Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Όταν η εκπαίδευση αγγίζει το μηδέν...!


Δεν "σηκώνει" κριτική το αποτέλεσμα των φετινών πανελληνίων εξετάσεων. Το αποτέλεσμα τα λέει όλα... Οι επιτυχόντες πλησίασαν στην βαθμολογία το μηδέν (0)!!! προκειμένου να εισαχθούν σε κάποιο ΤΕΙ... Προσωπική μου απορία είναι, πόσο άραγε έγραψαν αυτοί που δεν πέρασαν σε καμία σχολή και πόσοι είναι...
Αυτά βέβαια μπορούν να συμβούν σε μία χώρα που προωθεί την εκπαίδευση και όχι την Παιδεία... Γιατί το σφάλμα δεν βρίσκεται στους μαθητές, αλλά σε όλους εκείνους που με λαθεμένες πολιτικές και τακτικές εκπαίδευσης προσπαθούν να οργανώσουν μία κοινωνία παπαγάλων...
Τί έγινε όμως στις εισαγωγικές εξετάσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση; Η λέξη που μπορεί να περιγράψει το αποτέλεσμα είναι... ΝΑΥΑΓΙΟ! Στην ουσία κάποιοι υποψήφιοι γίνονται δεκτοί σε κάποια ΤΕΙ απλώς και μόνο γράφοντας το όνομά τους στα έγγραφα των πανελλαδικών εξετάσεων. Τώρα, με τι προσόντα και με ποιά υποδομή γνώσεων θα μπορέσουν αυτοί οι μαθητές να παρακολουθήσουν τα μαθήματα των σχολών τους... αυτό είναι μία άλλη υπόθεση ή μάλλον, είναι ένα άλυτο πρόβλημα το οποίο, φυσικά, κανείς "υπεύθυνος" δεν θέλει να αγγίξει...
Πτώση επίσης σημειώνεται στις βάσεις των περισσότερων πανεπιστημιακών τμημάτων ιδιαίτερα στις παιδαγωγικές σχολές και άνοδος σε ΤΕΙ που υπόσχονται γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που αναρτώνται σταδιακά στα σχολεία όλης της χώρας. Οριακή πτώση εμφανίζουν οι ιατρικές σχολές και μικρή άνοδο οι νομικές και οι οικονομικές, ενώ οι φιλολογικές και φυσικομαθηματικές σχολές καταγράφουν σημαντική άνοδο.
Σχεδόν στα μισά τμήματα ΤΕΙ εισάγονται φέτος υποψήφιοι με βαθμό κάτω από 10, ενώ σε 2 από αυτά καταγράφονται επιτυχόντες με βαθμό πρόσβασης 0,9!
Κυρία Διαμαντοπούλου, αν αυτά είναι τα διαμάντια της πολιτικής σας καριέρας, σας συνιστώ απλώς να αλλάξετε... καριέρα. Ή, αν προτιμάτε και έχετε την διάθεση, ψάξτε τους πραγματικούς λόγους για τους οποίους τα σημερινά παιδιά "μορφώνονται" σε τόσο χαμηλό επίπεδο... Ποιό επίπεδο δηλαδή!!! Παραλίγο να χτυπήσουν "πάτο", επειδή κάποιοι πειραματίζονται συνεχώς επάνω τους και κάποιοι άλλοι δεν ασχολούνται καθόλου μαζί τους (π.χ. καθηγητής προς μαθητή: Τι να σου εξηγήσω; Αφού θα σου τα πούνε στο φροντιστήριο...).
Άντε και καλό ακαδημαϊκό έτος στους επιτυχόντες...
Κωνσταντίνος

Γράψτε τα δικά σας σχόλια
  • Blogger Σχόλια για χρήση στο Blogger
  • Facebook Σχόλια για χρήση στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]