Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Το μάθημα των θρησκευτικών ανταλλάχθηκε με την ψήφο των μουσουλμάνων


Γιατί να μην μαθαίνουμε


για θρησκείες;


Προωθείται ο αθεϊσμός;


Ο κ. Στυλιανίδης, προσφάτως, αποφάσισε να αναταράξει και από τη δική του πλευρά τα ταραγμένα νερά της κυβέρνησης του τόπου. Μόνο που η απόφασή του είναι πολυπλοκότερη όντας Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων. Και αντί να υπουργεί των συμφερόντων των πολιτών της χώρας, υπουργεί άλλων… συμφερόντων!

Αποφάσισε, ουσιαστικά, να θέσει εκτός του σχολείου το μάθημα των Θρησκευτικών! Έτσι, ο κάθε γονιός που δεν επιθυμεί το παιδί του να συμμετέχει στο συγκεκριμένο μάθημα, μπορεί να καταθέτει μία έγγραφη αίτηση μη παρακολούθησης και από εκεί και πέρα όλα είναι εντάξει.

Απορία πρώτη: Εάν εγώ, σαν γονιός θεωρώ ότι το παιδί μου βλάπτεται πνευματικά, ψυχολογικά και ηθικά (όπως εγώ τα ορίζω αυτά) από το μάθημα της Φυσικής ή των Μαθηματικών ή της Χημείας ή οποιοδήποτε μάθημα, μπορώ να καταθέτω τέτοια αίτηση;

Απορία δεύτερη: Εάν η αίτηση πλαστογραφηθεί ποιος φέρει την ευθύνη; Ο μαθητής, ο γονιός, ο καθηγητής που θα την κάνει δεκτή ή ο υπουργός που έχει προτρέψει σε παρανομία;

Απορία τρίτη: Ο κενός βαθμός θα συμπεριλαμβάνεται στον γενικό μέσο όρο βαθμολογίας ναι ή όχι και γιατί;

Απορία τέταρτη: Είναι συνταγματική η συγκεκριμένη απόφαση και αν όχι γιατί εκδίδεται παραβιάζοντας το Σύνταγμα, τους νόμους αλλά και τα δικαιώματα των πολιτών;

Επειδή πολλά γράφτηκαν και ακούστηκαν για την συγκεκριμένη υπουργική απόφαση, εγώ ένα έχω να καταθέσω απορίες:

Ο κ. Στυλιανίδης πήρε αυτή την απόφαση προκειμένου να εξασφαλίσει την επανεκλογή του στο Ν. Ροδόπης, όπου ως γνωστόν το μουσουλμανικό στοιχείο είναι ιδιαίτερα αυξημένο;

Είναι άραγε τόσο απλά τα πράγματα; και γιατί να μην είναι;…

Για τις ψήφους γίνεται όλος ο θόρυβος και για την μικροπολιτική που ασκεί στην εκλογική του περιφέρρεια ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας;

Όντας ανίκανος να παράξει έργο στην παραπαίουσα Παιδεία, αποφάσισε τελικά να παράξει πάρεργο και να ρίξει πιο βαθιά στο βάλτο και στο τέλμα την πραγματικά ασθενή Παιδεία στη χώρα μας;

Στον βωμό της ψήφου των μουσουλμάνων, έγινε θυσία το μάθημα Θρησκευτικών;

Δυστυχώς οι απορίες είναι πολλές και θα μείνουν αναπάντητες μέχρι την ημέρα των εκλογών, τότε που θα μετρηθούν τα... "κουκιά"!

Κωνσταντίνος


Υ.Γ.: Απορία πέμπτη: Ο κ. Στυλιανίδης έγινε χειρότερος άνθρωπος επειδή διδάχθηκε τα θρησκευτικά;

Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]