Εκδρομές τουρκοφρόνων από τη Θράκη στα Δωδεκάνησα…
Συνεχίζεται το έργο του εκτουρκισμού των μουσουλμάνων της
Ρόδου και της απόπειρας της Τουρκίας για ανάδειξη «τουρκικής
μειονότητας» όχι μόνο στη Θράκη, αλλά και στο Αιγαίο. Η…σύσφιγξη των
σχέσεων ανάμεσα στους μουσουλμανικούς πληθυσμούς των δύο περιοχών και η
προσπάθεια ομογενοποίησής τους εξυπηρετεί εμφανώς αυτόν τον ευρύτερο
σκοπό…
Προφανώς θα θυμάστε που σας γράφαμε προ ολίγων εβδομάδων στο «Προξενείο-Στοπ» για τις έντονες προσπάθειες που κάνει τελευταία η Τουρκία για να ανακινήσει μειονοτικό ζήτημα στα Δωδεκάνησα. Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας, είχαμε δει μεταξύ άλλων την αποστολή του Ιλτέρ Μέτσο, ιμάμη της ψευδομουφτείας Ξάνθης στη Ρόδο για την οργάνωση της τοπικής και χαλαρής έως πρόσφατα μουσουλμανικής παρουσίας στο νησί, την επαναδραστηριοποίηση του (έξωθεν επιδοτούμενου) τουρκο-συλλόγου «Η αδελφοσύνη» στη Ρόδο, την εγκαινίαση των νέων γραφείων του (παρουσία του Τούρκου πρεσβευτή, του Τούρκου προξένου στη Ρόδο, αλλά δυστυχώς και Ελλήνων πολιτικών), καθώς και το ταξίδι του ΔΣ του εν λόγω συλλόγου στη Θράκη, όπου συναντήθηκε με τους ψευδομουφτήδες, τα στελέχη του DEB, και άλλους βασικούς εκπροσώπους της τουρκόφρονης ηγεσίας της μειονότητας.
Ε, τώρα λοιπόν, μετά απ’ όλα αυτά, ήρθε η ώρα και των…αντεπισκέψεων. Όπως μας πληροφορεί λοιπόν το τουρκο-περιοδικό της Κομοτηνής «Ρόντοπ Ρουζγκαρί» (12/9/2012), «ομάδα αποτελούμενη από περίπου 50 Τούρκους της Δυτικής Θράκης επισκέφτηκε την Ρόδο στις 3 Σεπτεμβρίου (βλ. την 1η φωτογραφία). Εκεί τους υποδέχτηκαν Τούρκοι που ζούνε στην Ρόδο και πρώτα επισκέφτηκαν το τζαμί Μουράτ Ρεγίς, που κατασκευάστηκε στα 1622, όπου και προσευχήθηκαν στο νεκροταφείο της αυλής του τζαμιού για τους τοπικούς κρατικούς ηγέτες, που έζησαν την Οθωμανική περίοδο (σ.σ. !!!). Οι δυτικοθρακιώτες επισκέπτες επισκέφτηκαν τα εντός του κάστρου τζαμιά Σουλεϊμανίγιε και Ιμπραήμ Πασά…όπως και τη βιβλιοθήκη του 15ου αι. που περιέχει πάνω από 2.500 βιβλία στα τουρκικά, τα αραβικά και τα περσικά».
Επειδή όμως προφανέστατα ο σκοπός της επισκέψεως δεν ήταν ακριβώς η…περιηγητική ιστοριοδιφία, το δημοσίευμα φτάνει σύντομα και στα πιο…σπουδαία. Όπως λοιπόν μας ενημερώνει, στη συνέχεια οι μουσαφίρηδες «επισκέφτηκαν τον Πολιτιστικό Σύλλογο Μουσουλμάνων Ρόδου (σ.σ. βλέπετε τα γραφεία του στη 2η φωτογραφία), όπου και είχαν την ευκαιρία να γνωριστούνε με τους εκεί ομογενείς. Ο πρόεδρος του συλλόγου Μεχμέτ Ζαμανάκη στην ομιλία του ευχαρίστησε τους επισκέπτες για την επίσκεψη, ενώ ο δάσκαλος Τζαχίτ Αλή Οσμάν αναφέρθηκε στη σημασία που έχει η εκπαίδευση, ειδικά εκείνη στη μητρική γλώσσα (σ.σ. ε, βέβαια!) και οι εθνικές και πνευματικές αξίες (σ.σ. μαντέψτε ποιου…έθνους). Μετά από τις ομιλίες η Γκιουλτέν Αλή Οσμάν και οι μαθητές της ανέβηκαν στην σκηνή, προκαλώντας εξαιρετική εντύπωση με τα σκετς, τα ποιήματα και τα τραγούδια που είπαν. Ακόμη στους δυτικοθρακιώτες επισκέπτες, προσφέρθηκαν φαγητά που ετοίμασαν οι ομογενείς της Ρόδου».
Άρχισαν λοιπόν και οι ανταλλαγές επισκεπτών, με στόχο τη σύσφιγξη των σχέσεων ανάμεσα στις τουρκόφρονες ομάδες της Θράκης και των Δωδεκανήσων. Άλλο ένα μικρό επεισόδιο στο έργο της γνωριμίας, συντονισμού και εν τέλει ομογενοποίησης των δύο μειονοτικών πληθυσμιακών ομάδων, που προωθεί με συστηματικά βήματα η Τουρκία και τα εν Ελλάδι πιστά της όργανα. Η δική μας πλευρά τι λέει άραγε για όλα αυτά;
Προφανώς θα θυμάστε που σας γράφαμε προ ολίγων εβδομάδων στο «Προξενείο-Στοπ» για τις έντονες προσπάθειες που κάνει τελευταία η Τουρκία για να ανακινήσει μειονοτικό ζήτημα στα Δωδεκάνησα. Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας, είχαμε δει μεταξύ άλλων την αποστολή του Ιλτέρ Μέτσο, ιμάμη της ψευδομουφτείας Ξάνθης στη Ρόδο για την οργάνωση της τοπικής και χαλαρής έως πρόσφατα μουσουλμανικής παρουσίας στο νησί, την επαναδραστηριοποίηση του (έξωθεν επιδοτούμενου) τουρκο-συλλόγου «Η αδελφοσύνη» στη Ρόδο, την εγκαινίαση των νέων γραφείων του (παρουσία του Τούρκου πρεσβευτή, του Τούρκου προξένου στη Ρόδο, αλλά δυστυχώς και Ελλήνων πολιτικών), καθώς και το ταξίδι του ΔΣ του εν λόγω συλλόγου στη Θράκη, όπου συναντήθηκε με τους ψευδομουφτήδες, τα στελέχη του DEB, και άλλους βασικούς εκπροσώπους της τουρκόφρονης ηγεσίας της μειονότητας.
Ε, τώρα λοιπόν, μετά απ’ όλα αυτά, ήρθε η ώρα και των…αντεπισκέψεων. Όπως μας πληροφορεί λοιπόν το τουρκο-περιοδικό της Κομοτηνής «Ρόντοπ Ρουζγκαρί» (12/9/2012), «ομάδα αποτελούμενη από περίπου 50 Τούρκους της Δυτικής Θράκης επισκέφτηκε την Ρόδο στις 3 Σεπτεμβρίου (βλ. την 1η φωτογραφία). Εκεί τους υποδέχτηκαν Τούρκοι που ζούνε στην Ρόδο και πρώτα επισκέφτηκαν το τζαμί Μουράτ Ρεγίς, που κατασκευάστηκε στα 1622, όπου και προσευχήθηκαν στο νεκροταφείο της αυλής του τζαμιού για τους τοπικούς κρατικούς ηγέτες, που έζησαν την Οθωμανική περίοδο (σ.σ. !!!). Οι δυτικοθρακιώτες επισκέπτες επισκέφτηκαν τα εντός του κάστρου τζαμιά Σουλεϊμανίγιε και Ιμπραήμ Πασά…όπως και τη βιβλιοθήκη του 15ου αι. που περιέχει πάνω από 2.500 βιβλία στα τουρκικά, τα αραβικά και τα περσικά».
Επειδή όμως προφανέστατα ο σκοπός της επισκέψεως δεν ήταν ακριβώς η…περιηγητική ιστοριοδιφία, το δημοσίευμα φτάνει σύντομα και στα πιο…σπουδαία. Όπως λοιπόν μας ενημερώνει, στη συνέχεια οι μουσαφίρηδες «επισκέφτηκαν τον Πολιτιστικό Σύλλογο Μουσουλμάνων Ρόδου (σ.σ. βλέπετε τα γραφεία του στη 2η φωτογραφία), όπου και είχαν την ευκαιρία να γνωριστούνε με τους εκεί ομογενείς. Ο πρόεδρος του συλλόγου Μεχμέτ Ζαμανάκη στην ομιλία του ευχαρίστησε τους επισκέπτες για την επίσκεψη, ενώ ο δάσκαλος Τζαχίτ Αλή Οσμάν αναφέρθηκε στη σημασία που έχει η εκπαίδευση, ειδικά εκείνη στη μητρική γλώσσα (σ.σ. ε, βέβαια!) και οι εθνικές και πνευματικές αξίες (σ.σ. μαντέψτε ποιου…έθνους). Μετά από τις ομιλίες η Γκιουλτέν Αλή Οσμάν και οι μαθητές της ανέβηκαν στην σκηνή, προκαλώντας εξαιρετική εντύπωση με τα σκετς, τα ποιήματα και τα τραγούδια που είπαν. Ακόμη στους δυτικοθρακιώτες επισκέπτες, προσφέρθηκαν φαγητά που ετοίμασαν οι ομογενείς της Ρόδου».
Άρχισαν λοιπόν και οι ανταλλαγές επισκεπτών, με στόχο τη σύσφιγξη των σχέσεων ανάμεσα στις τουρκόφρονες ομάδες της Θράκης και των Δωδεκανήσων. Άλλο ένα μικρό επεισόδιο στο έργο της γνωριμίας, συντονισμού και εν τέλει ομογενοποίησης των δύο μειονοτικών πληθυσμιακών ομάδων, που προωθεί με συστηματικά βήματα η Τουρκία και τα εν Ελλάδι πιστά της όργανα. Η δική μας πλευρά τι λέει άραγε για όλα αυτά;
Τι συσφίξεις και αδελφοσύνες είναι αυτές; Αλωνίζουν οι δάσκαλοι και οι μουφτήδες τους ελεύθερα στην Ελλάδα, αλλά πόσοι γνωρίζουν ότι στους δικούς μας ιερείς που επισκέπτονται την Κωνσταντινούπολη δεν επιτρέπουν οι Τούρκοι να κυκλοφορούν με ράσα;
ΑπάντησηΔιαγραφή