Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Ποιος απειλεί τη Δημοκρατία;


Επειδή η υποκρισία έχει πιάσει ταβάνι στην κομματική και εκπαιδευτική κοινότητα και κρύβεται η αλήθεια για να σωθούν ιδεολογίες που αντιμάχονται τη Δημοκρατία, το πανό σε ένα (1) υπό κατάληψη σχολείο στη Β. Ελλάδα, που γράφει «η Δημοκρατία πούλησε τη Μακεδονία» είναι το καλύτερο παράδειγμα για να ξεσκεπαστεί όλη αυτή η σαπίλα.

Όλη η εκστρατεία συκοφάντησης των καταλήψεων που γίνονται με στόχο τη συμφωνία των Πρεσπών, και που έχει πάρει διατάσεις υστερίας στην κυβέρνηση και σε μερίδα καθηγητών και υπερασπιστών της συριζέϊκης και σημιτικής παιδείας της κ Ρεπούση, έχει στηριχτεί πάνω στην κατηγορία ότι πίσω από τις κινητοποιήσεις αυτές είναι η Χρυσή Αυγή. Και πως η ακροδεξιά έχει μπει στα σχολεία και καθοδηγεί τη νεολαία στον εθνικισμό και στην αντιδημοκρατία.

Κατ' αρχήν ένα (1) ή δύο (2) πανό από δεκάδες σχολεία που είναι υπό κατάληψη δε σημαίνει παρά μόνο ότι στο συγκεκριμένο σχολείο υπάρχουν στην κατάληψη δυνάμεις που εχθρεύονται ΑΥΤΗ τη Δημοκρατία. Ενδεχομένως και σε άλλα σχολεία. Και το ερώτημα είναι απλό: Πρέπει να υπάρχει η Χρυσή Αυγή και οι εθνικιστές για να πιστεύουν οι μαθητές ότι η Δημοκρατία εχθρεύεται την πατρίδα και ότι το πολίτευμα αυτό είναι σάπιο;

Ποιος έσπερνε και σπέρνει στους δρόμους, στα σχολεία και στα πανεπιστήμια από το 2011 μέχρι και το 2014 το σύνθημα «η χούντα δεν τέλειωσε το ‘73» ενάντια σε δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις; Και πόσοι από τους καθηγητές που σήμερα ολοφύρονται με τις μαθητικές κινητοποιήσεις αντέδρασαν σ αυτή τη διασπορά μιας τόσο καταφανούς αντιδημοκρατικής νοοτροπίας; Τι άλλο έλεγε αυτό το σύνθημα από το ότι έχουμε χούντα και όχι Δημοκρατία; Αλλά, τότε βόλευε τις ιδεολογικές και κομματικές μας παρωπίδες, ενώ τώρα διακυβεύεται η αγαπημένη συμφωνία των Πρεσπών και η μονοκρατορία μιας μονόφθαλμης στενοκέφαλης αριστεράς στα σχολεία.


Ποιος έσπερνε και σπέρνει το σύνθημα «να καεί, να καεί το μπουρδέλο η Βουλή», χωρίς να αντιδράσει ποτέ όλη η ευαισθητούλα και δήθεν δημοκρατική παράταξη που κυβερνάει σήμερα τον τόπο, αλλά ούτε και οι καθηγητές, που σήμερα τους έπιασε ο πόνος για την εισβολή ακροδεξιών στα σχολεία. Αρκετοί από τους οποίους ξεστόμιζαν αυτά τα συνθήματα, ενώ άλλοι χαμογελούσαν αυτάρεσκα;

Ποιος χαϊδεύει όλο το μπάχαλο και το δήθεν αναρχοαυτόνομο μπουλούκι, που συνθηματολογεί ενάντια στη Δημοκρατία, καταγγέλλοντάς την σαν φασιστική, με συνθήματα στους δρόμους, στα σχολεία, σε καταλήψεις, με ντου στα πανεπιστήμια και με καταδίκη του κοινοβουλευτισμού; Ποιος αποδέχεται όλη αυτή την επίθεση στη Δημοκρατία, που είναι διαρκής και διογκούμενη, με επιχειρήματα δικαιωματισμού και … δημοκρατικότητας; Ποιος έχει ενοχληθεί από όσους σήμερα εξανίστανται για την εισβολή αυτής της νοοτροπίας μέσα στα σχολεία;

Υποκριτές και φανατισμένοι. Αυτοί είναι όσοι τους έπιασε ο πόνος τώρα για την ακροδεξιά στα σχολεία. Μια ακροδεξιά που είναι εδώ από τον εξευτελισμό των Δημοκρατικών διαδικασιών μέσα στη Βουλή, όπου μια καλπονοθευτική μειοψηφία κυβερνάει σχεδόν μονίμως περίπου δικτατορικά, με ισχνές πλειοψηφίες πάνω σε μείζονα πολιτικά, οικονομικά και εθνικά θέματα. Κι αυτό δεν το λέω εγώ. Οι ίδιοι το λένε, καταγγέλλοντας ως καλπονοθευτικούς τους εκλογικούς νόμους!

Μια ακροδεξιά που την έχει γεννήσει η γενικευμένη ανασφάλεια των ανθρωπάκων στις γειτονιές και στα χωριά από την απουσία κάθε φυσικής προστασίας απέναντι σε κάθε έγκλημα, μικρό και μεγάλο, που γίνεται πια σχεδόν ανενόχλητο, χωρίς αστυνομία και με μια σερνάμενη δικαιοσύνη

Μια ακροδεξιά, που είναι εδώ από την αποδόμηση και τη διαστροφή της ελληνικής ιστορίας από μια εκπαιδευτική μειοψηφία, όχι απλώς κολλημένη σε αντιδιαλεκτικά και μονόφθαλμα προστάγματα, αλλά φανερά εχθρική στην ύπαρξη, στην ιδέα Ελλάδα. Επειδή οι μετεμφυλιακές κυβερνήσεις και η χούντα έσπειραν έναν υπερεθνικισμό και ένα άγριο ανθρωποκυνηγητό σε κάθε αριστερό και σε κάθε αντιεθνικιστή. Αλλά, αντί να διορθώσουμε τη μια παρεκτροπή, από το ένα άκρο πήγαμε στο άλλο! Με αποτέλεσμα να σπέρνουμε Παιδεία ανάμεσα στα άκρα. Μαύρο- άσπρο!

Όλη αυτή την αντιδημοκρατία δεν την έχει γεννήσει καμιά ακροδεξιά. Την έχουν γεννήσει αδιάφορες για τη Δημοκρατία και φανατισμένες κομματικές φατρίες που κυβέρνησαν, με αποκορύφωμα τη σημερινή. Που πολλοί παράγοντές της δεν κρύβουν την έχθρα τους γι αυτή τη Δημοκρατία, και την προτίμησή τους σε μοντέλα δικτατορίας! Στα ίσια!

Όλοι αυτοί που υστεριάζονται σήμερα με τις καταλήψεις ενάντια στην προδοτική συμφωνία των Πρεσπών δεν έχουν απαντήσει σε ένα ερώτημα: Οι μαθητές έχουν δικαίωμα να διαδηλώνουν ενάντια στη συμφωνία; Γιατί, άκουσα χτες με ενδιαφέρον δυο καθηγήτριες στην ΕΡΤ3 να υποστηρίζουν ότι οι μαθητές δεν έχουν ικανή πληροφόρηση για το μακεδονικό ζήτημα για να έχουν άποψη!! Αλλά, έχουν ικανή πληροφόρηση για την ΕΕ, το ΝΑΤΟ, τη συνταγματική λειτουργία της Δημοκρατίας, τον μαρξισμό- λενινισμό, τον Β’ Παγκόσμιο, κι ένα σωρό άλλα θέματα, για τα οποία τους σπρώχνουν αυτοί οι ίδιο να διαδηλώνουν!

Παρεμπιπτόντως, η ΕΡΤ3 ήταν το μόνο κανάλι που δεν απήργησε χτες στην 24ωρη των ΜΜΕ. Οι απεργοσπάστες έδωσαν ωραίο παράδειγμα δημοκρατικότητας στους μαθητές!

Στο ζουμί: Οι μαθητές κάνουν καταλήψεις πάντα αναμασώντας αυτά που έχουν ακούσει και διαβάσει από το καθηγητικό και γονεϊκό περιβάλλον. Και από αυτό δεν εξαιρείται καμιά κατάληψη. Πρέπει να φας πολλά καντάρια γνώσης για να αποκτήσεις δική σου άποψη. Και πολλοί ενήλικες μένουν κολλημένοι στα αφηγήματα των γονιών τους.

Η νεολαία είναι επαναστατημένη από τη φύση της. Και καλά κάνει. Δουλειά των γονιών, των καθηγητών και των κυβερνήσεων είναι η επαναστατικότητα των νέων να είναι όσο πιο Μορφωμένη γίνεται. Και όσο πιο άδολη γίνεται. Όσο πιο ακαπέλωτη γίνεται. Δεν έχει σημασία τι θα λέει. Αρκεί να το λέει με γνήσια ευαισθησία και γνήσια αγάπη ή εχθρότητα για το Άδικο.

Οι γονείς των σημερινών μαθητών αναπαράγουν στα σπίτια αυτά που πιστεύουν. Αυτά ακούνε και τα παιδιά τους. Πάνω από το 70% των Ελλήνων πολιτών θεωρεί τη συμφωνία των Πρεσπών επιζήμια για τη χώρα και βλαπτική για τη Μακεδονία. Είναι η εποχή των καταλήψεων! Καθιερωμένη μάλιστα! Είναι φυσικό να μπαίνει στο τραπέζι το μακεδονικό που αγγίζει την περιοχή. Όπως είναι φυσικό, ανάμεσα σε όλες τις απόψεις να είναι μέσα και χρυσαυγίτικες.

Αυτό που δεν είναι φυσικό είναι να ενοχοποιεί κανείς τους μαθητές και να τους χαρακτηρίζει ακροδεξιούς, εθνικιστές και χρυσαυγίτες. Με δεδομένο ότι ένας έφηβος είναι από τη φύση του αντιδραστικός σε κάθε επίθεση, αυτή η νοοτροπία θα στείλει από αντίδραση μαθητές στην αγκαλιά της ακροδεξιάς.

Και τώρα τι κάνουμε; Οι τρόποι λύσης του προβλήματος της γενικευμένης αντιδημοκρατίας, γιατί υπάρχει τέτοια και όχι μόνο στις καταλήψεις, είναι τρεις:

1. Στα σχολεία μπορούν να παρέμβουν μόνο οι καθηγητές. Μόνο αυτοί μπορούν και είναι υποχρέωσή τους να κουβεντιάσουν με τους μαθητές όχι για το πώς πρέπει να εγκαταλείψουν τα αιτήματά τους για τις Πρέσπες (όπως κατά βάθος θέλουν πολλοί καθηγητές!), αλλά για το πώς υπερασπιζόμενος το δίκιο της πατρίδας σου δεν θα στραφείς ενάντια στην πατρίδα των άλλων. Να τους διδάξουν τη διαφορά πατριωτισμού και εθνικισμού δηλαδή. Αν την ξέρουν κι οι ίδιοι!

2. Στο υπουργείο να μπει φρένο στην αποδόμηση της ελληνικής ιστορίας και της πάμπλουτης ελληνικής Γραμματείας, που ταλαιπωρείται από πάντα, και να αρχίσει να διδάσκεται σε όλη της την έκταση, με επιμονή στον τομέα του πολιτισμού, της πολιτικής, των αιτίων, των γεγονότων. Όχι των απόψεων του κάθε κολλημένου.

3. Στα κόμματα και τους άλλους πολιτικούς σχηματισμούς να γίνει συνείδηση ότι η Δημοκρατία στην καθημερινή πράξη δεν επιτρέπεται να καταπατιέται για να εξυπηρετούνται στενές κομματικές σκοπιμότητες και εξωθεσμικά πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα. Ούτε μπορεί η φρασεολογία και η παρουσία των πολιτικών έξω και κυρίως μέσα στη Βουλή, να είναι παρουσία και φρασεολογία νταβατζήδων της οδού Ζήνωνος και ναυτικών στη Σαγκάη.

Οι καθηγητές και οι πολιτικοί θα πρέπει επιτέλους να συνειδητοποιήσουν ότι ΑΥΤΟΙ, και κανένας άλλος, είναι υπεύθυνοι για την πίστη και την εικόνα που έχουν οι πολίτες για τη Δημοκρατία. Αυτοί είναι τα παραδείγματα. Και από αυτούς γεννιέται ή πεθαίνει η ακροδεξιά και ο φασισμός. Αυτοί, τελικά, είναι που προωθούν ή απειλούν τη Δημοκρατία.

Γ. Παπαδόπουλος - Τετράδης
Liberal



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

3 σχόλια :

  1. Τετράδη ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ!
    Στα πρώην κομμουνιστικά καθεστώτα ακούν για αριστερά και αλλάζουν δέκα πεζοδρόμια.
    Ο τετράδης δεν έχει ανοίξει κανένα τετράδιο να διαβάσει τι εστί αριστερά που υποστηρίζει φανατικά;
    Αντε να του πούμε εμείς το μυστικό.
    Καταρχάς να απαντήσουμε στο ερώτημα του.
    "Να τους διδάξουν τη διαφορά πατριωτισμού και εθνικισμού δηλαδή. Αν την ξέρουν κι οι ίδιοι!"
    ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΕΡΓΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ!
    ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΗΣ "ΓΑΛΛΙΚΗΣ" = ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ"!
    Ότι είδους επανάσταση έκαναν οι μπολσεβίκοι ενάντια στο Ρωσικό έθνος, ΠΟΛΕΜΟ ΔΗΛΑΔΗ για να γράφουμε επιτέλους τα πράγματα με το όνομα τους, έκαναν και ενάντια στο Γαλλικό στο Ελληνικό και αλλαχού.
    Κομμουνιστική επανάσταση = πόλεμος του διεθνιστικού κεφαλαίου και των τραπεζιτών , ενάντια στα έθνη, στις εθνικές ιδιοκτησίες τους και στην καταλήστευση των ατομικών περιουσιών των γηγενών πληθυσμών.
    Αυτά υποστηρίζει ο κάθε ΑΝΤΙΧΟΥΝΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΔΕΞΙΟΣ ΑΝΤΙΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ και απλώς ντρέπεται να το ομολογήσει.
    Τετράδη ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ!

    Τετράδη πες αλεύρι ...το παρελθόν σου σε γυρεύει και αυτό θα σε στηλιτεύει όσο θα υπάρχει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, την οποία θα διαφυλάξουμε οι Ελληνες δεξιοί και εθνικιστές ως κόρη οφθαλμού από τα αρπακτικά νύχια της αριστεράς που την εποφθαλμιά!!!
    Ξέρεις πόσα μας χρέωσαν οι κομμουνιστές που υποστήριζες τετράδη;
    100 δις το τρίτο αχρείαστο μνμηόνιο που μας φόρεσαν καπέλο.
    Παρέδωσαν για 99 χρόνια ολόκληρη την εθνική μας περιουσία στα αφεντικά τους που τους ανέβασαν στην εξουσία.
    Τώρα παραδίδουν και το παρελθόν μας για να μην έχουμε μέλλον.
    Και από όλα αυτά και άλλα ων ουκ έστι αριθμός , προσπαθούν να απαλλαγούν οι αριστεροί που στήριξαν τους κομμουνιστές με ένα απλό συγγνώμη;
    "Ο «καιρός» της Ελευθεροτυπίας ζητάει συγνώμη που στήριξε ΣΥΡΙΖΑ ...
    29 Ιουν 2015 - Ο Γιώργος Παπαδόπουλος Τετράδης (ο πρώην Καιρός της Ελευθεροτυπίας), ο οποίος έγραψε και στήριξε τον ΣΥΡΙΖΑ πριν και μετά τις εκλογές, ...”
    https://www.iefimerida.gr/.../o-kairos-tis-eleytherotypias-zitaei-sygnomi-poy-stirixe-sy..."
    “Γιώργος Παπαδόπουλος Τετράδης - Β' Αθήνας - ΣΥΡΙΖΑ | ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ
    27 Απρ 2012 - Ο Μανώλης Γλέζος μου έκανε την τιμή να με προτείνει και ο ΣΥΡΙΖΑ μου έκανε την τιμή να δεχτεί την υποψηφιότητα μου στη Β Αθήνας. Δέχτηκα ...”
    www.topontiki.gr/article/34544/giorgos-papadopoylos-tetradis-v-athinas-syriza

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΑΓΕ ΠΟΛΛΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ (κατά μαρξ) ΑΚΟΜΑ
    ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΛΑΘΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ;;;;
    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ;
    ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙ.
    ΣΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ.

    Υ.Γ.
    Η Δημοκρατία απειλείται παντού και πάντα από τους εχθρούς του έθνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟΥ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΣ κ. Τετράδη!
    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΕΚ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ...

    ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ """ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ""" ΠΟΥ ΤΟΛΜΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ.

    Ποιες είναι οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ:
    •ΚΟΕ
    Με κύρια ιδεολογική κατεύθυνση τον Μάο και τον Στάλιν, η Κομμουνιστική Οργάνωση Ελλάδος, αποτελεί το «νούμερο δύο» στον ΣΥΡΙΖΑ και ξεχωρίζει για τις «σκληρές» της θέσεις. Ενα από τα επιφανή στελέχη της, ο Ρούντι Ρινάλντι, ήταν οπαδός και μαθητής του Γιάννη Χοτζέα, ο οποίος αποχώρησε από το ΚΚΕ τη δεκαετία του '60 και κατήγγειλε το κόμμα διαφωνώντας με τη διαδικασία αποσταλινοποίησης.

    •AKOA
    Η Ανανεωτική Κομμουνιστική και Οικολογική Αριστερά προέρχεται από το ΚΚΕ εσωτερικού και έχει κοινά στοιχεία με τα πρώην Κομμουνιστικά Κόμματα της Γαλλίας και της Ιταλίας. Για το λόγο αυτό ανήκει στους λεγόμενους «ευρωκομμουνιστές».

    •ΚΕΔΑ
    Κίνηση για την Ενότητα Δράσης της Αριστεράς. Ιδρύθηκε στις αρχές του 2001, κυρίως από πρώην μέλη του ΚΚΕ, όπως ο Γιάννης Θεωνάς.

    •Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
    Η Διεθνιστική Εργατική Αριστερά είχε ως μητρική οργάνωση την ΟΣΕ - Οργάνωση Σοσιαλιστική Επανάσταση, η οποία ξεκίνησε ως τροτσκιστική γκρούπα. Εχει ως επικεφαλής τον δημοσιογράφο Αντώνη Νταβανέλλο.

    •Κίνηση Ενεργοί Πολίτες (ΤΟΝ ΓΛΕΖΟ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΤΟΥ ΧΟΤΖΑ!!!)

    Οι «Ενεργοί Πολίτες» είναι μια από τις ιδρυτικές συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, με επικεφαλής τον Μανώλη Γλέζο, η οποία ζητά την «ενότητα της Αριστεράς» και τη συγκρότηση ενός διευρυμένου Αριστερού Μετώπου, ωστόσο έχει προβάλλει δυναμική αντίδραση στο ενδεχόμενο αυτοδιάλυσης της.

    •Ροζα
    Η ΡΟΖΑ ανήκει σαφώς στα αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ και οι θέσεις της δεν χωρούν αμφισβήτηση.

    •Κόκκινο
    Με σημαντική δράση στον χώρο των μεταναστών αλλά και σε θέματα που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος, το «Κόκκινο» έχει έντονη παρουσία και στο εξωτερικό.
    Πηγή: Αυτές είναι οι 16 συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ- Ποιες αντιδρούν στα σχέδια του Τσίπρα εν όψει Συνεδρίου | iefimerida.gr

    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ η ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ;
    Η ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ!
    ΑΥΤΗ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ!
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΑ ΤΡΑΠΕΖΙΤΙΚΑ
    ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τετραδη,μπερδευης τον εθνικισμο δηλαδή την αγαπη προς το εθνος σου,με τον σωβινισμο.Πιστευω γνωρίζεις την διαφορα αλλα δεν σε αφηνει η ιδεοληψια σου να το παραδεχθης, και απλως πετας λασπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]