Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Τ. Κουίκ: Ο Τσίπρας είναι... μπροστάρης!


Διθύραμβοι από τον Τ. Κουίκ για τον πρωθυπουργό, τον οποίο χαρακτήρισε μπροστάρη που εμπνέει τον κόσμο. Παράλληλα ο Κουίκ υποστήριξε ότι ήθελε να παραμείνει στους ΑΝΕΛ, αλλά πλέον δεν υπήρχε... κοινοβουλευτική ομάδα.

«Θα μιλήσω για τα ενδιαφέροντα ανοίγματα του Αλέξη Τσίπρα, και λέω ότι δεν είμαι Αριστερός, είμαι Καραμανλικός, μάλιστα κάποτε μου είπε ο ίδιος ο Καραμανλής να μην είμαι «αριστεροφοβικός» και μάλιστα μου είπε «να εμπιστεύομαι την εντιμότητα των αριστερών». Ο Τσίπρας είναι ένας μπροστάρης για τον ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα εμπνέει κόσμο που μπορεί να μην είναι αριστερός, ανοίγει διαδρομές», δήλωσε ο υφυπουργός Εξωτερικών Τέρενς Κουίκ σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ

«Δεν πιστεύω ότι εγώ άλλαξα θέση» δήλωσε εξάλλου ο υφυπουργός Εξωτερικών για όσα συνέβησαν σχετικά με την έδρα του Θανάση Παπαχριστόπουλου.


Ο κ. Κουίκ είπε χαρακτηριστικά: «Δεν πιστεύω ότι άλλαξα θέση (...). Όταν εγώ ορκίστηκα, δεν υπήρχε δυστυχώς κοινοβουλευτική ομάδα. Όταν πληροφορήθηκα ότι παραιτήθηκε ο Παπαχριστόπουλος στενοχωρήθηκα. Διότι περίμενα ότι θα έμενε, οπότε θα έμενα κι εγώ (σ.σ. στην κοινοβουλευτική ομάδα των ΑΝΕΛ) και από εκεί και πέρα, εάν ήθελε κάποιος να με διώξει ή όχι».


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Απο εντιμοτητα "δεξιοι" και "αριστεροι", σκιζετε.

    Ειστε τοσο εντιμοι ,που δεν ξερει ο κοσμος ποιον να πρωτοψηφισει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]