Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Το ΔΝΤ ζητά να παρακαμφθεί το κοινοβούλιο



ΕΓΓΡΑΦΟ ΔΝΤ: Η τελευταία Έκθεση, Πίνακες, Αξιολογήσεις, τι έχει δρομολογηθεί για τα επόμενα χρόνια

January 2013
IMF Country Report No. 13/20

Greece
First and Second Reviews Under the Extended Arrangement Under the Extended Fund Facility, 
Request for Waiver of Applicability, 
Modification of Performance Criteria, and 
Rephasing of Access—Staff Report; Staff Supplement; Press Release on the Executive Board Discussion; and Statement by the Executive Director for Greece.

Περιμένοντας την νέα Έκθεση της Τρόικας, το LEFTeria-news δημοσιεύει την τελευταία Έκθεση του ΔΝΤ, Ιανουάριος 2013.

Μέσα σε 260 σελίδες διαβάζουμε όσα έγιναν, αλλά και όσα δρομολογούνται για τα επόμενα χρόνια

Συγκεκριμένα περιλαμβάνει τα παρακάτω:

FIRST AND SECOND REVIEWS UNDER THE EXTENDED ARRANGEMENT UNDER THE EXTENDED FUND FACILITY, REQUEST FOR WAIVER OF APPLICABILITY, MODIFICATION OF PERFORMANCE CRITERIA, AND REPHASING OF ACCESS 21 Δεκ. 2012,

2012–16

ΠΕΡΙΕΧΕΙ

BACKGROUND

RECENT DEVELOPMENTS

STRATEGY

DISCUSSIONS

A. The Macroeconomic Framework
B. Economic Policies 


DEBT SUSTAINABILITY AND FINANCING PROGRAM MODALITIES
STAFF APPRAISAL 


TABLES 
1. Selected Economic Indicators, 2007–13 
2. Greece: General Government: Statement of Operations (GFSM 2001, flows), 2008–11 
3. Financial Balance Sheet (GFSM 2001, stocks), 2008–11 
4. Modified General Government Cash Balance, 2012–16 
5. Monetary Survey, 2007–12 
6. Core Set of Financial Soundness Indicators for Deposit-Taking Institutions 
7. Implementation of Structural Reforms 
8. Greece: Status of Fiscal Structural Reforms 
9. Medium-Term Macro Framework, 2012–20 
10. Summary of Balance of Payments, 2010–17 
11. Monetary Financial Institutions (excl. BoG)—Uses and Sources, 2006–16 
12. Selected Structural Reforms Ahead, 2012–14 
13. Privatization Process, 2012–14 
14. General Government Operations, 2012–16 
15 Authorities' Measures to Meet the 2013–14 Targets 
16. Income Tax Reform 
17. Revenue Collection Process—Issues and Actions 
18. Spending Process—Issues and Actions 
19. General Government Financing Requirements, 2010–16 
20. External Financing Requirements and Sources, 2010–17 22. Indicators of Fund Credit, 2012–26

FIGURES
1. Selected Economic Indicators, 2005–12 
2. Inflation Developments, 2005–12 
3. Competitiveness Indicators, 2005–12 
4. Labor Market Developments, 2007–12 
5. Budget Execution, 2012 
6. Balance of Payments Developments, 2010–12 
7. Money and Banking Developments, 2007–12 
8. Revised Macro Projections, 2008–16 
9. International Comparison of Macro Projections 10. Financial Indicators, 2007–12 11. Revenue and Expenditure Trends, 2000–16

BOXES
1. Increasing Revenue Collection: Progress and Bottlenecks 
2. Greece as a Source of Contagion 
3. The Macroeconomic Impact of a Debt Overhang 
4: Measures Taken to Address Greek Debt Burden

APPENDICES
I. Debt Sustainability Analysis 
II. Fund Relations 
III. Letter of Intent 
IV. Memorandum of Economic and Financial Policies 
V. Technical Memorandum of Understanding 
VI. Letter of Intent to the European Commission and the European Central Bank 
VII. Memorandum of Understanding on Specific Economic Policy Conditionality

Ακόμη περιλαμβάνει:

First and Second Reviews Under the Extended Arrangement Under the Extended Fund Facility,
Request for Waiver of Applicability, 
Modification of Performance Criteria, and Rephasing of Access
Supplementary Information 

Prepared by the European Department (In Consultation with Other Departments)

Approved by Reza Moghadam and Lorenzo Giorgianni January 15, 2013 



Δελτίο Τύπου

Press Release No.13/13
FOR IMMEDIATE RELEASE
January 16, 2013

IMF Executive Board Completes First and Second Reviews Under Extended Fund

Facility Arrangement for Greece and Approves €3.24 Billion Disbursement

Στο συγκεκριμένο έγγραφο και στην ενότητα IV. SPECIFIC POLICIES AND MEASURES, διαβάζουμε για το ξεπούλημα και για την εφαρμογή συγκεκριμένων νεοφιλελεύθερων πολιτικών, γραμμή προς γραμμή

A. Fiscal Developments, the 2013 Budget and the Medium-term Fiscal Framework 
B. Revenue Administration and Public Financial Management. 
C. The privatization program 
D. Bank recapitalization and restructuring 
E. Attracting foreign investment 
F. Liberalization of Labor, Product and Services markets

     In particular
• Strengthening labor market institutions. 
• Promoting an efficient and competitive business environment 
• Liberalizing energy policy 
• Reforming transport services 
• Liberalizing “regulated” professions

Επίσης βλέπουμε σε σειρά από Πίνακες:


Τα φορολογικά έσοδα έχουν παρει την κατηφόρα.





Η καταστροφη της χώρας αποτυπώνεται στην βουτιά του ΑΕΠ, ενω παρακάτω βλέπουμε την βουτιά στους μισθούς.



ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΩΤΑΤΟ ΜΙΣΘΟ 


Όπως βλέπουμε ως «Ανταγωνιστές» της Ελλάδας, το ΔΝΤ επιλέγει μεταξύ άλλων την Πολωνία, Τσεχία, Εσθονία, Ρουμανία, Βουλγαρία, προσπαθώντας να δείξει πόσο ψηλά βρίσκεται ακόμη στην χώρα μας το κατώτατο μεροκάματο.

Παρακάτω και συγκεκριμένα στις σελίδες 17-18 διαβάζουμε ότι αρχές του 2014, θα έχουμε αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού του κατώτατου μισθου.

However, the authorities have not yet fully moved to a single minimum wage, per their program commitment. In particular, they have not yet removed maturity allowances, which were grandfathered for existing employees. This decision will be reviewed in early 2014, informed by developments in the labor market, and administrative feasibility.

ΙΣΧΥΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ

Ένα πολύ σημαντικό ζήτημα για το ΔΝΤ είναι η πολιτική αντίσταση στις ιδιωτικοποιήσεις και πιστεύει ότι θα παρακαμφθεί με ταυτόχρονη παράκαμψη της Βουλής (!) και αλλαγή Συμβουλίου στο ΤΑΙΠΕΔ.

Επίσης είναι σημαντικό ότι το ΔΝΤ βλέπει τον Κοινοβουλευτικό έλεγχο της Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής ότι θα φέρει «πιθανα νέα εμπόδια και καθυστερήσεις»

Συγκεκριμένα στην σελ. 19 διαβάζουμε:

Η ισχυρή πολιτική αντίσταση στις ιδιωτικοποίησεις ανάγκασε την επανεξέταση του θέματος της ανεξαρτησίας, της διαφάνειας και της λογοδοσίας του ΤΑΙΠΕΔ (HRADF)

Η πρόσφατη τροποποίηση του νόμου περί ιδιωτικοποιήσεων που υποχρεώνει το ΤΑΙΠΕΔ να λαμβάνει υπόψη τις συστάσεις της Οικονομικής Επιτροπής του Κοινοβουλίου απειλεί να εισαγάγει νέα εμπόδια και καθυστερήσεις στην διαδικασία.

Strong political resistance to privatization forced the review of the issue of HRADF independence, transparency and accountability (MEFP ¶16). 

The recent amendment to the privatization law mandating the HRADF to take account of recommendations of Parliament’s Economic Committee threatens to introduce new barriers and delays into the process.

Δεδομένου του κρίσιμου ρόλου των ιδιωτικοποιήσεων, συμφωνήθηκε ότι σε περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων, θα πρέπει να ληφθούν μέτρα για την ενίσχυση του ΤΑΙΠΕΔ, καταργώντας την εκ των προτέρων εξέταση τους από το Κοινοβούλιο και την αλλαγή του Διοικητικού Συμβουλίου.

Παράλληλα, αναγνωρίστηκε ότι η διαφάνεια και η λογοδοσία του ΤΑΙΠΕΔ Θα πρέπει να ενισχυθούν: ενώ δεν θα πρέπει να είναι υφίσταται μικρο-διαχείριση από το Κοινοβούλιο, υπάρχει ανάγκη να είναι υπόλογο για τις πράξεις της

Given the crucial role of privatization, it was agreed that in the event of any delays—measured both by reference to the amount of objects privatized and proceeds realized—steps would be taken to strengthen the HRADF, including eliminating this ex-ante review by parliament and changing the Board. 

At the same time, it was recognized that the transparency and accountability of the HRADF would need to be strengthened: while it should not be micro-managed by parliament, it does need to be accountable for its actions. Several steps were agreed, including publishing plans and HRADF financial accounts.

27.000 ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕΣΩ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΦΕΔΡΕΙΑΣ

Στην Σελ 27 διαβάζουμε ότι οι απολύσεις στο Δημόσιο μέσα από το σχήμα της εργασιακής εφεδρείας θα είναι 27000 και ότι ο μισθός που θα λαμβάνουν όσοι μπουν στην εφεδρεία για ένα έτος, θα λογίζεται ως αποζημίωση.

Οι αρχές δεν έχουν ακόμη οριστικοποιήσει τα σχέδια για μείωση του προσωπικού. Έχουν δεσμευτεί να μεταφέρουν 27.000 υπαλλήλους σε ένα νέο πρόγραμμα κινητικότητας.

Έχουν ξεκινήσει αυτό το σύστημα, μεταφέροντας εκεί 2.000 υπαλλήλους σε προηγούμενη δράση (ακόμη πού λιγότεροι από τους 15.000 που θα έπρεπε να μεταφερθούν σε εργασιακή εφεδρεία μέχρι το τέλος-2012).

Στόχοι για απολύσεις είναι πλέον αναγκαίοι (το πλαίσιο θα πρέπει να αναμένεται να ακολουθήσει το μοντέλο της εργασιακή εφεδρεία, όπου η μειωμένη αμοιβή που λάμβαναν για μια περίοδο ενός έτους πριν από την απόλυση θα καταλογίζονταν ως αποζημίωση)

Σελ 27

The authorities have not yet finalized plans for staff reductions. They committed to transfer 27,000 staff to a new mobility scheme, a successor to the seldom-used labor reserve. 

They have initiated this scheme by transferring 2,000 staff as a prior action (still well short of the 15,000 they should have transferred to the labor reserve by end-2012). 

Targets for dismissals are now needed (the framework would be expected to follow the model laid out for the labor reserve, where the reduced pay received for a one-year period prior to dismissal would count against severance).

Targeted dismissals are essential to help the authorities realize their operational savings goals, and will help to ensure the right mix of skills in the future public sector labor force (reliance on attrition alone provides no guarantees). The authorities agreed to set targets at the time of the next review, once staffing plans are known (these are being developed with French TA).

Κατεβάστε τα έγγραφα σε μορφή PDF πατώντας στο παρακάτω link

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΕΓΓΡΑΦΟ ΔΝΤ: Mea Culpa. Παραδέχεται ότι έπεσε έξω στις προβλέψεις του για την Ελλάδα. 

FINANCIAL TIMES.Ο Πίνακας απο το Eurogroup που διέρρευσε & το Εμπιστευτικό 10σελιδο Memo της Τρόικας. 
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/11/eurogroup-10-memo.html

Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΑΜΑΡΑ,ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΣΤΑΛΗ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ 

ΕΓΓΡΑΦΟ Εργασίας του Eurogroup που διέρρευσε απο Γεν.Διεύθυνση της Κομισιόν, σχετικά με τον τρόπο κουρέματος καταθέσεων στην Ευρωζώνη. 

Η Ελλάδα συνεχίζει το εξοπλιστικό πρόγραμμα. Η πλήρης λίστα του προγράμματος απο αμερικάνικο έγγραφο. 

REUTERS ΙΟΥΝΙΟΣ 2011. Ολα τα τα μετρα,εως το 2015, οπως αποκαλύφθηκαν σε έγγραφο του Πρακτορείου. 

ΕΓΓΡΑΦΟ και δημοσίευμα TELEGRAPH. Η Ελλάδα υποβαθμίστηκε από Mega Fund σε «αναδυόμενη αγορά» από αναπτυγμένη. 

Έρευνα στα Αρχεία ΔΝΤ.Oι Πειρατές της Καραϊβικής.
Πώς η Ελλάδα αντιμετωπίζεται από το ΔΝΤ με την ίδια συνταγή (EFF) των Νησιων της Μπανάνας! 


Ποιες είναι οι χώρες-μέλη του ΔΝΤ που συνεισφέρουν και ποια είναι τα ποσοστά ψήφων τους στις αποφάσεις που λαμβάνονται... Όλες μαζί οι χώρες της ΕΕ αποτελούν το 32% των ψήφων, οι ΗΠΑ το 17%, η Ιαπωνία το 6,1%, η Κίνα το 3,7% και η Σαουδική Αραβία (!) το 3,2%.  
Ρωσία και Καναδάς, οι δύο μεγαλύτερες χώρες του κόσμου, μόνο από 2 και κάτι %.






Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]