Μειώνεται 37% το προσωπικό του ΟΣΕ
Την θέση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ότι δεν πρόκειται να γίνουν απολύσεις στον ΟΣΕ επαναδιατύπωσε στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου ο αρμόδιος υπουργός Δημήτρης Ρέππας.
«Υπερασπιζόμαστε τους εργαζόμενους και το δικαίωμά τους στην εργασία, το οποίο διασφαλίζουμε. Από την πρώτη στιγμή θέσαμε το όριο και μείναμε αμετακίνητοι για να πετύχουμε τελικώς να μην γίνουν απολύσεις. Ούτε μία απόλυση, παρά την κρίση που όλοι αναγνωρίζουν. Ακόμη, πετύχαμε να μην μειωθούν οι τακτικές αποδοχές» σημείωσε.
Το νομοσχέδιο προβλέπει, μεταξύ άλλων, μείωση προσωπικού κατά 37%, ρύθμιση χρέους και συγχώνευση του ΟΣΕ με τον ΕΔΙΣΥ (ο Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικών Υποδομών ΕΔΙΣΥ ΑΕ είναι θυγατρική εταιρεία του Οργανισμού σιδηροδρόμων Ελλάδος).
Παράλληλα, σύμφωνα με το νομοσχέδιο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει προθεσμία ενός μήνα προκειμένου να καταρτίσει το αναθεωρημένο business plan για το σύνολο της δραστηριότητάς της, στο πλαίσιο του οποίου εξετάζονται ιδίως, οι παρεχόμενες υπηρεσίες, τα δρομολόγια τα οποία θα διενεργεί, οι όροι μεταφοράς και η τιμολογιακή της πολιτική με σκοπό την άμεση κερδοφορία της. Αυτό σημαίνει ότι θα διακόπτεται η λειτουργία δρομολογίων που δεν είναι κερδοφόρα.
«Υπερασπιζόμαστε αρχές και αξίες, όπως η διαφάνεια, η αξιοπιστία, η χρηστή διοίκηση. Δίνουμε τέλος στα «μαύρα βαγόνια» και στα «μαύρα κτίρια». Στα «μαύρα βαγόνια» που μετέφεραν εμπορεύματα και στα «μαύρα κτίρια» που ενοικιάζονταν εκτός εταιρικών συμφερόντων. Δίνουμε τέλος σε εκπτώσεις, ύψους 85% για τη μεταφορά εμπορευμάτων σε βάρος του Οργανισμού και στις προκλητικές συμβάσεις που ανεβάζουν την ημέρα ανάπαυσης αντί των 24 ωρών σε 28 ώρες, καθώς και Κανονισμούς λειτουργίας που δεν ισχύουν πουθενά αλλού στην Ελλάδα και την Ευρώπη» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ρέππας.
Αναφερόμενος στο σχέδιο εξυγίανσης του οργανισμού σημείωσε «ότι «με την πρωτοβουλία αυτή απαλλάσσουμε τον Έλληνα φορολογούμενο από το άγος του χρέους και των ελλειμμάτων του ΟΣΕ που φθάνουν σε δυσθεώρητα ύψη. Το συσσωρευμένο χρέος του ΟΣΕ ξεπερνά τα 10,7 δισ. ευρώ και το ετησίως παραγόμενο έλλειμμα είναι πάνω από ένα δισ. ευρώ. Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι ένα δισεκατομμύριο είναι το σύνολο του ποσού που διέθετε το Ελληνικό Δημόσιο για το λεγόμενο δώρο των Χριστουγέννων που έχει περικοπεί».
* Δείτε αναλυτικά το Σχέδιο Νόμου εδώ
Σχόλιο ιστολογίου: Με εκείνη την αγορά βαγονιών που οι ρόδες τους δεν ταίριαζαν στο σιδηροδρομικό δίκτυο, θα ασχοληθεί κανείς; Κάποιος εισαγγελέας, για παράδειγμα, γιατί δεν το βλέπουμε να ασχολείται η κυβέρνηση... Ποιός θα τα πληρώσει εκείνα τα βαγόνια κύριε Ρέππα; Ο συνήθης ύποπτος; (το γράφουμε ύποπτος, αν και ξέρετε τι εννοούμε...)
Τα κομματοσκυλα και τους γραφειοκρατες που ρημαξαν τον ΟΣΕ ,κ. Ρεππα, θα τους οδηγησετε στην Δικαιοσυνη??
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΜ