Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε μαθητές δημοτικού - Αυτή την έλλειψη διαπιστώσατε κύριε υπουργέ στην παιδική σας ηλικία;

Διαμαρτυρία Γονέων και Εκπαιδευτικών

στον Υπουργό Παιδείας

για την Σεξουαλική Αγωγή


Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε παιδιά προεφηβικής ηλικίας τέθηκε ως θέμα προς εκπαίδευση από το Υπουργείο Παιδείας και τον υπουργό κύριο Άρη Σπηλιωτόπουλο.
Η συγκεκριμένη θέση-απόφαση έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία στο παιδαγωγικό γίγνεσθαι της χώρας και προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις, κυρίως από γονείς οι οποίοι φοβούνται για το αποτέλεσμα του νέου πειραματισμού του νέου υπουργού, στην πολύπαθη σύγχρονη Ελληνική Παιδεία, όπου είθισται τα παιδιά και οι νέοι γενικότερα να χρησιμοποιούνται ως πειραματόζωα στην εφαρμογή "νέων" (νεοεισχθέντων) εκπαιδευτικών μεθόδων και πρακτικών.
Δεν γνωρίζουμε που αποσκοπεί ο νεωτερισμός που προσπαθεί να εισάγει ο κύριος υπουργός, αλλά υποθέτουμε πως κύριο μέλημά του είναι να μην υπάρξει έστω και ένα παιδί που θα τραυματισθεί ψυχολογικά από την εκπαίδευση επί σεξουαλικών θεμάτων. Με παρόμοιο σκεπτικό γονείς αλλά και εκπαιδευτικοί από τα Γρεβενά απέστειλαν μία επιστολή, προς τον κύριο Σπηλιωτόπουλο, όπου εκφράζουν τις βαθύτατες ανησυχίες αλλά και τους φόβους τους για την πιθανότητα (σοβαρότατη) να υπάρξουν εκτρωματικά αποτελέσματα αυτής της θεματικής ενότητας εκπαίδευσης, τα οποία και θα καταστρέψουν τις ευαίσθητες ψυχές των ανήλικων αυτών παιδιών.
Η επιστολή προς τον υπουργό κύριο Σπηλιωτόπουλο:
Γρεβενά 14 Μαῒου 2009
Προς
Τόν ἐξοχώτατο Ὑπουργό
Ἐθνικῆς Παιδείας καί Θρησκευμάτων
Ἀθήνα
Ἐξοχώτατε κύριε Ὑπουργέ,
Μέ δηλώσεις σας στόν «Ἐλεύθερο Τύπο» (Σάββατο 9/5/2009) προαναγγείλατε τήν εἰσαγωγή τοῦ μαθήματος τῆς Σεξουαλικῆς Ἀγωγῆς στό Δημοτικό. Γονεῖς καί ἐκπαιδευτικοί, πού μέ πόνο ψυχῆς παρακολουθοῦμε τήν πορεία τῆς παιδείας μας, σᾶς παρακαλοῦμε νά προσέξετε τίς παρακάτω ἐπισημάνσεις μας:
1. Ἔχουμε τήν ἐντύπωση ὅτι ἡ διαπαιδαγώγηση γύρω ἀπό τό θέμα αὐτό εἶναι ἀναπόσπαστα συνδεδεμένη μέ τό γενικότερο πρόβλημα τῆς ἀγωγῆς.
2. Ἀσφαλῶς στό ἐν λόγῳ μάθημα πρέπει νά ὑπάρχει τόσο ἡ ἐπιστημονι­κή γνώση τῆς βιολογικῆς πλευρᾶς τοῦ θέματος, ὅσο καί ἡ ἠθική ἀξιολόγησή του, μέ βάση τήν παράδοσή μας. Τό πρῶτο μέρος χωρίς τό δεύτερο εἶναι ἀνάπηρο.
3. Κάθε παιδί ἀποτελεῖ ξεχωριστή προσωπικότητα· ἀναπτύσσεται καί ὡρι­μάζει μέ τό δικό του ρυθμό. Ὑπάρχει κίνδυνος μιλώντας γιά ὅλα σέ ὅλους μαζί, νά δημιουργήσουμε σύγχυση καί μεγαλύτερα προβλήματα. Ἔγραφε γιά τό θέμα αὐτό ὁ Ε.Π. Παπανοῦτσος: «Δέν εἶναι εὔκολο πρᾶγμα νά μιλήσεις στά παιδιά γιά τό σέξ, χωρίς τόν κίνδυνο νά τά φοβί­σεις, νά τά γεμίσεις μέ ἀηδία, ἤ τό χειρότερο, νά τά ὁδηγήσεις σέ ἐκτραχηλισμούς». Πιστεύουμε ὅτι χρειάζεται ἐξατομικευμένη προσέγγιση στό θέμα αὐτό.
4. Ποιός θά διδάξει τό μάθημα; Δέν πρόκειται γιά μία ἁπλῆ ἀναμετάδοση βιολογικῶν γνώσεων· εἶναι ταυτόχρονα ἠθικό, ψυχικό καί πνευματικό μάθημα. Δέν μποροῦμε νά ἀνεχθοῦμε ἄλλα λάθη εἰς βάρος τῶν παιδιῶν μας. Πάντως ὁ ρόλος τῶν γονιῶν στή σεξουαλική ἀγωγή εἶναι ἀναντικατάστατος.
5. Ἡ διδασκαλία τοῦ μαθήματος σέ ὅσες χῶρες τό εἰσήγαγαν δημιούργησε προβλήματα, παρά ἔλυσε· ἀπέτυχε παταγωδῶς στίς Η.Π.Α., Δυτ. Γερμανία, Αὐστραλία, Σουηδία, Γαλλία, Ἀγγλία. Μήπως ζηλώσαμε τήν ἀσύδοτη καί λάγνα συμπεριφορά τῶν Βρετανῶν, ὅταν ἔρχονται γιά διακοπές στήν Ἑλλάδα, καί θέλουμε νά τούς ἀνταγωνιστοῦμε;
6. Γιατί δέν ἐφαρμόζετε πρῶτα πιλοτικά τά νέα σας προγράμματα - ἀφοῦ προηγουμένως ζητήσετε καί τήν ἄποψη τῶν γονιῶν - γιά νά διαπιστώσετε τήν ἐπάρκεια τῶν ἐγχειριδίων, καθώς καί τήν ἀνταπόκριση καί πρόοδο τῶν μαθητῶν; Γιατί τόση σπουδή; Ἄν τά νέα βιβλία, πού κυκλοφόρησαν τό 2006, τά δοκιμάζατε πρῶτα πιλοτικά, καλύτερη θά ἦταν ἡ εἰκόνα τοῦ σχολείου σήμερα.
7. Περιμέναμε νά ἐπιλύσετε τά προβλήματα πού δημιουργήθηκαν ἀπό τά ἀνούσια βιβλία, τήν κατάργηση τῆς ἐξολομολόγησης καί τούς ἀδέξιους χειρισμούς ἀπέναντι στό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν. Καί ἀντί γι’ αὐτό, ἐσεῖς ἀνοίγετε νέα μέτωπα. Λυπούμαστε εἰλικρινά!

Ἐκ μέρους 150 γονέων καί ἐκπαιδευτικῶν πού ὑπογράφουν
Ἀντωνία Θωμᾶ - Ζιώγα (Τ.Υ.)
Ἁγίου Γεωργίου 128
51100 Γρεβενά
Τηλ.:2462028631
Κοινοποιεῖται σέ ἁρμόδιους φορεῖς
Πηγή


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

2 σχόλια :

  1. ax kale, an ton eixan diapaidagwghsei kai afton ap'to dhmotiko isws na mh ginitan aderfh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πρόβλημα μας δεν είναι το μάθημα αυτό, αλλά ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
    Δεν έχουμε καταλάβει ότι όποιος κλάδος που αντιμετωπίζει πρόβλημα εργασίας ζητά από το ΥΠΕΠΘ να δημιουργήσει νέα μαθήματα στην α/θμια και β/θμια εκπαίδευση για να λύσουν το εργασιακό τους;
    Στο δημοτικό έχουμε Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά (ζητάνε και Ιταλικά), Μουσική, Γυμναστικές με διάφορες μορφές ( τους υποσχέθηκαν και 3η ώρα την εβδομάδα Γυμναστική για νέους γυμναστές), Ευέλικτες Ζώνες και ότι βάλει ο νους μας με αποτέλεσμα να κάνουν τα παιδιά 7ωρα και να έχουμε:
    Προβλήματα στην Ελληνική Γλώσσα τόσο στον προφορικό όσο και στο γραπτό λόγο.
    Προβλήματα στα Μαθηματικά ειδικά με την ποιότητα των περισσότερων βιβλίων του μαθήματος.
    Μαθητές ανιστόρητους και αγεωγράφητους που απλά έχουν εξασφαλίσει την προαγωγή τους από τη μια τάξη στην άλλη.
    Μαθητές που καλούνται να συγκεντρωθούν στο μάθημα τους μετά από την ώρα της γυμναστικής , της μουσικής και των τεχνικών, μαθημάτων που κάποτε καταλάμβαναν υποχρεωτικά τις τελευταίες ώρες του ωρολόγιου προγράμματος ενώ τώρα το μόνο που καταφέρνουν αφού βρίσκονται ανάμεσα σε ώρες μαθηματικών, γλώσσας, φυσικών, ιστορίας γεωγραφίας είναι να ξεσηκώσουν τα παιδιά και να μη μπορούν να παρακολουθήσουν τα παραπάνω μαθήματα.
    Αποτέλεσμα όλων αυτών να παράγουμε υποψήφιους πελάτες για τα φροντιστήρια κατά τη φοίτηση των παιδιών στη β/θμια εκπαίδευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]