Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Η Σεμίνα και ο Ρομπέν της Έλλης

Της Σ. Διγενή

Aγαπητέ συνάδελφε

συντάσσω το σημείωμα αυτό, υπό το κράτος βαθειάς συγκίνησης. Είναι τουλάχιστον ανατριχιαστική, η άδολη αλληλεγγύη σου Θέμο προς την Έλλη, που με αναγκάζει να απολογηθώ.

Γράφεις στην έγκριτη εφημερίδα σου, ότι ''είναι βαρειά και άδικη η επίθεση της Σ. στην Ε. στα καλά καθούμενα''. (Πώς νόμιζα τόσα χρόνια πως μιλάω και γράφω καλούτσικα τα ελληνικά; Όχι ε;) Ήμουν σαφέστατη όμως, ότι διαφωνώ με το να έχει η απροκάλυπτη κυβερνητική προπαγάνδα, το πρόσωπο της Έλλης, με το να διατυμπανίζεται ότι ''οι ειδήσεις επιστρέφουν'' και τα συναφή. Ήμουν σαφής, όταν έλεγα ότι δεν της αξίζει αυτό το αχαρακτήριστο Δελτίο Δηλώσεων κι όχι Ειδήσεων. Αυτό πιστεύω, αυτό λέω. Κρίμα οι ικανότητες, το ταλέντο και η πολύχρονη εμπειρία της σε μιντιακούς και πολιτικούς Λάκκους Λεόντων. Λάθος κίνηση, σε λάθος τόπο, σε ...
λάθος στιγμή, που δεν θα της βγει σε καλό. (Εκείνη κατάλαβε, όσα της είπα, μην ανησυχείς και μπορεί ήδη -μέσα της- να έχει μετανιώσει.)

Είμαι σίγουρη πως συμφωνείς απολύτως μαζί μου, όπως είμαι και εγώ σίγουρη, ότι ξέρω τους λόγους, που πρέπει αυτή τη δεδομένη στιγμή να το παίξεις Ρομπέν της Έλλης.

Α και για πες μου, σε παρακαλώ, γιατί επέλεξες να ...στηλιτεύσεις τη δική μου κριτική, βαφτίζοντάς την επίθεση και αγνόησες αληθινές επιθέσεις του διαδικτύου. Για μελέτησε κάποιες ενδεικτικές.

Το fimotro:


"Πως δεν πρέπει να είναι ένα δελτίο ειδήσεων"

"Χέρι-χέρι με τον ΔΟΛ"

"Δύο γενιές πιο... μπροστά!"

"Η... Μπιζόγλη 25 χρόνια μετά"


"Το Πασόκ δεν ξεχνά 'τα παιδιά' του..."


"Πρεμιέρα με τράκ..."

"Τόσο πολύ λείπει ο κοινός νούς?..."


"Στείλτε τον γίγαντα Τζαβέλλα απέναντι στην Στάη"



Μπροστά τους, εγώ ήμουν η επιτομή του σαβουάρ βιβρ..Μήπως να σερφάρεις συχνότερα;

Όσο για την απορία σου (πόσο άσχετος παραλληλισμός...) γιατί παράτησα τα πολλά λεφτά και τα υψηλά νούμερα στον ΑΛΦΑ, εκείνου του μουσικοχορευτικού τοκ σώου, για τα πολύ λιγότερα της ΕΡΤ, το έκανα γιατί τότε προτιμούσα τοκ σώου σκέτο, κάτι που δεν ήθελε ο ΑΛΦΑ και ο κ. Χουλιάρας, από μένα. Δεν πήγα Θέμο μου να πω Δελτίο Δηλώσεων του Καραμανλή, δεν πήγα εκεί να διαμορφώσω πολιτική, δεν υπηρέτησα κανέναν.

Και για να μην το κουράζω άλλο, ξέρεις καλύτερα από τον καθένα μας τους όρους του παιγχνιδιού, μην σου πω ότι από ένα σημείο και μετά, έχεις το αναμφισβήτητο ταλέντο, να τους εφευρίσκεις κιόλας. Τουλάχιστον μην τους πασπαλίζουμε με χρυσόσκονη..

Ο αγαπημένος σου σάκκος του μποξ.

Σεμίνα.

ΥΓ. Έτσι που λες κ. Νικητέα μου, κάτι τέτοια κάνουν οι ...εντός τηλεόρασης και οι ...εκτός κάνουν το σταυρό τους, που δεν αναγκάζονται πια, να παίζουν έστω και συνειδητά, στο Θέατρο του Παραλόγου. Αλλά αυτά, off the record, όπως είπαμε.




Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]