Ελλάδα, διαφθορά και φοροδιαφυγή
- Γράφει ο Διογένης ο Κυνικός
Τι για συλλήψεις επιχειρηματιών που χρωστούν στο δημόσιο ακούμε, τι για ναύαρχο και αξιωματικούς της Ελληνικής Ακτοφυλακής που εμπλέκονται σε κύκλωμα με διακίνηση λαθραίων τσιγάρων.
Και απορεί κανείς πως σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα έχουν βγει τόσες πολλές περιπτώσεις στην δημοσιότητα…. Ή κατά σύμπτωση έπεσαν όλες αυτές οι υποθέσεις μαζεμένες ή απλά έχουν αρχίσει σήμερα να μην γίνονται ανεκτές, κάποιες τουλάχιστον, υποθέσεις διαφθοράς, φοροδιαφυγής.
Τι άλλαξε λοιπόν;
Μήπως έτσι αποδεικνύεται αυτό που είπε ο επικεφαλής της Ομάδας Κρούσης της ΕΕ, Χορστ Ράιχενμπαχ, ότι στην Ελλάδα πρέπει να υπάρχει πολιτική βούληση για την πάταξη της φοροδιαφυγής;
Τι είπε δηλαδή με πολύ ευγενικό τρόπο ο κύριος Ράινχενμαχ;
Ότι μέχρι σήμερα δεν υπήρχε αυτή η πολιτική βούληση. Και δεν υπήρχε από την μεταπολίτευση και μετά, αρχίζοντας από βρεφικό στάδιο στην αρχή όχι για να ανδρωθεί στις ημέρες μας αλλά για να γιγαντωθεί.
Είχαμε ακούσει ποτέ εν ενεργεία ναύαρχος να κατηγορείται για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση; Να είναι μέλος κυκλώματος διακίνησης λαθραίων τσιγάρων;
Τα όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας είναι πραγματικά συγκλονιστικά.
Αλλά γιατί μας κάνει τόση εντύπωση ο Ναύαρχος που κατηγορείται;
Εδώ είχαμε ακόμη και Αρχηγό Σώματος, αυτόν του ΠΣ, να κατηγορείται για κακουργηματική απιστία, και τώρα που είναι τέως να ελέγχεται και για άλλες πράξεις του από τον Οικονομικό Εισαγγελέα, όπως την ίδια τύχη είχε και ο εν ενεργεία Γενικός Γραμματέας (τώρα τέως και αυτός) του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.
Ειλικρινώς δεν ξέρουμε τι να πούμε, χάνουμε τα λόγια μας όταν αυτοί που είναι στο πλέον αρμόδιο Υπουργείο για την προστασία του πολίτη, όπως λέει και το όνομα του, να είναι από τις μεγαλύτερες πηγές διαφθοράς.
Βέβαια είναι προς τιμήν του κυρίου Παπουτσή το ότι ζήτησε από τον Αρχηγό της Ελληνικής Ακτοφυλακής να παταχθεί η διαφθορά. Αλλά μήπως το έπραξε με τεράστια καθυστέρηση;
Όταν «φωνάζαμε» εμείς από τα μπλογκς, ή ένα-δύο έντυπα μέσα για τα όσα συνέβαιναν στο υπουργείο του, μας αγνοούσαν, μας λοιδορούσαν….
Κι έπρεπε να φτάσουμε στο αμήν ή να γίνουν και άλλες εξόφθαλμες παρανομίες για να αποφασίσει να κινηθεί η πολιτική ηγεσία.
Το αστείο δε είναι ότι, ο κύριος Παπουτσής φέρεται τώρα από κάποιους να είναι και διεκδικητής της θέσης του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ στην μετά Γ. Παπανδρέου εποχή.
Ξέρετε για εμάς πότε θα δικαιούτο να διεκδικήσει το αξίωμα αυτό ο κος Παπουτσής; Αν από την πρώτη στιγμή είχε βάλει σε τάξη τα πράγματα και είχε διορθώσει όλες τις ανωμαλίες που συνέβαιναν στο Υπουργείο του…
Βεβαίως πριν από τον κύριο Παπουτσή υπήρχαν και άλλοι υπουργοί εκεί είτε και σε οποιοδήποτε άλλο υπουργείο.
Δεν διαφωνούμε, και εκείνοι οι υπουργοί δεν έκαναν τίποτα!
Και θέλετε να το προχωρήσουμε και άλλο;
Μα πριν από το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία ήταν η Νέα Δημοκρατία. Και ποιος διαφωνεί; Μια από τα ίδια και ίσως και χειρότερα, γιατί αυτοί ήξεραν πχ το 2009 που βρισκόμασταν και όχι απλά πήδηξαν από το πλοίο σαν τα ποντίκια αλλά φρόντισαν να τακτοποιήσουν και διάφορες υποθέσεις….
Για παράδειγμα, μια που αναφερόμαστε στο υπουργείο Προ-Πο, το πρώην Δημοσίας Τάξεως, επί Μαρκογιαννάκη το 2009 ο προϋπολογισμός για την ενοικίαση των πυροσβεστικών ελικοπτέρων ήταν 20 εκ. ευρώ και τελικώς πληρώθηκαν 63 εκ. ευρώ! Δηλαδή μόλις 209% παραπάνω!!! Θέλετε κάτι άλλο που γράφτηκε και σήμερα στο διαδίκτυο με στοιχεία, αφού δημοσιεύτηκε και το σχετικό ΦΕΚ (958/ τ.Β΄/2009);
Τον Μάιο του 2009, όταν έκλεισε η Βουλή για να παραγραφούν τα σκάνδαλα, για να μην ξεχνιόμαστε, ο τότε Υφυπουργός Άμυνας κ. Τασούλας, της Νέας Δημοκρατίας, όχι αυτός του ΠΑΣΟΚ, έκανε νόμο όπου επέτρεπε σε ιδιώτες να σταθμεύουν ιδιωτικά εναέρια μέσα (ελικόπτερα, αεροπλάνα) σε στρατιωτικά αεροδρόμια!
Πρώτα από όλα είναι αυτό δυνατόν;
Που ακούστηκε κάτι τέτοιο;
Δηλαδή θα έρθει και ένας εχθρός της Ελλάδας και θα μπορεί να σταθμεύσει ένα αεροπλάνο του σε στρατιωτικό μας αεροδρόμιο και να κάνει μέσα σε αυτό και ότι άλλο θέλει, από κατασκοπεία μέχρι ότι τραβάει ο νους….
Και το άλλο; Τα τέλη στάθμευσης... Χρέωση του ιδιώτη-επιχειρηματία, γιατί δεν νομίζουμε κάποιος φουκαράς να έχει ελικόπτερο ή αεροπλάνο, 0,70 € η ώρα με την έκπτωση λόγω «χειμώνα»!!!! Χωρίς την έκπτωση του 30% για την περίοδο 1 Οκτωβρίου με 30 Μαρτίου, τα τέλη προσγείωσης των ελικοπτέρων ορίζονται στα 15 ευρώ ομοίως και των αεροπλάνων. Η ώρα παραμονής των ελικοπτέρων όμως ορίζεται στο ένα ευρώ, ενώ των αεροπλάνων στο ενάμισι ευρώ. Δηλαδή μιλάμε ο κύριος Τασούλας τους λήστεψε τους επιχειρηματίες! Το ότι τώρα στέρησε και κάποια σημαντικά έσοδα από τα κρατικά πολιτικά αεροδρόμια αυτό δεν έχει καμία σχέση…. για τους πολιτικούς φυσικά!!!
Και τώρα φθάσαμε στο σημείο να έρχεται σήμερα ο κύριος Ράιχενμπαχ και να μας «διδάσκει» το αυτονόητο. Αυτό που φωνάζαμε όλοι εμείς εκτός από τους πολιτικούς μας…
Και ξέρετε και πιο είναι και το πιο τραγικό της υπόθεσης;
Ακόμη και σήμερα όλοι αυτοί που μας έφεραν εδώ σκοτώνονται για να κυβερνήσουν τον τόπο!!
Γιατί;
Όπως πολύ εύστοχα έγραψε σήμερα και το BBC εξ αιτίας της νίκης των συντηρητικών στην Ισπανία, ποιος πολιτικός μπορεί θέλει να κυβερνήσει σήμερα;
Δηλαδή μέσα σε αυτό το χάος και την δυστυχία;
Το θέλουν για να μας προστατεύσουν οι πολιτικοί; Από ποιους, από τους προστάτες μας;
Αυτούς που μας έφεραν εδώ;
Από τους ίδιους δηλαδή;
Βρε κάτι δεν πάει καλά…
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...