Παράταση του Μνημονίου με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου!
Αμετανόητοι, με χουντικές μεθόδους, καταπατούν το Σύνταγμα για να επιβάλουν τα συμφέροντα των ξένων
Προσπαθούν να "δέσουν" τη χώρα, ακόμη και εάν κριθούν ως ακατάλληλοι για να την διαχειρίζονται
Τολμούν να ζητάνε την παράταση λειτουργίας της κυβέρνησης, τρομοκρατούν και απειλούν την χώρα με κατάρρευση εάν γίνουν εκλογές, αλλά η παράταση της λειτουργίας αυτής της κυβέρνησης γίνεται ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ίδια τη χώρα.
Τη λήξη στις 28 Φεβρουαρίου 2015 της περιόδου διαθεσιμότητας της δανειακής διευκόλυνσης του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSF) προς την Ελληνική Δημοκρατία και το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ) προβλέπει Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Πρόκειται για τη δεύτερη τροποποίηση (η πρώτη ήταν στις 12 Δεκεμβρίου 2012) της κύριας σύμβασης χρηματοδοτικής διευκόλυνσης μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας, του EFSF, του ΤΧΣ και της Τράπεζας της Ελλάδος.
Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που τέθηκε από χθες σε ισχύ (17/12) και η οποία κατατέθηκε με τροπολογία στη Βουλή, προβλέπει τους γνωστούς αυστηρούς όρους εφαρμογής που προέβλεπε και η αρχική σύμβαση (παραίτηση αμετάκλητα και άνευ όρων από οποιαδήποτε ασυλία, παραίτηση ασυλίας για λόγους εθνικής κυριαρχίας, κ.ά.)
Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου αναφέρει χαρακτηριστικά τα εξής:
«Άρθρο 1
Έγκριση του Σχεδίου της δεύτερης Σύμβασης Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης και παροχή εξουσιοδοτήσεων για την υπογραφή της
«1. Εγκρίνεται το Σχέδιο της δεύτερης Σύμβασης Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης («Master Financial Assistance Facility Agreement») μεταξύ του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Ε.Τ.Χ.Σ.), της Ελληνικής Δημοκρατίας, ως δικαιούχου κράτους μέλους, του Ελληνικού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Τ.ΧΣ.), ως εγγυητή, και της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ), μαζί με τα παραρτήματά της, όπως το Σχέδιο αυτό μαζί με τα δύο (2) παραρτήματα στην αγγλική γλώσσα, ως επίσημη γλώσσα των κειμένων αυτών, και σε μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα, προσαρτώνται ως Παράρτημα στην παρούσα Πράξη. (Παράρτημα Ι).
2. α) Παρέχεται στον Υπουργό Οικονομικών η εξουσιοδότηση να εκπροσωπήσει την Ελληνική Δημοκρατία και να υπογράψει τη δεύτερη Σύμβαση Τροποποίησης που αναφέρεται στην παράγραφο 1, καθώς και τα παραρτήματά της, όπου προβλέπεται.
β) Παρέχεται στον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος η εξουσιοδότηση να εκπροσωπήσει την Τράπεζα της Ελλάδος και να υπογράψει τη δεύτερη Σύμβαση
Τροποποίησης που αναφέρεται στην παράγραφο 1, καθώς και τα παραρτήματά της, όπου προβλέπεται
γ) Παρέχεται στη Διευθύνουσα Σύμβουλο και στον Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας η εξουσιοδότηση να
εκπροσωπήσουν το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και να υπογράψουν τη δεύτερη Σύμβαση Τροποποίησης που αναφέρεται στην παράγραφο 1, καθώς και τα παραρτήματά της, όπου προβλέπεται.
Στις ως άνω παρεχόμενες εξουσιοδοτήσεις περιλαμβάνεται και η υπογραφή της δεύτερης Σύμβασης Τροποποίησης της παραγράφου 1, με τις τυχόν αναγκαίες τροποποιήσεις για την αποκατάσταση λαθών ή τη διευκρίνιση ασαφειών του Σχεδίου που εγκρίνεται με την παράγραφο 1.
3. Η ισχύς της δεύτερης Σύμβασης Τροποποίησης της παραγράφου 1 αρχίζει από την ημερομηνία υπογραφής της από όλα τα συμβαλλόμενα μέρη, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ειδικότερα καθορίζονται σε αυτή. Με μέριμνα του Υπουργού Οικονομικών, η δεύτερη Σύμβαση της παραγράφου 1, μετά την υπογραφή της από όλα τα προβλεπόμενα μέρη, διαβιβάζεται στη Βουλή για ενημέρωση».
Στα παραρτήματα της ΠΝΠ σημειώνονται επίσης:
1) «Η περίοδος Διαθεσιμότητας σε σχέση με την παρούσα Δανεική Διευκόλυνση θα αρχίσει από την ημερομηνία (συμπεριλαμβανομένη) κατά την οποία οι εν λόγω Ειδικοί Οροί της Διευκόλυνσης θα τεθούν σε ισχύ και θα λήξει στις 28 Φεβρουαρίου 2015».
2) «Τα Συμβαλλόμενα μέρη αναλαμβάνουν την υποχρέωση να υποβάλουν οποιαδήποτε διαφορά ενδέχεται να προκύψει σχετικά με τη νομιμότητα, την εγκυρότητα, την ερμηνεία ή την εκτέλεση της παρούσας Δεύτερης Τροποιητικής Σύμβασης στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων του Μεγάλου Δουκάτου του Λουξεμβούργου».
3) «Η Ελλάδα, η Τράπεζα της Ελλάδος και το ΤΧΣ παραιτούνται με την παρούσα αμετάκλητα και άνευ όρων από οποιαδήποτε ασυλία της οποίας είναι ή ενδέχεται να καταστούν δικαιούχοι, όσον αφορά στα ίδια ή τα περιουσιακά τους στοιχεία, από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Δεύτερη Τροποποιητική Σύμβαση συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, της ασυλίας έναντι αγωγής , δικαστικής ή άλλης εντολής , από κατάσχεση, σύλληψη ή ασφαλιστικά μέτρα πριν την έκδοση δικαστικής απόφασης και από την εκτέλεση και επιβολή εις βάρος των περιουσιακών τους στοιχείων, στο βαθμό που αυτό δεν απαγορεύεται από αναγκαστικό δίκαιο».
4) «Ούτε ο Εγγυητής ούτε οποιοδήποτε περιουσιακό του στοιχείο απολαύει ασυλίας για λόγους εθνικής κυριαρχίας ή άλλως από δικαιοδοσία, κατάσχεση - είτε πριν είτε μετά τη δικαστική απόφαση - ή εκτέλεση σε σχέση με οποιαδήποτε ενέργεια ή διαδικασία αφορά τη Δεύτερη Τροποποιητική Σύμβαση».
Bloomberg: Η Ελλάδα δεν μπορεί να διαχειριστεί περισσότερη λιτότητα
Στην επισήμανση ότι ανεξαρτήτως των πολιτικών εξελίξεων στην Ελλάδα και του αποτελέσματος ενδεχόμενων πρόωρων εκλογών οποιοσδήποτε έρθει στην εξουσία το επόμενο έτος δεν θα μπορέσει να διαχειριστεί περισσότερη λιτότητα προχωρεί το Bloomberg σε σημερινό του άρθρο, προτείνοντας ανοικτά την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους.
Aναφέρει πως η χθεσινή ψηφοφορία στη Βουλή κατέδειξε πως ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς ενδεχομένως να μην λάβει την εντολή που επιθυμεί προκειμένου να συνεχίσει τα μέτρα οικονομικής λιτότητας και να αποφύγει την κήρυξη χρεοστασίου. Το άρθρο τονίζει πως η αναγκαστική διενέργεια νέων βουλευτικών εκλογών πιθανό να αναδείκνυε νικητή τον «αντι- μνημονιακό» και «νέο-μαρξιστικό» ΣΥΡΙΖΑ.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα μετά από έξι χρόνια πολιτικών λιτότητας που επιβλήθηκαν στο πλαίσιο των προγραμμάτων διάσωσης η Ελλάδα έχει πλέον εξαντληθεί. Αν και η οικονομία επέστρεψε σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης , ωστόσο 1 στους 4 Έλληνες παραμένει άνεργος, και ποσοστό άνω του 70% είναι μακροχρόνια άνεργοι.
Το άρθρο σημειώνει πως η λιτότητα στέρησε από επαρκή περίθαλψη του Έλληνες, μείωσε τις κρατικές δαπάνες στον τομέα της υγείας και της ψυχικής υγείας, αύξησε τις αυτοκτονίες κατά 45%, δεκαπλασίασε τις μολύνσεις με HIV και επανέφερε την ελονοσία μετά από 40 χρόνια.
Όπως επισημαίνεται ακόμα και τώρα που καταγράφεται πρωτογενές πλεόνασμα τα παραδοσιακά πολιτικά κόμματα κομίζουν πρόσθετη λιτότητα, κάτι που στρέφει πολλούς Έλληνες προς τον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος υπόσχεται να αυξήσεις τις δαπάνες, να αντιστρέψει τις περικοπές στον προϋπολογισμό, αλλά και να παράσχει δωρεάν ρεύμα.
Το Bloomberg αναφέρει πως ο ΣΥΡΙΖΑ υπόσχεται πως με κάποιον τρόπο θα αποφύγει μια χρεοκοπία ή επιστροφή της χώρας στη δραχμή και ότι θα μεταπείσει τους διεθνείς πιστωτές να αναδιαρθρώσουν το χρέος της Ελλάδας και να χρηματοδοτήσουν την αύξηση των δαπανών. Ωστόσο, υπογραμμίζει πως η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Γερμανία αρνούνται να διαγράψουν οποιοδήποτε μέρος του κρατικού χρέους της Ελλάδας.
«Οι περισσότεροι οικονομολόγοι αναγνωρίζουν πως η χώρα δεν θα μπορέσει ποτέ να αποπληρώσει το χρέος της που τώρα πλησιάζει το 180% του ΑΕΠ. Και η προοπτική ατελείωτων ετών λιτότητας στην προσπάθεια να ξεχρεώσει, είναι πολιτικό δηλητήριο», σημειώνει χαρακτηριστικά το Bloomberg, προσθέτοντας πως «η αναδιάρθρωση χρέους δεν θα ήταν καλή μόνο για την ευρωζώνη, αλλά παράλληλα θα διαμοίραζε με δίκαιο τρόπο το βάρος».
Στη βάση αυτή το δημοσίευμα υποστηρίζει πως η Ευρώπη δεν θα πρέπει πλέον να πιέζει τους Έλληνες να πληρώνουν για να μειωθούν τα χρέη τους με την επιβολή περισσότερων περικοπών στον προϋπολογισμό και πως η συμφωνία που θα έπρεπε να κάνουν τώρα οι δανειστές της Ελλάδας δεν θα πρέπει να αφορά στην παροχή περισσότερων κεφαλαίων με αντάλλαγμα περισσότερη λιτότητα, αλλά στην ελάφρυνση του χρέους με αντάλλαγμα τις βαθιές οικονομικές μεταρρυθμίσεις που χρειάζονται ώστε να γίνει η ελληνική οικονομία να γίνει βιώσιμη.
«Ο Σαμαράς έχει μείνει πίσω σε τέτοιου είδους μεταρρυθμίσεις, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να διαλύσει αυτές που έχουν ήδη επιτευχθεί, στο κυνήγι του για μια αδύνατη αριστερή ουτοπία», σημειώνει το δημοσίευμα.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Προσπαθούν να "δέσουν" τη χώρα, ακόμη και εάν κριθούν ως ακατάλληλοι για να την διαχειρίζονται
Τολμούν να ζητάνε την παράταση λειτουργίας της κυβέρνησης, τρομοκρατούν και απειλούν την χώρα με κατάρρευση εάν γίνουν εκλογές, αλλά η παράταση της λειτουργίας αυτής της κυβέρνησης γίνεται ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ίδια τη χώρα.
Τη λήξη στις 28 Φεβρουαρίου 2015 της περιόδου διαθεσιμότητας της δανειακής διευκόλυνσης του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSF) προς την Ελληνική Δημοκρατία και το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ) προβλέπει Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Πρόκειται για τη δεύτερη τροποποίηση (η πρώτη ήταν στις 12 Δεκεμβρίου 2012) της κύριας σύμβασης χρηματοδοτικής διευκόλυνσης μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας, του EFSF, του ΤΧΣ και της Τράπεζας της Ελλάδος.
Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που τέθηκε από χθες σε ισχύ (17/12) και η οποία κατατέθηκε με τροπολογία στη Βουλή, προβλέπει τους γνωστούς αυστηρούς όρους εφαρμογής που προέβλεπε και η αρχική σύμβαση (παραίτηση αμετάκλητα και άνευ όρων από οποιαδήποτε ασυλία, παραίτηση ασυλίας για λόγους εθνικής κυριαρχίας, κ.ά.)
Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου αναφέρει χαρακτηριστικά τα εξής:
«Άρθρο 1
Έγκριση του Σχεδίου της δεύτερης Σύμβασης Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης και παροχή εξουσιοδοτήσεων για την υπογραφή της
«1. Εγκρίνεται το Σχέδιο της δεύτερης Σύμβασης Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης («Master Financial Assistance Facility Agreement») μεταξύ του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Ε.Τ.Χ.Σ.), της Ελληνικής Δημοκρατίας, ως δικαιούχου κράτους μέλους, του Ελληνικού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Τ.ΧΣ.), ως εγγυητή, και της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ), μαζί με τα παραρτήματά της, όπως το Σχέδιο αυτό μαζί με τα δύο (2) παραρτήματα στην αγγλική γλώσσα, ως επίσημη γλώσσα των κειμένων αυτών, και σε μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα, προσαρτώνται ως Παράρτημα στην παρούσα Πράξη. (Παράρτημα Ι).
2. α) Παρέχεται στον Υπουργό Οικονομικών η εξουσιοδότηση να εκπροσωπήσει την Ελληνική Δημοκρατία και να υπογράψει τη δεύτερη Σύμβαση Τροποποίησης που αναφέρεται στην παράγραφο 1, καθώς και τα παραρτήματά της, όπου προβλέπεται.
β) Παρέχεται στον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος η εξουσιοδότηση να εκπροσωπήσει την Τράπεζα της Ελλάδος και να υπογράψει τη δεύτερη Σύμβαση
Τροποποίησης που αναφέρεται στην παράγραφο 1, καθώς και τα παραρτήματά της, όπου προβλέπεται
γ) Παρέχεται στη Διευθύνουσα Σύμβουλο και στον Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας η εξουσιοδότηση να
εκπροσωπήσουν το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και να υπογράψουν τη δεύτερη Σύμβαση Τροποποίησης που αναφέρεται στην παράγραφο 1, καθώς και τα παραρτήματά της, όπου προβλέπεται.
Στις ως άνω παρεχόμενες εξουσιοδοτήσεις περιλαμβάνεται και η υπογραφή της δεύτερης Σύμβασης Τροποποίησης της παραγράφου 1, με τις τυχόν αναγκαίες τροποποιήσεις για την αποκατάσταση λαθών ή τη διευκρίνιση ασαφειών του Σχεδίου που εγκρίνεται με την παράγραφο 1.
3. Η ισχύς της δεύτερης Σύμβασης Τροποποίησης της παραγράφου 1 αρχίζει από την ημερομηνία υπογραφής της από όλα τα συμβαλλόμενα μέρη, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ειδικότερα καθορίζονται σε αυτή. Με μέριμνα του Υπουργού Οικονομικών, η δεύτερη Σύμβαση της παραγράφου 1, μετά την υπογραφή της από όλα τα προβλεπόμενα μέρη, διαβιβάζεται στη Βουλή για ενημέρωση».
Στα παραρτήματα της ΠΝΠ σημειώνονται επίσης:
1) «Η περίοδος Διαθεσιμότητας σε σχέση με την παρούσα Δανεική Διευκόλυνση θα αρχίσει από την ημερομηνία (συμπεριλαμβανομένη) κατά την οποία οι εν λόγω Ειδικοί Οροί της Διευκόλυνσης θα τεθούν σε ισχύ και θα λήξει στις 28 Φεβρουαρίου 2015».
2) «Τα Συμβαλλόμενα μέρη αναλαμβάνουν την υποχρέωση να υποβάλουν οποιαδήποτε διαφορά ενδέχεται να προκύψει σχετικά με τη νομιμότητα, την εγκυρότητα, την ερμηνεία ή την εκτέλεση της παρούσας Δεύτερης Τροποιητικής Σύμβασης στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων του Μεγάλου Δουκάτου του Λουξεμβούργου».
3) «Η Ελλάδα, η Τράπεζα της Ελλάδος και το ΤΧΣ παραιτούνται με την παρούσα αμετάκλητα και άνευ όρων από οποιαδήποτε ασυλία της οποίας είναι ή ενδέχεται να καταστούν δικαιούχοι, όσον αφορά στα ίδια ή τα περιουσιακά τους στοιχεία, από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Δεύτερη Τροποποιητική Σύμβαση συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, της ασυλίας έναντι αγωγής , δικαστικής ή άλλης εντολής , από κατάσχεση, σύλληψη ή ασφαλιστικά μέτρα πριν την έκδοση δικαστικής απόφασης και από την εκτέλεση και επιβολή εις βάρος των περιουσιακών τους στοιχείων, στο βαθμό που αυτό δεν απαγορεύεται από αναγκαστικό δίκαιο».
4) «Ούτε ο Εγγυητής ούτε οποιοδήποτε περιουσιακό του στοιχείο απολαύει ασυλίας για λόγους εθνικής κυριαρχίας ή άλλως από δικαιοδοσία, κατάσχεση - είτε πριν είτε μετά τη δικαστική απόφαση - ή εκτέλεση σε σχέση με οποιαδήποτε ενέργεια ή διαδικασία αφορά τη Δεύτερη Τροποποιητική Σύμβαση».
Bloomberg: Η Ελλάδα δεν μπορεί να διαχειριστεί περισσότερη λιτότητα
Στην επισήμανση ότι ανεξαρτήτως των πολιτικών εξελίξεων στην Ελλάδα και του αποτελέσματος ενδεχόμενων πρόωρων εκλογών οποιοσδήποτε έρθει στην εξουσία το επόμενο έτος δεν θα μπορέσει να διαχειριστεί περισσότερη λιτότητα προχωρεί το Bloomberg σε σημερινό του άρθρο, προτείνοντας ανοικτά την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους.
Aναφέρει πως η χθεσινή ψηφοφορία στη Βουλή κατέδειξε πως ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς ενδεχομένως να μην λάβει την εντολή που επιθυμεί προκειμένου να συνεχίσει τα μέτρα οικονομικής λιτότητας και να αποφύγει την κήρυξη χρεοστασίου. Το άρθρο τονίζει πως η αναγκαστική διενέργεια νέων βουλευτικών εκλογών πιθανό να αναδείκνυε νικητή τον «αντι- μνημονιακό» και «νέο-μαρξιστικό» ΣΥΡΙΖΑ.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα μετά από έξι χρόνια πολιτικών λιτότητας που επιβλήθηκαν στο πλαίσιο των προγραμμάτων διάσωσης η Ελλάδα έχει πλέον εξαντληθεί. Αν και η οικονομία επέστρεψε σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης , ωστόσο 1 στους 4 Έλληνες παραμένει άνεργος, και ποσοστό άνω του 70% είναι μακροχρόνια άνεργοι.
Το άρθρο σημειώνει πως η λιτότητα στέρησε από επαρκή περίθαλψη του Έλληνες, μείωσε τις κρατικές δαπάνες στον τομέα της υγείας και της ψυχικής υγείας, αύξησε τις αυτοκτονίες κατά 45%, δεκαπλασίασε τις μολύνσεις με HIV και επανέφερε την ελονοσία μετά από 40 χρόνια.
Όπως επισημαίνεται ακόμα και τώρα που καταγράφεται πρωτογενές πλεόνασμα τα παραδοσιακά πολιτικά κόμματα κομίζουν πρόσθετη λιτότητα, κάτι που στρέφει πολλούς Έλληνες προς τον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος υπόσχεται να αυξήσεις τις δαπάνες, να αντιστρέψει τις περικοπές στον προϋπολογισμό, αλλά και να παράσχει δωρεάν ρεύμα.
Το Bloomberg αναφέρει πως ο ΣΥΡΙΖΑ υπόσχεται πως με κάποιον τρόπο θα αποφύγει μια χρεοκοπία ή επιστροφή της χώρας στη δραχμή και ότι θα μεταπείσει τους διεθνείς πιστωτές να αναδιαρθρώσουν το χρέος της Ελλάδας και να χρηματοδοτήσουν την αύξηση των δαπανών. Ωστόσο, υπογραμμίζει πως η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Γερμανία αρνούνται να διαγράψουν οποιοδήποτε μέρος του κρατικού χρέους της Ελλάδας.
«Οι περισσότεροι οικονομολόγοι αναγνωρίζουν πως η χώρα δεν θα μπορέσει ποτέ να αποπληρώσει το χρέος της που τώρα πλησιάζει το 180% του ΑΕΠ. Και η προοπτική ατελείωτων ετών λιτότητας στην προσπάθεια να ξεχρεώσει, είναι πολιτικό δηλητήριο», σημειώνει χαρακτηριστικά το Bloomberg, προσθέτοντας πως «η αναδιάρθρωση χρέους δεν θα ήταν καλή μόνο για την ευρωζώνη, αλλά παράλληλα θα διαμοίραζε με δίκαιο τρόπο το βάρος».
Στη βάση αυτή το δημοσίευμα υποστηρίζει πως η Ευρώπη δεν θα πρέπει πλέον να πιέζει τους Έλληνες να πληρώνουν για να μειωθούν τα χρέη τους με την επιβολή περισσότερων περικοπών στον προϋπολογισμό και πως η συμφωνία που θα έπρεπε να κάνουν τώρα οι δανειστές της Ελλάδας δεν θα πρέπει να αφορά στην παροχή περισσότερων κεφαλαίων με αντάλλαγμα περισσότερη λιτότητα, αλλά στην ελάφρυνση του χρέους με αντάλλαγμα τις βαθιές οικονομικές μεταρρυθμίσεις που χρειάζονται ώστε να γίνει η ελληνική οικονομία να γίνει βιώσιμη.
«Ο Σαμαράς έχει μείνει πίσω σε τέτοιου είδους μεταρρυθμίσεις, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να διαλύσει αυτές που έχουν ήδη επιτευχθεί, στο κυνήγι του για μια αδύνατη αριστερή ουτοπία», σημειώνει το δημοσίευμα.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...