Γυμνός και άμυαλος βασιλιάς
Γράφει ο Κωνσταντίνος Βαθιώτης
Δρ. Νομικής
Εδώ και 16 μήνες προσπαθώ να εξηγήσω στους πολίτες τι σημαίνει ο κωδικός, alias το παρατσούκλι του κορωνοϊού “αόρατος εχθρός”.
Από την Αλ Κάιντα (τον παλιό “αόρατο εχθρό”) περάσαμε στον κορωνοϊό (τον νέο “αόρατο εχθρό”).
Από τον παγκόσμιο περιορισμό των ατομικών δικαιωμάτων και την μηδενική ανοχή (zero tolerance) έναντι της τρομοκρατών περάσαμε στην παγκόσμια κατάργηση των ατομικών δικαιωμάτων και στην μηδενική ανοχή έναντι των κρουσμάτων.
Ζούμε στην εποχή της “νέας κανονικότητας” (πανδημία), η οποία πήρε την σκυτάλη από την εποχή της προηγηθείσας “νέας κανονικότητας” (τρομοκρατία).
Οι τρομοκράτες και η αντι-τρομοκρατική νομοθεσία ήταν το πρόπλασμα για την προληπτική αντιμετώπιση των κρουσμάτων και την διαμόρφωση της δρακόντειας αντι-ιικής νομοθεσίας.
Το 2001 χρειαζόμασταν τον “πόλεμο” κατά της τρομοκρατίας για να αλλάξουμε τον κόσμο (ο οποίος είχε αλλάξει ήδη σημαντικά μετά την επίθεση στο Περλ Χάρμπορ).
Το 2020 χρειαζόμασταν τον “πόλεμο” κατά της πανδημίας για να ξανα-αλλάξουμε τον κόσμο.
Η αλλαγή αυτή θα είναι, όπως και εκείνη που επήλθε μετά το 2001, μόνιμη. Άλλωστε η 11η Σεπτεμβρίου 2001 έστρωσε το χαλί για το χάλι της 11ης Μαρτίου 2020.
Όσοι σπεύσατε να τρυπηθείτε ή όσοι ετοιμάζεστε να τρυπηθείτε “για να τελειώνει η παρένθεση της πανδημίας” και να επιστρέψουμε όλοι μαζί, “ενωμένοι-δυνατοί” (θυμάστε το σύνθημα “το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ενωμένο-δυνατό”;), στην παλιά κανονικότητα μια ώρα γρηγορότερα, αυτοεξαπατάσθε, έχοντας αποθηκεύσει την αλήθεια στο υπόγειο του ασυνειδήτου σας [*].
Αν δεν αυτο-εξαπατάσθε, τότε αφήσατε (υπό την επήρεια του τρόμου για την υγεία ή/και την ζωή σας) τους επιτήδειους να σας εξαπατήσουν. Αυτούς που τώρα σας πετάνε κατάμουτρα την μομφή της “ατομικής ευθύνης”: Αφού είστε ενήλικοι και ώριμοι πολίτες, ας προσέχατε / κακό του κεφαλιού σας / εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη / νίπτουμε τας χείρας μας!
Το τρύπημα, άπαξ και ξεκίνησε, δεν θα σταματήσει ποτέ. Η “επιχείρηση τρύπημα” –γλωσσικά καμουφλαρισμένη από τον όρο “επιχείρηση ελευθερία”– μοιάζει με ένα σπιράλ από το οποίο οι τρυπημένοι (και “εισηγμένοι” σε αυτό, σαν τις εταιρείες του χρηματιστηρίου) δεν θα μπορούν καθόλου εύκολα να απεγκλωβιστούν (πρβλ. το σπιράλ του τρόμου των προωθητικών ενεργειών / “the threat of promo spiral”). Είναι σαν το antivirus του υπολογιστή που θα πρέπει διαρκώς να ενημερώνεται. Για να γλυτώσουν οι χρήστες Η/Υ από τις συνεχείς αναβαθμίσεις, θα πρέπει να κάνουν απεγκατάσταση του antivirus! Νομίζετε ότι τυχαία βρίσκεται ο Μπιλ Γκέιτς πίσω από όλα αυτά;
H μεγάλη είδηση είναι ότι ο κ. Μητσοτάκης απέφυγε τούτη την φορά να αποκαλέσει τον κορωνοϊό “αόρατο εχθρό”, ένας όρος που εξ αρχής χρησιμοποιείται σταθερά και συντονισμένα από όλες τις εθνικές “μαριονέτες” οι οποίες εφαρμόζουν κατά γράμμα το πολεμικό εγχειρίδιο για κάθε ανθρωπόμορφο ινδικό χοιρίδιο. Ίσως η απόκλιση αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι κάποιος προσεκτικός παρατηρητής (που πέταξε το “ράσο” του) έχει ξεγυμνώσει πλήρως και επανειλημμένως τον Έλληνα πρωθυπουργό (για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι τα ράσα δεν κάνουν τον παπά – cucullus non facit monachum). Έτσι, ο κ. Μητσοτάκης ή κάποιος σύμβουλός του εμπνεύσθηκε έναν τραγικό ελιγμό. Κατά την άφιξή του στη Σύνοδο Κορυφής του NATO στις Βρυξέλλες δήλωσε:
«Ο [ορθώς: η (νόσος)] Covid απέδειξε πόσο ευάλωτες είναι οι κοινωνίες μας σε έναν ιό, ο οποίος δεν είναι καν ορατός διά γυμνού οφθαλμού».
Η αλλαγή αυτή (στην βάση της λογικής “άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς”) θυμίζει κίνηση πανικόβλητου σκακιστή, ο οποίος πήγε να αποφύγει προσωρινά το ματ στον βασιλιά, αλλά αυτοπαγιδεύθηκε σε μια πολύ χειρότερη κίνηση: έχασε με ένα γελοίο τρόπο την βασίλισσα. Διότι τώρα όλοι ξέρουν ότι:
Ο βασιλιάς όχι μόνο είναι γυμνός αλλά είναι και άμυαλος [**].
ΥΓ: Όχι κ. Μητσοτάκη, οι κοινωνίες μας δεν είναι ευάλωτες στον κορωνοϊό, αλλά στην κυβερνήσεις τους, οι οποίες, κατευθυνόμενες από τον “αόρατο μαριονετίστα” και την ολιγομελή ομάδα του, τον χρησιμοποιούν ως εργαλείο για την μεταμόρφωση των κοινωνιών και του ανθρώπινου είδους.
[*] Για το φαινόμενο αυτό βλ. Trivers, Η μωρία των ανοήτων. Η λογική της εξαπάτησης και της αυτοεξαπάτησης στην ανθρώπινη ζωή, μτφ.: Π. Δεληβοριάς / Αλ. Μάμαλης, εκδ. Κάτοπτρο, Αθήνα, 2018, σελ. 39/40, o οποίος σημειώνει τα ακόλουθα:
«το κρίσιμο στοιχείο στον ορισμό της αυτοεξαπάτησης είναι ο αποκλεισμός της αληθούς πληροφορίας από τη συνείδηση και η διατήρησή της, αν διατηρείται καν, σε διαβαθμίσεις ασυνειδησίας. [...] Αυτό που εκ πρώτης όψεως φαντάζει παράλογο και χρήζει εξήγησης είναι η αποθήκευση της ψευδούς πληροφορίας στον συνειδητό νου. Τι θα μπορούσε να εξυπηρετεί αυτό; Θα υπέθετε κανείς ότι, αν χρειαζόταν οπωσδήποτε να αποθηκεύουμε αληθείς και ψευδείς εκδοχές του ίδιου συμβάντος ταυτόχρονα, τότε θα αποθηκεύαμε την αληθή εκδοχή στον συνειδητό νου, ώστε να επωφεληθούμε από τα πλεονεκτήματα της συνείδησης (όποια κι αν είναι αυτά), και θα καταχωρίζαμε με ασφάλεια την ψευδή πληροφορία κάπου βαθιά “στο υπόγειο”. Η βασική θέση του παρόντος βιβλίου είναι ότι αυτή η διευθέτηση, που τόσο αντιβαίνει στην κοινή διαίσθηση, υπάρχει επειδή εξυπηρετεί τη χειραγώγηση των άλλων. Κρύβουμε την πραγματικότητα από τον συνειδητό νου μας, ώστε να μπορέσουμε αποτελεσματικότερα να την κρύψουμε από τον εξωτερικό παρατηρητή. Μπορεί να αποθηκεύσουμε ή όχι κάποιο αντίγραφο της αληθούς πληροφορίας κάπου βαθιά μέσα μας, αλλά οπωσδήποτε φροντίζουμε να αποκλείσουμε στους άλλους την πρόσβαση σε αυτήν».
[**] Πρβλ. την προφητεία του Κοσμά του Αιτωλού: «Θὰ ἔρθῃ καιρὸς ποὺ θὰ διευθύνουν τὸν κόσμο τὰ ἄλαλα καὶ τὰ μπάλαλα».
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...