Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Τι θα έκανες αν ανάμεσα στα θύματα ήταν το παιδί σου;


Του Ιωάννη Μαλανδρή

Είμαι από τη φύση μου ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΣ απέναντι στην αδικία

Αν ανάμεσα στα θύματα της πυρκαγιάς, υπήρχαν συγγενείς μου τότε σίγουρα θα τιμωρούσα ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ και ΔΗΜΟΣΙΑ, όλους αυτούς που ανερυθρίαστα μιλάνε για μποφώρ, ανέμους, καύσωνες και υπερβολές χλευάζοντας νεκρούς, αγνοούμενους και χαμένες περιουσίες.

Είμαι από τη φύση μου ΑΡΙΘΜΟΛΑΤΡΗΣ

Για κάθε χαμένη ζωή από αυτοκτονίες, απώλεια ζωής από αμέλεια πολιτικών και κρατικών λειτουργών και θάνατο από έλλειψη τροφής, στέγης, θέρμανσης και νοσοκομειακής περίθαλψης, αντίστοιχα θα έστελνα στη φυλακή (x2, x3, x5) και θα δήμευα τις περιουσίες των πολιτικών και κρατικών λειτουργών που ευθύνονται για αυτά.

Είμαι από τη φύση μου ΛΟΓΙΚΟΣ

Αδυνατώ να καταλάβω και να εξηγήσω λογικά, πως είναι δυνατό οι Έλληνες να εκλέγουν για να τους κυβερνήσουν ή για να τους σώζουν (κατά περίπτωση), οι ίδιοι πολιτικοί που ευθύνονται για την κατάπτωση της χώρας σε όλα τα επίπεδα, οικονομικά, εθνικά, κοινωνικά, πολιτιστικά κτλ.

Είμαι από τη φύση μου ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΣ

Ονειρεύομαι την πατρίδα μου ελεύθερη, δημιουργική, υπερήφανη, αυτάρκη, μέρος των λύσεων, συνδιαμορφωτή των αποφάσεων και συνδρομολογητή των εξελίξεων σε τοπικό, περιφερειακό και παγκόσμιο επίπεδο.

Είμαι από τη φύση μου ΣΥΜΠΑΙΚΤΗΣ

Γνωρίζω ότι αν ενωθούν οι Έλληνες οι οποίοι μοιράζονται το ίδιο όνειρο, το ίδιο μεράκι και τα ίδια πατριωτικά ιδανικά τότε, πραγματικά, θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε την Ελλάδα που θέλουμε και πρεσβεύουμε. Άπειρα τα ιστορικά παραδείγματα...

Είμαι από τη φύση μου ΑΝΘΡΩΠΟΣ και ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ

Με πατέρα Έλληνα και μητέρα Γιαπωνέζα μπορώ να πω ότι έχω μέσα μου την αίσθηση της ανθρωπιάς που ενώνει και δεν αποκλείει. Όμως είμαι βαθύτατα συνάνθρωπος – συνέλληνας και περιμένω οι συνάνθρωποι – συνέλληνες μου να βοηθούν ο ένας τον άλλο και όλοι μαζί την Πατρίδα μας.

Είμαι από τη φύση μου ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ

Στα δύσκολα οι Έλληνες ενώνονται. Στις δυσκολίες οι Έλληνες πολλαπλασιάζουν τη διάθεση προσφοράς, το αίσθημα αυτοθυσίας και αλληλοβοήθειας. Έχει φτάσει το πλήρωμα του χρόνου, οι καιροί φανερώνουν πως οι Έλληνες συνειδητοποιούν οτι χρειάζεται αλλαγή στον τρόπο σκέψης, στον τρόπο ζωής αλλά κυρίως στην πολιτική τους προτίμηση.

Διότι η Ελλάδα ενώνει δε διχάζει!

* Ο Ιωάννης Μαλανδρής είναι ε.α. Συν/χης και εκπρόσωπος του Προέδρου της Πατριωτικής Ριζοσπαστικής Ένωσης (ΠΑΤΡΙΕ) Στρατηγού Ελευθέριου Συναδινού, Γραμματέας Πολιτικού Συμβουλίου ΠΑΤΡΙΕ
Facebook



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]