Καλή σας όρεξη, χρήστες των περιουσιών μας
Χαιρετίζουμε την ενέργεια της Παγκύπριας Κίνησης Πολιτών», να ενημερώσει το λαό με πληρωμένη καταχώρηση, δημοσιευμένη στον Τύπο, για τις πρόνοιες των προτάσεων του Προέδρου Χριστόφια για το «περιουσιακό». Και πολύ σωστά αναφέρει ότι το θέμα δεν είναι μόνο η ιδιοκτησία των περιουσιών, αλλά είναι τα δικαιώματα ιδιοκτησίας και επιστροφής των εκτοπισμένων.
Οι προτάσεις του Προέδρου Χριστόφια επιδιώκουν να δημιουργήσουν μια νέα κουλτούρα. Την κουλτούρα που διαμορφώνουν οι προτάσεις της πλευράς μας στο εδαφικό. Είναι μια κουλτούρα «αλά ούνε, αλά ντούε, αλά τρε». Έφτασε ο καιρός να σας παραδώσουμε τη λύση. Πρέπει να αρπάξουμε ό,τι μας δίνουν, για να μην τα χάσουμε όλα. Πρέπει να τους δώσουμε τις περιουσίες που μας άρπαξαν, για να επανενώσουμε την πατρίδα μας και να αποφύγουμε τη διχοτόμηση.
Η νέα κουλτούρα χρειάζεται και νέα ορολογία. Δεν υπάρχουν πια σφετεριστές, ούτε έποικοι που τους εγκατέστησαν στις περιουσίες μας. Έχουν μετονομαστεί σε χρήστες και μετανάστες. Έχουν αποκτήσει τα δικαιώματα του χρήστη και μπορούν να διεκδικούν από την... Επιτροπή δικαίωμα ιδιοκτησίας. Οι ιδιοκτήτες δεν έχασαν τον τίτλο τους. Τους μένει ο τίτλος ιδιοκτήτες, έχουν πρώτο το λόγο, αλλά χάνουν την περιουσία τους. Υπάρχουν τέτοιοι περιορισμοί και προϋποθέσεις, που τελικά ο σφετεριστής και παράνομος χρήστης μετατρέπεται σε νόμιμο ιδιοκτήτη. Φτάνει να ισχυριστεί ότι έχει «ισχυρούς και συνεχείς δεσμούς» με την περιουσία που σφετερίστηκε και ότι η μετακίνηση θα του προκαλέσει «δυσανάλογη νέα ταλαιπωρία». Η πρώτη του ταλαιπωρία είναι φυσικά η μεταφορά του από την Ανατολία και η εγκατάστασή του στα σπίτια μας. Μπορεί φυσικά και να είναι «πρακτικά αδύνατο» να επιστραφεί η περιουσία στον ιδιοκτήτη. Φυσικά, όταν έχεις να κάνεις με Τούρκους σφετεριστές, είναι βεβαίως αδύνατο να εγκαταλείψουν τα κλεψιμιά. Αυτή είναι κουλτούρα αιώνων, που την καλλιεργούν ακόμα και στα ευρωπαϊκά σαλόνια.
Και ο καημένος ο πρόσφυγας, που έφυγε άρον άρον από το σπίτι του για να γλιτώσει τη ζωή του και που δεν πήρε μαζί του τα «κοτσιάνια» του, πώς να αποδείξει τώρα ότι η περιουσία είναι δική του; Η «Επιτροπή» θα του πει «δυστυχώς, δεν έχεις αποδείξεις για την περιουσία σου», ενώ ο αξιότιμος «χρήστης» έχει τίτλο ιδιοκτησίας, της «Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου», όπως λέει και η επιγραφή στο οδόφραγμα του Λιμνίτη. Έχει και την πλειοψηφία των μελών της «Επιτροπής».
Κι εσύ, καημένε πρόσφυγα, που στεγάστηκες προσωρινά σε ένα άθλιο παράπηγμα σε προσφυγικό συνοικισμό, έχεις τώρα κατοικία στις ελεύθερες περιοχές. Δεν μπορείς να τα θέλεις όλα δικά σου και να θέλεις και το σπίτι σου στα κατεχόμενα, με το οποίο ο «χρήστης» απέκτησε «ισχυρούς και συνεχείς δεσμούς. Δε μπορεί να μείνει άστεγος!
Είναι γνωστή η αδυναμία του Προέδρου Χριστόφια στο σχέδιο Ανάν και το τσιμέντωμά του. Ώς τώρα το κανάκευσε, το έφερνε από 'δώ και από 'κεί, και ο Τσελεπής προσπαθούσε να το βελτιώσει. Τώρα ο Πρόεδρος Χριστόφιας του έδωσε τη χαριστική βολή. Το έβαλε στην πάντα με έναν ταχυδακτυλουργικό κόλπο. Δεν υπάρχει πια σχέδιο Ανάν για το περιουσιακό. Ο Πρόεδρος Χριστόφιας πήρε τις πρόνοιες του σχεδίου Ανάν για το περιουσιακό, τους έκανε ένα φτιασίδωμα και τις ονόμασε «προτάσεις της ελληνοκυπριακής πλευράς για το περιουσιακό». Και τις συζητά με τον κ. Έρογλου. ‘Εχετε διαβάσει την αλχημεία των καθολικών μοναχών, που κατά τον Ροΐδη, για να φάνε μια ροδοκόκκινη χήνα σε περίοδο νηστείας, τη βάπτισαν σε ψάρι;
Καλή σας όρεξη, χρήστες. Θέλετε και σόδα για να χωνέψετε;
Πηγή
Οι προτάσεις του Προέδρου Χριστόφια επιδιώκουν να δημιουργήσουν μια νέα κουλτούρα. Την κουλτούρα που διαμορφώνουν οι προτάσεις της πλευράς μας στο εδαφικό. Είναι μια κουλτούρα «αλά ούνε, αλά ντούε, αλά τρε». Έφτασε ο καιρός να σας παραδώσουμε τη λύση. Πρέπει να αρπάξουμε ό,τι μας δίνουν, για να μην τα χάσουμε όλα. Πρέπει να τους δώσουμε τις περιουσίες που μας άρπαξαν, για να επανενώσουμε την πατρίδα μας και να αποφύγουμε τη διχοτόμηση.
Η νέα κουλτούρα χρειάζεται και νέα ορολογία. Δεν υπάρχουν πια σφετεριστές, ούτε έποικοι που τους εγκατέστησαν στις περιουσίες μας. Έχουν μετονομαστεί σε χρήστες και μετανάστες. Έχουν αποκτήσει τα δικαιώματα του χρήστη και μπορούν να διεκδικούν από την... Επιτροπή δικαίωμα ιδιοκτησίας. Οι ιδιοκτήτες δεν έχασαν τον τίτλο τους. Τους μένει ο τίτλος ιδιοκτήτες, έχουν πρώτο το λόγο, αλλά χάνουν την περιουσία τους. Υπάρχουν τέτοιοι περιορισμοί και προϋποθέσεις, που τελικά ο σφετεριστής και παράνομος χρήστης μετατρέπεται σε νόμιμο ιδιοκτήτη. Φτάνει να ισχυριστεί ότι έχει «ισχυρούς και συνεχείς δεσμούς» με την περιουσία που σφετερίστηκε και ότι η μετακίνηση θα του προκαλέσει «δυσανάλογη νέα ταλαιπωρία». Η πρώτη του ταλαιπωρία είναι φυσικά η μεταφορά του από την Ανατολία και η εγκατάστασή του στα σπίτια μας. Μπορεί φυσικά και να είναι «πρακτικά αδύνατο» να επιστραφεί η περιουσία στον ιδιοκτήτη. Φυσικά, όταν έχεις να κάνεις με Τούρκους σφετεριστές, είναι βεβαίως αδύνατο να εγκαταλείψουν τα κλεψιμιά. Αυτή είναι κουλτούρα αιώνων, που την καλλιεργούν ακόμα και στα ευρωπαϊκά σαλόνια.
Και ο καημένος ο πρόσφυγας, που έφυγε άρον άρον από το σπίτι του για να γλιτώσει τη ζωή του και που δεν πήρε μαζί του τα «κοτσιάνια» του, πώς να αποδείξει τώρα ότι η περιουσία είναι δική του; Η «Επιτροπή» θα του πει «δυστυχώς, δεν έχεις αποδείξεις για την περιουσία σου», ενώ ο αξιότιμος «χρήστης» έχει τίτλο ιδιοκτησίας, της «Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου», όπως λέει και η επιγραφή στο οδόφραγμα του Λιμνίτη. Έχει και την πλειοψηφία των μελών της «Επιτροπής».
Κι εσύ, καημένε πρόσφυγα, που στεγάστηκες προσωρινά σε ένα άθλιο παράπηγμα σε προσφυγικό συνοικισμό, έχεις τώρα κατοικία στις ελεύθερες περιοχές. Δεν μπορείς να τα θέλεις όλα δικά σου και να θέλεις και το σπίτι σου στα κατεχόμενα, με το οποίο ο «χρήστης» απέκτησε «ισχυρούς και συνεχείς δεσμούς. Δε μπορεί να μείνει άστεγος!
Είναι γνωστή η αδυναμία του Προέδρου Χριστόφια στο σχέδιο Ανάν και το τσιμέντωμά του. Ώς τώρα το κανάκευσε, το έφερνε από 'δώ και από 'κεί, και ο Τσελεπής προσπαθούσε να το βελτιώσει. Τώρα ο Πρόεδρος Χριστόφιας του έδωσε τη χαριστική βολή. Το έβαλε στην πάντα με έναν ταχυδακτυλουργικό κόλπο. Δεν υπάρχει πια σχέδιο Ανάν για το περιουσιακό. Ο Πρόεδρος Χριστόφιας πήρε τις πρόνοιες του σχεδίου Ανάν για το περιουσιακό, τους έκανε ένα φτιασίδωμα και τις ονόμασε «προτάσεις της ελληνοκυπριακής πλευράς για το περιουσιακό». Και τις συζητά με τον κ. Έρογλου. ‘Εχετε διαβάσει την αλχημεία των καθολικών μοναχών, που κατά τον Ροΐδη, για να φάνε μια ροδοκόκκινη χήνα σε περίοδο νηστείας, τη βάπτισαν σε ψάρι;
Καλή σας όρεξη, χρήστες. Θέλετε και σόδα για να χωνέψετε;
Πηγή
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...