Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Αναβάθμιση μέσω... κλεισίματος!!!

  • Η αναβάθμιση των σπουδών των μειονοτικών δασκάλων, προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στα παιδιά της μειονότητας, είναι ο στόχος του υπουργείου Παιδείας... Βέβαια, πως θα επιτευχθεί κάτι τέτοιο, όταν για φέτος κλείνει η ειδική ακαδημία μουσουλμάνων εκπαιδευτικών (ΕΠΑΘ), είναι κάτι που η κυρία Διαμαντοπούλου δεν θέλησε να ασχοληθεί και να τοποθετηθεί (φυσικά μέσω της λογικής, γιατί η τοποθέτηση μέσω Δραγώνα παραπέμπει σε άλλα... πλανητικά συστήματα)!

Η αναβάθμιση των σπουδών των μειονοτικών δασκάλων, προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στα παιδιά της μειονότητας, είναι ο στόχος του υπουργείου Παιδείας, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση-απάντηση δημοσιευμάτων για την Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.).
Στην ανακοίνωση του υπουργείου τονίζεται ιδιαίτερα ότι η μέχρι σήμερα λειτουργία της Ακαδημίας δεν ανταποκρίνεται στο αίτημα για ισότιμη κατάρτιση των μειονοτικών δασκάλων με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς της χώρας, οι οποίοι είναι από εικοσαετίας απόφοιτοι Πανεπιστημιακών Τμημάτων τετραετούς διάρκειας σπουδών.
Επισημαίνεται δε, ότι το υπουργείο αποκλείει κατηγορηματικά τη διδασκαλία των μειονοτικών μαθητών από Τούρκους μετακλητούς εκπαιδευτικούς, πέραν των ήδη υπηρετούντων με βάση τις διμερείς ρυθμίσεις.
Εξάλλου, σχετικά με τις ανησυχίες που έχουν εκφρασθεί για το κενό των δασκάλων που μπορεί να προκύψει στο μέλλον στα μειονοτικά σχολεία από τη μη εισαγωγή εφέτος στην Ακαδημία, το υπουργείο τονίζει ότι με την πλήρωση του ακαδημαϊκού έτους 2011-12 θα έχουν αποφοιτήσει 38 ακόμη φοιτητές, ενώ ο κατάλογος των αδιόριστων αποφοίτων αριθμεί 224 αποφοίτους. Διευκρινίζεται τέλος ότι, δεδηλωμένη πρόθεση του υπουργείου είναι η ουσιαστική αναβάθμιση της μειονοτικής εκπαίδευσης, για την ισότιμη ένταξη των παιδιών στην κοινωνία και την οικονομία.
Τοποθέτηση για τους δασκάλους από την Τουρκία, που αυξάνονται συνεχώς στα μειονοτικά σχολεία, δεν έχει υπάρξει από το υπουργείο Παιδείας και ούτε αναμένεται ποτέ να τολμήσει κάποιος (έστω και ο κλητήρας του υπουργείου) να αναφερθεί στο συγκεκριμένο θέμα...

Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]