Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Φωνή απελπισίας ενός Έλληνα του Εξωτερικού σχετικά με το Κτηματολόγιο...

Μας θέλουν στα τρελλάδικα

δεν εξηγείται αλλιώς...!

Έφτασε ένα μήνυμα απελπισίας στο mail box (γραμματοκιβώτιο) μου και σας το μεταφέρω αυτούσιο, προκειμένου όποιος γνωρίζει να βοηθήσει αυτόν τον Έλληνα που... υποφέρει από την τρέλα που προσπαθούν να μας μεταφέρουν.

"Καλημέρα σας.
Επειδή κοντεύω να τρελαθώ με το κτηματολόγιο, θα ήθελα να σας ρωτήσω και αν μπορείτε με βοηθάτε. Είμαι κάτοικος Εξωτερικού και έχω τα παρακάτω:
Α. Έχω στην Θεσσαλονίκη τρία ( 3 ) Ακίνητα με 100% την υψηλή κυριότητα, και 50% την επικαρπία.
Το άλλο 50% της επικαρπίας το έχει ο πατέρας μου.
Α) Δηλ. το ένα (1) από τα σπίτια είναι γραμμένο στο όνομα μου (συμβόλαιο) το 50% της επικαρπίας την είχε η μητέρα μου που απεβίωσε και έρχεται σε μένα και το άλλο 50% της επικαρπίας την έχει ο πατέρας μου σήμερα.
Β) Τα άλλα δύο (2) είναι 50% από διαθήκη από την μητέρα μου (50% υψηλή κυριότητα+ 50% την επικαρπία). (1ο) συμβόλαιο.
50% από δωρεά από τον πατέρα μου (υψηλή κυριότητα). Το άλλο 50% της επικαρπίας την έχει ο πατέρας μου. (2ο) συμβόλαιο.
Και ένα τέταρτο (4) το οποίο είναι 3/8 από κληρονομιά από την μητέρα μου (1 συμβόλαιο), 2/8 δωρεά από τον πατέρα μου στο οποίο κρατάει τα 2/8 της επικαρπίας (2 συμβόλαιο) και 3/8 έχει η αδελφή μου.
Τελικά τι πρέπει να πληρώσω για το κτηματολόγιο?
Βοήθεια θα τρελαθώ……
Ευχαριστώ για την υπομονή σας"

Σημείωση ιστολογίου: Πληρώνει για όλα!!!

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 σχόλιο :

  1. Σύμφωνα με τον Αλογομούρη πρέπει
    1) στο πρώτο ακίνητο να πληρώσει
    α, 35 Εύρο για την υψηλή κυριότητα του γιου
    β, 35 Εύρο για την 50% επικαρπία του γιου
    γ, 35 Εύρο για την 50% επικαρπία του πατέρα του.

    2) στο δεύτερο ακίνητο
    α, 35 Εύρο για την υψηλή κυριότητα του γιου 50% (1) συμβόλαιο
    β, 35 Εύρο για την 50% επικαρπία του γιου 50% (1) συμβόλαιο
    γ, 35 Εύρο για την υψηλή κυριότητα του γιου 50% (2) συμβόλαιο
    δ, 35 Εύρο για την 50% επικαρπία του πατέρα του.

    3) στο τρίτο ακίνητο
    α, 35 Εύρο για την υψηλή κυριότητα του γιου 50% (1) συμβόλαιο
    β, 35 Εύρο για την 50% επικαρπία του γιου 50% (1) συμβόλαιο
    γ, 35 Εύρο για την υψηλή κυριότητα του γιου 50% (2) συμβόλαιο
    δ, 35 Εύρο για την 50% επικαρπία του πατέρα του.

    4) στο τέταρτο ακίνητο
    α, 35 Εύρο για την υψηλή κυριότητα του 3/8 ο γιος από διαθήκη από την πλευρά
    της μάνας
    β, 35 Εύρο για την επικαρπία του 3/8 ο γιος από διαθήκη από την πλευρά
    της μάνας
    γ, 35 Εύρο για την υψηλή κυριότητα του 2/8 ο γιος από δωρεά από πατέρα
    δ, 35 Εύρο για την επικαρπία του 2/8 ο πατέρας
    ε, 35 Εύρο για την 3/8 υψηλή κυριότητα η αδελφή
    στ, 35 Εύρο για την επικαρπία του 3/8 η αδελφή

    Τέσσερα σπίτια είναι από 35 Εύρο = 135 σύνολο.

    Οποίος έχει αντίθετη γνώμη ας την πει….!

    Κουφάλες ….κλέφτες…λαμόγια….απατεώνες….¨γύφτοι΄ του κερατά…καρτάλια….αϊ! σιχτίρ από δω.
    Μας κλέβετε κάθε μέρα …αυτό που μας έμεινε …και μας πουλάτε και από πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]