"Οὐαὶ ὑμῖν, ὁδηγοὶ τυφλοί..."
Φτάνει πια, ρε ανεκδιήγητοι αγαπούληδες, επιτέλους φτάνει!
Δεν έχετε ιδέα τι είναι ο Θεός - κι ας συνεχίζετε (τρομάρα σας) να παριστάνετε τους εκκλησιαστικούς ταγούς!
Κι εξακολουθείτε να τον πιάνετε εργολαβικά στο στόμα σας, ερμηνεύοντάς Τον κατά τα τραγικά μέτρα σας και ξεστομίζοντας τη μία νεοεποχίτικη γελοιότητα μετά την άλλη!
Και φυσικά, για να το ξεκαθαρίσουμε, ουδείς είπε πως ο Θεός δεν είναι αγάπη ή πως είναι εκδικητικός - πού τα βρίσκετε δηλαδή αυτά τα ξεδιάντροπα ψεύδη που λέτε, προκειμένου να «στηρίξετε» την στρεβλή ψευτοθεολογία σας;
Κανείς δεν το ισχυρίζεται!
Από την άλλη πλευρά όμως, έχετε ακούσει ποτέ σας τίποτε, βρε ταλαίπωροι κακομοίρηδες, για το τι σημαίνουν «πνευματικοί νόμοι» και πώς λειτουργούν (όπως με τόση έμφαση τόνιζε ο Άγιος Παΐσιος);
Έχετε ακούσει για τα επίχειρα της αποστασίας και της εωσφορικά εμμονικής αμετανοησίας;
Έχετε ακούσει τίποτε περί θείας οργής ή θείας δοκιμασίας, όταν ο λαός αρνείται πεισματικά να βγει από τον βούρκο μέσα στον οποίο ζει και ο Θεός επιτρέπει δεινά, για να ξυπνήσει και να έλθει «εις εαυτόν»;
Δεν περνάει καν από το μυαλό σας η υποψία ότι το πνευματικό χρέος σας είναι να καλέσετε επιτέλους αυτόν τον λαό σε μετάνοια (πέφτοντας φυσικά πρώτοι οι ίδιοι στα γόνατα για να κλάψετε για τις δικές σας πολυπληθέστατες αμαρτίες), αντί να συνεχίσετε να τον αποκοιμίζετε με γελοία κι ανυπόστατα αγαπολογικά παραμύθια της νεοεποχίτικης Χαλιμάς;
Ή μήπως έχετε υποστεί τόση λοβοτομή και πνευματική τύφλωση από την διεφθαρμένη σας εκκοσμίκευση και την οικουμενιστική σας απόνοια, που τα θεωρείτε παραμυθάκια όλα αυτά πλέον, όπως κι οτιδήποτε άλλο παρεκκλίνει από την πλάνη που έχει εδώ και χρόνια κατακλύσει τους τρικυμισμένους εγκεφάλους σας;
Άντε μελετήστε επιτέλους λιγάκι και το Ευαγγέλιο να δείτε τι γράφει, άντε μελετήστε τους Αγίους μας (σύγχρονους και παλαιούς), άντε μελετήστε και τους μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας να δείτε τι λένε σχετικά - κι αφήστε για λίγο έστω στην άκρη τους Βαρθολομαίους, τους Ζηζιούλες και τους Θερμούς.
Αλλά ξέχασα, αυτοί και μαζί κι εσείς είστε οι προδευτικοί και φωτισμένοι, οι άγιοί μας είναι παρωχημένοι και φανατικοί.
Όπως κι εσείς έχετε ξεχάσει τόσα και τόσα άλλωστε.
Κι ανάμεσα σ’ αυτά βεβαίως και την περίφημη εκείνη φράση του Χριστού:
«Yποκριταί, τὸ μὲν πρόσωπον τοῦ οὐρανοῦ γινώσκετε διακρίνειν, τὰ δὲ σημεῖα τῶν καιρῶν οὐ δύνασθε γνῶναι;».Αλλά φυσικά και την άλλη φράση:
"Οὐαὶ ὑμῖν, ὁδηγοὶ τυφλοί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων"…Νεκτάριος Δαπέργολας
Ιστορικός
Συγχαρητήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολλοί άνθρωποι σκέφτονται και νιώθουν ακριβώς τα ίδια. Εσείς τα εξωτερικεύσατε, χωρίς "φραγμό οδόντων". Συγχαρητήρια.
θα συμπληρώσω, αναφέροντας τα πολύ σημαντικά λόγια του Χριστού "ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην αλλά μάχαιραν..." (Ματθαίος 10, 35)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι "αγαπούληδες" της Ιεραρχίας φυσικά ποτέ δεν αναφέρουν αυτά τα λόγια. Θέλουν ως φαίνεται ειρήνη και αγάπη μεταξύ των παιδιών του Χριστού και των παιδιών του αντίχριστου. Ο πνευματικός πόλεμος των μεν προς τους δε γι' αυτούς δεν πρέπει να υπάρχει! Και φυσικά αυτός ο πόλεμος είναι η πεμπτουσία του αληθινού Χριστιανού, για να μην περιέλθει ο εαυτός του αλλά και η ανθρωπότητα στην απόλυτη κυριαρχία του αντιχρίστου. Αυτοί δε θέλουν "πόλεμο", θέλουν παράδοση άνευ όρων των Χριστιανών στις σκοτεινές, αντίχριστες δυνάμεις της Ν.Τ.Π. "Αδελφοσύνη και αγάπη" μεταξύ τέκνων σκότους και τέκνων φωτός, πλήρως ενάντια στους λόγους του Χριστού.
Όσον για το αν τιμωρεί ο θεός, φυσικά δεν τιμωρεί ο θεός. Ο άνθρωπος αυτοκαταδικάζεται παραβαίνοντας τις θείους νόμους. Και σε αυτό ήταν πολύ ξεκάθαρος ο Χριστός. "Μάχαιραν έδωκας, μάχαιραν θα λάβεις" (Ματθαίος 5,3) Φυσικά εδώ εννοείται η μάχαιρα που επιτίθεται στον "αδελφό" σου και τον πλησίον σου, ενώ η μάχαιρα στο άλλο χωρίο έχει την έννοια του πνευματικού πολέμου μεταξύ φωτός και σκότους.
Συγχαρητήρια για το άρθρο στον συγγραφέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρέπει στην εξαιρετικά κρίσιμη περίοδο που περνάμε εδώ και οχτώ χρόνια να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων,όλοι μας.
έκαστος εφ’ ω ετάχθη
"Δεν περνάει καν από το μυαλό σας η υποψία ότι το πνευματικό χρέος σας είναι να καλέσετε επιτέλους αυτόν τον λαό σε μετάνοια (πέφτοντας φυσικά πρώτοι οι ίδιοι στα γόνατα για να κλάψετε για τις δικές σας πολυπληθέστατες αμαρτίες), αντί να συνεχίσετε να τον αποκοιμίζετε με γελοία κι ανυπόστατα αγαπολογικά παραμύθια της νεοεποχίτικης Χαλιμάς; (...) Όπως κι εσείς έχετε ξεχάσει τόσα και τόσα άλλωστε."
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλιο ΚΧ
Όχι μόνο έχουν ξεχάσει "αυτά καί πολλά άλλα", τό χειρότερο είναι ότι έχουν αναλάβει τόν ρόλο τού ιερατείου, τό οποίο είπε στόν Πιλάτο νά σβήσει τήν επιγραφή, πού έγραψε. "Γράψε", τού είπαν, "αυτός είπε ότι είναι ο βασιλιάς τών Ιουδαίων". Δηλαδή, ήταν ως νά τού έλεγαν "είπε τήν άποψή του", όπως ακριβώς είπε ο Ιερώνυμος γιά τόν Αμβρόσιο : "εκφράζει τήν άποψή του", δήλωσε, φεύ, ο προκαθήμενος τών διαδόχων τού ιερατείου τής εποχής εκείνης.
Όμως, ο Πιλάτος δέν ήταν βλάξ όπως αυτοί. Γιατί, ποτέ δέν σταυρώνεις όποιον λέγει τήν άποψή του. Υποθέτω, πολλοί θά υπήρχαν εκείνη τήν εποχή μέ σαλεμένα τά μυαλά, που θά έλεγαν, άλλος ότι είναι ο Μεγαλέξανδρος, άλλος ο επανελθών προφήτης Ηλίας ή κάποιος άλλος.
Έτσι, λοιπόν, ο Πόντιος Πιλάτος δέν τήν πάτησε, κατά τό λεγόμενο, καί τούς απάντησε : "ό γέγραφα, γέγραφα".
Ατυχώς, δέν τό σκέφθηκε ούτε ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος ή, μάλλον, δέν θέλησε νά τούς εκθέσει. Θά κινδύνευε καί ο ίδιος ... .
Ένας αδέξιος σχολιαστής, όπως ο γράφων, πάντως δέν κινδυνεύει.
Ο Πατροκοσμας σας ξεβρακωσε γενιοφορα ρεμαλια και οπαδοι του Αντιχριστου , παρα πολλα χρονια πριν .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς εχετε στα υποψιν ρεμαλια οτι η ιδια τιμωρια σας περιμενει οπως και τους κυναιδους και δωσιλογους ελληνοφωνους κυνο-βουλευτικους για την σκλαβια και την καταντια που μας φερατε .
Οσον για τον ΞΕΥΤΙΛΑ που παριστανει τον Αρχιεπισκοπο , εχασε το δικαιωμα να βρισκετε σε αυτην την θεση και ΕΠΙΣΗΜΟΣ , ΚΡΥΒΟΝΤΑΣ τον Αγιο Σταυρο οταν πηγε στα λαθροπιθηκια .
Ολα τα αλλα ειναι για κατι κακομοιριδες θρησκοληπτους που ακομη νομιζουν οτι αυτα τα τραγια εκπροσωπουν την Ορθοδοξη Ελλαδικη Εκκλησια .
γιά τόν άλλο ξεφτίλα τής Μεσσηνίας μέ τό γιουσουφάκι του τό διάκο του δέν είδα νά γράφετε τίποτα
ΑπάντησηΔιαγραφή