Η επιλεκτική ευαισθησία του Ομπάμα
Οι σφαγές αμάχων πολιτών είναι η καθημερινότητα των ισλαμοφασιστών
Όποιος δεν αλλάζει πίστη εκτελείται με παραδειγματικό τρόπο
Η φρίκη σταμάτησε τη Συρία, αλλά ο "ανθρωπιστής" πλανητάρχης συνεχίζει να υποστηρίζει σφαγείς αμάχων και εγκληματίες της Αλ Κάιντα
Ενώ ακόμα και τα πιο στρατευμένα στην επίσημη δυτική προπαγάνδα ειδησεογραφικά πρακτορεία μεταδίδουν την ανθρωπιστική και πολιτισμική τραγωδία στην κωμόπολη Μααλούλα στα βόρεια της Δαμασκού, δημοσιεύματα φέρουν τον Πατριάρχη της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας κ. Ιωάννη Γιαζίζι να δηλώνει ότι καμιά δολοφονία και καμιά καταστροφή δεν έχει σημειωθεί στην περιοχή!
Συγκεκριμένα, το πρώτο δημοσίευμα που προξενεί έκπληξη ήταν αυτό του γαλλόφωνου λιβανέζικου τύπου L’ Orient le Jour (10/09/13). Σ΄ ένα άρθρο του πολιτικός του Λιβάνου επιχειρεί να πείσει ότι οι ειδήσεις για τις σφαγές και τις καταστροφές στη Μααλούλα, είναι ανεπιβεβαίωτες. Ο ίδιος δεν διστάζει να επικαλεσθεί ως απόλυτο τεκμήριο των λεγομένων του, την Pélagie Sayyah, ηγουμένη της ελληνορθόδοξης μονής της Αγίας Θέκλας (Mar Takla) στην Maaloula, αλλά και τον ελληνορθόδοξο Πατριάρχη Youhanna X Yazigi,οι οποίοι διέψευσαν την διάπραξη κάθε σφαγής στην περιοχή.
Αυτός ο πολιτικός ονόματι Geagea Samir ισχυρίζεται ότι δεν πρόκειται περί θρησκευτικού πολέμου και ότι οι διαδόσεις περί διώξεων των χριστιανών είναι προπαγάνδα του Άσσαντ που θέλει να εμφανίζεται ως προστάτης τους.Επιπρόσθετα αναφέρει ότι αν τυχόν δόθηκαν κάποιες μάχες αυτές είναι μόνο μεταξύ αντρών του συριακού και του ελεύθερου συριακού στρατού FSA.
Το Observatoire de la Christianophobie σε άρθρο του ( 10/09/13) με τίτλο «Παραπληροφόρηση -Ας μην μας περνάνε για μπούφους» ενημερώνει ότι έγινε αποδέκτης δελτίου τύπου της ψευδεπίγραφης και ανυπόστατης «Πρεσβείας» του Συριακού Εθνικού Συνασπισμού» στο Παρίσι. Ο αυτοαποκαλούμενος «πρέσβης» της «συριακής μεταβατικής κυβέρνησης» Dr. Monzer Makhous που υπογράφει το δελτίο τύπου παραδέχεται ότι στις 04/09/13 πραγματοποιήθηκε επίθεση στο φυλάκιο της πόλης και κατάληψη αυτής από τις αντικυβερνητκές δυνάμεις.Υποστηρίζει ότι στην επιχείρηση αυτή δεν συμμετείχε καμία ένοπλη οργάνωση που να σχετίζεται με την Αλ Κάιντα και ότι η επέμβαση πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά από τους άνδρες του FSA.
Υπογραμμίζει μάλιστα ότι καμιά ομάδα που να έχει διασυνδέσεις με την Αλ Κάιντα δεν έχει παρουσία στην ευρύτερη περιοχή της Δαμασκού. Διαψεύδει «τις φήμες που φέρουν εκκλησίες και μοναστήρια να έχουν υποστεί φθορές χωρίς να υπάρχουν για όλα αυτά φωτογραφίες ή μαρτυρίες. Αντίθετα, τα γεγονότα και οι μαρτυρίες είναι τα εξής: Ο Πατριάρχης της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας της Αντιόχειας Ιωάννης Χ. Γιαζίζι, επιβεβαίωσε ότι οι ιεροί τόποι δεν υπέστησαν καμιά φθορά και η μητέρα Πελαγία Σαγιάχ, ηγουμένη της αγία Θέκλας δήλωσε ότι καμιά εκκλησία δεν υπέστη το παραμικρό και ότι δεν υπάρχουν απώλειες σε ανθρώπινες ζωές μεταξύ των κατοίκων και ότι κανένας δεν δυείσδυσε στο μοναστήρι».
Κανένα ειδησεογραφικό πρακτορείο από ΒΒC, Reuters, AFP, Fides, Aleteia, AINA, RT, RTL, LA STAMPA, ABC, National Post, Vancouver Sun, Telegraph δεν αμφισβήτησε τη σφαγή του χριστιανικού στοιχείου και τη βεβήλωση κάθε ιερού συμβόλου. Όσο για τα αραβικά μέσα σ΄ αυτά καταλογοποιούνται τόσο οι νεκροί όσο και οι φθορές στα ιστορικά μνημεία.
Αναμενόμενη εξαίρεση αποτελεί το δελτίο τύπου της ένοπλης συριακής αντιπολίτευσης και ο πολιτικός του Λιβάνου που την εκπροσωπεί. Θλιβερές όμως εξαιρέσεις αποτελούν οι δηλώσεις κορυφαίων στελεχών της ελληνορθόδοξης τοπικής εκκλησίας. Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες των κατοίκων αλλά και υψηλόβαθμων εκκλησιαστικών παραγόντων άλλων ομολογιών όπως του Πατριάρχη των Μελκιτών της Συρίας Γρηγόριου ΙΙΙ Λαχάμ που καταγγέλουν τις θηριωδίες και τους βίαιους εξισλαμισμούς των πολιτών τους εκθέτουν παραδειγματικά.
Σύγχιση και κύμα αντιδράσεων έχουν προκαλέσει στους ορθοδόξους της Συρίας οι δηλώσεις που έκανε η ηγουμένη σε ραδιοφωνικές συνεντεύξεις τις τελευταίες ημέρες ότι οι αντάρτες βοηθάνε το μοναστήρι παρέχοντας κρέας και πετρέλαιο. Υπάρχουν βίντεο όπου δυστυχώς φαίνεται να δίνει τη ραδιοφωνική συνέντευξη υπό το καθεστώς ομηρίας των ισλαμιστών οι οποίοι και βρίσκονται στην ίδια αίθουσα με την καλόγρια την ώρα που μιλάει στο τηλέφωνο και διακυρήτει ότι όλα βαίνουν κατ’ευχήν.
Προφανώς οι δηλώσεις αυτές έγιναν καθ υπαγόρευση, υπό το καθεστώς του τρόμου και της ομηρίας και κατ’απαίτηση των ισλαμιστών προς διασκέδαση των εντυπώσεων που είχαν προκαλέσει οι πολλαπλές επικοινωνίες ανώνυμης μοναχής από το ίδιο μοναστήρι σε μεγάλα ειδησεογραφικά περιγράφοντας λεπτομερώς τις τραγικές εξελίξεις στη Μααλούλα.
Ενώ οι σύριοι χριστιανοί περίμεναν τους βομβαρδισμούς με ψυχραιμία, ανησυχούσαν τόσες ημέρες για την ασφάλεια της μοναχών και των ορφανών που φιλοξενούνται στη Μονή και που σύμφωνα με πληροφορίες ήταν ταμπουρωμένοι στα υπόγεια. Μετά τις δηλώσεις της ηγουμένης, η κοινή γνώμη έχει διχαστεί. Πολλοί σύριοι χριστιανοί κατήγγειλλαν ως αντιπατριωτική και προδοτική τη στάση της ενώ άλλοι τη δικαιολογούσαν λόγω της ομηρίας των παιδιών που στεγάζονται εκεί και δήλωναν βέβαιοι για την ηθική της ακεραιότητα και την εθνική της συνείδηση. Η πολιτική θέση της ηγουμένης στο πλευρό της Προεδρίας της Συρίας ήταν γνωστή από την αρχή της εμφύλιας σύρραξης και οπτικοακουστικό υλικό είχε μεταδοθεί σε γαλλικά κανάλια.
Η δημόσια εικόνα της Μονής ταπεινώθηκε και στιγματίσθηκε καθώς αναρτώνται βίντεο τόσο στα ιστολόγια της Αλ Νούσρα όσο και του FSA (το υλικό μάλιστα φέρει και τη σφραγίδα της νέας σημαίας της Συρίας με τα 3 και όχι 2 αστέρια) στα οποία δίνεται η εικόνα ενός εναλλακτικού κοινοβίου όπου άντρες του FSA και των εξτρεμιστών συμμάχων τους κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα στους ιερούς χώρους, καταλύοντας το άσυλο και τους κανόνες.
Ο δε Πατριάρχης Αντιοχείας και Πάσης Ανατολής, δεν καταδίκασε δημοσίως και απερίφραστα τους επικείμενους βομβαρδισμούς ως όφειλε και όπως το έπραξαν εγγράφως οι ομόλογοί του, δεν έκανε ούτε μια αναφορά στην κοιλάδα των Χριστιανών που ακόμα υφίσταται την τρομοκρατία των ισλαμιστών ανταρτών που λυμαίνονται την περιοχή, αν και διετέλεσε επίσκοπός της επί σειρά ετών και τυγχάνει και ιδαίτερη παρίδα του. Εγκατέλειψε τη μαρτυρική έδρα του Πατριαρχείου του στη Δαμασκό τις πιο κρισιμες ώρες για το απυρόβλητο του Μαλαμπάντ του Λιβάνου. Με την ίδια λογική που αποσωπεί τα τραγικά γεγονότα της κοιλάδας των χριστιανών, της Μααλούλα, αποσιωπεί και το μαρτυρικό θάνατο του κατά σάρκα αδερφού του, επισκόπου Χαλεπίου.
Ο Πατριάρχης δεν καταγγέλει σκοπίμως τους βίαιους εξισλαμισμούς στην Μααλούλα, που ομολογεί και παραδέχεται η αριστερή γαλλική εφημερίδα Liberation, ένθερμη υποστηρίκτρια της συριακής αντιπολίτευσης και των ενδεχόμενων γαλλοαμερικανικών βομβαρδισμών. Στις 11/09/13, σε άρθρο της για την τραγωδία στη Μααλούλα αποκαλύπτει το ισλαμιστικό υπόβαθρο της επίθεσης, αποδίδοντάς το μάλιστα στο παρακλάδι της Αλ Κάιντα, Αλ Νούσρα.
Παράθεση του άρθρου:
Η μικρή πόλη πλησίον της Δαμασκού στην οποία εδρεύει μια σημαντική χριστιανική κοινότητα που μιλάει τα αραμαικά, εδώ και μια εβδομάδα έγινε θέατρο συγκρούσεων μεταξύ της al-Nosra και των κυβερνητικών στρατευμάτων.Κάτοικοι που διέφυγαν από την χριστιανική Maaloula κατηγόρησαν τους τζιχαιστές ότι τους άρπαξαν και τους σημάδευαν ως «σταυροφόρους» ενώ εξανάγκασαν έναν απ’αυτούς υπό την απειλή πιστολιού ν’ασπαστεί το Iσλάμ.
«Αυτοί έφθασαν στην πόλη μας τα ξημερώματα της προηγούμενης Τετάρτης κραυγάζοντας:
Είμαστε το Μέτωπο της Νίκης (Τζαχμπάτ Αλ Νούσρα), ήρθαμε για να δείτε τι θα πάθουν οι σταυροφόροι», διηγείται μια γυναίκα αποκαλούμενη Μαρία η οποία παραβρέθηκε αυτή την Τρίτη στην κηδεία των τριών χριστιανών πολιτοφυλάκων που σκοτώθηκαν στις μάχες της Μααλούλα μεταξύ των ανταρτών και του τακτικού στρατού.
«Αυτοί πυροβολούσαν ουρλιάζοντας Allah Akbar», προσθέτει καθώς ακολουθεί την μακρόσυρτη πομπή της κηδείας που στην κορυφή της προηγείται μια μπάντα που παιανίζει πένθιμα εμβατήρια. Η πομπή διασχίζει τα στενά της χριστιανικής συνοικίας της πρωτεύουσας. Οι συμμετέχοντες επαναλάμβαναν ρυθμικά το σύνθημα η Maaloula είναι η πληγή του Χριστού,αλλά οι φωνές τους καλύπτονταν από τους καταιγισμούς των πυρών στον αέρα που έριχναν τα αυτόματα προς τιμή των μαρτύρων».
«Μένω ακριβώς απέναντι από την αψίδα της εισόδου της πόλης. Άκουσα μια φοβερή έκρηξη. Είδα κάποιους να φοράνε στο κεφάλι τους την μπαντάνα της Αλ Νούσρα και να πυροβολούν σε σταυρούς», διηγείται η 62χρονη Adnane Nasrallah. «Έβαλαν το πιστόλι στον κρόταφο ενός γείτονα και τον εξανάγκασαν να εξισλαμισθεί προφέροντας την ομολογία πίστης Δεν υπάρχει άλλος θεός από το Θεό και μετά τον περιγελούσαν λέγοντας τώρα είναι ένας απ’ τους δικούς μας. Αυτός ο άνθρωπος έζησε για 42 χρόνια στην Ουάσιγκτον όπου είχε ένα restaurant με τη επωνυμία Μaaloula. Επέστρεψε στη Συρία λίγο πριν ξεσπάσει ο πόλεμος το Μάρτιο του 2011 και τώρα τα έχασε όλα».
«Είχα ένα μεγάλο όνειρο. Επέστρεψα στη χώρα μου για να προωθήσω τον τουρισμό. Έχτισα μια πανσιόν και εγκατέστησα μια μονάδα αιολικής ενέργειας για να παρέχω ηλεκτρικό ρεύμα σε όλους τους κατοίκους. Το όνειρό μου εξανεμίστηκε. Σαράντα χρόνια δουλειάς για το τίποτα». Αλλά γι’ αυτόν το πιο δραματικό ήταν η στάση κάποιων μουσουλμάνων γειτόνων. «Γυναίκες βγήκαν στα μπαλκόνια τους και ούρλιαζαν από χαρά, το ίδιο έκαναν και τα παιδιά. Ανακάλυψα ότι η φιλία μας δεν ήταν παρά επίπλαστη». H αδερφή του Αντωνία, αρνείται να κατηγορήσει όλη τη γειτονιά. «Αυτοί ήρθαν από τη Χαράστρα και τη Ντούμα, εμείς τους δεχθήκαμε στην πόλη μας και αυτοί εμπότισαν με το δηλητήριο του μίσους, κυρίως τη νέα γενιά».
«Ο Ατέφ, αιχμαλωτίσθηκε από τους αντάρτες ενώ συμμετείχε στην πολιτοφυλακή εναντίον των εξεγερμένων», διηγείται η αραβιωνιαστικιά του Ράχα. «Τον πήρα στο κινητό του και κάποιος μου απάντησε: Καλημέρα Ραχούς, είμαστε από τον Ελεύθερο Συριακό Στρατό (FSA). Το ξέρεις, ο αρραβωνιαστικός σου είναι σαμπίχ (φιλοκυβερνητικός) που είχε όπλο και έτσι του κόψαμε το λαιμό».
Αλλά η Ράχα, μη θέλοντας να πιστέψει το θάνατό του, πρότεινε στους αντάρτες 100.000.000 συριακές λίρες (450.000£) για να τον απελευθερώσουν. Ο συνομιλητής της απάντησε περιπαιχτικά : «Έλα καλύτερα με σακούλες αποριμμάτων, εμείς τον κόψαμε σε εκατό κομμάτια». O άγνωστος της είπε ακόμα: «Ζητήσαμε από τον Ατέφ να προσηλυτισθεί και αυτός δεν ήθελε. Ο Χριστός δεν ήρθε να τον σώσει», τη σάρκασε ο αντάρτης.
Όποιος δεν αλλάζει πίστη εκτελείται με παραδειγματικό τρόπο
Η φρίκη σταμάτησε τη Συρία, αλλά ο "ανθρωπιστής" πλανητάρχης συνεχίζει να υποστηρίζει σφαγείς αμάχων και εγκληματίες της Αλ Κάιντα
Βρυξέλλες, Δ .Πορφύρης/Π. Σταφυλά“Ζητήσαμε από τον Ατέφ να προσηλυτισθεί και αυτός δεν ήθελε. Ο Χριστός δεν ήρθε να τον σώσει. Τον κόψαμε κομμάτια, έλα να τον πάρεις με σακούλες σκουπιδιών”
Ενώ ακόμα και τα πιο στρατευμένα στην επίσημη δυτική προπαγάνδα ειδησεογραφικά πρακτορεία μεταδίδουν την ανθρωπιστική και πολιτισμική τραγωδία στην κωμόπολη Μααλούλα στα βόρεια της Δαμασκού, δημοσιεύματα φέρουν τον Πατριάρχη της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας κ. Ιωάννη Γιαζίζι να δηλώνει ότι καμιά δολοφονία και καμιά καταστροφή δεν έχει σημειωθεί στην περιοχή!
Συγκεκριμένα, το πρώτο δημοσίευμα που προξενεί έκπληξη ήταν αυτό του γαλλόφωνου λιβανέζικου τύπου L’ Orient le Jour (10/09/13). Σ΄ ένα άρθρο του πολιτικός του Λιβάνου επιχειρεί να πείσει ότι οι ειδήσεις για τις σφαγές και τις καταστροφές στη Μααλούλα, είναι ανεπιβεβαίωτες. Ο ίδιος δεν διστάζει να επικαλεσθεί ως απόλυτο τεκμήριο των λεγομένων του, την Pélagie Sayyah, ηγουμένη της ελληνορθόδοξης μονής της Αγίας Θέκλας (Mar Takla) στην Maaloula, αλλά και τον ελληνορθόδοξο Πατριάρχη Youhanna X Yazigi,οι οποίοι διέψευσαν την διάπραξη κάθε σφαγής στην περιοχή.
Αυτός ο πολιτικός ονόματι Geagea Samir ισχυρίζεται ότι δεν πρόκειται περί θρησκευτικού πολέμου και ότι οι διαδόσεις περί διώξεων των χριστιανών είναι προπαγάνδα του Άσσαντ που θέλει να εμφανίζεται ως προστάτης τους.Επιπρόσθετα αναφέρει ότι αν τυχόν δόθηκαν κάποιες μάχες αυτές είναι μόνο μεταξύ αντρών του συριακού και του ελεύθερου συριακού στρατού FSA.
Το Observatoire de la Christianophobie σε άρθρο του ( 10/09/13) με τίτλο «Παραπληροφόρηση -Ας μην μας περνάνε για μπούφους» ενημερώνει ότι έγινε αποδέκτης δελτίου τύπου της ψευδεπίγραφης και ανυπόστατης «Πρεσβείας» του Συριακού Εθνικού Συνασπισμού» στο Παρίσι. Ο αυτοαποκαλούμενος «πρέσβης» της «συριακής μεταβατικής κυβέρνησης» Dr. Monzer Makhous που υπογράφει το δελτίο τύπου παραδέχεται ότι στις 04/09/13 πραγματοποιήθηκε επίθεση στο φυλάκιο της πόλης και κατάληψη αυτής από τις αντικυβερνητκές δυνάμεις.Υποστηρίζει ότι στην επιχείρηση αυτή δεν συμμετείχε καμία ένοπλη οργάνωση που να σχετίζεται με την Αλ Κάιντα και ότι η επέμβαση πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά από τους άνδρες του FSA.
Υπογραμμίζει μάλιστα ότι καμιά ομάδα που να έχει διασυνδέσεις με την Αλ Κάιντα δεν έχει παρουσία στην ευρύτερη περιοχή της Δαμασκού. Διαψεύδει «τις φήμες που φέρουν εκκλησίες και μοναστήρια να έχουν υποστεί φθορές χωρίς να υπάρχουν για όλα αυτά φωτογραφίες ή μαρτυρίες. Αντίθετα, τα γεγονότα και οι μαρτυρίες είναι τα εξής: Ο Πατριάρχης της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας της Αντιόχειας Ιωάννης Χ. Γιαζίζι, επιβεβαίωσε ότι οι ιεροί τόποι δεν υπέστησαν καμιά φθορά και η μητέρα Πελαγία Σαγιάχ, ηγουμένη της αγία Θέκλας δήλωσε ότι καμιά εκκλησία δεν υπέστη το παραμικρό και ότι δεν υπάρχουν απώλειες σε ανθρώπινες ζωές μεταξύ των κατοίκων και ότι κανένας δεν δυείσδυσε στο μοναστήρι».
Κανένα ειδησεογραφικό πρακτορείο από ΒΒC, Reuters, AFP, Fides, Aleteia, AINA, RT, RTL, LA STAMPA, ABC, National Post, Vancouver Sun, Telegraph δεν αμφισβήτησε τη σφαγή του χριστιανικού στοιχείου και τη βεβήλωση κάθε ιερού συμβόλου. Όσο για τα αραβικά μέσα σ΄ αυτά καταλογοποιούνται τόσο οι νεκροί όσο και οι φθορές στα ιστορικά μνημεία.
Αναμενόμενη εξαίρεση αποτελεί το δελτίο τύπου της ένοπλης συριακής αντιπολίτευσης και ο πολιτικός του Λιβάνου που την εκπροσωπεί. Θλιβερές όμως εξαιρέσεις αποτελούν οι δηλώσεις κορυφαίων στελεχών της ελληνορθόδοξης τοπικής εκκλησίας. Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες των κατοίκων αλλά και υψηλόβαθμων εκκλησιαστικών παραγόντων άλλων ομολογιών όπως του Πατριάρχη των Μελκιτών της Συρίας Γρηγόριου ΙΙΙ Λαχάμ που καταγγέλουν τις θηριωδίες και τους βίαιους εξισλαμισμούς των πολιτών τους εκθέτουν παραδειγματικά.
Σύγχιση και κύμα αντιδράσεων έχουν προκαλέσει στους ορθοδόξους της Συρίας οι δηλώσεις που έκανε η ηγουμένη σε ραδιοφωνικές συνεντεύξεις τις τελευταίες ημέρες ότι οι αντάρτες βοηθάνε το μοναστήρι παρέχοντας κρέας και πετρέλαιο. Υπάρχουν βίντεο όπου δυστυχώς φαίνεται να δίνει τη ραδιοφωνική συνέντευξη υπό το καθεστώς ομηρίας των ισλαμιστών οι οποίοι και βρίσκονται στην ίδια αίθουσα με την καλόγρια την ώρα που μιλάει στο τηλέφωνο και διακυρήτει ότι όλα βαίνουν κατ’ευχήν.
Προφανώς οι δηλώσεις αυτές έγιναν καθ υπαγόρευση, υπό το καθεστώς του τρόμου και της ομηρίας και κατ’απαίτηση των ισλαμιστών προς διασκέδαση των εντυπώσεων που είχαν προκαλέσει οι πολλαπλές επικοινωνίες ανώνυμης μοναχής από το ίδιο μοναστήρι σε μεγάλα ειδησεογραφικά περιγράφοντας λεπτομερώς τις τραγικές εξελίξεις στη Μααλούλα.
Από την κηδεία πολίτη της Μααλούλα που έπεσε θύμα των ισλαμοφασιστών
Ενώ οι σύριοι χριστιανοί περίμεναν τους βομβαρδισμούς με ψυχραιμία, ανησυχούσαν τόσες ημέρες για την ασφάλεια της μοναχών και των ορφανών που φιλοξενούνται στη Μονή και που σύμφωνα με πληροφορίες ήταν ταμπουρωμένοι στα υπόγεια. Μετά τις δηλώσεις της ηγουμένης, η κοινή γνώμη έχει διχαστεί. Πολλοί σύριοι χριστιανοί κατήγγειλλαν ως αντιπατριωτική και προδοτική τη στάση της ενώ άλλοι τη δικαιολογούσαν λόγω της ομηρίας των παιδιών που στεγάζονται εκεί και δήλωναν βέβαιοι για την ηθική της ακεραιότητα και την εθνική της συνείδηση. Η πολιτική θέση της ηγουμένης στο πλευρό της Προεδρίας της Συρίας ήταν γνωστή από την αρχή της εμφύλιας σύρραξης και οπτικοακουστικό υλικό είχε μεταδοθεί σε γαλλικά κανάλια.
Η δημόσια εικόνα της Μονής ταπεινώθηκε και στιγματίσθηκε καθώς αναρτώνται βίντεο τόσο στα ιστολόγια της Αλ Νούσρα όσο και του FSA (το υλικό μάλιστα φέρει και τη σφραγίδα της νέας σημαίας της Συρίας με τα 3 και όχι 2 αστέρια) στα οποία δίνεται η εικόνα ενός εναλλακτικού κοινοβίου όπου άντρες του FSA και των εξτρεμιστών συμμάχων τους κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα στους ιερούς χώρους, καταλύοντας το άσυλο και τους κανόνες.
Ο δε Πατριάρχης Αντιοχείας και Πάσης Ανατολής, δεν καταδίκασε δημοσίως και απερίφραστα τους επικείμενους βομβαρδισμούς ως όφειλε και όπως το έπραξαν εγγράφως οι ομόλογοί του, δεν έκανε ούτε μια αναφορά στην κοιλάδα των Χριστιανών που ακόμα υφίσταται την τρομοκρατία των ισλαμιστών ανταρτών που λυμαίνονται την περιοχή, αν και διετέλεσε επίσκοπός της επί σειρά ετών και τυγχάνει και ιδαίτερη παρίδα του. Εγκατέλειψε τη μαρτυρική έδρα του Πατριαρχείου του στη Δαμασκό τις πιο κρισιμες ώρες για το απυρόβλητο του Μαλαμπάντ του Λιβάνου. Με την ίδια λογική που αποσωπεί τα τραγικά γεγονότα της κοιλάδας των χριστιανών, της Μααλούλα, αποσιωπεί και το μαρτυρικό θάνατο του κατά σάρκα αδερφού του, επισκόπου Χαλεπίου.
Ο Πατριάρχης δεν καταγγέλει σκοπίμως τους βίαιους εξισλαμισμούς στην Μααλούλα, που ομολογεί και παραδέχεται η αριστερή γαλλική εφημερίδα Liberation, ένθερμη υποστηρίκτρια της συριακής αντιπολίτευσης και των ενδεχόμενων γαλλοαμερικανικών βομβαρδισμών. Στις 11/09/13, σε άρθρο της για την τραγωδία στη Μααλούλα αποκαλύπτει το ισλαμιστικό υπόβαθρο της επίθεσης, αποδίδοντάς το μάλιστα στο παρακλάδι της Αλ Κάιντα, Αλ Νούσρα.
Παράθεση του άρθρου:
Η μικρή πόλη πλησίον της Δαμασκού στην οποία εδρεύει μια σημαντική χριστιανική κοινότητα που μιλάει τα αραμαικά, εδώ και μια εβδομάδα έγινε θέατρο συγκρούσεων μεταξύ της al-Nosra και των κυβερνητικών στρατευμάτων.Κάτοικοι που διέφυγαν από την χριστιανική Maaloula κατηγόρησαν τους τζιχαιστές ότι τους άρπαξαν και τους σημάδευαν ως «σταυροφόρους» ενώ εξανάγκασαν έναν απ’αυτούς υπό την απειλή πιστολιού ν’ασπαστεί το Iσλάμ.
«Αυτοί έφθασαν στην πόλη μας τα ξημερώματα της προηγούμενης Τετάρτης κραυγάζοντας:
Είμαστε το Μέτωπο της Νίκης (Τζαχμπάτ Αλ Νούσρα), ήρθαμε για να δείτε τι θα πάθουν οι σταυροφόροι», διηγείται μια γυναίκα αποκαλούμενη Μαρία η οποία παραβρέθηκε αυτή την Τρίτη στην κηδεία των τριών χριστιανών πολιτοφυλάκων που σκοτώθηκαν στις μάχες της Μααλούλα μεταξύ των ανταρτών και του τακτικού στρατού.
«Αυτοί πυροβολούσαν ουρλιάζοντας Allah Akbar», προσθέτει καθώς ακολουθεί την μακρόσυρτη πομπή της κηδείας που στην κορυφή της προηγείται μια μπάντα που παιανίζει πένθιμα εμβατήρια. Η πομπή διασχίζει τα στενά της χριστιανικής συνοικίας της πρωτεύουσας. Οι συμμετέχοντες επαναλάμβαναν ρυθμικά το σύνθημα η Maaloula είναι η πληγή του Χριστού,αλλά οι φωνές τους καλύπτονταν από τους καταιγισμούς των πυρών στον αέρα που έριχναν τα αυτόματα προς τιμή των μαρτύρων».
«Μένω ακριβώς απέναντι από την αψίδα της εισόδου της πόλης. Άκουσα μια φοβερή έκρηξη. Είδα κάποιους να φοράνε στο κεφάλι τους την μπαντάνα της Αλ Νούσρα και να πυροβολούν σε σταυρούς», διηγείται η 62χρονη Adnane Nasrallah. «Έβαλαν το πιστόλι στον κρόταφο ενός γείτονα και τον εξανάγκασαν να εξισλαμισθεί προφέροντας την ομολογία πίστης Δεν υπάρχει άλλος θεός από το Θεό και μετά τον περιγελούσαν λέγοντας τώρα είναι ένας απ’ τους δικούς μας. Αυτός ο άνθρωπος έζησε για 42 χρόνια στην Ουάσιγκτον όπου είχε ένα restaurant με τη επωνυμία Μaaloula. Επέστρεψε στη Συρία λίγο πριν ξεσπάσει ο πόλεμος το Μάρτιο του 2011 και τώρα τα έχασε όλα».
«Είχα ένα μεγάλο όνειρο. Επέστρεψα στη χώρα μου για να προωθήσω τον τουρισμό. Έχτισα μια πανσιόν και εγκατέστησα μια μονάδα αιολικής ενέργειας για να παρέχω ηλεκτρικό ρεύμα σε όλους τους κατοίκους. Το όνειρό μου εξανεμίστηκε. Σαράντα χρόνια δουλειάς για το τίποτα». Αλλά γι’ αυτόν το πιο δραματικό ήταν η στάση κάποιων μουσουλμάνων γειτόνων. «Γυναίκες βγήκαν στα μπαλκόνια τους και ούρλιαζαν από χαρά, το ίδιο έκαναν και τα παιδιά. Ανακάλυψα ότι η φιλία μας δεν ήταν παρά επίπλαστη». H αδερφή του Αντωνία, αρνείται να κατηγορήσει όλη τη γειτονιά. «Αυτοί ήρθαν από τη Χαράστρα και τη Ντούμα, εμείς τους δεχθήκαμε στην πόλη μας και αυτοί εμπότισαν με το δηλητήριο του μίσους, κυρίως τη νέα γενιά».
«Ο Ατέφ, αιχμαλωτίσθηκε από τους αντάρτες ενώ συμμετείχε στην πολιτοφυλακή εναντίον των εξεγερμένων», διηγείται η αραβιωνιαστικιά του Ράχα. «Τον πήρα στο κινητό του και κάποιος μου απάντησε: Καλημέρα Ραχούς, είμαστε από τον Ελεύθερο Συριακό Στρατό (FSA). Το ξέρεις, ο αρραβωνιαστικός σου είναι σαμπίχ (φιλοκυβερνητικός) που είχε όπλο και έτσι του κόψαμε το λαιμό».
Αλλά η Ράχα, μη θέλοντας να πιστέψει το θάνατό του, πρότεινε στους αντάρτες 100.000.000 συριακές λίρες (450.000£) για να τον απελευθερώσουν. Ο συνομιλητής της απάντησε περιπαιχτικά : «Έλα καλύτερα με σακούλες αποριμμάτων, εμείς τον κόψαμε σε εκατό κομμάτια». O άγνωστος της είπε ακόμα: «Ζητήσαμε από τον Ατέφ να προσηλυτισθεί και αυτός δεν ήθελε. Ο Χριστός δεν ήρθε να τον σώσει», τη σάρκασε ο αντάρτης.
Με κατι τετοιες εικονες ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ που ειμαι ανθρωπος.
ΑπάντησηΔιαγραφή