Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Σε τι θα εξελιχθεί η κόντρα της κυβέρνησης με τους φορτηγατζήδες;

Τις απαντήσεις στα ερωτήματα τις δίνει αργά ή γρήγορα η ζωή. Όταν στο τέλος Ιουλίου θέσαμε το ερώτημα (Επιτάσσονται οι υποταγμένοι, ή υποτάσσονται οι επιταγμένοι;) ήταν λίγο δύσκολο να φανταστούμε τη δια ζώσης ανάγνωση της απάντησης:

«Μας επίταξαν. Δεν μας υπόταξαν» έγραφε το πανό, λίγο πριν την έξοδο της Λυκόβρυσης και ενώ η μία ώρα στο αυτοκίνητο για να διανύσω λίγα χιλιόμετρα, έγινε εξαντλητική και ταυτόχρονα επική. H «Κηφισού ανάβασις».

Οι εξελίξεις των κινητοποιήσεων των αυτοκινητιστών έχουν ως εξής:

Πάνω από 750 φορτηγά και βυτιοφόρα είναι ακινητοποιημένα σε δρόμους στο Λεκανοπέδιο Αττικής. Από την Παρασκευή το απόγευμα υλοποιήθηκε η απόφαση των βυτιοφορέων να αποσύρουν από την κυκλοφορία εκατοντάδες οχήματα, τα οποία έχουν ακινητοποιηθεί στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης και στα δύο ρεύματα της Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου, στο ύψος της Ελευσίνας, ενισχύοντας σημαντικά το συγκεκριμένο σημείο συγκέντρωσης, ενώ ένα δεύτερο σημείο είναι στα διόδια της Ελευσίνας, Το τρίτο σημείο στην Αθηνών-Κορίνθου είναι στο Χαϊδάρι, όπου βρίσκονται φορτηγά και γερανοφόρα οχήματα, καθώς επίσης και στα διόδια της Κορίνθου, στην περιοχή της Μεταμόρφωσης στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, στην Παραλιακή, στο ύψος του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, στον κόμβο Μαρκοπούλου στη λεωφόρο Αθήνας-Σουνίου και στη συμβολή των λεωφόρων Αλίμου και Βουλιαγμένης.

Δηλαδή, οι επιταγμένοι απεργοί βρίσκονται σε πλήρη ανάπτυξη και παράταξη.

Άνδρες της τροχαίας και δυνάμεις των ΜΑΤ στα σημεία συγκέντρωσης των αυτοκινητιστών παρακολουθούν διακριτικά τις κινήσεις τους, έχοντας σαφείς εντολές να μην επιτρέψουν σε καμία περίπτωση την πραγματοποίηση μηχανοκίνητης πορείας στο κέντρο της Αθήνας. Το πρωί σημειώθηκε νέα ένταση στα διόδια της Ελευσίνας, καθώς ιδιοκτήτες που βρίσκονται με τα οχήματά τους στην περιοχή δεν επέτρεπαν σε άλλα φορτηγά να περάσουν προς την Αθήνα.

Τις κινητοποιήσεις τους, με την παράταξη οχημάτων σε κομβικά σημεία οδικών αξόνων της Θεσσαλονίκης, συνεχίζουν και οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης Βόρειας Ελλάδας. Φορτηγά και βυτιοφόρα δημόσιας χρήσης παραμένουν παρατεταγμένα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στην πύλη 16, στο Δερβένι, στην περιοχή Τιτάν στην περιοχή της Λαχαναγοράς και στη Γέφυρα, στις αποθήκες του Lidl.Την Τρίτη οι αυτοκινητιστές της Βόρειας Ελλάδας θα συμμετάσχουν στην πανελλαδική συνέλευση στην Αθήνα και στην πορεία διαμαρτυρίας προς τη Βουλή, ενόψει της ψήφισης του σχεδίου νόμου για την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών.

Την ίδια ώρα η κυβέρνηση διαμηνύει ότι συνεχίζεται το καθεστώς της επίταξης και πως όπου παρατηρηθεί καταστρατήγησή του θα εφαρμοστεί ο νόμος. Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega την Παρασκευή, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής δήλωσε ότι ο διάλογος για το νομοσχέδιο που αφορά τις εμπορευματικές μεταφορές έχει εξαντληθεί.

Όλοι και όλα κάποια στιγμή εξαντλούνται. Οι άνθρωποι, η υπομονή, τα προσωπεία. Το καινοφανές είναι ότι εξαντλείται και ο διάλογος, άρα και η δημοκρατία. Η δημαγωγία, η έπαρση και η αλαζονεία παραμένουν ανεξάντλητες.

Βέβαια, καθώς η κυβέρνηση είναι αντιεξουσιαστική και φορομπηχτική ταυτόχρονα δεν αποκλείεται να επιβάλλει φόρο μεγάλης ακίνητης περιουσίας στους ιδιοκτήτες ακινητοποιημένων ρυμουλκών μετά ρυμουλκουμένων.

Στην κόντρα κυβέρνησης και ιδιοκτητών φορτηγών μπορούν να ειπωθούν πολλά για το ποιος έχει δίκιο, τι σημαίνει άνοιγμα του επαγγέλματος, αν αυτοί που αντιδρούν περισσότερο είναι λαμόγια με εκατομμύρια στους λογαριασμούς τους.

Μπορεί κανείς να πει ότι πρόκειται για μια συντεχνία που έχει αποθρασυνθεί και που αποτελεί μια ξεπερασμένη κάστα, ειδικά αν συγκριθεί με τους κακομοίρηδες υπαλλήλους των 700 ευρώ που του κόβει η κυβέρνηση τα επιδόματα.

Από την άλλη, πολλά μπορούν να ειπωθούν για τα απίστευτα λάθη, τις κωλοτούμπες, τα πισωγυρίσματα και τις αστοχίες της κυβέρνησης στην υπόθεση αυτή. Επομένως, το ποιος έχει δίκιο είναι άλλο θέμα.

Κατά τη γνώμη μας το σοβαρότερο θέμα είναι η ατολμία της κυβέρνησης η οποία αφήνει να σέρνεται μια υπόθεση τόσους μήνες και ειδικά τις τελευταίες ημέρες μοιάζει ανίκανη ακόμη και το νόμο να επιβάλει. Διότι τα πράγματα είναι απλά:

Πιστεύεις κύριε Ρέππα ότι κάνεις το σωστό; Τότε επέβαλε το νόμο. Εσύ τους έχεις επιτάξει, πάρε τους τις άδειες και δώστες αλλού να δουλέψουν άλλοι. Δε μπορεί να αφήνεις μερικές εκατοντάδες να κάνουν άνω – κάτω την κοινωνία.

Όμως, όπως φαίνεται η κυβέρνηση καταλαβαίνει ότι έχει κάνει λάθη και δυσκολεύεται να βρει λύση στο αδιέξοδο. Οπότε τι κάνει: Τη γνωστή θεωρία του κοινωνικού αυτοματισμού. Που θα πάει θα αντιδράσει ο κόσμος και θα απαξιωθούν οι κινητοποιήσεις, σκέφτονται στο Μαξίμου.

Όμως, οι φορτηγατζήδες μάλλον δείχνουν να μην το βάζουν κάτω και συνεχίζουν έναν κλεφτοπόλεμο που δεν έχει προηγούμενο. Διότι πιστεύουν ότι αρκεί μια σπίθα για να ανάψει η φωτιά. Κι άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι είναι έτοιμοι να βγουν στους δρόμους και να τα κάνουν λίμπα αντιδρώντας στα Μνημόνια και τα ΔΝΤ.

Οπότε, μην απορήσετε αν η κινητοποίηση των φορτηγών εξελιχθεί σε κοινωνική αναταραχή.

Πηγή

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

5 σχόλια :

  1. Επιτέλους, ένα σχόλιο για το σημαντικότερο γεγονός σε εξέλιξη αυτές τις μέρες. Μπράβο στο Antinews.

    M.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού η τηλεόραση είναι φιμωμένη πολύ λίγοι από εμάς ξέρουν ότι οι φορτηγατζήδες ζήτησαν να τους συμπαρασταθούμε την Τρίτη 21 Σεπτέμβρη. Ας φροντίσουν τα μπλογκς να ενημερώνουν τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έμειναν αυτοί μόνοι από όλους να αντιστέκονται. Να είμαστε εκεί και να περιφρουρηθεί η πορεία τους! Μην έχουμε τις γνωστές κουκούλες στην ουρά και ξεφύγουν τα πράγματα πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακούστε τον υπουργό της λαοπρόβλητης κυβέρνησης που παλεύει για δημοκρατία.

    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1868737

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΠΙΘΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]