Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ζόραν Ζάεφ: Είμαι και εγώ Αλβανός Ορθόδοξος


Κατά την επίσκεψή του σήμερα (χθες) στην πόλη Τίκβες, ο πρωθυπουργός, Ζόραν Ζάεφ, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για τις δηλώσεις που έκανε ο Μπράνκο Μανοϊλόφσκι (πολιτικός που δηλώνει Αλβανός Ορθόδοξος) για την υπουργό Άμυνας Ραντμίλα Σεκερίνκσα ότι έχει καταγωγή αλβανική και θεωρείται Αλβανίδα Ορθόδοξη, ο πρωθυπουργός δήλωσε:
"Είναι αλήθεια ότι η γιαγά της Ραντμίλα ήταν Αλβανίδα Ορθόδοξη, αλλά είναι τόσο τρομερό αυτό; Και εγώ είμαι Ορθόδοξος αλβανικής καταγωγής, τόσο από τη γιαγιά μου όσο και από τον παππού μου που ήταν Ιλλυριοί στην Στρώμνιτσα, που αποδέχθηκαν την Ορθόδοξη πίστη.
Με την πάροδο του χρόνου , οι Σλάβοι, δια της βίας, κυρίως, μας αφομοιώσανε και μας επέβαλαν τη σλαβική γλώσσα. Αλλά όλα αυτά ανήκουν στην ιστορία. Σας προτρέπω να ξεχάσουμε όλα αυτά τα πράγματα τώρα που μέλημά μας είναι να οικοδομήσουμε μια βιώσιμη κοινωνία για όλους".

Συνεχίζοντας περαιτέρω, ο Ζάεφ πρόσθεσε ότι ακόμη και στην Ελλάδα υπάρχουν Ορθόδοξοι Αλβανοί.
«Περισσότεροι από 25 εκατομμύρια (!) Ορθόδοξοι Αλβανοί ζούνε στα Βαλκάνια, κυρίως στην πΓΔΜ, στην Ελλάδα, την Αλβανία και τη Σερβία. Για αυτό καταλαβαίνουμε εύκολα τους Έλληνες. Ο Γκρούεφσκι ήταν φασίστας και εθνικιστής της καθαρότητας και με ένα τέτοιο άτομο δεν μπορούσε να γίνει διαπραγμάτευση»,
είπε ο Ζάεφ.

Στην προκλητική ερώτηση ενός δημοσιογράφου που προέτρεψε τον Ζάεφ να μιλήσει στα αλβανικά, ο Πρωθυπουργός απάντησε:
"Δεν μπορώ να μιλήσω στα αλβανικά, η αλβανική γλώσσα δεν είναι η μητρική μου, αλλά η γλώσσα των προπαππούδων και προγιαγιάδων μου, αλλά δεν είναι σημαντικό πώς οι άνθρωποι μιλούν, αλλά πως αισθάνονται, για εμένα οι Αλβανοί είναι φίλοι",
κατέληξε ο πρωθυπουργός Ζόραν Ζάεφ.

Στοιχεία από fmimages.net
The Hellenic Information Team


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Σε λίγο θα μας πει πως όλη η Ευρώπη είναι Αλβανοι..."Δεν μπορώ να μιλήσω στα αλβανικά, η αλβανική γλώσσα δεν είναι η μητρική μου, αλλά η γλώσσα των προπαππούδων και προγιαγιάδων μου, αλλά δεν είναι σημαντικό πώς οι άνθρωποι μιλούν, αλλά πως αισθάνονται, για εμένα οι Αλβανοί είναι φίλοι",Δηλαδή ποια εννοεί ο τύπος μητρική γλώσσα?Αυτός τώρα να υποθέσω ότι νιώθει Αλβανός παρόλο που δεν μιλάει την Αλβανική αλλά τη σλαβική αλλά νιώθει και σλάβος διότι είναι και MONKEYDONIANS ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΖΑΛΙΖΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΝΚΕΥDONYPAPARIES ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΙΓΙΝ ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ MONKEYNONIAS!Ε ΡΕ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ ΜΕ ΤΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΜΙΑ..ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΙΣΕΙ ....ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]