Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Κύκλωμα απατεώνων με χρήση υψηλής τεχνολογίας "χτυπάει"...


Σε καιρούς χαλεπούς, σε καιρούς όπου τα πάντα γκρεμίζονται και ο κοινωνικός θεσμός αποσυντίθεται, σε καιρούς που οι θεσμοί έχουν ρόλο παρακολουθητικό ή διακοσμητικό, παρατηρείται πως ανθούν οι εγκληματικές οργανώσεις κάθε είδους, ιδιαίτερα εκείνες που αναζητούν αγαθούς πολίτες για να τους αποσπάσουν χρηματικά ποσά, με κάθε μέσο και κάθε τρόπο.
Επειδή η χώρα μας βρίσκεται σε μία πρωτόγνωρη κατάσταση και οι πολίτες της νιώθουν πιεσμένοι αλλά ταυτόχρονα και εγκαταλειμένοι από την κυβέρνηση, θεωρούμε πως είναι καθήκον μας να ενημερώνουμε για εγκληματικές ενέργειες που στοχεύουν στον συναισθηματισμό, με απώτερο στόχο την αφαίρεση χρημάτων από πολίτες "θύματα"...
Μία τέτοια περίπτωση είναι και αυτή που ακολουθεί:

Αγαπητοί μου φίλοι,
Θέλω να σας ενημερώσω για κάτι που μου συνέβη σήμερα στη 1.00 το πρωί μετά τα μεσάνυχτα.
Ίσως έτσι βρεθείτε προετοιμασμένοι για κάτι αντίστοιχο που ίσως σας συμβεί:
Χτύπησε το τηλέφωνο του σπιτιού μου και μια ανδρική φωνή με πληροφόρησε ότι καλεί από το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο όπου βρίσκεται εκεί σε κρίσιμη κατάσταση άτομο συγγενικό μου, πρώτου βαθμού συγγένειας, πιθανόν γιος μου ή αδελφός μου. Μου είπε ότι δεν έχει μονάδες στο κινητό και μου έδωσε τον αριθμό του νοσοκομείου για να καλέσω και να ζητήσω το γιατρό κύριο Μιχαηλίδη.
Επειδή το παιδί μου ζει και εργάζεται στην Αμερική αναστατώθηκα και κάλεσα αμέσως και μου απάντησε η ίδια ανδρική φωνή. Μου είπε ότι με συνδέει με την κ.Τρανταφύλλου, η οποία μου είπε ότι πρόκειται για το γιο μου. Της είπα οτι πρόκειται για λάθος, γιατί το παιδί μου ζει στο
εξωτερικό και ότι δεν επρόκειτο να έρθει. Τότε μου είπε ότι τον έφεραν κατευθείαν από το αεροδρόμιο με νυχτερινή πτήση και επειδή δεν είχαν μόσχευμα εκεί βρέθηκε εδώ και γι αυτό τον έφεραν σε κρίσιμη κατάσταση… (κρίσιμη κατάσταση και μεταφορά ασθενούς, αντί μεταφοράς μοσχεύματος!!!)
Στις επίμονες ερωτήσεις μου για την ταυτότητα του άρρωστου, μου είπε να τηλεφωνήσω στο εξωτερικό για να μου επιβεβαιώσουν όσα έλεγε. Σε αλλόφρονα κατάσταση κάλεσα το κινητό του παιδιού μου και ω του θαύματος μου απάντησε η ίδια ανδρική φωνή.
Άρχισα να καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Τότε έκλεισα το τηλέφωνο και κάλεσα ένα αριθμό φίλου του γιου μου από το κινητό μου που έγραψε "κλίσης μη επιτρεπτή". Συνέχισα να καλώ άλλους
αριθμούς με το ίδιο αποτέλεσμα. Συνειδητοποίησα τότε ότι δεν είχα τρόπο να καλέσω οποιονδήποτε αριθμό και ένοιωσα ανίσχυρη
και απελπισμένη.
Προσπαθώντας ξανά και ξανά κάποια στιγμή απελευθερώθηκαν τα τηλέφωνά μου και πήρα το παιδί μου και αφού βεβαιώθηκα ότι ΖΕΙ και ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ προσπάθησα να πάρω την αστυνομία Καλλιθέας για τη συνεχεία.
Δεν θα σας κουράσω να σας περιγράψω με πόση δυσκολία και ύστερα από 10 περίπου τηλεφωνήματα κατάφερα να πετύχω κάποιον υπεύθυνο στο Τμήμα Ασφαλείας.
Η είδηση είναι ότι υπάρχει κάποιο κύκλωμα με μεγάλη δύναμη και ισχυρά μηχανήματα που μπλοκάρει τηλέφωνα, όχι από τα "καφαο", αλλά εξωτερικά, με σκοπό να αποσπάσει χρήματα δήθεν για νοσηλεία. Μου είπαν επίσης ότι δεν έχει σταθεί δυνατόν να τους εντοπίσουν. Επίσης το ίδιο κάνει και για την ύπαρξη τυχόν κινητών ακυρώνοντας τη δυνατότητα λειτουργίας των.
Το τηλέφωνο του δήθεν" Ιπποκράτειου" είναι καταγραμμένο ως απόρρητο καθώς και η αρχική κλήση...
Επειδή κανείς δεν έχει ειδοποιήσει τους πολίτες για όλα αυτά, το κάνω εγώ...
Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]