Νίκη της Αριστεράς στο Μακεδονικό και στον Εμφύλιο
Του Αλέξανδρου Ασωνίτη
«Ειρήνη Γκίνη. Ή Μίρκα Γκίνοβα. Η κομμουνίστρια δασκαλίτσα, η «Σλαβομακεδόνισσα», η πρώτη γυναίκα που εκτελέστηκε από καταβολής ελληνικού κράτους. Ναι, έδωσε τη ζωή της τότε, το μακρινό 1946, για το σοσιαλισμό, για το ΚΚΕ. Αλλά και για κάποια άλλα πράγματα, που αφορούσαν στο λαό της, και που τότε διακήρυσσε το ΚΚΕ. Τότε. Αλλά τώρα…. Ευτυχώς αυτή σκοτώθηκε νωρίς.»Αυτή η μικρή ανάρτηση στο fb του δημοσιογράφου Θανάση Καρτερού, υπεύθυνου στο γραφείο Tύπου του κ. Τσίπρα, λέει όλη την αλήθεια για τους στόχους και τα κίνητρα που οδήγησαν το δίδυμο Τσίπρα-Κοτζιά να ξεπουλήσει την Μακεδονία με αποστασίες και ασφυκτικές διαδικασίες, καταλύοντας ουσιαστικά το Σύνταγμα και λοιδορώντας με άθλιες συνεχιζόμενες ύβρεις τον ελληνικό λαό που στην συντριπτική του πλειοψηφία αντιτίθεται στην συμφωνία των Πρεσπών, εξαίρετο δείγμα μαρξιστικού ολοκληρωτισμού και απολυταρχίας εις βάρος ενός ολόκληρου έθνους, της ιστορίας του και του μέλλοντός του, το οποίο ναρκοθετεί στην κυριολεξία.
Κι όλ’ αυτά για να αποδείξουν στον ξιπασμένο εαυτό τους, που κατάντησε χειρότερος κι απ’ την πιο αντιπαθή δεξιά κι έπαιξε και κορόιδεψε συνειδητά το ΟΧΙ του ελληνικού λαού στο δημοψήφισμα του 2015, ότι αυτοί είναι οι συνεπείς αριστεροί, οι ασυμβίβαστοι επαναστάτες. Αυτοί εφαρμόζουν τα κελεύσματα της Γ΄ Διεθνούς και του ΚΚΕ για ανεξάρτητη Μακεδονία, αυτοί κερδίζουν τελικά στον εμφύλιο.
Είναι, λοιπόν, πέραν κάθε εφιάλτη. Το μέλλον της Ελλάδας να καθορίζει, εκατό χρόνια μετά, μια καταγέλαστη κι ανυπόληπτη κομμουνιστική διεθνής. Πού στις αποφάσεις της δεν έδινε και δεν δίνει κανείς φυσικά την παραμικρή σημασία, παγκοσμίως. Μόνο οι Έλληνες αριστεροί τις θεωρούν αιώνια θέσφατα, και καταδικάζουν την χώρα βάσει αυτών.
Αυτές τις μαρξιστικές παρακρούσεις έκαναν πράξη ο Τσίπρας, ο Κοτζιάς, τέως μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ, ο Βούτσης κλπ. Ήθελαν να αποδείξουν ότι αυτοί είναι ατσάλινοι μπαρουτοκαπνισμένοι σύντροφοι και ποιος άλλος θα λύσει το Μακεδονικό, δικαιώνοντας τον μακεδονικό λαό, αν όχι η Αριστερά, η ανανεωτική, η καλύτερη, η πιο διεθνιστική, η πιο ρηξικέλευθη;
Εξ ου και το μελοδραματικό ύφος της ανάρτησης κι οι κατηγορίες κατά του ΚΚΕ ότι ξέχασε τον διεθνισμό του. Λόγια για επιθεώρηση τρίτης διαλογής. Κανένα ενδιαφέρον για την Ελλάδα, την ιστορία μας, για τους Έλληνες που σκοτώθηκαν προασπίζοντας την Μακεδονία, για το μέλλον των παιδιών μας. Τίποτα. Μόνο για «την Σλαβομακεδόνισσα δασκαλίτσα» που έπεσε «για τον λαό της», στασιάζοντας κατά της κυβέρνησης ενός άλλου λαού, αν θέλει λοιπόν να συνεχίσουμε τον συλλογισμό του ο δημοσιογράφος.
Πλέον όμως όχι σλαβομακεδονικός λαός, αλλά Μακεδονικός λαός, με μακεδονική γλώσσα και ταυτότητα, και υπογραφή της ελληνικής κυβέρνησης. Είναι όμως ελληνική μια κυβέρνηση που ξεπουλάει την Ελλάδα και τα δίκαιά της; Ήταν ελληνική κυβέρνηση η χούντα, είναι ελληνική κυβέρνηση αυτή του Σύριζα; Η απάντηση στο ερώτημα θα καθορίσει τις εξελίξεις στο Σκοπιανό.
Με το λεγόμενο Μακεδονικό συμβαίνουν δύο μοναδικά πράγματα στην παγκόσμια Ιστορία, τότε και τώρα:
Α) Μια εκλεγμένη κυβέρνηση και το κόμμα της στρέφεται συνειδητά και μετωπικά κατά του λαού που την εξέλεξε. Και υποστηρίζει τα συμφέροντα τρίτου λαού, τον οποίο ο λαός που τους εξέλεξε κατηγορεί για εις βάρος του κλοπή. Δηλαδή στην συμφωνία, τα Σκόπια «διαπραγματεύθηκαν» με τον εαυτό τους, όχι με κυβέρνηση τρίτου λαού. Κωμωδία ήταν οι εξάμηνες συζητήσεις. Ο Τσίπρας διασφάλισε τα δικά τους συμφέροντα όχι τα δικά μας, παραχωρώντας τους γλώσσα, ταυτότητα, εθνικότητα, χρήση όρων κλπ. Πιστεύει ότι η Ελλάδα έχει άδικο κι οι Σκοπιανοί δίκιο. Τι διαπραγμάτευση να κάνεις αν πιστεύεις ότι δείχνεις αλυτρωτισμό προς τα Σκόπια; Και κάνει τα πάντα να τους δώσει υπόσταση και τους αντιμετωπίζει σαν ισότιμους. Μπροστά στο πάθος να ταπεινώσουν την Ελλάδα, δεν τους νοιάζει ούτε το ΝΑΤΟ κι η ΕΕ. Το γράφουν οι «κατά λάθος Έλληνες» στους τοίχους: «΄Έχουμε πόλεμο με την Ελλάδα». Με τις Πρέσπες, νικητές του εμφυλίου είναι αυτοί. Το ότι ανοίγουν κι άλλο κύκλο εμφυλίου, φυσικά δεν τους ενδιαφέρει. Η Ελλάδα είναι ιμπεριαλιστική χώρα: αυτό πιστεύει ο Σύριζα και οι προστατευόμενοί του.
Β) Μια βουλγαρική συμμορία οικειοποιείται, από το 1900, το όνομα ενός παγκοσμίου φήμης πολιτισμού και την ιστορία του, που και τα δύο ανήκουν σε γειτονικό της έθνος. Και 118 χρόνια μετά κερδίζει όνομα κ.λπ., τούς το παραχωρεί οικειοθελώς η κυβέρνηση του έθνους που κατακλέβουν. Αξίζουν συγχαρητήρια στους κομιτατζήδες (ζωντανούς και πεθαμένους) για την μεθοδική επιμονή τους. Που στα τέλη του 19ου αιώνα, απογοητευμένοι που η βουλγάρικη/εξαρχική επίθεση για προσάρτηση της Μακεδονίας απέτυχε, αποσχίσθηκαν και σκαρφίστηκαν ότι είναι ξεχωριστός λαός απ’ τους Βούλγαρους, ότι είναι Μακεδόνες!! Αυτό ονομάζουν «εθνογένεση»! Έτσι υπεξαίρεσαν το όνομα και την ιστορία του γειτονικού τους λαού που δεν μπορούσαν να κερδίσουν, του ελληνικού.
Και για να αυξήσουν τις μηδαμινές πιθανότητες επιτυχίας τους, υποδύθηκαν τους κομμουνιστές επαναστάτες, ώστε να έχουν μια μόνιμη ομπρέλα. Σωτήρια κίνηση. Οι κομμουνιστές οραματιστές της Γ΄ Διεθνούς, προφητεύοντας ότι θα γίνει προλεταριακή επανάσταση στην προπολεμική Βουλγαρία, υποστήριξαν αμέσως, και για πάντα, τον σφετερισμό της Μακεδονίας απ’ την βουλγάρικη συμμορία. Άλλωστε, ήταν φοβεροί και τρομεροί διεθνιστές που θα άλλαζαν τα πάντα στον κακό κόσμο και θα έφεραν την ειρήνη. Των γκουλάγκ.
Όλα αυτά υιοθέτησε και δεν απαρνήθηκε ποτέ οποιοδήποτε γκρουπούσκουλο, κομματίδιο ή κόμμα της αριστεράς στην Ελλάδα. Ούτε ποτέ τους απαρνήθηκαν την μαρξιστική θεώρηση, κατά την οποία η Ελλάδα είναι μια ιμπεριαλιστική ανορθογραφία, «κράτος φάντασμα» που από το 1821 και μετά όλο επεκτείνεται και πρέπει να την ανακόψουν και να την ταπεινώσουν. Με τέτοια δηλητηριάζουν ανήσυχα παιδιά στα πανεπιστήμια.
Έτσι το ΚΚΕ, με τις αποφάσεις του για ανεξάρτητη Μακεδονία και Θράκη, έστειλε χιλιάδες, αθώα, μέλη του σε εξορίες, μακρονήσια, φυλακές, προσφυγιά, σε βασανιστήρια, σε εξευτελισμούς, αλλά στόχο δεν άλλαξε κανένα αριστερό κόμμα από το 1920: Περίμεναν υπομονετικά, πολύ υπομονετικά, περίμεναν μια συμφορά, όπως το μνημόνιο (αλλά πάντα τις συμφορές μας εκμεταλλεύονται:
Μικρασία, ναζιστική κατοχή, Κύπρος, χούντα, για να αναδυθούν) ανέχτηκαν τα πάντα, έκαναν εμφύλιο, έχασαν και τους εξάγνισε η χούντα, αλλά στο τέλος κέρδισαν και επέβαλαν με αυταρχισμό και λεκτική βία την θέση τους:
Οι Βούλγαροι κομιτατζήδες του Βεμερό, που παριστάνουν τους αριστερούς αντιφασίστες, είναι Μακεδόνες, αυτοί είναι οι μόνοι Μακεδόνες, και πρέπει η Ελλάδα, που τους καταπιέζει, να τους αναγνωρίσει. Αυτό έκανε κι επιχαίρει ο Σύριζα, και κατηγορεί το ΚΚΕ ότι συμβιβάστηκε.
Είναι τόσο οφθαλμοφανή τα κίνητρά τους που μέχρι και το ίδρυμα Σόρος, ο ιδιοκτήτης χρηματοδότης της Φύρομ, προβαίνει σε αντίστοιχες διαπιστώσεις. Τους πίεσαν ίσως για διαπραγματεύσεις, οι Αμερικάνοι, δεν τους υπαγόρευσαν όμως τους όρους. Μόνοι τους θέλησαν και τα έδωσαν όλα. Και μόνοι τους, με τον Κοτζιά, είχαν ζητήσει «διαπραγματεύσεις» για να λύσουν το Μακεδονικό. Επρόκειτο βέβαια για παραχωρήσεις, όχι για «διαπραγματεύσεις».
Και μετά την παραχώρηση στους κομιτατζήδες, γονάτισαν στην Αλβανία, με την δολοφονία Κατσίφα. Και ετοιμάζονται, όπως έχω γράψει από πολύ καιρό, για το μεγάλο τους στόχο: την παράδοσή μας στην Τουρκία. Σε Αιγαίο, Θράκη, Κύπρο. Μεθαύριο ο Τσίπρας θα ακούσει τον Ερντογάν να μιλάει για Μακεδονία. Θα ‘ναι σαν μιλάει ο ίδιος. Έργο του είναι η συμφωνία που υποστηρίζουν οι δανειστές των μνημονίων.
Επιδιώκουν λοιπόν με συμφωνίες να δεσμεύσουν τις επόμενες κυβερνήσεις, θέλουν πάση θυσία να τιμωρήσουν την Ελλάδα, επειδή απλώς υπάρχει. Παίρνουν εκδίκηση για την (προσωρινή) ήττα τους στον εμφύλιο. Νίκησαν αυτοί, ύστερα από 80 χρόνια. Και δεν θα σταματήσουν. Με πρόσχημα την δήθεν «ειρήνη» στα Βαλκάνια (μεγάλο επίτευγμα να επιβάλλεις την ειρήνη, εκεί που επικρατεί ειρήνη επί 105 χρόνια), θα κάνουν όσες υποχωρήσεις μπορούν, αδιαφορώντας για τις συνέπειες.
Μας το βεβαιώνει και το Ουράνιο Τόξο. Η οργάνωση των κομιτατζήδων στην Φλώρινα, έβγαλε ανακοίνωση ότι η Ελλάδα τους καταπιέζει 120 χρόνια. Συμφωνώ απολύτως.
121 χρόνια πριν, όμως, 122, 123 χρόνια, δεν τους καταπίεζε η Ελλάδα; Γιατί; Πού ήταν τότε οι Μακεδόνες; Δεν υπήρχαν; Και πώς ξεφύτρωσαν την επόμενη χρονιά; Και πώς μιλάνε βουλγάρικα κι έχουν βουλγάρικα ονόματα; Και στους Βαλκανικούς πολέμους πού ήταν; Και ποια σημαία είχαν αναγγέλλοντας την εθνογένεσή τους; Γιατί έκλεψαν τον ήλιο της Βεργίνας;
Άσχημες εξελίξεις μας περιμένουν, σε πολύ άσχημες περιπέτειες έβαλαν την Ελλάδα οι εγκληματικές αποφάσεις Τσίπρα. Πολύ φοβάμαι ότι τα χειρότερα δεν έχουν καν αρχίσει. Για ό,τι όμως συμβεί στο εξής, και που κανείς δεν μπορεί να προσδιορίσει, ένοχη απολύτως και εξ ολοκλήρου είναι η κυβέρνηση. Κανείς άλλος. Αυτοί μόνο. Δεν θα είμαστε εμπαθείς αν ευχηθούμε να τους δούμε κι αυτούς στο εδώλιο, τους Ιωαννίδηδες της Αριστεράς.
* Ο Αλέξανδρος Ασωνίτης είναι συγγραφέας. Το μυθιστόρημά του Εκτέλεση, μόλις κυκλοφόρησε απ’ τις εκδόσεις Πατάκη. Συντονίζει την σχολή σεμιναρίων Ανοιχτή Τέχνη
Άρδην - Ρήξη
ΑπάντησηΔιαγραφή"Επιδιώκουν λοιπόν με συμφωνίες να δεσμεύσουν τις επόμενες κυβερνήσεις.
Μας το βεβαιώνει και το Ουράνιο Τόξο. Η οργάνωση των κομιτατζήδων στην Φλώρινα, έβγαλε ανακοίνωση ότι η Ελλάδα τους καταπιέζει 120 χρόνια."
Αυτό φυσικά μόνο με τετελεσμένα στο διεθνές δίκαιο γίνεται. Το κύριο μέλημα της κυβέρνησης Τσίπρα ήταν ακριβώς να συμφωνήσουν σε ένα εξ΄επίτηδες προβληματικό κείμενο. Κάπου μετά τις εκλογές (δήθεν) με την επόμενη κυβέρνηση, να δούμε τι είδους προσπάθεια κατευνασμών θα λανσάρουν στις απαιτήσεις των σκοπιανών.
Όταν ακούγονται φωνές όπως οι παρακάτω,τι να πει κανείς...;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορούν άραγε να κατανοήσουν το απλό που καταλαβαίνει ένας αγράμματος,απόφοιτος δημοτικού σχολείου,ότι πρόκειται για παράδοση εδάφους και ιστορίας...;
Απλά αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να σκέφτονται έτσι...;
https://www.tovima.gr/2018/02/03/opinions/apla-mathimata-onomatodosias/
Απλά μαθήματα ονοματοδοσίας | tovima.gr
Μια συγκυρία, από αυτές που σπάνια εμφανίζονται στην Ιστορία, φάνηκε να επιτρέπει την επίλυση ενός προβλήματος που στοιχειώνει επί δεκαετίας την εξωτερική μας πολιτική: την ονομασία της FYROM. Ομως αίφνης, κάτι η τύφλωση της δεξιάς συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης, κάτι η επιπολαιότητα και ο τακτικισμός του Πρωθυπουργού και κάτι η πολιτική ανεπάρκεια του αρχηγού της αντιπολίτευσης έχουν οδηγήσει την Ελλάδα στα πρόθυρα ενός Βατερλό στην εξωτερική της πολιτική. Ενώ ένθεν και ένθεν των συνόρων οι πατριδοκάπηλοι κόπτονται για αδιαπραγμάτευτα ιστορικά δίκαια παρακινώντας μάζες εθισμένες στη διχρωμία του άσπρου και του μαύρου σε αδιαλλαξίες, κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να ρωτήσει τη γνώμη των ιστορικών για το υποτιθέμενο διακύβευμα. Αυτόκλητος, λοιπόν, θα εξηγήσω κάποιες απλές και αδιαπραγμάτευτες αλήθειες, διακρίνοντας πράγματα που είναι πολύ διαφορετικά.
Ας αρχίσουμε από τα εύκολα: την ελληνικότητα των αρχαίων Μακεδόνων. Μετά από δεκαετίες ερευνών η ελληνικότητα των αρχαίων Μακεδόνων είναι αδιαμφισβήτητη. Το εθνικό τους όνομα έχει διακριτή ετυμολογία, από το «μακεδνός» (ορεσίβιος ή ψηλορείτης)· οι πόλεις τους έχουν ονόματα με ελληνική ετυμολογία, όπως Αιγές (η κατσικούπολη) και Δίον (το ιερό του Δία). Στα παιδιά τους έδιναν ελληνικά ονόματα, όπως Φίλιππος, Αλέξανδρος, Βερενίκη (δηλαδή Φερενίκη), Βάλακρος (δηλαδή φαλακρός), Περδίκκας, Αμύντας, Κράτερος, Παράμονος. Πτολεμαίος, Κλεοπάτρα κ.λπ. Λάτρευαν θεούς ελληνικούς. Κι αν και η διάλεκτός τους μας ξενίζει (άντε να καταλάβεις ότι Δάρρων σημαίνει Θάρρων), δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι ανήκει στις ελληνικές διαλέκτους. Οταν ο Αθηναίος Δημοσθένης τους κατηγορούσε για βαρβάρους, το έκανε με τον ίδιο τρόπο που ο οπαδός του Ολυμπιακού μπορεί να πει τον Παοκτζή «Βούλγαρο».
Ατυχώς, στην όλη συζήτηση δεσπόζει όχι η ελληνικότητα των Μακεδόνων, αλλά η ελληνικότητα της Μακεδονίας. Και εδώ ξεκινούν οι παρεξηγήσεις. Γιατί, πολύ απλά, η απόδοση εθνικού χαρακτηρισμού σε μια γεωγραφική περιοχή γενικά και αόριστα είναι μια ανιστόρητη ανοησία. Οσο ανόητο και ανιστόρητο θα ήταν να μιλά κανείς για την «τουρκικότητα της Μικράς Ασίας» (διαγράφοντας χιλιετίες Ιστορίας) ή για την «εβραϊκότητα της Παλαιστίνης», εξίσου ανιστόρητο είναι και το να μιλά κανείς γενικά και αόριστα για την ελληνικότητα της Μακεδονίας. Οσο και αν αυτό δεν αρέσει στους ημιμαθείς φωνακλάδες πολιτικούς, την αρχαία Μακεδονία δεν την κατοικούσαν ποτέ μόνον ελληνικοί πληθυσμοί. Οι πιο εύγλωττες πηγές, οι επιγραφές που επί δεκαετίας δημοσιεύουν οι ερευνητές του Εθνικού (ναι, Εθνικού) Ιδρύματος Ερευνών, της αρχαιολογικής υπηρεσίας και του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης δείχνουν τη συνύπαρξη των Ελλήνων (Μακεδόνων και αποίκων από άλλες περιοχές) με μη ελληνικούς πληθυσμούς, αρχικά Θράκες και Ιλλυρούς, αργότερα Γαλάτες, στη συνέχεια Ιταλούς, όπως ο Γαλάτης Αμβίκατος στην Κύρρο, ο Θράκας Σεύθης στην Εδεσσα και ο Τραλλίπορις στο Μεταγγίτσι της Χαλκιδικής, o Γάιος Μέστριος Πρίσκος στο Δίον και άλλοι αναρίθμητοι άνδρες και γυναίκες. Αν οι λαλίστατοι αλλά ιστορικώς άσχετοι απόστρατοι στρατηγοί και στρατευμένοι ιερείς αμφιβάλλουν, ας δουν τις δημοσιεύσεις των επιγραφών.
Οσο η ελληνικότητα των αρχαίων Μακεδόνων είναι αδιαμφισβήτητη, τόσο η ελληνικότητα της Μακεδονίας είναι αδιευκρίνιστη: ελληνικότητα πότε και πού; Τον 2ο μ.Χ. αιώνα όταν οι σημαντικότερες πόλεις, η Πέλλα, η Πύδνα, οι Φίλιπποι, η Κασσάνδρεια, ήταν ρωμαϊκές αποικίες και κατοικούνταν από ιταλούς αποίκους; Πριν από τους Βαλκανικούς Πολέμους στη Θεσσαλονίκη των Εβραίων, Αρμενίων, Ελλήνων και Οθωμανών; Ή τον 21ο αιώνα στην Μπίτολα, που μπορεί στην αρχαιότητα να ήταν η Ηράκλεια Λυγκηστίς, αλλά σήμερα δεν έχει ελληνικό πληθυσμό; Πολύ απλά: η όποια αναφορά στην ελληνικότητα της Μακεδονίας σε σχέση με την ονομασία της πΓΔΜ είναι αερολογία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι έρχομαι στο τρίτο ζήτημα: Τι σημαίνει Μακεδονία; Τα αρχαία εθνικά και γεωγραφικά ονόματα διακρίνονται σε πρωτογενή και δευτερογενή. Αλλοτε είναι η γεωγραφική περιοχή (π.χ. Εύβοια, Αίγυπτος) που ονοματίζει τον λαό που την κατοικεί (π.χ. Ευβοείς, Αιγύπτιοι). Αλλοτε μια φυλή (π.χ. Σικελός) δίνει το όνομά της στην περιοχή που κατοικεί (π.χ. Σικελία). Ετσι, η περιοχή που κατοικούν οι Αρκάδες είναι Αρκαδία – Αρκαδίες υπάρχουν και στην Πελοπόννησο και στην Κρήτη· η περιοχή που κατοικούν οι Βοιωτοί ονομάζεται Βοιωτία κ.ο.κ. Αν σε μια γεωγραφική περιοχή υπάρχει και μια διαφορετική φυλετική ομάδα, η ονομασία της διαφοροποιείται. Οι έλληνες κάτοικοι της Σικελίας που δεν ήταν Σικελοί ήταν Σικελιώτες· οι κάτοικοι της Αιγύπτου που δεν είναι Αιγύπτιοι είναι Αιγυπτιώτες. Η Κυδωνία στην Κρήτη πήρε το όνομά της από τους Κύδωνες· όταν στην Κυδωνία εγκαταστάθηκαν Αιγινήτες, το όνομά τους δεν ήταν πια Κύδωνες, αλλά Κυδωνιάτες.
Οι αρχαίοι Μακεδόνες έδωσαν το όνομά τους στην περιοχή που κατέλαβαν και που σήμερα βρίσκεται και βορείως και νοτίως των συνόρων του ελληνικού κράτους. Δεδομένου ότι στη μεγάλη τους πλειοψηφία οι σημερινοί κάτοικοι της Μακεδονίας είναι ξενόφερτοι πληθυσμοί (με πιο τελευταία εγκατάσταση εκείνη των προσφύγων της Μικράς Ασίας) και όχι απευθείας απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων, κανονικά θα έπρεπε να λέγονται Μακεδονιάτες, Μακεδόνιοι ή Μακεδονικοί.
Φυσικά θα ήταν γελοίο να απαιτεί κανείς να αλλάξουν οι κάτοικοι της (ελληνικής) Μακεδονίας το όνομά τους και να λέγονται Μακεδονιάτες. Με ποια νομιμοποίηση μπορούμε να το ζητήσουμε εμείς από τους γείτονές μας; Πολύ απλά: επειδή δεν έχουν καμιά σχέση με τους (Ελληνες) αρχαίους Μακεδόνες. Το ότι δεν είναι Μακεδόνες, δεν τους εμποδίζει όμως να είναι Novamakedonski (Νεομακεδόνες). Οπως οι κάτοικοι του New Mexico δεν είναι Μεξικανοί, η Nova Makedonija δεν είναι η αρχαία Μακεδονία. Αυτό το όνομα δεν χρειάζεται να σκανδαλίζει τους ιστορικά ευαίσθητους Ελληνες, όπως δεν ενοχλεί και τους αλβανόφωνους της πΓΔΜ. Αντίθετα, το όνομα Βόρεια ή Ανω Μακεδονία (όπως Βόρεια και Νότια Κορέα, Βόρεια Ηπειρος, Ανατολική και Δυτική Γερμανία κ.λπ.) αυτόματα δημιουργεί συνειρμούς διχοτόμησης και καλλιεργεί αλυτρωτισμούς. Το όνομα Nova Makedonija, σημειωτέον το όνομα της αρχαιότερης εφημερίδας στην πΓΔΜ, είναι και γεωγραφικά ακριβές και ιστορικά αποδεκτό. Δημιουργεί σαφέστατη διάκριση ανάμεσα στους αρχαίους Μακεδόνες, που ήταν αναμφισβήτητα Ελληνες, και στους σύγχρονους πληθυσμούς που κατοικούν τα εδάφη στα οποία εκείνοι πριν από χιλιετίες έδωσαν το όνομά τους. Δεν υπάρχει λόγος ούτε να γίνεται πολύ κακό για το τίποτα ούτε, για τους λάτρεις της αρχαίας ελληνικής, να «παίζομεν εν ου παικτοίς».
και διδάσκουν...
https://mathesis.cup.gr/courses/course-v1:History+Hist2.3+19C/about
Απλά δεν πιστεύουν στη συνέχεια του Έθνους...!
και δεν το παραδέχονται αλλά εμμέσως αυτό δηλώνουν.
ας θυμηθούμε τον αείμνηστο Σαράντο Καργάκο,
https://youtu.be/XogkFDFO0SI
Ο Σαράντος Καργάκος για τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου,
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://youtu.be/A9j2dtYUk7k
ΑΜΦΙΠΟΛΗ: Ο τάφος του Μ. Αλεξάνδρου βρίσκεται στην Αμφίπολη Σ. Καργάκος
ΑπάντησηΔιαγραφή