Απoψεις

[Απόψεις][bleft]

Ελλαδα

[Ελλάδα][threecolumns]

Ευρωπη

[Ευρώπη][bsummary]

Κοσμος

[Κόσμος][grids]

Λόγος και αντίλογος - Η άλλη(;) άποψη...

Πήραμε ένα μήνυμα από αναγνώστη, ο οποίος θέλησε να μας παραθέσει τον "αντίλογο" στο σημερινό (αλλά και στο χθεσινό) αδηφάγο τέρας, που λέγεται κράτος (άννοιας)...
Οι προβληματισμοί που πηγάζουν μέσα από το συγκεκριμένο κείμενο, δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τους παράλογους βανδαλισμούς των περιουσιών απλών πολιτών. Δεν μπορούν να σταθούν οι κουκουλοφόροι (οι οποίοι επιδιώκουν μανιωδώς να βρούνε ιδεολογική αιτίαση των πράξεών τους) πίσω από όλα αυτά που νιώθουν οι πολίτες και που μέσα από την δημοκρατία προσπαθούν να αλλάξουν. Οι αγώνες κατά του συστήματος δεν μπορούν να συμπεριλαμβάνουν βία κατά των αθώων πολιτών. Οι χρήσιμοι ηλίθιοι δεν μπορούν να αιτιολογήσουν τον παραλογισμό τους μέσω της βίας και του κλίματος τρομοκρατίας που προσπαθούν να επιβάλουν... στο όνομα ενός νεκρού νέου, του Αλέξη...
Τα όργανα των μυστικών υπηρεσιών, δεν δύνανται να αντιμετωπίσουν στα μάτια, χωρίς να κρύβονται, τους πολίτες αυτής της χώρας, την οποία μέσα από τις ενέργειές τους σπρώχνουν ακόμη πιό βαθιά στο χάος. Ο οργανωμένος στρατός των κουκουλοφόρων λειτουργεί ως πέμπτη φάλαγγα ενάντια στη χώρα και στο συμφέρον των πολιτών. Η επίθεση που έχουν ξεκινήσει κατά της κοινωνίας δεν μπορεί να χρησιμοποιεί τους φόβους και τις αγωνίες των πολιτών, για να χτυπήσει τους ίδιους τους πολίτες. Υπηρέτες του συστήματος ήταν και θα είναι όλοι εκείνοι οι χασομέρηδες που λειτουργούν για να προσθέσουν περισσότερη κρατική βία, περισσότερη πίεση στον πολίτη.
Η επιστολή του αναγνώστη
"Εγώ καταληστεύω καθημερινά τον πολίτη αυτής της χώρας και του ελαφρύνω το πορτοφόλι του κατά τη διάρκεια των συναλλαγών του με την εφορία, το δήμο, την τράπεζα, τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, την ΕΥΔΑΠ, το super market και τη λαϊκή αγορά.
Εγώ τον φέρνω κάθε τέλος του μήνα σε απόγνωση, όταν συνειδητοποιεί ότι δεν θα μπορέσει να αντεπεξέλθει στις οικονομικές του υποχρεώσεις.
Εγώ τον αναγκάζω να δουλεύει εξαντλητικά ωράρια (αρκετές φορές και ανασφάλιστος) αφήνοντάς του χρόνο μόνο για να κοιμηθεί.
Εγώ καταπατώ βασικά εργασιακά του δικαιώματα, που έχουν κατακτηθεί με αγώνες και αίμα και τον υποχρεώνω να εργάζεται ακόμα και τα Σαββατοκύριακα.
Εγώ επιδεικνύω πυγμή και αδιαλλαξία, τον ξυλοκοπώ και τον πνίγω με δακρυγόνα όταν απεργεί και διαδηλώνει.
Εγώ δείχνω ασέβεια προς τα γηρατειά, δίνοντας ψίχουλα για να επιβιώσουν, ‘χαρίζοντάς’ τους χρόνια ανέχειας, ντροπής και εξευτελισμού.
Εγώ οργάνωσα την απάτη με το χρηματιστήριο και αφαίμαξα τις οικονομίες χιλιάδων οικογενειών.
Εγώ και οι οικονομικοί φορείς μου, τους παρότρυνα να επενδύσουν σ΄αυτό, διαφημίζοντας εκείνα τα περίφημα μετοχοδάνεια.
Εγώ έχω οδηγήσει αρκετό κόσμο στην οικονομική καταστροφή και άλλους στην αυτοκτονία.
Εγώ ασκώ διαρκώς τρομοκρατία, απολύοντας εργάτες μετά από 15 και 20 χρόνια απασχόλησης, πετώντας τους στο αδηφάγο τέρας της ανεργίας, ενώ ταυτόχρονα κρατώ τους υπόλοιπους καθηλωμένους, κρατώντας πάνω από το κεφάλι τους τη δαμόκλειο σπάθη της απόλυσης.
Εγώ σκοτώνω τους εργάτες από ‘αμέλεια’ σε εργοστάσια, πλοία, οικοδομές, στα ολυμπιακά έργα, και σε ατυχήματα για κάθε είδους έργα ‘υποδομής και ανάπτυξης’.
Εγώ μπαίνω εμπόδιο στα όνειρα των νέων και τους αφήνω με τη γνώση του ανικανοποίητου.
Εγώ τους σπρώχνω στα ναρκωτικά και την εξαθλίωση.
Εγώ τους στερώ μια καλή και ποιοτική μόρφωση, ώστε να έχουν τα κατάλληλα εφόδια στον αγώνα της ζωής.
Εγώ δέρνω αλύπητα εργάτες, συνταξιούχους, μαθητές, μετανάστες και φοιτητές.
Εγώ βιάζω, μέσα ή έξω, από αστυνομικά τμήματα αλλοδαπές γυναίκες.
Εγώ καλύπτω κυκλώματα εκβιαστών, διακίνησης ναρκωτικών και σωματεμπορίας ή ενίοτε αναλαμβάνω και ο ίδιος δράση.
Εγώ έχω μουρλάνει τους οδηγούς αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών σε χρηματικά πρόστιμα, με τη δικαιολογία της οδηγικής τους ασφάλειας.
Εγώ δε φτιάχνω σωστούς και ασφαλείς δρόμους και χάνονται άδικα εκατοντάδες ψυχές στην άσφαλτο.
Εγώ κουβαλάω πάντα όπλο και λόγω του νευρικού μου συστήματος, έχω σκοτώσει νέα παιδιά ή τα έχω αφήσει ανάπηρα, εξαιτίας ‘τυχαίων’ εκπυρσοκροτήσεων, αφήνοντας πίσω μόνο πόνο, δυστυχία και αγανάκτηση.
Εγώ είμαι η περίφημη ζαρντινιέρα, που, ενώ περπατούσα ανέμελη, έπεσε πάνω μου ο Κύπριος φοιτητής.
Εγώ απήγαγα τους Πακιστανούς στα πλαίσια της διατήρησης της εθνικής ασφάλειας.
Εγώ έχω κάνει τους τοίχους στα δωμάτια της Βαλαωρίτου και της Λεωφόρου Αλεξάνδρας να ματώσουν από τις απελπισμένες κραυγές πόνου κι αγωνίας πλήθους αγνώστων ανθρώπων απ’ τα βασανιστήρια που, σαν ανδρείκελο, εφαρμόζω επειδή βαριέμαι να βρω αποδείξεις για να στοιχειοθετήσω μια υπόθεση και προτιμώ να ‘εκμαιεύσω’ κάποια πιθανή ομολογία.
Εγώ τους παραπέμπω με κατασκευασμένες κατηγορίες και διατάσσονται σωρηδόν οι προφυλακίσεις.
Εγώ καταδικάζω, όπως υποστηρίζουν και πολλοί δικηγόροι, τις άδικες και βαριές ποινές στους κατηγορούμενους.
Εγώ έχω τους κρατούμενους έγκλειστους κάτω από άθλιες συνθήκες σε εγκαταστάσεις που μόνο κατ΄επίφαση μπορούν να ονομαστούν σωφρονιστικά καταστήματα.
Εγώ επέδειξα αμέλεια και αργοπορία στην τέλεση των καθηκόντων μου, με αποτέλεσμα να καούν τέσσερις ΑΝΘΡΩΠΟΙ σε κελί 80 της πτέρυγας Α’ του Κορυδαλλού.
Εγώ υποκινώ και ενθαρρύνω τη διαφθορά και τη ρεμούλα σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς του δημοσίου βίου.
Εγώ είμαι, τέλος, η ρίζα του κακού, η τερατογέννεση, η αιτία για την παρακμή της κοινωνίας".

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

3 σχόλια :

  1. δεν επρεπε να δημοσιευτει το παραληρημα ενος ψυχοπαθη αναρχομπολσεβικου
    ειναι μια φτηνιαρικη αριστεριστικη προπαγανδα της δεκαετιας του 50...
    ο καθενας μπορει να τα πει αυτα για τον καθενα.

    αν παιρναν σημερα οι καρκινοαριστεροι την εξουσια εμας θα μας δημοσιευαν τις αντιρησεις μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ αναγνώστη, η απάντηση στο ερώτημά σου βρίσκεται στην ίδια την δημοσίευση. Οι δημοκρατικοί πολίτες δεν διστάζουν να δημοσιοποιούν τις απόψεις αυτών με τους οποίους διαφωνούν. Εάν αυτός, ο συντάκτης, με φίμωνε, τότε εγώ σήμερα του αποδεικνύω γιατί είναι λάθος αυτό που του προσάπτεις... Παρατήρησε όμως την ομοιότητα που γίνεται τραγική διαφορά: Ενώ συμφωνούμε μαζί με τον συντάκτη, περνάει κι αυτός αυτά που περνάμε κι εμείς, η αντιμετώπιση είναι εκ διαμέτρου αντίθετη. Εμείς σεβόμαστε τους νόμους και την Πολιτεία, ενώ κάποιοι άλλοι όχι... Εμείς κινούμαστε μέσα στα πλαίσια της δημοκρατίας (έστω και κακής), ενώ άλλοι την ποδοπατούν για να εξυμνήσουν το μηδέν...! Γι αυτό δημοσιοποιώ τα κείμενα, για να προβληματιστούμε ή για να διορθώσουμε τα λάθη μας, όποια έχουμε, όσα έχουμε, όλοι εμείς που μάθαμε να λειτουργούμε σεβόμενοι το δικαίωμα του άλλου να συγκρούεται λεκτικά (και με επιχειρήματα) μαζί μας. Όταν η σύγκρουση όμως μεταβάλλεται, και παίρνει μορφές επικίνδυνες για το πολίτευμα και τους πολίτες, τότε τα πράγματα αλλάζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχην, στο κειμενο φταιει το "εγω"!!!!
    Τι σημαινει "εγω"????
    Φταιει το πολιτικο συστημα σαν ενα συστημα θεσμων και εξουσιας ή αυτοι που πρεσβευουν το πολιτικο συστημα???
    Ή μηπως φταιω ΕΓΩ προσωπικα????
    Αν ναι, γιατι και ποια λυση προτεινεται???

    ΓΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Τα σχόλια θα εγκρίνονται μόνο όταν είναι σχετικά με το θέμα, δεν αναφέρουν προσωπικούς, προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, καθώς επίσης και τα σχόλια που δεν περιέχουν συνδέσμους.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...



Ελληνοτουρκικα

[Ελληνοτουρκικά][bleft]

ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ

[Γεωπολιτική][grids]

διαφορα

[διάφορα][bsummary]

ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

[μυστικές υπηρεσίες][bleft]