίδιες “αρχές” με τους μεγαλύτερους. Έτσι ψηφίζουμε αυτόν που ψηφίζουν οι άλλοι, δηλαδή τον πιο δημοφιλή, στις μαθητικές εκλογές.
Όλα αυτά είναι μια αλυσίδα οπότε όταν μεγαλώσουμε κι εμείς και πάρουμε την θέση μας στην κοινωνία και ψηφίζουμε τι θα κάνουμε;
Αν δεν επιστρέψει η Ειλικρίνια και η Δικαιοσύνη ώστε να εκλέγεται το κόμμα που πραγματικά το αξίζει δεν κάνουμε δουλειά.
Έχουμε ξεχάσει όλες τις Αξίες που έχουν οι πολιτισμένοι άνθρωποι και έχουμε καταντήσει κλέφτες και ψεύτες.
Μας θεωρούμε και “πολιτισμένους”, τρομάρα μας!
Οι άνθρωποι δεν έχουν να φάνε, τα οικονομικά τους πάνε κατά διαόλου, κάθε μέρα αναφέρονται ληστείες και κλοπές στην τηλεόραση. Η εγκληματικότητα έχει αυξηθεί σε σημείο να φοβάται κανείς να βγει έξω! Και σας ρωτάω: ΓΙΑΤΙ;
Όλοι οι καθηγητές μας μάς λένε πως η δική μας γενιά θα περάσει δύσκολες μέρες. Πως θα πληρώσουμε τα λάθη της δικής τους γενιάς που κοίταζε μόνο το συμφέρον.
ΧΑ! Το συμφέρον! Πόσες φορές το έχω ακούσει αυτό;
Άραγε, θα έχει μέλλον η δική μας γενιά και τα παιδιά μας;
Έτσι ρωτάω, για να ξέρω…
Όλοι κοιτούν γύρω τους, βλέπουν την κατάντια και πέφτουν σε κατάθλιψη. Και όλοι περιμένουν από εμάς να σώσουμε την κατάσταση γιατί είμαστε “νέοι” λεει.
Πως, ακριβώς, περιμένετε να σώσουμε την κατάσταση όταν δεν μας δίνετε ευκαιρίες; Όταν έχουμε ένα όνειρο και δεν μπορούμε να το πραγματοποιήσουμε στην χώρα μας; Όταν θα σπουδάσουμε αυτό που μας αρέσει και μετά δεν θα μπορούμε να το εφαρμόσουμε διότι δεν θα βρίσκουμε δουλειά;
Για σκεφτείτε το λίγο!!! Γιατί δεν μας βλέπω καλά… Καθόλου καλά!
Και μερικές φορές νιώθω πως μόνο ένα θαύμα θα μας σώσει. Όμως, θαύματα δεν γίνονται τόσο εύκολα, γίνονται;
Όλες οι άλλες χώρες κάνουν τις κινήσεις τους και βρίσκονται μίλια μακριά από μας κι εμείς μένουμε πίσω στην στάση του τρένου και τους κουνάμε το μαντήλι!
Δώσαμε το δικαίωμα στις άλλες χώρες να μας κοροϊδεύουν και το χειρότερο είναι πως σε μερικά έχουν δίκιο!
Εγώ την αγαπώ την χώρα μου και είμαι υπερήφανη που είμαι Ελληνίδα. Θέλω το καλύτερο για την πατρίδα μου και είμαι αρκετά μεγάλη για να δω πως αυτό που γίνεται τώρα δεν είναι και το καλύτερο!
Θα ήθελα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να μάθω πως φτάσαμε ως εδώ και όχι τις ανοησίες που ακούω στην τηλεόραση από πολιτικούς που κρύβονται πίσω από το δαχτυλάκι τους.Κανονικά, σαν “πολιτισμένοι” άνθρωποι που είμαστε, θα έπρεπε να βγουν αυτοί που φταίνε, να που “ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ” και να δεχτούν την τιμωρία τους. Γιατί αν δεν τιμωρηθεί ένα μικρό παιδί για να μάθει ότι αυτό που έκανε δεν ήταν σωστό, θα το ξανακάνει. Έτσι είναι και με τους πολιτικούς. ΑΝ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ, ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ!
Και θα το ξαναπω: ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ! Αυτό χρειαζόμαστε! Και αυτό μας λείπει! Δεν φτάνει που υστερούμε σε όλα τα άλλα, υστερούμε και από Δικαιοσύνη!
Έχω και μια ακόμα ερώτηση να κάνω στους πολιτικούς:Μήπως εμείς οι πολίτες έχουμε ταμπελάκια στο κούτελο που λέμε “κορόιδα, παρακαλώ εκμεταλλευτείτε μας”; Ή νομίζετε πως δεν έχουμε εγκέφαλο; Γιατί και εγκέφαλο έχουμε και απόψεις έχουμε και γνώμες έχουμε και θέλουμε να τις εκφράσουμε.
Θα μου πείτε: Γι’ αυτό δεν υπάρχει το Κοινοβούλιο; Κι εγώ θα σας απαντήσω με υφάκι: έλα μου, ντε!
Γι’ αυτό βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας. ΔΕΝ θα το κάνω κι αυτό εγώ για σας!
Πολλοί περιμένουν απ’ αυτή την έκθεση να βγούμε εμείς ως τα “πολιτισμένα” παιδιά που μιλάνε για το Καλό με όμορφες λέξεις, “σοβαρά” και “σωστά”. Να δώσουμε προτάσεις για βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν και να θίξουμε “σπουδαία” θέματα. Αλλά εγώ (και πολλοί φίλοι μου) δεν θα το κάνουμε αυτό. Πάντα ήμουν πνεύμα αντιλογίας κι αυτός είναι ο τρόπος που εκφράζω τις απόψεις μου κι ελπίζω πως κάποιος θα δει και θα τον αγγίξουν τα λόγια μου.Ίσως να τον κάνουν να σκεφτεί λιγάκι. Αυτό πιστεύω ότι είναι το νόημα!
Μάλλον θα μπορούσα να γράψω άλλες τόσες σελίδες, αλλά τελειώνει το μελάνι στο στυλό μου (και θα το χρειαστώ τις επόμενες ώρες) και η ελπίδα μου ότι θα πιάσουν τόπο τα λόγια μου.
Άλλωστε ποιός μας έπαιρνε εμάς στα σοβαρά;
Και το ποιό σημαντικό: Ποιός θα το κάνει ΤΩΡΑ;”

Πηγή




Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]