Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Οι πολίτες έχουν την δύναμη

  • Αρχή με τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
  • Μειώσεις από Μαλιακό ως Κλειδί, αλλά και στην Πελοπόννησο
  • Γιατί τρόμαξαν από το κίνημα “δεν πληρώνω”
  • Ποια ανταλλάγματα θα πάρουν οι εργολάβοι

Και... ξαφνικά αποδείχθηκε ότι οι πολίτες έχουν δύναμη, αρκεί να υπάρχει οργάνωση. Ένα απλό κίνημα πολιτών που ξεκίνησε να μην πληρώνει διόδια έγινε... τσουνάμι.

Ακόμη και αν κάποιος διαφωνεί με την κίνηση Γκλέτσου, φαίνεται ότι και χάρη σ' αυτή κάποιοι ξύπνησαν απ' το λήθαργο.
Είδαν ότι... υπάρχουν ακόμη τσιφλικάδες στην Ελλάδα που αναγκάζουν τους πολίτες να πληρώσουν για να πάνε στο χωράφι τους!

Κάνοντας το “λογαριασμό” οι εταιρείες φαίνεται πως κατάλαβαν ότι ακόμη και αν κινηθούν δικαστικά το... ταμείο τους θα είναι μείον στο τέλος και έτσι όλα δείχνουν ότι θα δεχθούν να μειώσουν τις τιμές των διοδίων.

Η ελληνική κυβέρνηση θέλει τώρα να επιτύχει την αλλαγή των συμβάσεων που υπογράφηκαν το 2007. Στόχος είναι οι νέες συμβάσεις και άρα οι μειώσεις στα διόδια να ισχύσουν από τον ερχόμενο Μάρτιο.

Γιατί θα που “ναι” οι εταιρείες; Με έναν πρόχειρο υπολογισμό που κάνουν βλέπουν ότι μονάχα λόγω κρίσης η κίνηση έχει μειωθεί και πλέον εισπράττουν μόνο ένα ευρώ για κάθε πέντε ευρώ που ξοδεύουν για το δρόμο.

Ακόμη χειρότερα για τις εταιρείες το κίνημα “δεν πληρώνω” μείωσε κι άλλο τις εισπράξεις την ώρα που οι τράπεζες πιέζουν αρνούμενες να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση έργων που... μπαίνουν μέσα.

Σύμφωνα με “Το Βήμα” ήδη ο επικεφαλής της εταιρείας Vinci Louis Roch Βurgard που έχει αναλάβει μεγάλα τμήματα της Ολυμπίας Οδού (Τσακώνα-Ελευσίνα) αλλά και του δρόμου από το Μαλιακό ως το Κλειδί Ημαθίας παραδέχθηκε σε ξένα μέσα ενημέρωσης ότι η εταιρεία συζητάει με το δημόσιο την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασής της.

Όλα δείχνουν ότι το Δημόσιο θα επιβάλλει μειωμένα διόδια... δίνοντας όμως στις εταιρείες την εκμετάλλευση των δρόμων για περισσότερα χρόνια.

Εκτός από τους δρόμους στο τραπέζι μπαίνει και η γέφυρα του Ρίου, όπου το αντίτιμο των 12,20 μπορεί να είναι... λίγο μπροστά στην ταλαιπωρία της “παντόφλας” για όσους δεν κάνουν συχνά ταξίδι, αποτελεί όμως μεγάλη οικονομική αιμορραγία για όσους μετακινούνται καθημερινά από και προς τη δουλειά τους μέσω γέφυρας. Όλα δείχνουν αυτή τη στιγμή ότι η μείωση των διοδίων θα ξεκινήσει απ' τη γέφυρα.

“Εδώ είμαστε και θα δούμε” λένε οι οδηγοί που σήμερα πληρώνουν το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πίσω 50 ευρώ ή17 ευρώ για το δρόμο-καρμανιόλα από την Αθήνα ως την Πάτρα και άλλα 24 ως την Τρίπολη και πίσω.

Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]