Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Εξαφανίστηκε ο αρχάγγελος Μιχαήλ από την εικόνα του στη Σύμη!


Έγινε μπροστά στα μάτια

μεγάλου πλήθους ανθρώπων


Αναστάτωση επικρατεί στο νησί της Κύμης, όπου προχθές, ημέρα εορτής του αρχαγγέλου και κατά την ώρα του μεγάλου εσπερινού, στην Ιερά Μονή Πανορμίτη Σύμης, εξαφανίστηκε από την εικόνα ο αρχάγγελος ο Πανορμίτης!
Συγκεκριμένα, από την εικόνα λείπει το πρόσωπο του αρχαγγέλου, ενώ το υπόλοιπο μέρος της τεραστίων διαστάσεων εικόνας είναι «ντυμένο» (καλυμμένο).

Πρόκειται για ένα θαύμα, κυριολεκτικά, που έχει συμβεί και άλλες φορές στο παρελθόν και που φέρνει σοβαρές σκέψεις στους κατοίκους του νησιού, επειδή συνέβη σε δύσκολες και κρίσιμες χρονικές περιόδους, όπως κατά την περίοδο των γεγονότων στην Κύπρο, το 1974.
Μαρτυρίες ανθρώπων που βρέθηκαν μπροστά στο «θαύμα» μιλούν για ένα τρεμόπαιγμα στην εικόνα, στη συνέχεια εξαφανίστηκε το πρόσωπο του αρχαγγέλου του Πανορμίτη και επανήλθε μετά από σύντομο χρονικό διάστημα!
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

5 σχόλια :

  1. ποιο πιθανο ειναι να το ειχε "τσουξι" ο δημοσιογραφος ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι, δεν τα έτσουξε κανείς δημοσιογράφος. Έγινε μπροστά στα μάτια απλών ανθρώπων και μάλιστα πολλών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποιος λογος να σε πιστεψουμε, επειδη το λες, δεν νομιζω, διαφιμηστικο κολπο για να συρεουν οι πιστοι με τον οβολο...και κατι αλλο, το βρισκω εξερετικα ενοχλητικο την εθνιστικη ταση που χρησιμοποιεις σε μερικα αρθρα, σε τι ακριβος αποσκοπει, στην εξιαγριωση του πολιτη, για ποιον σκοπο αραγε, μηπως εξηπηρετεις συμφεροντα ή απλα εισαι ενας αμυαλος εθνικιστης, γιατι ενημερωση δε κανεις, οι αναλυσεις σου ειναι συχνα πως θα κανεις τον αναγνωστη να θυμωσει με τα εκαστοτε οργανα της κυβερνησεις, μηπως εισαι και εσυ μερος των αμερικανων που προσπαθουν να ριξουν το Καραμανλη, και αντε και γινει, μετα τι? Γιωργακης που ουτε να μιλησει δεν μπορει ή στο ακροδεξιο ΛΑΟΣ, ειτε ενημερωνεις, παρουσιαζεις τα γεγονοτα πληροφοριακα ειτε προτεινεις λυσεις...που οι λυσεις δεν πρεπει να ειναι καφενειου, ξερεις πολυ καλα τι εννοω...ασε που συχνα κλεβεις ολοκληρα αρθα απο αλλα blog , γραφεις και μερικες παραπανω και τα δημοσιευεις σαν δικα σου, αυτο ειναι γεγονος και μπορει πολυ ευκολα να αποδειχτει, συνιστω να αλλαξεις τακτικη με σωστα γραμενα αρθρα, να αναφερεις τις πηγες, και αμα θες να κανεις αναλυση (γιατι ειναι φανερο οτι τα κειμενα σου ταιριαζουν σε καφετζη απο το χωριο) σταματα τις εθνικιστικες τασεις, δεν οφελουν κανενα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να πω πως δεν είπα εγώ ότι έφυγε ο αρχάγγελος από την εικόνα του. Ούτε διεκδικώ την αποκλειστικότητα της είδησης. Αναφέρω το γεγονός ως γεγονός, επειδή απλά είναι γεγονός και το διασταύρωσα με κάτοικο της Σύμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διάβασα με πολύ προσοχή αυτά που έγραψες και θέλω να σου πω μερικά πράγματα, προς επίγνωσή σου.
    Κατ' αρχάς δεν είμαι δημοσιογράφος, για να γράφω ειδήσεις, αλλά καταθέτω την άποψή μου
    Κατά δεύτερον, δεν είμαι με αυτούς που απεργάζονται σχέδια για να ρίξουν την κυβέρνηση Καραμανλή. Με λυπεί το γεγονός πως ούτε καν σχέδιο χρειάζεται αυτή η κυβέρνηση για να πέσει. Εκτελεί τον ευτό της, καθημερινά και εξευτελίζοντας όσους ήλπισαν σε αυτήν, ψηφίζοντάς την.
    Η εθνικιστική τάση που διακρίνεις, δεν σημαίνει τίποτε άλλο από αγάπη για τον τόπο μου. Αν αυτό για εσένα σημαίνει εθνικισμός, θα το αποδεχθώ, αλλά δεν σημαίνει αυτόματα ότι είμαι ενταγμένος και ακολουθώ συγκεκριμένες πολιτικές.
    Δεν προσπαθώ να θυμώσω κανέναν. Εγώ είμαι θυμωμένος και αυτός ο θυμός είναι που βγαίνει από τα κείμενά μου. Εξάλλου, το ιστολόγιο το έκανα προκειμένου να μιλήσω και να καταθέσω αυτά που με έχουν απογητεύσει, με απογοητεύουν και με θυμώνουν.
    Το μετά από αυτή την κυβέρνηση το φοβάμαι όπως κι εσύ. Γιατί θα υπάρξει χάος. Πλήρης ακυβερνησία και ασυνεννόηση. Αλλά έχω την εντύπωση πως πρέπει να τους τα λέμε, να τους τα ρίχνουμε, μήπως κάποια στιγμή, έστω και την ύστατη, συνέλθουν (πράγμα που δυστυχώς δεν διακρίνω ούτε στον ορίζοντα)
    Για τις λύσεις καφενείου, που αναφέρεσαι, ίσως θα πρέπει να σου πω, πως το μεγαλύτερο καφενείο σε ετούτ την χώρα είναι η Βουλή και οι αποφάσεις που παίρνονται εκεί, είναι άστα να πάνε... Άρα, προς τι το "καρφί" για λύσεις καφενείου; Όταν προτείνει ο πολίτης λάθος, σημαίνει πως έχει ενημερωθεί λάθος. Μήπως δεν πρέπει να ψάξουμε την λάθος πρόταση αλλά την λάθος (εσκεμμένα) ενημέρωση;
    Κατηγορώντας με ότι κλέβω από άλλα ιστολόγια κείμενα, πρέπει να σου πω ότι όποτε παίρνω κείμενα από αλλού, γράφω την πηγή. Εάν πάρω ένα κομμάτι και το χρησιμοποιήσω για να αναπτύξω το δικό μου σκεπτικό, είναι τελείως διαφορετικό και δεν μπορώ να αναφέρω την πηγή, γιατί απλά μπορεί να διαφωνεί με την δική μου ανάπτυξη. Η λέξη "κλοπή" που χρησιμοποιείς είναι ενοχλητική και μάλλον θα έπρεπε να ψάξεις μήπως παίρνουν από εμένα κείμενα και τα αναδημοσιεύουν άλλοι. Αρκετοί εξάλλου είναι αυτοί (των οποίων τα e-mail έχω κρατημένα) που μου έχουν ζητήσει την άδεια να αναδημοσιεύουν τα κείμενά μου και να μην αναγράφουν από που τα πήραν. Κι επειδή δεν πιστεύω πως τα δικά μου κείμενα είναι κείμενα "σωτηρίας", αλλά αντίθετα υπάρχουν άλλοι ικανότεροι, αξιότεροι και καλύτερα καταρτισμένοι, έχω δώσει αυτή την άδεια. Δεν με ενδιαφέρει αν θα γράφεται το όνομά μου, ούτε η υστεροφημία μου στον χώρο.
    Επειδή, τέλος, κάνει νύξη για καφετζή από χωριό, πρέπει να σου ομολογήσω πως χαίρομαι που δεν είμαι από την πόλη (Αθήνα) και λυπάμαι που δεν είμαι καφετζής. Προτιμώ να είμαι από "χωριό" παρά από την "πόλη" και να είμαι εγκλωβισμένος σε έναν τρόπο ζωής (άρα εν πολλοίς και σκέψης) που μου έχουν επιβάλει και που έχω αποδεχθεί...
    Όσο για το ότι οι εθνικιστικές τάσεις δεν οφελούν κανέναν, κοίταξε τριγύρω σου, τις συμπεριφορές των άλλων κρατών, των πολιτισμένων και των απολίτιστων, παρατήρησε τα οφέλη τους και πες μου αν είναι ντροπή να αγωνίζεσαι για τον τόπο σου. Το να είναι κακό να αγαπάς την πατρτίδα σου και να αγωνίζεσαι γι αυτήν, συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα... Τουλάχιστον εγώ, δεν είμαι από αυτούς που προσπαθούν να "σπιλώσουν" την αγάπη και την τιμή για τους προγόνους, προφασιζόμενος πολιτισμό και ανωτερότητα... Συγχώρεσέ με, αλλά ούτε θα γίνω ποτέ έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]