Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Στάβλος Κύκλος

Επειδή «Ου το εράν νόσος, αλλά το μη εράν» και επειδή αυτό το εράν που ο Φιλόστρατος το είπε γύρω στο 240 μ. Χ. μας ταλαιπωρεί χιλιάδες χρόνια, ας μην το δένουμε και κόμπο, γιατί πολλά αλλάζουν καθημερινά!

Να, ας πούμε ότι αλλιώς ήταν στην εποχή του χαλκού, αλλιώς είναι σήμερα τα ερωτικά.

Κάποιος μπορεί να νοσταλγήσει τις παλιές εποχές. Την ήθελες; Tη χτυπούσες μια στο κεφάλι και την έσερνες στη σπηλιά. Τώρα θες follow στο Twitter, like στο fb, ουίσκια, βόλτες και πάλι δε φτάνουν…

Δηλαδή σήμερα ο άντρας θα πρέπει να έχει τα κατάλληλα προσόντα για μια γυναίκα, όπως: να έχει facebook με 4000+ φίλους, 1000+ likes στην προφίλ φωτογραφία, να του κάνουν σταθερά πάνω απο 2000+ ερωτήσεις έτσι ώστε να φαίνεται πόσο περιζήτητος είναι και να γράφει ρομαντικές, φιλοσοφικές και αστείες ατάκες, σαν κι αυτές που γράφω εγώ τώρα (με πολλά likes φυσικά), για να γνωρίζει η γυναίκα πόσο ρομαντικός, φιλόσοφος και αστείος είναι…Και εξηγούμαι: Εσείς με τα ρομαντικά στάτους που γράφετε πηδάτε καθόλου; Γιατί εγώ με τα αστεία δεν…

Είναι μυστήριες οι ερωτικές καταστάσεις. Ερωτεύεσαι έναν γάιδαρο και σε πληγώνει. Πας στον επόμενο, ο οποίος είναι αρνάκι, και του φέρεσαι σαν μουλάρα. Πάει στην επόμενη και φέρεται σαν γουρούνι. Στάβλος κύκλος ρε παιδάκι μου!

Τόσο μυστήριες που φήμες αναφέρουν ότι κάποτε ένας άντρας την έπεσε σε μια, η οποία δε γούσταρε άλλον ή δε σκεφτόταν άλλον ή δεν ήταν μπερδεμένη ή δεν τον έβλεπε σαν φίλο! Τώρα αυτό τι είναι; Κανόνας, εξαίρεση ή μυστήριο;

Της λες γλυκόλογα, προσπαθείς να την αγκαλιάσεις και σου λέει ότι έχεις το σεξ στο μυαλό σου συνέχεια. Αφού μόνο εμείς οι άντρες σκεφτόμαστε το σεξ, γιατί τότε εσείς οι γυναίκες όταν έχετε ραντεβού ξυρίζεστε παντού;

Και εν πάση περιπτώσει, πείτε μας λίγο ρε κοπέλες, μήπως πρέπει να σας κάνουμε τα αλμυρά μάτια; Γιατί με τα γλυκά προκοπή δεν είδαμε!

Και άντε να δεις προκοπή και να έρθει στο σπίτι σου. Εκεί ξεκινάει το μαρτύριο! Όλα τα φιλοσοφικά τότε θα τα θυμηθεί! Μη μου πιάνεις την κουβέντα ρε μανάρι, έχω τόσα άλλα να μου πιάσεις…

Και πετάει και την ατάκα στο τρίτο κομμάτι της πίτσας:

- Αγάπη μου μη φας άλλο, θα σου κάτσει βαρύ!
- Τουλάχιστον αυτό μου κάθεται, δεν το παρακαλάω!

Αλλά μη μας θεωρείτε και μας αγαθοβιόληδες που σας κάνουμε όλα τα χατίρια! Παιχνίδι παίζουμε κυρίες μου. Γιατί έρωτας είναι να λες «θέλω γλυκό» στις 4 τα χαράματα και να ερχόμαστε κάτω απ’το σπίτι σας με ένα κουτί γαλακτομπούρεκο, αλλά εφαρμόζουμε, έστω κι έτσι, το τερπνόν μετά του ωφελίμου!
Εντάξει, να σας πηδήξουμε θέλουμε και εν γνώσει μας ερχόμαστε , αλλά θα φάτε κι εσείς και το γλυκό σας!

Ο «πολλά βαρύς» άντρα ξηγιέται μόρτικα:

- Το βράδυ θα πάμε και οι δύο στις πoυτάνες.
- Δηλαδή;
- Εγώ θα πάω στη Ρωσίδα κι εσύ θα πας στη μάνα σου…

Το κέρατο βέβαια είναι σαν το τζατζίκι: όταν το τρώνε και οι 2 δεν υπάρχει πρόβλημα!

Και βέβαια μη σε πιάσει η κρεβατομουρμούρα! Αλίμονό σου. Αλλά κι εδώ το αρσενικό έχει το πάνω χέρι:

-  Αγάπη μου, πήρα μια ταινία γι’ απόψε και πήρα και για εσένα μια.
-  Αχ, καλέ μου, τι γλυκό που με σκέφτηκες! Τι μου πήρες, αισθηματική;
-  Οχι, μονωτική.

Κάπως έτσι πρέπει να είναι τα πράγματα αλλά φευ! Κάπως αλλιώς πέφτει το ξύλο.

H γυναίκα μου με λατρεύει… Για πρωινό μου φτιάχνει καυγά με μπέικον!

- Μωρό μου, βοήθησέ με, με τα πιάτα λίγο.
- Όχι.
- Γιατί;
- Χεράκια έχεις.
- Ωραία το βράδυ δε θα κάνουμε σεξ.
- Γιατί;
- Χεράκια έχεις!!!

Πού να τα βγάλουμε πέρα! Γι αυτό μια καλή μέθοδος είναι η μέθοδος «τάβλι». Ξεκινάς με τις πόρτες, συνεχίζεις με το πλακωτό και καταλήγεις στο …φεύγα!!!

Και πριν προλάβει να σου πει εκείνα τα αινιγματικά «άει στο διάολο»,» ξεκουμπίσου μαλάκα», τα οποία δεν τα γουστάρω καθόλου.

Υπάρχει και η εκδοχή του: «Χώρισα φυσιολογικά”. Πώς ρε φίλε θα χώριζες, με καισαρική;

Οι σχέσεις είναι σαν τα παραμύθια: άλλοι το ζούνε, άλλοι το τρώνε …

Ζήστε το ως εξής:

- Παίζουμε τρόικα;
- Δηλαδή;
- Εσύ θα μου χρωστάς κι εγώ θα σε πηδάω!

Άντε βρε λεβέντες! Λίγος τσαμπουκάς χρειάζεται!





Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]